Mitä naisille kuuluu?Onko sinulla jo suunnitelmia jouluksi :-)?.Menen jouluksi perheen luona vietossa.Tottakai olen aina yksin kotona ja muuta myös yksin.
RAUHALLISTA JOULUA JA HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2014!.
Terveisin etelä-savosta
Kuulumisia :-)
4
287
Vastaukset
Vanhempien luonaha tää joulu tulee perinteisesti vietettyä. Jokainen joulu tähän mennessä ollut perhejoulu, rakastan niitä. Tosin nyt sisko ilmoitti, että ei oo välttämättä tulossa, mutta toivettavasti muuttaa mielensä...
Mutta hyvät joulut miunkin puolesta :)- 1984
Juu vähän samalla linjalla porukoitten luona joulun viettelen myös sisko lastenkanssa tulee sinne, aattoillan/yön oon kyllä koirankaa ihan kotosalla.
Oikeen Hyvää Joulua täältä Tampereeltakin :) - joulun tonttu
Hyvää kuuluu, kiitos kysymästä :). Joulu kuluu vaimon ja lasten kanssa kotioloissa.
Mää tulin vanhempien luokse tähän tähän Tampereen kylkeen viettämään joulua vanhemmille ^^. Huomenna olis tarkoitus, tulla isosisko perheineen ja sitten isovelje muitakin sukulaisia :D. Hyvin perinteinen perhe joulu :) joka on ihana, niin harvoin kokoonnutaan kaikki sisarukset samaan tilaan ja veitetään aikaa yhdessä! Ja pidän muutenkin joulusta ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275