Jos aiot lähteä pakoon niin minne aiot pakoonlähteä? Tarkkaa paikkaa ei tarvitse piilolle kertoa, mutta noin niin kuin suunnilleen, että luolaanko, erämaahan, vuoristoon vai minne menetjos Jeesusta pakoon ajattelet olevan parempi lähteä?
Im gonna find you.
Kun Jeesus palaa niin lähdetkö pakoon?
16
141
Vastaukset
Et pääse enää pakoon ko. hetkellä - pakko kohdata Jeesus ja Hänen kiusalliset kysymyksensä.
Papeille eka kysymys kuuluu "Miksi ette totelleet kirjoitettua Jumalan sanaa, vaikka hyvin osasitte sen lukea Raamatun jakeista ?"
Jeesuksen kysyvästä katseesta papit huomaa, että teologiset ja opilliset selitykset ei enää auta. Pitää vaan vastata itse kysymykseen. Kyllä siinä tilanteessa kaulassaolevat liperit alkaa tuntua melko …hmmmm ….. hämmentävän lapsellisilta ja käsi hapuilee sen poisottamista ….kurkkuakin tuntuu vähän kiristävän.
Niin …..joitan tällaista siinä tapahtuu :))- foksmalder
Mitkä kiusalliset kysymykset?
Söpöjä nämä teidän uhkakuvanne.
- MrrMorden
Silloin kun jeesus palaa lähden Väinämöisen luokse. On kuitenkin ihan ihka aito suomalainen keksintö, joten turvallisempaa mennä sinne kuin kamelikuskien keksimien jumalhahmojen luokse.
- foksmalder
tt11 kirjoitti:
Ok - valinta on sinun …. ja myös seuraukset ovat sinun.
Nähdään muslimien helvetissä, kulta!
- MrrMorden
Näin on. Väinämöinen tuomitsee sinut ikuiseen helvettiin kun et häneen luota.
- n.n
Ken torjui Jeesuksen tässä ajassa, Hänen toinen tuleminen on semmoiselle hirmuinen hetki. Ei silloin tehdä kysymyksiä puolin ja toisin,tässä ajassa kuka turvasi Vapahtajaansa niin sellainen ihminen on turvassa jo nyt, Jeesus tietää omansa, ja Hänen palkkansa tulee Hänen edellänsä, oikeusistunto tapahtuu hyvin nopeasti. Tulella kaikki koetellaan, tiedättehän vanhastaan sanonnan Totuus ei pala tulessakaan. Tähän tilanteeseen se kuuluu. Silmänräpäyksen kestää Hänen vihansa mutta se on oikeudenmukainen. Ihmiset elää usein 80v, ja aikaahan oli tehä parannus, eli otaa Jumalan sana korviin kuultavaksi. Ei voi sanoa ettei ollut aikaa.
Raamattu sanookin että silloin kun Jeesus palaa, niin epäuskoiset niskurit kaikki toivoo että vuoret kaatuisi päälle, jotta pääsisivät pakoon piiloon, mutta se ei ole mahdollista.
Siihen rehvastelijoiden joukkoon en minä halua kuulua .Minulle kelpaa Jeesuksen sanat.- foksmalder
Jos Jeesus olisi oikeasti olemassa ja hän vihaisi ihmisiä, jotka eivät kykene uskomaan mitä tahansa tai eivät ole saaneet mitään, jolla erottaa Jeesus tuhansista muista profeetoista ym., niin hänen vihansa olisi kaikkea muuta kuin oikeudenmukainen.
- n.n
foksmalder kirjoitti:
Jos Jeesus olisi oikeasti olemassa ja hän vihaisi ihmisiä, jotka eivät kykene uskomaan mitä tahansa tai eivät ole saaneet mitään, jolla erottaa Jeesus tuhansista muista profeetoista ym., niin hänen vihansa olisi kaikkea muuta kuin oikeudenmukainen.
tässä muutama linkki:
http://www.rkk-sansa.net/raamattu-kannesta-kanteen/kirjat
http://www.lhpk.fi/saarnat/
http://www.luthersaatio.fi/studieslist.html
....jos haluat niin tulla tuntemaan armon evankeliumin - foksmalder
n.n kirjoitti:
tässä muutama linkki:
http://www.rkk-sansa.net/raamattu-kannesta-kanteen/kirjat
http://www.lhpk.fi/saarnat/
http://www.luthersaatio.fi/studieslist.html
....jos haluat niin tulla tuntemaan armon evankeliuminNiin? Luuletko, etten ole lukenut Raamattua? Olen lukenut. Olen lukenut myös Koraanin ja itämaisten uskontojen pyhiä kirjoja. Yhdessäkään ei ole todisteita jumalista. Eikä yksikään ole soinut korvaan todelta (yhtä itämaista filosofiaa lukuunottamatta).
Olen käynyt myös kuuntelemassa eri lahkojen saarnoja. Kuullut evankeliumin varmasti kymmeniä, jos ei satoja kertoja.
Ei toistaminen tee asiasta totta tai edes uskottavampaa. - n.n
foksmalder kirjoitti:
Niin? Luuletko, etten ole lukenut Raamattua? Olen lukenut. Olen lukenut myös Koraanin ja itämaisten uskontojen pyhiä kirjoja. Yhdessäkään ei ole todisteita jumalista. Eikä yksikään ole soinut korvaan todelta (yhtä itämaista filosofiaa lukuunottamatta).
Olen käynyt myös kuuntelemassa eri lahkojen saarnoja. Kuullut evankeliumin varmasti kymmeniä, jos ei satoja kertoja.
Ei toistaminen tee asiasta totta tai edes uskottavampaa.Hei foksmalder
Jos tämän asian saisin sinuun jäämään, Y K S I N R A A M A T T U on Jumalan oma ilmoitus, ei ole mahdollista tulla tuntemaan asioita oikein jos luet kaikkeamitä eteen sattuu, tai kuuntelet kaikkea mahdollista. Ne linkit on hyviä , se on varma se.
Jos pitäydyt yksin Raamatun sanaan, ja kuuntelet edellä annetuista linkeistä opetusta.
Silloin Herra voi alkaa työnsä sinussakin. - n.n
foksmalder kirjoitti:
Niin? Luuletko, etten ole lukenut Raamattua? Olen lukenut. Olen lukenut myös Koraanin ja itämaisten uskontojen pyhiä kirjoja. Yhdessäkään ei ole todisteita jumalista. Eikä yksikään ole soinut korvaan todelta (yhtä itämaista filosofiaa lukuunottamatta).
Ei toistaminen tee asiasta totta tai edes uskottavampaa.Jumalan sanasta ei voi äänestää, minä en yritä sinua pettää kun sanon vielä että VAIN JA AINOASTAAN RAAMATTU ON JUMALAN OMAA ILMOITUSTA,pois kaikki muu ja sinunkin sydän vielä kerran riemuitsee.
...ja ota käyttöön ne linkit mitkä annoin.
jos näin teet niin et mene vikaan.....
- n.n
Jumalan tuntee parhaiten ja oikein vain golgatan ristillä, Ei sinun tarvitse tuntea koko Raamattua uskoaksesi oikein, Johanneksen evankeliumista voisi olla paras aloittaa.
Jokainen voi kääntyä Herransa puoleen mutta ei kaikki halua, tietenkin toivon että sinäkin tahtoisit, miksi kenenkään tarvitsee kerran kärsiä kun siihen on apu olemassa.- foksmalder
Ei kyse ole halusta, vaan siitä ettei ihminen kykene uskomaan epäuskottavia asioita.
Minä tosin myös haluan uskoa mahdollisimman oikein ja siksi pyrin tutkimaan todellisuutta.
- n.n
Ilmestyskirja:
9:20 Ja jäljelle jääneet ihmiset, ne, joita ei tapettu näillä vitsauksilla, eivät tehneet parannusta kättensä teoista, niin että olisivat lakanneet kumartamasta riivaajia ja kultaisia ja hopeaisia ja vaskisia ja kivisiä ja puisia epäjumalankuvia, jotka eivät voi nähdä eikä kuulla eikä kävellä.
9:21 He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.
16:9 Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.
16:11 ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.
Eli kyllä se niin on että kaikki ei tahdo, mutta älä sinä halua kuulua tähän joukkoon.
Ei ole pakko. - FUCKIFUU
"Kun" oletettu Jeesus tulee tuomitsemaan, niin katson parhaaksi ampua hänen aivonsa seinälle. Näin terroristeja vastaan tulee toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975998Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2881333Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226