98 syntyny jäkis vastaa kysymyksii!

boyy10

Oon siis 15v ja pelaan lätkää ja ny ajan vietteeks vaistailen kaikkii kysymyksii :p

24

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 33j89d7d89suo23ij43h

      tietääkö sun vanhemmat että oot homo? kyllä vai ei

      • boyy10

        kyl ne tietäis jos oisin


    • tyttö :D

      Millasista tytöistä tykkäät? :3

      • boyy10

        urheilullisist, rehellisist, mukavista, joide kaa voi olla oma ittesä, luotettavist ja ulkönäkö aina plussaa :)


    • jeeejee

      onks sulla kikkii? :-)

      • boyy10

        on


    • Paljon lauot tutkaan?

      • boyy10

        ei oo vähää aikaa mitattu mut öö viimeks jotai 148km/h mut ranne paskana ollu jo kaua nii huonontaa


    • JKL98

      Kauan oot pelannu? Ja hyökkääjä puolustaja vai maalivahti? : D

      • boyy10

        puolustaja ny ja 6vuotta ja mis pelaat ku oon itekki jkl?


      • JKL98
        boyy10 kirjoitti:

        puolustaja ny ja 6vuotta ja mis pelaat ku oon itekki jkl?

        En ite pelaa mutta tunnen kyllä muutamia jotka pelaa tai on pelannu : D


      • boyy10
        JKL98 kirjoitti:

        En ite pelaa mutta tunnen kyllä muutamia jotka pelaa tai on pelannu : D

        ketä ja minkä ikäsis? :D


      • JKL98
        boyy10 kirjoitti:

        ketä ja minkä ikäsis? :D

        Nimiä en paljasta mut sen voin sanoo et maalivahtina ollu ei siis oo nykyää enää : )


      • JKL98
        JKL98 kirjoitti:

        Nimiä en paljasta mut sen voin sanoo et maalivahtina ollu ei siis oo nykyää enää : )

        Ja ysikaseis


      • boyy10
        JKL98 kirjoitti:

        Nimiä en paljasta mut sen voin sanoo et maalivahtina ollu ei siis oo nykyää enää : )

        saatan joo tietää jos 98 tarkotat


      • JKL98
        boyy10 kirjoitti:

        saatan joo tietää jos 98 tarkotat

        Jepp


    • 2 vs 1 hyökkäys omaan päätyyn. Mitä teet?

      • boyy10

        siis mite mitä teen ? puolustan ?


      • boyy10 kirjoitti:

        siis mite mitä teen ? puolustan ?

        Tarkoitin lähinnä, että miten puolustat tilanteen. Menetkö kiinni kiekolliseen pelaajaan vai oletko syöttölinjalla ja annat maalivahdin hoitaa vedon?


      • boyy10
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Tarkoitin lähinnä, että miten puolustat tilanteen. Menetkö kiinni kiekolliseen pelaajaan vai oletko syöttölinjalla ja annat maalivahdin hoitaa vedon?

        vähä vaikee tästä sanoo ku en osaa ny kuvitella iha sitä tilannetta mut en mee suoraa kii vaa jätän vähä välii ja oon siin syöttälinjalla ja yritän katkasta se


    • Maarabou

      Onksul tyttöystävää? Ja blondi vai brune

      • usko tai älä

        Mitä tekisit jos voittaisin sut lätkäs? Oon 18 v tyttö ja rökittäny jopa 20 v. jäbän vaik en oo koskaan harrastanu lätkän pelaamista? :D


      • boyy10

        no säätöö yhe kaa hallil mut ei sinäänsä ja brune varmaa


      • boyy10
        usko tai älä kirjoitti:

        Mitä tekisit jos voittaisin sut lätkäs? Oon 18 v tyttö ja rökittäny jopa 20 v. jäbän vaik en oo koskaan harrastanu lätkän pelaamista? :D

        siitä vaa yrittää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe