Moro!Olen taas alkanut softaamaan aktiivisemmin kun noin puoli vuotta sitten into lopahti ja ennen sitä tuli jo aseet myytyä pois ja nyt taas olen sillä päällä että voisi alkaa softaamaan ja olen jo viikon aikana muutaman pelin pelannut ja taas jaksaa kun ei ole enää muitakaan harrastuksia kuin tuo sali.Mutta nyt ajattelin jotain kompaktia pientä pistoolia tai konepistoolia hintaa korkeintaan 150e jostain mistä ei ole isot postikulut (alle 15e) ajattelin jousi,co2 tai sähköpistoolia tai sähkökonepistoolia esim mac10 scorpion glock 17 ja 18 olisi kiva tai joku vaikka socom,usp.45 laittakaa ehdotuksii alas ja linkkei
-PistooliPate Kiittää Ja Kuittaa!
Joku hyvä pistooli vanhalle konkarille
11
162
Vastaukset
- softaaja24
Osta mac. Kompaktin kokonen ja tehokas. Tarkkuuski o iha hyvä
- johnweed
MAC:ien tarkkuus on yleensäottaen huono. Suosittelisin ostaan jonkun MP5-tyylisen pyssyn tms. tohon tarkotukseen.
- miesienies
Juoksuhaudasta käytettynä p90 tai mp5. Kyllä lähtee :p
Tai Puolasta ilmaiset postit tuolle eikä tule tulleja ja paketti tulee kotiin saakka.
http://www.taiwangun.com/en/jg070-m5-a4-jg
(älä osta G&Gn mp5sta) - eividdumage
"vanha konkari" ja suomi24. hmm... Ei täsmää...
- PistooliPate
tämä nyt tuntui sopivalta paikalta kun täällä tämä airsoft palsta on ja täällä on minulle ennenkin tullut ihan asiallisia ja hyviä vastauksia ja sen lisäksi tämä suomi24 minut airsoftin sai aloittamaan
-Pistooli Pate- jokurandomi
http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/SOG-M9A1SD-TN
tää on ollut ihan loistava pistooli aseen runko on alumiiinia harvat muovi osat ovat korkealaatuisia - SuomiPehmo
jokurandomi kirjoitti:
http://www.pcb-airsoft.com/epages/PCB.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/PCB/Products/SOG-M9A1SD-TN
tää on ollut ihan loistava pistooli aseen runko on alumiiinia harvat muovi osat ovat korkealaatuisiaCyma MP5K. Metallirunko ja hinta vähä.päälle satasen
- PistooliPate
Mitäs mieltä olette tästä kokemuksia kenelläkään? http://www.milgear.fi/fi/product/asg-cz75d-compact-gbb-metallinen-co2/2252
-PistooliPate En luottaisi ASG tuotteisiin.
- ideaparkki
www.taiwangun.com sinne nyt heti
- karvainenkirahvi
Nonniin "vanha konkari" sä siis myit kaikki sun aseet joten millä suit oot pelannu?
Jos oot pelannu jollain kaverin pyssyll, nii eikö olis kivempi hankkii vaika rynkky eikä pisla että kaveri saa aseensa takas? Mielummin rynkky ku pisla ellet sit pelaa jotain ihmeen pistooli pelejä. Sori kirjotus virheistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511