http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013122917877971_uu.shtml
Kun Jeesus palaa niin saatan olla iki-onnellinen.
Mikähän jumalattomat tekee onnellisiksi?
Psyykelääkkeet vai synninteko ja sen salliminen? Naispapit haluavaisivat palkkansa takia vihkiä miehimykset synti-arvo homoseksiliittoon.
Tuossa mainittiin yksi mammonan osa-alue palkka. Siinä mainitiin että palkkaansa tyytyväisiä on kolmannes.Naispappil iienee läpeensä tyytyväinen.
Minä en ole onnellinen. Elän tyytyväisenä.
6
91
Vastaukset
- Käärme petti Eevan
On lupa kyseenalaistaa naisen motiiveja. Seurakunnan paimen olkoon mies. Silti Suomessa on täsrähuolimatta naispappeja. Kovasti naispappeus asiassa näkyy sama vaikutus kuin Aatamilla ja Eevalla paratiisissa. Eeva tuli petetyksi ja petti Aataminkin. Jotkut Aatami-papit sinnittelee vielä seireenien kujerrusta vastaan, jotkut jopa yllättävän voimakkaasti, kiitos siitä Herralle.
Olen täysin vakuuttunut siitä, että Seurakunnan paimen olkoon mies. Raamattu vakuuttaa minut.
Kysy nyt sydämessäsi: vakuuttaako Raamattu minut? Asettaako Raamattu sukupuoleen kohdistuvan rajoittavan määräyksen? - myrkytät omanelämäsi
Lopeta toisten haukkuminen, myrkyn levittäminen ja arvosta kaikkia ihmisiä Jumalan luomina niin sinäkin olet onnellinen.
- ap.
Synti erottaa ihmisen elämän lähteestä, Jumalasta. En hauku, herätellä yritän.
Miksi åidät kysymyksiäni haukkumisena?
Jeesus on Herra. - myrkytät omanelämäsi
ap. kirjoitti:
Synti erottaa ihmisen elämän lähteestä, Jumalasta. En hauku, herätellä yritän.
Miksi åidät kysymyksiäni haukkumisena?
Jeesus on Herra.Luepas tekstisi uudelleen (ja muutkin tekstisi). Myrkyllinen kieli on myös synti.
- foksmalder
Eläminen, maailman toiminnan oppiminen, tutkiminen ja tarkastelu.
pyrkimys mahdollisimman moraaliseen olemassaoloon
ja pyrkimys muuttaa maailmaa edes yksilötasolla paremmaksi.
Tällä hetkellä olen tyytymätön, sillä yritän miettiä mihin projektiin ryhtyisin seuraavaksi.
Papit tuskin jumalattomia ovat. Uskovathan he sanojensa mukaan Jumalaan. - ap.
Luin tekstini uudelleen, muita tekstejä on sen verran siunaantunut elämäni aikana että en ala niitä uudelleenlukemaan, ystäväni.
Käärmeellä oli myrkkyhampaidensa lomassa lipova kieli, jota en myrkyllisenä pidä, mutta ymmärrän asian hengellisen elementin Raamatun avulla. Tämän mukaan kieli on tuli:
" Samoin myös kieli on pieni jäsen ja voi kuitenkin kerskata suurista asioista. Katso, kuinka pieni tuli, ja kuinka suuren metsän se sytyttää! Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä. "
Jaakob 3: 5 - 6
Jeesus tekee elämäni myrkyttömäksi. Minä rakastan sinua. Rakastatko sinä minua?
Ps. Oletko katsonut tämän päivän ylen tv-uutiset ( merkkejä taivaalla ?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812336- 1831944
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1711784Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1171610Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311555- 1131355
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1661096Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771093Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591045