kiekkoilija94
Vapaa kuvaus
26 V
Suosikkibändit/artistit: Kotiteollisuus, Apulanta, Klamydia, AC/DC, Metallica, Motörhead, Megadeth... etc.
Suosikkileffat: Terminaattorit, Bondit, Taru Sormusten Herrasta- Trilogia, Godzilla, Alien vs Predator, Predator, Commando, Conan the Barbarian, Rambo etc...
Lempikirjat: Harry Potterit, Taru sormusten herrasta
Vapaa-aikanani: Treenejä
Katson tv:stä mieluiten: The Walking Dead, Supernatural, Wayward Pines, Zoo, Heroes
Kotieläimet: ei ole
En pidä: valehtelijoista, epäaidoista ihmisistä, pistiäisistä, korkeista paikoista.
Koulutus: Ammattikoulu
Ammatti: Valvoja/ vahtimestari
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Aloituksia
8
Kommenttia
999
:.;.,.:.;.,.:.;.,.:.;., vol. 2
Edellisen keskustelun täytyttyä jatketaan täällä... Ja ei, en halua osaksi minkäänlaiseen seksinovelliin... Ja ei, en o500271Iltaa nuoriso!
Olen palannut (hyvin ansaitulta) tauolta täältä suolistosta. Mutta nyt kun olen taas kotona, saatte huomata, että aktiiv2285Toverit, minulla on teille ilmoitus.
Olen tauolla suolistosta ajalla 31.5-8.6. Palaan suolistoon maanantaina 9.6. Kiitän ja kuittaan. -kiekkoilija9421107The Walking Dead (Huom. saattaa sisältää spoilereita)
Seuraako täällä kukaan The Walking Dead- nimistä tv-sarjaa? Itse olen seurannut ykköskaudesta lähtien ja olen todellakin220519-vuotias jätkä vastailee kysymyksiin.
Tulkaa kyseleen 19- vuotiaalta jätkältä. Hukkasin aiemman keskustelun ja se oli muutenkin aika täysi, niin teinpä uuden.2871278Kysymysketju
Eli ketjun ideana on vastata edellisen kirjoittajan kysymykseen ja vuorostaan laittaa oma kysymys perään. En tätä viitsi82220- 4362100
Kärppien viimeisimmät vahvistukset ensi kaudelle
Lasse Kukkonen Mika Pyörälä Ari Vallin Jussi Rynnäs (Huhu) Juhamatti Aaltonen (Huhu) Mitä mieltä olette pelaajista?10192