miten aiot viettää sen?
Huomenna on joulu
16
138
Vastaukset
- Sekaisin Marista
Juon pullollisen minttuviinaa ja keppostelen.
- ätmi
Joko kisukisu on palannut kotiin?
Käyn äitimuoria katsomassa. Muuten vietän joulun yksin jouluruokia syöden, poltan kynttilöitä, kuuntelen Jouluradiota ja teen japanilaisia ristikoita, ja palstallakin aion välillä vierailla, vaikka aika hiljaista taitaa olla.
- nälkäinen
Minä aion tulla femnerdille kylään juoda viinat ja syödä ruuat
- siistii
Japanilaisia ristikoita? Osaatko japania?
siistii kirjoitti:
Japanilaiset ristikot eivät ole sama asia kuin tavanomaiset sanaristikot, vaan ne ovat enemmänkin matemaattisia ratkontatehtäviä, jonka tarkoituksena on muodostaa ruudukkoon jokin kuva. Itsekin harrastin niitä opiskelijana, se tuntui olevan silloin 2000-luvun alkupuolella jotenkin matikanopiskelijoiden suosiossa.
nälkäinen kirjoitti:
Minä aion tulla femnerdille kylään juoda viinat ja syödä ruuat
:-D :-D Ei kannata tulla. Laatikot ovat kaupan valmislådia, kinkku on valmiita viipaleita muovipakkauksessa, ei ole rosollia eikä mitään kalaa ole.
Viinaakin on vain yksi punkkupullo, siitä riittää itselleni ainakin neljäksi päiväksi.lord.boredom kirjoitti:
Japanilaiset ristikot eivät ole sama asia kuin tavanomaiset sanaristikot, vaan ne ovat enemmänkin matemaattisia ratkontatehtäviä, jonka tarkoituksena on muodostaa ruudukkoon jokin kuva. Itsekin harrastin niitä opiskelijana, se tuntui olevan silloin 2000-luvun alkupuolella jotenkin matikanopiskelijoiden suosiossa.
Tutustuin niihin 2003. En tee niitä kuin jouluna nykyisin.
Sanoman Japanilaiset ristikot-lehti tuli huonommaksi pari vuotta sitten, kuvat ovat tylsiä. Kaiholla muistelen esim. kuvaa Colosseumin ajoista.
Nyt en edes aikonut ostaa lehteä, mutta nostalgian kaipuuni voitti.siistii kirjoitti:
Kutsutaan myös nimellä Hanjie ja nonogram. Pelejä löytyy netistä, ohjelmia ainakin play-kaupasta, ja varmasti niistä kahdesta muustakin kaupasta :-)
Miten ap. aikoo itse viettää joulun?
- TenuTonttu
Huomenna varmaan perinteisesti pohjat kotona ja siitä kylälle jouluoluelle ja kinkkupitsan kautta aamu yöstä taksilla kotiin.
Minulla on taas sukulaisjoulu meneillään. Joulunaluspäivät ovat menneet vetelehtiessä, ja huomennakin varmaan vetelehdin pitkälle puoleen päivään. Jos on hyvä ilma (luultavasti sataa kuitenkin vettä), käyn kävelyllä. Sitten illansuussa käymme isovanhempien luona, ja sen jälkeen takaisin kotiin. Jaemme niukan määrän lahjoja, juon vähän olutta ja katson televisiota. Joulupäivänä ei taas ole mitään tekemistä, ja tapaninpäivänä palaan etelään, onhan perjantaina työpäivä.
- 3+18
Vanhempien siskon hänen poikakaverinsa kanssa jouluaatto, isovanhempien kanssa sitten keskiviikkona. Asun vielä kotona eikä olisi muuta elämää muutenkaan joten ihan sama.
Optimoin ainakin jouluostokseni jotenkin. Tänäänkin myivät kinkut puoli-ilmaiseksi 1,99 €/kg hintaan, ja mukaan tarttui 5,5 kg:n kinkku. Huomenna mennään kaverin kanssa putsaamaan loput tarjoukset pois, ja varastoon. Siinä on vähän kantamista. Oletan että mm. suklaat saa puoleen hintaan huomenna.
Muuten söin riisipuuroa ja graavattua lohta tänään, ja pohdiskelen osakesijoittamisen saloja, varsinkin miten saisi tehty hyviä veivejä. Kulta on myös mennyt houkuttelevan halvaksi.- Hyvä ihminen
Hyvää Joulua Älyn Haamullekin vaan vilpittömästi!
- Foreverandever
Unessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082575
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411741Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1441359Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3271239Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3361204Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241121Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571093- 55956
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13942Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21863