Kun ei saa sanottua oikein mitään Jeesukselle

Söin äsken

Yleensä saan sanottua.

Jeesuksen rauha on mutta välillä on kuin sitä ei olisi.

Sain sanottua lopuksi: Haluan pysyä Jumalan tahdon turvallisten rajojen sisäpuolella.

Olsiko tuo pitänyt jotenkin toisella tavalla muotoilla? Tarkoitam, että se toteutuisi. Minä kun pelaan konsolipeliä, skyrimiä, ja siinä taiotaa, tapetaan ja niin pois päin. Oikeastihan en muuta kuin ohjainta painelen mutta mietin vaan syytämiksi on etääntynyt olo Jeesuksesta. Olo on välilläliian yksinäinen.

Nyt kun kirjoitin tuon toiseksi viimeisen lauseen niin läheisyyden " aalto " tuli. Omaatuntoa tietenkin kyttään koko ajan ja se on siinä ja siinä saako skyrimiäpelata. Kivaa ajankulua, siinä voi kaikki muu jäädä vähemmälle. Raamattua kuitenkin 4 lukua päivittäin luen.

Nyt menossa kolmas luku ja tässä kohden olen menossa:

"Elisa lähetti hänen luokseen sananviejän ja käski sanoa: "Mene Jordanille ja peseydy siellä seitsemästi. Silloin ihosi palaa entiselleen, ja olet taas puhdas ja terve." 2. Kun. 5:10

Siinä sitä onkin yhdessä lauseessakin pähkäiltävää että miksi seitsemästi Jordanissa tuleepeseytyä. Ei selvästikään muuten vaan keksitty että peseydy seitsemän kertaa. Onkos täällä tietävää?

Elisa on mies. Liittyen tähän Raamatunlukemiseen. Olen pyytänyt Gerralta siihen lisäintoa itselleni ja olen pikkuhiljaa huomannut sitä saaneenikin. Ymmärrystä mulla ei ole riittävästi kun en tuotakaan tajua sitten millään miksi 7 kertaa piti Jordanissa peseytyä.

Kyseessä oli jumalallinen tapa parantaa ihminen spitaalista.

Tarina tarkemmin luku 5:

http://www.evl.fi/raamattu/1992/2Kun.5.html

Jumala sinua siunatkoon. Porkkanalaatikkoa söin, kannakoipea, kaalikurpitsasalaattia, tomaatin, valkosipulia, punasipulia, ketsuppia. Koipia olin maustanut kurkumalla, mustapippurilla ( nuo kaksi yhdessä ehkäisevät syöpää, googleta vaikka lisäinfoa ) chilillä, timjamilla, rosmariinilla. Olen mausteistapitävä. Tuovat makua ja ovat terveellsiä.

Halleluja minä HUUDAN nyt!!! Nyt on hyvä olla kun sain kommunikoitua tänne!!!!!! HALLELUJA!!!!!

3

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tajuu

      Mitä sä mitään syöpää ehkäiset sähän toivot pikaista siirtymistä :O

      • ap.

        Peruna unohtui tosiaan mainita. Yksi perunakin oli joukossa. Oli ihan hyvää ruokaa. Ruokarukouksen rukoilin. Näin se meni: Kiitos Isä ateriasta. Pyydän että siunaat ruokani.

        Aika nopeasti tulee rukoiltua kun olen melko ahnas syömään. Ruoka maistuu erityisen hyvältä suussani. Kahvia voisi tietenkin juoda mukillisen nyt.

        Mulle kelpaa Jumalan mulle katsoma aikataulu olipa asia mikä tahansa. Mistä sitä tietää että mustapippuri kurkuma juttutulee jonkun uskovan luettavaksi ja hän päättää alkaa toisinaan maustamaan rukiaan niin ja välttyy syövältä ja sen takana on Herran tahto?

        Nii-in!

        Jotain muutakin tuli mieleen mutta se unohtuikin. En juhlinut joulua mitenkään. enkä tule sitä koskaan juhlimaankaan. Mä juhlin Jeesusta päivittäin, eihän Hänen kanssaan. Raahatkoon ne kuusen asuntoonsa, jotka niin tekevät. Raamatussa ei lue: Joulukuussa viettäkää Jeesuksen syntymäpäivää. Hommatkaa silloin kuusi asuntoonne ja koristelkaa se. Ostakaa sika ja syökää sitä monena päivänä. Syökää kaikkea muutakin rajoituksetta. Sanokaa silloin: nyt on Jeesuksen syntymäpäivän juhlimisen päivä. Niin ei Raamatussa lue.


    • henkilökunta pula

      Jahas siellä on taas Paloniemessä päästetty potilaat koneelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe