Millainen naismaku sinulla on? Millaiset naiset sinua kiinnostavat tai millaisiin naisiin ihastut? Pidätkö punapäistä vai tummista naisista? Viehättääkö sinua mysteerinen ajattelija vai iloinen hihittelijä?
Rakastan kaikenlaisia naisia, mutta en voi vastustaa ruskeita silmiä ja tummia hiuksia. Olen aina ihastunut tummiin naisiin, enkä tunne juurikaan fyysistä vetoa vaaleisiin naisiin vaikka itse olen sellainen. Pidän ajattelevista älykkäistä naisista, jotka puhuvat asiaa ja tietävät mitä haluavat.
Millainen on naismakusi?
86
1835
Vastaukset
- femme831
Tätä femmeä viehättää suunnattomasti lyhythiuksiset poikamaisemmat tapaukset. Sporttisuus ehdotonta plussaa. Hassuttelija, jota ei hävetä toteuttaa hölmöjä päähänpistoja. Nainen, joka ei kysele, vaan ottaa sen minkä haluaa. =)
- femme831
Mistähän tällasen voisi löytää?
- femmeNAM
Ehdottomasti femme naiset vetoo tähän poikatyttöön :) tumma ja tulinen söpöliini!mahtaako täältä löytyy?
- femme831
Käviskös vaalee söpöliini? ;)
- Brunettetyttö ;)
Mua viehättää arvoituksellisen salaperäiset vaaleat pitkähiuksiset femmet, jotka omistaa siniset safiirisilmät...
- 567677
Sori, se nainen on jo varattu - mulle!
- SickTransit
Blondius/brunetteus ei vaikuta asiaan. Ei äärimmäisen butch eikä äärimmäisen femme: sieltä keskeltä jostain. Nainen, joka on joustava ajatuksissaan, älykäs (kuten itsekin tietysti :D), funtsii vähän syvällisempiäkin. Jalat maassa kulkeva. Oma itsensä, olen valmis joustamaan useissa asioissa, harvemmissa en yhtään.
Ihmisessä on niiiiiiiiin paljon ominaisuuksia, että ei niiitä kaikkia voi mainita. Osaksi makuun vaikuttavat jotkut henkimaailman jutut, joista ei edes itse ole tietoinen. - feminiini
Tuppaan yleensä ihastumaan melko tyttömäisiin/ naisellisiin naisiin, maskuliinisuus ei viehätä. Se, että päässä on muutakin kuin sahajauhoa, on toki tärkeää.
Fyysisistä puolista olen huomannut, että minua viehättää suhteellisen lyhyet naiset, jotka eivät ole langanlaihoja. Hiusten tai silmien värillä ei ole merkitystä, mutta pitkät hiukset...no, en pidä lyhyistä hiuksista naisella ( kivittäkää minut... ). Sen sijaan sillä ei ole väliä, meikkaako vai ei ja pukeutuuko mieluummin housuihin kuin hameeseen. Naisellinen nainen on naisellinen vaikka verkkareissa ;)
Henkisistä puolista minua viehättää tietynlainen suoruus, rehellisyys niin itseä kuin muitakin kohtaan. Mikään ei ole viehättävämpää kuin nainen, jonka itsetunto on kohdillaan.- Naapuri 2 4 5 4
Jeps, PK!
JOSPA VIHDOINKIN TULISIT JA OTTAISIT YHTEYTTÄ. - hymykuoppa1
Naapuri 2 4 5 4 kirjoitti:
Jeps, PK!
JOSPA VIHDOINKIN TULISIT JA OTTAISIT YHTEYTTÄ.Kenellehän tää mahtaa olla tarkotettu?
- Alva
Naisen täytyy heijastaa ympärilleen jotakin sellaista josta pidän, usein tämä toimii intuitio-tasolla. Kiinnostun, jos aistin toisessa syvyyttä, herkkyyttä, empatiaa tai jonkunlaisen ulkopuolisuudentunteen. Koen myös, että henkilö pystyisi ehkä täyttämään jonkun tarpeen tai toiveen, joka minulla on.
Ulkonäöllisesti minulle käy vaalea tai tumma, ihan sama, enemmän feminiininen tai neutraali kuin todella maskuliininen. Tosin perusheteronoloiset ovat usein tylsiä.
En kiinnostu oman kuplan sisällä elävistä, pinnallisista, ei-ajattelevista ja ei-näkevistä naisista, vaikka olisivatkin hyvännäköisiä tai mukavia.- moira
Toinen lause kuvaa minua hyvin ja pidän kyseisistä ominaisuuksista myös muissa ihmisissä. Pinnallisuus ja rajoittunut ajatusmaailma ovat isoja turn-offeja.
- eliittikumppanini L
M A R T T A
L I I S A
ODOTAN
SINUA
OULUSTA
HESAAN
OTATHAN YHTEYTTÄ!
LOMALTA
TULLUT
MAALAUSTA
ETC.
TOIVON VIESTIÄSI!
ANN...
- femmeNAM
Kyllä se vaaleekin söpöliini menis ;) miten sinuun sais yhteyden femme831?
No SickTransit kuvasi hyvin paljon samoja ajatuksia mitä itse pidän naisessa :D Mun makuun ei oo liian femme eikä butch. Tykkään jos, on semmoista pientä poikamaisuutta oli sitten olemuksessa tai luonteessa. Itse oon femmen puoleinen mutta semmoinen pieni poikamainen vivahde löytyy.
Oikeastaan ainut mikä olisi toivottua, että oikeesti ajattelisi elämää vähän pisemmälle, ei ahdistuisi ajatuksesta sitoutumisesta. Ja haaveilisi lasten hankkimisesta jossakin vaiheessa. Näitä naisia ei oikein ole :D mutta, aina sitä voi toivossa elää.- misty82(Suomi24)
Tykkään vaaleista sekä tummista,muttta jos vaalealla olisi turkoosin,vaaleansinisen silmät.Onhan tummat aika hottiksia sekä kauniita minne olen heikkona.Ihan femmeistä,mutta poikatytöistä ihan okei :-).En sytyttäisi butchiin ja liian poikamaiseen.Ehkä vähän poikamaisuus ok.Tottakai punapäistä minulta vetoaa joskus.Tarkemmin oikeasti ihastun persoonaan,hymyyn,ulkonäköön ja luonteeseen.
Minulla ei enää haaveilla omia lapsia/hankkia lapsia,koska haluan olla "vapaa".
Hänellä olisi sporttisuus,urheilullisuus tai tavallinen.Olisi huumorintajuinen,hauska,luotettava ja tasapainoinen.Ei mnua haittaa jos hulluttelusta.Pituuden mitaltaan olisi 160-175.Hyvä jos hänkin tykkäisi konsolipeleistä sekä musiikista :-). - femme
Tykkään semmosista jotka on aitoja, ei esitä mitään. Poikamaiset ja butchit iskee namm!
- marketlook
Mitä jos esittää aitoa tavista? Kulkee kauhtuneissa farkuissa ja college paidassa.......ja tietysti lenkkarit jalassa = ) Ja ja vaihtaakin kuoharin löyhkäävään keskikaljaan.....
- femme
marketlook kirjoitti:
Mitä jos esittää aitoa tavista? Kulkee kauhtuneissa farkuissa ja college paidassa.......ja tietysti lenkkarit jalassa = ) Ja ja vaihtaakin kuoharin löyhkäävään keskikaljaan.....
Mut haluan sellasen joka on aito eikä esitä aitoa. Esimerkkis kuulostaa vähän mun eksältä, paitsi toi kalja. Sain hänet myös luopumaan lenkkareista, vaihto tennareihin.
- PT..
Pehmeä femme,uuuuuuh...
- hymykuoppa1
Tähtisilmäinen ja nauravainen poikatyttö. Tältä tytöltä menee jalat alta ;)
- huck_finn84
Voi kunpa maailmassa olisi paljon kaltaisiasi naisia. ;)
- hymykuoppa1
huck_finn84 kirjoitti:
Voi kunpa maailmassa olisi paljon kaltaisiasi naisia. ;)
Siis millasia? =)
- huck_finn84
hymykuoppa1 kirjoitti:
Siis millasia? =)
Sellaisia, jotka tykkäävät meistä nauravaisista poikatytöistä!
- hymykuoppa1
huck_finn84 kirjoitti:
Sellaisia, jotka tykkäävät meistä nauravaisista poikatytöistä!
No tässä yks ;)
- huck_finn84
hymykuoppa1 kirjoitti:
No tässä yks ;)
Missäs päin mahdat olla?
- hymykuoppa1
huck_finn84 kirjoitti:
Missäs päin mahdat olla?
Pk-seutu =) Mistä itse?
- huck_finn84
hymykuoppa1 kirjoitti:
Pk-seutu =) Mistä itse?
Voi vitsi, olen P-Suomessa! Miks te kaikki olette siellä... ;)
- hen_rica
Tumma ja karismaattinen femme (fatale) jolla on pehmeä vartalo, terävät kasvot ja oikukas luonne. No, en aina ymmärräkään omaa parastani...
- Ihanaaa...
Löytyyköhän täältä ketään alle parikymppistä femmetyttöstä joka soittais viulua, koska mua viehättää sellaset tytöt ihan suunnattomasti ;)
- sellistit
Mua viehättää selloa soittavat tytöt... se näyttää tosi seksikkäältä, kun nainen soittaa selloa.
- kvintin
sellistit kirjoitti:
Mua viehättää selloa soittavat tytöt... se näyttää tosi seksikkäältä, kun nainen soittaa selloa.
Samaa mieltä. :-)
- someone1
Oon alle parikymppinen ja soitan viulua, en ehkä ihan maailman femmein kuitenkaan... :)
- Trine11
Tykkään älykkäistä ja vähintäänkin hiljaisella tavalla vahvoista naisista, avuttomana ja heikkona esiintyminen on varmaan suurin turn off jota juoksen karkuun. Siis nimenomaan semmoisen esittäminen.
Ulkonäkö on toissijainen juttu - jos luonnetta ja älliä riittää, retkahdan sekä muodokkaisiin pitkähiuksisiin femme blondeihin että hyvin poikamaisiin lyhyttukkabutcheihin ja mihin tahansa siltä väliltä. Molempia on ollut ja molempia olen rakastanut ja halunnut hulluna. - raunioina
Lyhyttukkaiset blondit saavat sukkani pyörimään!
- sateenvarjo1
Täällä yksi ;)
- makunsa kullakin
Tällä palstalla itseään korostavat ovat aika turn off...
- tällä hetkellä
pidän kovastikin eräästä tummasta, vaaleanruskean ihon omaavasta iloisesta naisellisesta tytöstä, joka ei ole ihan tyypillisen suomalaisen näköinen.
- Imarreltu
Ai minustako? Ihanaa!!!
- toivottavasti minä
Imarreltu kirjoitti:
Ai minustako? Ihanaa!!!
On niitä muitakin ;)
- femme-1988
Itse pidän naisellisista ja sporttisista naisista. Mutta totta kai luonne on se mikä ratkaisee.
- sporttari
Tähän vaaleaan pitkätukkaiseen sportti-mimmiin vetoaa hyvällä huumorilla ja aitoudella höystetty nainen, tumma tai vaalea. Jos on sopivasti ujoutta ja pehmeyttä mutta kuitenkin vähän tulisuutta luonteessa, uppoaa muhun. :)Urheilusta pidän paljon, joten siinä jotain, mikä voisi olla yhteistä.
- 2014
Maskuliinisuus osuu ja uppoo tällaiseen pullantuoksuiseen kotimamiin.
Mulla on jo sellainen ja hän ei todellakaan haiskahtele kaljalle tms.
Pehmeä,hoksaava ja osaava.Intohimoinen sekä kiltti.Huomaavaisuus on aina plussaa.
Huoh..onnekas minä Pidän voimakasluontoisista ja jollain tapaa dominoivista naisista. Myös tietynlainen sekopäisyys ja seikkailunhalu viehättää. Uskallus tehdä jotain sellaista, mitä niin sanotut tavalliset ihmiset eivät uskalla tai kehtää tehdä. Niin ja tärkeimpänä piirteenä empaattisuus. Miulle on tärkeää, että naisella on kyky ja halu myötäelää, mutta toivon myös, että hän kykenesi myös itse puhumaan vaikeistakin asioista.
Ulkoisesti poikamaisempi tyyli viehättää naisella. Kiinnitän usein myös huomiota sellaisiin naisiin, jotka eivät tälläydy ja laittaudu niin hirmuisesti, sillä en itsekkään ole tälläytyjätyyppiä. Pidän myös vähän pehmoisemmista ja muodokkaammista naisista.- yellowskyy
En osaa sanoa, pidänkö enemmän femmeistä vai butcheista, molemmankaltaisia kohtaan on ollut tunteita. Itse olen jotakin femmen ja butchin väliltä, ehkä kuitenkin 70% femme. Ulkonäöllä on merkitystä, mutta en osaa sanoa, millaiselta haluan kumppanini näyttävän.
Se mitä on sisällä, on tärkeintä. Pidän älykkäistä ja romanttisista naisista, jotka eivät pelkää erilaisuutta ja uuden kokeilemista. Pidän hieman joukosta erottuvista persoonista, ei välttämättä siis ulkonäöllisesti. - Rakkikoira
Omat aivot on iso plussa, niiden käyttäminen vielä isompi. Sopivan kieroutunut huumorintaju, kuiva sarkasmi puree aina.
Mielellään sen näköinen ettei aamulla tee mieli järsiä käsivartta poikki ettei herätä hirviötä :-p
Saa olla femme tai poikamainen kunhan on oma itsensä ja viihtyy omassa nahassaan. Itsetunnon on myös hyvä olla kunnossa.
Tällaisia ei ilmeisesti ole, koska on saanut aika monta vuotta olla sinkkuna...- Aapuuaa...
Paljon hyviä, persoonallisuudenpiirteisiin luotaavia kommentteja. Tuollaisen, aivotoimintaa toivovan naisen, haluaisin heti! Osoittaa, et aivot on toivojallakin. Näiden viulu- ja sellofetistien kohteiden sensijaan kantsii olla tarkkana: jos oletat saavasi tyttöystäväks henkilön, jonka kanssa keskustella bachin kantaattien tulkinnoista, saatkin typyn jonka mielestä "olet niiin ihqu viulu tai sello käsissä". Varokaa, uusi esineellistävä lepiskunta on syntynyt!
- Kärsivällisyyttä!
Aapuuaa... kirjoitti:
Paljon hyviä, persoonallisuudenpiirteisiin luotaavia kommentteja. Tuollaisen, aivotoimintaa toivovan naisen, haluaisin heti! Osoittaa, et aivot on toivojallakin. Näiden viulu- ja sellofetistien kohteiden sensijaan kantsii olla tarkkana: jos oletat saavasi tyttöystäväks henkilön, jonka kanssa keskustella bachin kantaattien tulkinnoista, saatkin typyn jonka mielestä "olet niiin ihqu viulu tai sello käsissä". Varokaa, uusi esineellistävä lepiskunta on syntynyt!
Kaikki mulle, nyt ja heti.
- 56577
Aapuuaa... kirjoitti:
Se sellojuttu oli läppä............ :D
Lisäyksenä vielä että mielellään yli 30v, koska ei mulla olis mitään kosketuspintaa noiden lasten elämään.
- Smart lady
Aapuuaa... kirjoitti:
Mä ainakin haluaisin löytää todella älykkäitä naisia edes ystäviksi, joiden kanssa voisi keskustella esimerkiksi juurikin Bachin kantaattien tulkinnoista ja kaikesta muutenkin pääkopan ja aivojen käyttöä vaativasta. Olen nuorempana harrastanut musiikkia jonkin verran, mutta ilmeisesti ymmärtäisin melko vaikeitakin nuotteja, sävellyksiä, koska niitä nuorenakin hiffasin. Älykkyyden lisäksi viihdyn yleensä omaa ikääni vanhempien ihmisten seurassa parhaiten, heillä on elämänkokemusta, vahvuutta ja ovat kyllä mielenkiintoisempiakin persoonallisuuksiltaan kuin oman ikäiseni immeiset. Ja henkinen kypsyys ihmisessä on ihana asia. Oman ikäiseni frendit vaikuttavat kypsymättömiltä, sellaisilta, etteivät tajua elämästä mitään tärkeätä/olennaista ja ovatpa jotkut frendini jopa loukanneet minua ja tunteitani, kun eivät näemmä siedä toisessa ihmisessä mitään erilaisuutta tai vikoja. Olenkin ajatellut heistä, että mitä todellisia ystäviä tuollaiset ihmiset ovat........ :-( Sniif ja nyyh.........
- Rakkikoira
Pitäköön sellosna tana, kun kerran löysivätkin :-p
Mutta joo, lähinnä sitä herää kiukku kun lueskelee erilaisia listauksia ulkoisista piirteistä ja päänsisältö saa olla pelkkää hattaraa. Lisänä vielä tiukkaakin tiukempi normisto, minkälainen tulee "oikean" lesbon/bi:n olla, mitä ajatella, miten kokea maailmansa, mitä harrastaa, mitä kuunnella, katsella, hasitaa, maistaa ja mistä haaveilla.
Mitä jos ei halua 1,7 lasta kestovaipoissa, kolmea kissaa, vegaanikeittokirjaa ja papupeltoa?
Heti? 7v sinkkuna ei taida olla liian kärsimätöntä :-D- ajatuksia
Sinä tiivistät hienosti sen, mitä minäkin etsin naisesta. Aivot on naisen seksikkäin kohta, yhteensopiva huumori loistava mauste yhteisiin hetkiin. Yleensäkin se, että toinen tuntuu kiinnostavalta ihmisenä, on mulle hyvin tärkeä asia.
En kuitenkaan voi sille mitään, että minulle naisen "miehekkyys" on ehdoton turn off, siis seksuaalisesti. Olisi aika törkeää ruveta parisuhteeseen naisen kanssa, joka ei miellytä myös siinä mielessä.
Sinkkuna tässä itsekin, kun etsin Sitä Oikeata. Kyllä sen sitten tietää, kun kolahtaa kohdalle, jollei ole jo kolahtanutkin ;) - fghfghfh
ajatuksia kirjoitti:
Sinä tiivistät hienosti sen, mitä minäkin etsin naisesta. Aivot on naisen seksikkäin kohta, yhteensopiva huumori loistava mauste yhteisiin hetkiin. Yleensäkin se, että toinen tuntuu kiinnostavalta ihmisenä, on mulle hyvin tärkeä asia.
En kuitenkaan voi sille mitään, että minulle naisen "miehekkyys" on ehdoton turn off, siis seksuaalisesti. Olisi aika törkeää ruveta parisuhteeseen naisen kanssa, joka ei miellytä myös siinä mielessä.
Sinkkuna tässä itsekin, kun etsin Sitä Oikeata. Kyllä sen sitten tietää, kun kolahtaa kohdalle, jollei ole jo kolahtanutkin ;)"Aivot on naisen seksikkäin kohta"
Kunpa joku OIKEASTI ajattelisi noin. - ajatuksia
fghfghfh kirjoitti:
"Aivot on naisen seksikkäin kohta"
Kunpa joku OIKEASTI ajattelisi noin.No minä ajattelen niin ihan OIKEASTI. Jos jutut ei natsaa, niin sitten ei natsaa mikään muukaan.
- kysynpähän vaan
ajatuksia kirjoitti:
No minä ajattelen niin ihan OIKEASTI. Jos jutut ei natsaa, niin sitten ei natsaa mikään muukaan.
Jaa, no miksi ne seksikkäät aivot ei riitä, jos ulkonäkö ei ole kohdillaan?
- ajatuksia
kysynpähän vaan kirjoitti:
Ei PELKÄT seksikkäät aivot riitäkään. Kyllä toista kohtaan pitää tuntea myös jonkinlaista viehtymystä ;)
- 123 123
kysynpähän vaan kirjoitti:
Molemmat pitää olla kohdillaan, kumpikaan yksinään ei riitä.
- 65757
ajatuksia kirjoitti:
Ei PELKÄT seksikkäät aivot riitäkään. Kyllä toista kohtaan pitää tuntea myös jonkinlaista viehtymystä ;)
Kaiken pitää olla täydellistä, muuten ei kelpaa. Ok.
- ajatuksia
65757 kirjoitti:
Kaiken pitää olla täydellistä, muuten ei kelpaa. Ok.
En minä ole vaatimassa keneltäkään täydellisyyttä. Sitä paitsi olen ihan mielelläni sinkku niin pitkään, että löydän Sen Oikean. Ja jos en löydä, niin sitten elän onnellisena yksin. Ei kannata hermostua ;)
- Tre10
ajatuksia kirjoitti:
En minä ole vaatimassa keneltäkään täydellisyyttä. Sitä paitsi olen ihan mielelläni sinkku niin pitkään, että löydän Sen Oikean. Ja jos en löydä, niin sitten elän onnellisena yksin. Ei kannata hermostua ;)
Mielummin yksin kuin huonossa seurassa ;) Eipä meistä kukaan ole täydellinen, eikä kait se täydellisyys olisi kiinnostavaakaan?! Pieni särö, ristiriita, ärsyttävä piirre ;) voi saada pulssin sopivalla tavalla nousemaan. Varsinkin jos toinen on älykäs ja sanallisesti lahjakas.
ajatuksia kirjoitti:
Sinkkuna tässä itsekin, kun etsin Sitä Oikeata. Kyllä sen sitten tietää, kun kolahtaa kohdalle, jollei ole jo kolahtanutkin ;)Miten se "miehekkyys" määritellään, pitääkö olla pinkkiin pukeutuva hattarapää silläkin uhalla että näyttäisi Drag Queeniltä esittämässä Johanna Tukiaista vai riittääkö että on lyhyt tukka ja housut jalassa?
Saako omistaa porakoneen ja osata jopa käyttää sitä vai pitääkö ehdottaa villiä e*ksiä tuuman rakennekynsillä? Entä jos porakoneestaan huolimatta kokee olevansa nainen?- 453345
123 123 kirjoitti:
Molemmat pitää olla kohdillaan, kumpikaan yksinään ei riitä.
Ihan helvetin pinnallista.
- ajatuksia
Da_Rakkikoira kirjoitti:
Miten se "miehekkyys" määritellään, pitääkö olla pinkkiin pukeutuva hattarapää silläkin uhalla että näyttäisi Drag Queeniltä esittämässä Johanna Tukiaista vai riittääkö että on lyhyt tukka ja housut jalassa?
Saako omistaa porakoneen ja osata jopa käyttää sitä vai pitääkö ehdottaa villiä e*ksiä tuuman rakennekynsillä? Entä jos porakoneestaan huolimatta kokee olevansa nainen?Pitääkö aina olla joku ääripää?
Itse pidän tavallisen naisen näköisistä naisista. Se on vaan minun naismakuni, enkä osaa selittää sitä, miksi ihastun vain ja ainoastaan sellaisiin naisiin. Ehkä olen perverssi, kuka tietää.
Se, että osaa käyttää porakonetta, on hieno asia (minäkin osaan, vaikka ei päälle päin uskoisi). Rakennekynnetkin käy, jos se tekee naisen onnelliseksi (itse en omista, enkä työni puolesta haluakaan hankkia).
Meikkaaminen ja korkkareissa sipsuttelu ei ole sitä, mitä tarkoitan naisellisuudella, mutta en voisi kuvitella ihastuvani myöskään naiseen, jolla on millin sänki päässä, lököttävät farkut jalassa ja Axella kyllästetty kroppa. Tähän yhdistettynä renttumainen käytös...ei iske. Toiset tykkää, toiset ei. Minä olen naisellinen nainen, joka tykkää toisista naisellisista naisista, what more can I say? - ajatuksia
Tre10 kirjoitti:
Mielummin yksin kuin huonossa seurassa ;) Eipä meistä kukaan ole täydellinen, eikä kait se täydellisyys olisi kiinnostavaakaan?! Pieni särö, ristiriita, ärsyttävä piirre ;) voi saada pulssin sopivalla tavalla nousemaan. Varsinkin jos toinen on älykäs ja sanallisesti lahjakas.
Hyvin muotoiltu :)
- Tre10
ajatuksia kirjoitti:
Pitääkö aina olla joku ääripää?
Itse pidän tavallisen naisen näköisistä naisista. Se on vaan minun naismakuni, enkä osaa selittää sitä, miksi ihastun vain ja ainoastaan sellaisiin naisiin. Ehkä olen perverssi, kuka tietää.
Se, että osaa käyttää porakonetta, on hieno asia (minäkin osaan, vaikka ei päälle päin uskoisi). Rakennekynnetkin käy, jos se tekee naisen onnelliseksi (itse en omista, enkä työni puolesta haluakaan hankkia).
Meikkaaminen ja korkkareissa sipsuttelu ei ole sitä, mitä tarkoitan naisellisuudella, mutta en voisi kuvitella ihastuvani myöskään naiseen, jolla on millin sänki päässä, lököttävät farkut jalassa ja Axella kyllästetty kroppa. Tähän yhdistettynä renttumainen käytös...ei iske. Toiset tykkää, toiset ei. Minä olen naisellinen nainen, joka tykkää toisista naisellisista naisista, what more can I say?Ja ylipäätään noista ääripäistä... Yleisestihän luullaan että naisista viehättyvät naiset ovat jätkämäisiä, tai vaihtoehtoisesti hyvin korostetun naisellisia. Itse ainakin tavallisen näköisenä naisena saan usein kuulla ettei suuntautuneisuuteni näy päällepäin. Eikä tietysti tarvitsekaan.
- ajatuksia
Tre10 kirjoitti:
Ja ylipäätään noista ääripäistä... Yleisestihän luullaan että naisista viehättyvät naiset ovat jätkämäisiä, tai vaihtoehtoisesti hyvin korostetun naisellisia. Itse ainakin tavallisen näköisenä naisena saan usein kuulla ettei suuntautuneisuuteni näy päällepäin. Eikä tietysti tarvitsekaan.
Sama juttu. En tunne tarvetta korostaa lesbouttani.
- Tre10
ajatuksia kirjoitti:
Sama juttu. En tunne tarvetta korostaa lesbouttani.
Eiköhän suurin osa meistä bi/lesbo-naisista ole kuitenkin tuota "tavallisen" oloista porukkaa:) Ääripäät vain nousevat selkeimmin esille. Siksi kai toisen samanhenkisen tunnistaminen saattaa olla joskus aika hankalaa, ne äärijutut kun erottuvat helpommin massasta. Ja vielä noista "tyyleistä" ;) useinhan luullaan juuri niin että täytyy olla vastakkaisuutta, feminiinen maskuliininen, mutta ei se aina mene niin. Niinkuin sinäkin sanoit: olet naisellinen nainen jota viehättää naiselliset naiset. Hyvä niin ;-) Ja lähes samoin sanoin: minäkin naisellisena naisena viehätyn naisellisista naisista, tosin pienellä maskuliinisella vivahteella.
- jännää
Mietitäänpä.
Älykäs, kyyninen, sarkastinen, huumorintajultaan itseironisen synkkä, melankolinen, pohdiskeleva, epäsosiaalinen, stoalaisen pintansa alla empaattinen ja rakastava, lojaali, epämaterialistinen.
Tuossa on tärkeimmät.
Sinänsä huvittavaa, että näen itseni tuollaisena.- Mörgenson
Yhyy, mä oon aika pitkälti tommonen.
- jännää
Mörgenson kirjoitti:
Yhyy, mä oon aika pitkälti tommonen.
Et kuitenkaan ole.
- yesz
jännää kirjoitti:
Et kuitenkaan ole.
sä olisit mun painajaisnainen XD
- jännää
yesz kirjoitti:
sä olisit mun painajaisnainen XD
Et varmaan ole ainoa, joka ajattelee noin. :D
- Mörgenson
jännää kirjoitti:
Et kuitenkaan ole.
Oonpa >:I Paitsi että oon kyllä aika materialistinen...
Niinhän sitä voisi toivoa, mutta sitten löytyykin ne piirteet mitkä ei kelpaa ja vaikka kaikki listatut ominaisuudet löytyy, niin ei vaan onnistu.
Omasta luettelosta unohtui ääni, ääni on tärkeä, sen pitää olla hyvä.
Ja tämähän on ihan rehellistä kalastelua, kun kerran sai aikaiseksi kirjautua sisään...- Angels_forever
Tykkään naisista joilla on ilkikurinen pilke silmäkulmassa ja joilla löytyy huumorintajua elämään. Yhteinen huuori on todella tärkeää. Pidän siitä, että nainen on jätkämäinen vaikkakin naisen näköinen. :) Ja suojeleva ja vahva ja jonka kanssa voi tarvittaessa lähteä seikkailemaan. Vähän samaa kuin Eeviksellä tuossa edellä, että pidän dominoivimmista ja intensiivisistä naisista, jotka tietää mitä haluaa. Romanttisuus ja läheisyys ovat mulle myös tärkeitä. Tykkään myös pitää huolta naisestani ja minuun voi nojata rankkoina aikoina, kuten minä tietysti sitten häneen. Vahva kumppanuus, liitto. Myös sielukkuus viehättää, koska itsekkin pohdin toisinaan syntyjä syviä.
- cute
Kaunis nainen voi olla mitä tahansa. ...mutta ihastukset ovat aina olleet 10 cm mua pidempiä jostain käsittämättömästä syystä. Samoin niillä on kaikilla ollut tummanruskeat silmät (ihonväristä ym riippumatta). Femmempiä kuin itse olen ja subbeja. Aitoja ja ihania. Pidän silti mielen avoinna, "se oikea" tulee kuitenkin olemaan kaiken aiemman vastakohta...
- Kiinnostava nainen
Pääni kääntyy pääsääntöisesti feminiinisten naisten suuntaan, mutta elämän varrella on tullut ihastuttua ja rakastuttua myös maskuliinisempiin naisiin. Yhteinen tekijä kiinnostaville naisille on, että he ovat urheilullisia ja kantavat itsensä hyvin.
Kiinnostava nainen on ennen kaikkea järkevä jalat maassa-tyyppi. Hänen kanssaan voi keskustella yhteiskunnallisista asioista ja tieteellisistä tutkimuksista, mutta myös soppakauha ja vasara pysyvät hänen käsissään. Kiinnostava nainen on päämäärätietoinen ja tietää, mitä elämältään haluaa. Hänen ei tarvitse olla urakeskeinen, mutta hänestä löytyy intohimoa ja sielukkuutta tehdä asioita ja panostaa niihin täydellä sydämellä. Hänellä on haaveita ja unelmia, elämässä on elämisen ja eteenpäin menemisen maku. Kiinnostavalla naisella on halua kehittyä elämässä paitsi ammatillisella tasolla, myös ihmisenä. Hän vaalii haaveita ja unelmia, toteutuneita ja toteutumattomia.
Kiinnostava nainen uskoo parisuhteeseen ja tietää mitä haluaa, mutta on valmis myös neuvottelemaan ja tekemään kompromisseja. Hän haluaa elää hyvää ja toimivaa arkea, mutta on myös kiinnostunut tarttumaan hetkiin ja tekemään niistä erityisiä. Kiinnostava nainen osaa olla spontaani ja toimia nopeasti tarvittaessa. Hän osaa heittäytyä haasteisiin, nähdä elämässä kauniita asioita, helliä ja rakastella, nauraa itselleen ja elämälle. Samalla hän on avoin, tinkimätön arvoissaan ja periaatteissaan, kykenevä ilmaisemaan omat mielipiteensä suoraan, vaatimaan ja saamaan.
Iso osa kiinnostavan naisen kiinnostavuutta on, että hän ei ole kenenkään kynnysmatto, vaan itsenäinen ja toimelias persoona, jota on helppo kunnioittaa. Kiinnostava nainen hioo särmiäni ja uskaltaa haastaa minut, ajatukseni ja mielipiteeni asiassa kuin asiassa. Hän auttaa minua kehittymään ihmisenä, toteuttamaan omia ja yhteisiä unelmiamme ja näkemään elämän mielenkiintoisena haasteena, johon on mahdollista tarttua. - Naapurinpoikatyttö84
Täydellinen nainen!
Hänellä on realistinen älyllinen itsetunto ja kiinnostus ottaa asioista selvää. Hän on hellä, mutta tietää mitä tahtoo, niin parisuhde- kuin työ/harrasterintamallakin. Hänellä on ainakin yksi intohimoinen harrastus elämässä minun lisäkseni ;)
Hän on mieluummin hieman pehmeä kuin aivan lihaksikas nainen.
Hänen vartalotyyppinsä voi olla monenlainen, mutta siinä on oltava ainakin jokin piirre, joka kiehtoo minua. Ylenmääräinen sporttisuus, ja etenkin penkkiurheilijuus, ovat valitettavasti miinuksia. Toki on hyvä pitää itsestään huolta, mutta pelkäänpä, ettei tällaisella satunnaisella kuntosalikävijällä ole paljoakaan annettavaa todellisen urheilufanaatikon arkeen.
Hän kunnioittaa minua ja älyäni, pitää huumorintajustani, aavistuksen rotevasta vartalostani ja sietää sotkuisuuttani sopivasti. Hän osaa asettaa rajat ja myös ottaa kritiikkiä vastaan. Hän osaa puhua kaikesta ja riidellä rakentavasti. Hän ymmärtää minun intohimojani ja tavoitteitani elämässä, ja haluaa jakaa omiaan kanssani. Hän haluaa sitoutua, eikä näe parisuhdetta vankilana, vaan yhteisenä seikkailuna. Hän haluaa kehittää omaa persoonaansa, ja nähdä, miten minä kehityn. Hän osaa pitää huolta ja ottaa vastaan huolenpitoa.
Hän on feminiininen, ja siten ymmärtää tiettyjä asioita, joita minä en koskaan tule ymmärtämään. Hän pitää ikuisista poikatytöistä. Hän saa minusta esille parhaat puoleni. - aprilliå
Minä pidän naisista jotka ovat minua vuoden tai pari vanhempia. Poikamainen tyyli ja olemus muutenkin, lyhyet söpöt pörrö hiukset :)
Ruumiinrakenne sellanen mua pidempi ja ei mikään kukkakeppi,
luonne iloinen ja rohkea. Mukava, ystävällinen... Näitä perusjuttuja. Saa olla aika itsepäinen, itsekin olen ;)
Pitäisi osata riidellä rakentavasti ja rauhallisesti, ja olisi aina tukena kaikessa mitä teen ja koen, sillä itsekin pyrkisin olemaan.
Tatuoinnit ja lävistykset viehättää mutta rajansa kaikella.
Ihannoin L-koodin Shanen kaltaisia naisia... Sellaisen kun joskus löytäisi.... Haha :D
http://images1.fanpop.com/images/image_uploads/Shane-the-l-word-853725_376_490.jpg
Taitaa jäädä vain haaveeksi.- TISSIT
Ja Shaneko ei sit muka ole kukkakeppi?
- 2+13
Vähän ehkä hymyilyttää nää joidenkin ihmisten yksityiskohtaiset sepustukset... :) no, ei päiväunelmointi kiellettyä ole.
- Huomioi
Jotta voi todella löytää sen mitä haluaa ja kaipaa, täytyy tietää, mitä haluaa. Kestävän parisuhteen lähtökohta on se, että tuntee itsensä ja tietää, mitä toiselta odottaa ja millaiset ihmiset saavat itsestä esille parhaimmat puolet.
- fridaeeee12
Itseäni on aina viehättäneet terveet, älykkäät, sanavalmiit ja itsevarmat naiset. Luovuus ja spontaanius on pelkkää plussaa! Ulkonäkö nyt voi olla melkein mitä vaan, mut tottakai pitkät, hoikat, hyvin pukeutuvat naiset on kiinnostavia...(;
- Lattiakaakeli :D
Lyhyesti ja ytimekkäästi
- jotain pitää olla mistä pitää kii, mutta kohtuudella.
- oon tällänen 165cm pitunen pieni gamer ja olisihan se ihan kiva jos sinne kaupan ylimmällekkin hyllylle ulottuisi, elikkä saisi olla sen 165cm pitempi henkilö.
- mun ikänen tai vanhempi (olen 1995 vuodelta, huh.)
- sydän ja luonne kohdallaan, elikkä osaa asettua muidenkin ihmisten asemaan kuin miettiä omaa napaa.
- lähtee mun hullunkurisiin systeemeihin mukaan. mm. "HEI AJETAAN RUOTTIIN JA HAETAAN KILO KARKKIA JA SITÄ MYRKYN VIHREÄÄ LIMUKKAA JOKA MAISTUU IHAN PASKALTA!" -voi kyllä. '
- tohon edelliseen katekoriaan voisi liittää kanssa että pitäisi matkustamisesta. itte oon tällänen reppu reissaaja ja motellien/matkailuautojen pieni kuluttaja mutta kyllä ne hotellitkin kelpaa.
- pukeutuminen. no pukeutuu miten pukeutuu, mutta perus hygienia pitää piettää kohdallaan. ja vaatteet vaihdettava tarpeen mukaan. mm. paita vaihdettava jos paitaan läikkyy jotain.
- JA ennen kaikkea,jaksaisi kuunnella ja katsoa mun yllättäviä Jazz kuuntela kohtauksia ja ihmeellisiä "mitä mä teen" hetkiä. ja mä en nyt tarkoita että kuuntelen kokoajan jazzia vaan välillä tulee mieli kuunella vähän väliä kaikkea. ja "Mitä mä teen?" hetket tarkoittaa sitä että alan tekemään jotain asiaa kamalan tohkeissani ja keskityn siihen ja sitten kun palaan maan pintan niin mietin hetken "Mitä mä olen tässä tehnytkään? ei mitään muisti kuvaa..."
- ei mitenkään väkivaltainen ja olisi luotettava. olitihan se ihnottava jos face ja twitteri olisi täynnä kaikkea kakkaa :(
- olisi tyytyväinen itseensä ja että olisi asenne kohallaan.
- osaa hiettää läppää mutta osaa myös olla asian mukainen.
ps. pahoittelut kirjotusvirheistä. Mulla on lukihäiriö :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812