Vapaa kuvaus

26 V

Suosikkibändit/artistit: Kotiteollisuus, Apulanta, Klamydia, AC/DC, Metallica, Motörhead, Megadeth... etc.

Suosikkileffat: Terminaattorit, Bondit, Taru Sormusten Herrasta- Trilogia, Godzilla, Alien vs Predator, Predator, Commando, Conan the Barbarian, Rambo etc...

Lempikirjat: Harry Potterit, Taru sormusten herrasta

Vapaa-aikanani: Treenejä

Katson tv:stä mieluiten: The Walking Dead, Supernatural, Wayward Pines, Zoo, Heroes

Kotieläimet: ei ole

En pidä: valehtelijoista, epäaidoista ihmisistä, pistiäisistä, korkeista paikoista.

Koulutus: Ammattikoulu

Ammatti: Valvoja/ vahtimestari

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

8

Kommenttia

999

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. :.;.,.:.;.,.:.;.,.:.;., vol. 2

    Edellisen keskustelun täytyttyä jatketaan täällä... Ja ei, en halua osaksi minkäänlaiseen seksinovelliin... Ja ei, en o
    Pulinat
    500
    252
  2. Iltaa nuoriso!

    Olen palannut (hyvin ansaitulta) tauolta täältä suolistosta. Mutta nyt kun olen taas kotona, saatte huomata, että aktiiv
    Pulinat
    22
    57
  3. Toverit, minulla on teille ilmoitus.

    Olen tauolla suolistosta ajalla 31.5-8.6. Palaan suolistoon maanantaina 9.6. Kiitän ja kuittaan. -kiekkoilija94
    Pulinat
    21
    77
  4. The Walking Dead (Huom. saattaa sisältää spoilereita)

    Seuraako täällä kukaan The Walking Dead- nimistä tv-sarjaa? Itse olen seurannut ykköskaudesta lähtien ja olen todellakin
    Pulinat
    2
    179
  5. 19-vuotias jätkä vastailee kysymyksiin.

    Tulkaa kyseleen 19- vuotiaalta jätkältä. Hukkasin aiemman keskustelun ja se oli muutenkin aika täysi, niin teinpä uuden.
    Rakkaus
    287
    1237
  6. Kysymysketju

    Eli ketjun ideana on vastata edellisen kirjoittajan kysymykseen ja vuorostaan laittaa oma kysymys perään. En tätä viitsi
    Pulinat
    82
    188
  7. 436
    1965
  8. Kärppien viimeisimmät vahvistukset ensi kaudelle

    Lasse Kukkonen Mika Pyörälä Ari Vallin Jussi Rynnäs (Huhu) Juhamatti Aaltonen (Huhu) Mitä mieltä olette pelaajista?
    Kärpät
    10
    146