Olen suunnilleen aina tiennyt olevani kiinnostunut vain naisista, mutta minkäänlaista suhdetta ei ole päässyt syntymään. Voi kunpa olisin edes ihan pienenpientä naisen kosketusta kokenut jossakin vaiheessa elämääni, mutta ei edes sitäkään. Alan olla jo täysin menetetty tapaus. Tuntuu siltä, että tässä nyt on käännetty kaikki kivet ja kannot deittipalveluja myöten, eikä vain ole mitään löytynyt. Enkä ole ronkeli. Olisin tässä vaiheessa jo valmis sietämään melkein mitä vain, mutta kun ei. En kai ihan pösilö ole päästäni, enkä mielestäni ole mikään ulkonäkövikainenkaan. Olen aina ollut melko hoikka ja melko pitkä vaaleahiuksinen ihan normaalin näköinen nainen, mutta en mikään erityisen kaunis tai kauhean naisellinen. Miehiä kyllä olisi riittänyt, mutta en ole koskaan aikaisemmin yrittänytkään minkäänlaista suhdetta miehen kanssa.
Mutta koska ikääkin alkaa tässä jo olla, olen tässä nyt jonkinaikaa yrittänyt "seurustella" miehen kanssa. Enhän halua ihan koko elämääni yksin olla. Tämä suhde on kuitenkin paremminkin kaveripohjalla, eikä mitään seksuaalista käyttäytymistä edes ole ollut. Vain korvikesuhde helpottamaan pahinta kaipuuta. Eihän sillä sukupuolella enää näin vanhempana tunnu olevan niin suurta merkitystä, mutta kyllä silti aina vaan harmittaa, ettei elämä antanut minulle mitä halusin. Onkohan enää mitään tehtävissä?
Erittäin suuria vaikeuksia löytää naisseuraa
23
719
Vastaukset
- mgpngöksköbnlkfbl
"Mutta koska ikääkin alkaa tässä jo olla, olen tässä nyt jonkinaikaa yrittänyt "seurustella" miehen kanssa. Enhän halua ihan koko elämääni yksin olla. Tämä suhde on kuitenkin paremminkin kaveripohjalla, eikä mitään seksuaalista käyttäytymistä edes ole ollut. Vain korvikesuhde helpottamaan pahinta kaipuuta. "
Väärin.
Sä teet väärin sitä miestä kohtaan ja sä teet väärin itseäs kohtaan. Miten sä sitäpaitsi luulet löytäväs seuraa, jos ihmiset katsoo että olet varattu? Tottakai se vituttaa kun mahikset on kymmenen kertaa pienemmät ku heteroilla. Kuinka paljon sitä ikää olikaan? - 11+12
Ei muutakun miehestä eroon ja apajille jos joskus haluat naista saada. Aloita vaikka homopiireistä, mene paikallisiin setaryhmiin, tutustu ikäisiisi lesboihin. Pridejuhliin voi mennä sekaan, kaverien kautta voi löytää mielenkiintoisia tyyppejä. Aloita sähly- tai rollerderbyharrastus, siellä niitä lesboja riittää.
Typerintä on jäädä paikalleen ja tyytyä johonkin MIEHEEN ja itkeä kun ei saa naista, jos ei tee asialle mitään! Ulkonäöllä ei ole mitään väliä jos osaat hymyillä ja olla oma itsesi.- hmhmhm
miten muka pk-seudulla pääsee johonkin sählyjengiin? olen kuitenkin jo 20v...
- ex-sählyläinen
hmhmhm kirjoitti:
Jos sun motiivi on tyttöystävän löytäminen, niin älä turhaan alota sählyä. Mukava lajihan se on, joten jos se muuten kiinnostaa niin siitä vaan mukaan, mut ei siel mitään lesbopaljoutta ole.
Totuus on et ei naisia kiinnosta epätoivoset tapaukset. Musta on ainakin turn off, jos joku on valmis ottaa kenet tahansa vaan siks, että on pakko seurustella. En haluais olla tyttöystävä sellaiselle naiselle. Nauti elämästä. Unohda toi epätoivo. Ja lopeta ton miehen hyväkskäyttäminen - 1+20
hmhmhm kirjoitti:
Esimerkiksi Hotilla (Hot Ry) on viikoittain kokoontuva sählyryhmä, jonne käsittääkseni otetaan kaikki innokkaat sählynpelaajat.
- hhmhmm
ex-sählyläinen kirjoitti:
Jos sun motiivi on tyttöystävän löytäminen, niin älä turhaan alota sählyä. Mukava lajihan se on, joten jos se muuten kiinnostaa niin siitä vaan mukaan, mut ei siel mitään lesbopaljoutta ole.
Totuus on et ei naisia kiinnosta epätoivoset tapaukset. Musta on ainakin turn off, jos joku on valmis ottaa kenet tahansa vaan siks, että on pakko seurustella. En haluais olla tyttöystävä sellaiselle naiselle. Nauti elämästä. Unohda toi epätoivo. Ja lopeta ton miehen hyväkskäyttäminenen ollut topicin aloittaja. ja olen aina halunnut aloittaa sählyn pelaamisen, se on ihan sama onko siellä joukkueessa heteroita vai lesboja. mietin vain, koska en tiedä miten noihin valmiisiin sählyjoukkueiisiin mennään, ja mitkä joukkueet ottavat vähän sählytaustaa omaavia pelaajia mukaan.
- Catsy 666
ex-sählyläinen kirjoitti:
Totuus on et ei naisia kiinnosta epätoivoset tapaukset. Musta on ainakin turn off, jos joku on valmis ottaa kenet tahansa vaan siks, että on pakko seurustella. En haluais olla tyttöystävä sellaiselle naiselle. Nauti elämästä. Unohda toi epätoivo. Ja lopeta ton miehen hyväkskäyttäminenNojoo, ehkä mä olin aikoinani niin epätoivoinen tai pikemminkin läheisriippuvainen, sitten kun paranin läheisriippuvuudesta, niin minua lakkasi kiinnostamasta myöskin naiset. Ei sen puoleen, ei ole kyllä ollut mitään tarjokkaita sen jälkeenkään. (Minua ei kiinnosta myöskään miehet)
Läheisriippuvuudesta paranee sillä, kun ei aloita uutta suhdetta sen jälkeen, kun entinen on mennyt. Minulla kävi niin, että se entinen kuoli, niin siinä oli surutyötä pariksi vuodeksi, enkä sinä aikana edes pystynyt ajattelemaan uutta suhdetta. Sitten se vain jäi. Nyt periaatteessa voisin jo ajatella ja lähipiiri minua suorastaan kehottaa, mutta kun ei kipinöi.
Minä mietin, olenko masentunut vaiko aseksuaali (vai masentunut aseksuaali). - Catsy 666
1+20 kirjoitti:
Esimerkiksi Hotilla (Hot Ry) on viikoittain kokoontuva sählyryhmä, jonne käsittääkseni otetaan kaikki innokkaat sählynpelaajat.
Mua ei esimerkiksi kiinnosta sähly paskan vertaa eikä myöskään roller derby ja vaikka mua kiinnostaisikin, ei mulla oo rahaa niitä harrastaa, etenkin, jos joutuu ramppaamaan Helsingissä asti niiden takia.
Minua kiinnostaa esimerkiksi geokätköily ja metsäily.
No siis liian epätoivoinen, ei kannata olla se ihminen voi tulla vaan vastaan jollakin sivulla tai sitten jossakin bileissä. Tosta suhteesta mieheen kannattaa ehdottomasti hankkiutua eroon, koska sää pienennät mahdollisuudet löytää naisen. Lisäksi, se suhde on väärin sitä miestäkin kohtaan, kun kerran tunnet vetoa vain naisia kohtaan ja pidät sitä varalla uuden toivossa.
Silmät auki, tutustu älä ole liian epätoivoinen.- 12+13
Katselin treffipalstoja läpi eikä silmääni ainakaan osunut paljoakaan hoikkia, pitkähiuksisia vaaleita naisia. Oletko piiloittanut ilmoituksesi? Kannattaa laittaa valokuva mukaan, saa helpommin vastauksia. Käytkö missään bileissä ja jos et niin miksi et?
Kerrot, että mitään ei löytänyt? Siis etkö ole saanut vastauksia ollenkaan vai oletko käynyt treffeillä, mutta niistä ei ole tullut mitään? Ei kannata vain odottaa muiden vastauksia vaan myös vastata muiden ilmoituksiin. Jos olet käynyt treffeillä, niin miksi niistä ei ole tullut mitään?
Koet olevasi "vanha". Minkähän ikäinen todellisuudessa olet? - chin_up!
Kuulostat ihan minulta muutama kuukausi takaperin, mutten antanut koskaan periksi ja NYT on tilanne aivan toisenlainen! Olen tavannut naisen ja minulle on tapahtunut asioita mitä jotka joitakin kuukausia sitten tuntuivat olevan niin saavuttamottamissa.. :)
Jos olet ollut netissä vaan tietyn aikaa ja sanot että kaikki on käyty läpi niin mietippä uudelleen. Netti on kuin virta ja se tuo ja vie mukanaan porukkaa ja jonain päivänä sinun kohdallesi voi osua joku, niin että ei ole mitään haittaa pitää ilmoitusta siellä!
Ilmoitukseni oli ollu netissä tyhjillään useita kuukausia kunnes sitten yhtäkkiä siihen vastattin. Ja tässä sitä nyt ollaan. Tietysti suosittelen että käyt myös setan bileissä, harrastat ja noin muutenkin verkostoidut. Voit ostaa vaikka jonkun pienen sateenkaarikorun tai rannekkeen niin sinut voi bongata helpommin. Katsele kauniita naisia, tee selväksi itsellesi minkä tyyppisen ihmisen haluat. :) Suhtaudu tähän tutkimusmatkana ja nauti kumppaninetsintä- prosessista!
Sulla on nyt vaan asenteenmuutos paikallaan. Pidä toivoa yllä, jos jotakin tosissasi haluat, saat sen. :) Niin minäkin tein. - aikuinen lapsi
Ei varmasti ole yhtä suuria vaikeuksia kuin minulla. :D
- Sivusta seurannut
Hei aikuinen lapsi, eivätkö vuodet ja terapiat auttaneet edes siihen, ettei kuvittele olevansa aina muita parempi ongelmainen? Narsismi tais jäädä...
- aikuinen lapsi
Sivusta seurannut kirjoitti:
Hei aikuinen lapsi, eivätkö vuodet ja terapiat auttaneet edes siihen, ettei kuvittele olevansa aina muita parempi ongelmainen? Narsismi tais jäädä...
Keneksiköhän minua luullaan? :D En kovin usein ole tänne kyllä kirjoitellut...
- mievaan1
täällä olis yx vapaa lepakko :) naista ei ole löytyny,mutta turhaan valitan,ku ei kiinnosta baareista lähtee bongailee :) ei ne ennenkään ole ovelta tullu hakemaan!kokeillaan,jos näin tärppäis ;)
- lesboteitanssi
Setan bileitä ei enää ole eikä l-worldiäkään siis stadissa.
- Heartmagney
Hei rakkaus! Kipitä kirjakauppaan tai kirjastoon ja osta kirja SYDÄNMAGNEETTI (Ruediger Sache), ja lue se välittömästi. Sieltä löydät avun heti. Usko huviksesi. Et menetä mitään. C:
- solastseason~
Hei, kerropa miten tuo kirja on itseäsi auttanut, mitä olet oppinut siitä ja jos jo ymmärtää vetovoimanlain niin antaako kirja mitään uutta sen lisäksi?
- ujo.nainen
Oletko itse lähestynyt naisia, vai oletko odottanut vain että he lähestyvät sinua, esim. noiden deittipalvelujen kautta?
Entä oletko ujonpuoleinen? - Catsy 666
Noin alkuun, tosta puuttuu sun paikkakuntasi ja keino ottaa sinuun yhteyttä.
Mun vikani on se, että mä oon omituinen. Tällä hetkellä minä olen sen lisäksi vielä kaiken lisäksi perin aseksuaalinenkin, mutta kaipaan siitä huolimatta seuraa. Seuraa minulla on lähinnä netin välityksellä. Sen lisäksi olen ruma ja lihava. Minä olen yrittänyt elämäni alkupuolen tarmokkaasti muuttaa näitä asioita, mutta nyt minä olen hyväksynyt sen, minkä mä olen, ainakin jossain määrin. Nyt mulle pitäisi siis sataa tarjouksia parisuhteesta, mutta niin ei nyt vaan tapahdu.
Ehkä ihmiset vaivautuu siitä, että minä olen niin rehellinen, mene tiedä, mä olen kuitenkin kyllästynyt peleihin ja pelureihin. Mä kaipaan sellaista seuraa, joka on kuin jakoavain ja joka pystyy vääntämään mussa pultin johonkin toiseen asentoon.
Mä järjestin Tahdon 2013 -feissauksen omalla paikkakunnallani ja suhteessa väkilukuun me menestyimme paremmin kuin muut paikkakunnat. Saatiin jonkin verran kielteistä krisselipalautetta, mutta samalla tutustuin etäältä paikkakunnan lesboihin. "Etäältä", koska ne olivat kaapissa, mutta minun kaverini, joka on asunut täällä pitempään, tiesi kuitenkin ne.
Mun elämäni päätarkoitus on olla joutumatta syntymään tänne uudelleen, sillä ensi kierros on paljon paskamaisempi kuin tämä. Mä kehitän itseäni henkisesti ja minä hörhöilen ja joskus keskustelen telepaattisesti kuolleiden ihmisten kanssa. Olin suhteessa 15 vuotta naisen kanssa ja hän kuoli ja me olemme keskustelleet toistemme kanssa, mutta hän on jo saanut kerrottua minulle tärkeimmät asiat. Sen lisäksi, kun mä olen tehnyt työkseni hoitoalan hommia, mä jouduin auttamaan kerran onnettomuuden uhria, joka kuoli ja joka tuli sitten kiittämään minua.
Mä tykkään älykkäästä seurasta. - Mie kans tyhmä
Hyvä Catsy. "Mä tykkään älykkäästä seurasta."
Vastakohdat täydentää toisiaan...- 6886
Mikä Catsyn kirjoituksessa muka on tyhmää?
- Luovuttanut
Ymmärrän hyvin ketjun aloittajaa, jos ihmissuhde sekoilut ei kiinnosta, niin näistä pienistä "sisäpiireistä" on todella vaikea löytää vilpitöntä sielun sisarta. "Toiveista luopuminen johtaa sisäiseen rauhaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812