http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013122917877971_uu.shtml
Kun Jeesus palaa niin saatan olla iki-onnellinen.
Mikähän jumalattomat tekee onnellisiksi?
Psyykelääkkeet vai synninteko ja sen salliminen? Naispapit haluavaisivat palkkansa takia vihkiä miehimykset synti-arvo homoseksiliittoon.
Tuossa mainittiin yksi mammonan osa-alue palkka. Siinä mainitiin että palkkaansa tyytyväisiä on kolmannes.Naispappil iienee läpeensä tyytyväinen.
Minä en ole onnellinen. Elän tyytyväisenä.
6
79
Vastaukset
- Käärme petti Eevan
On lupa kyseenalaistaa naisen motiiveja. Seurakunnan paimen olkoon mies. Silti Suomessa on täsrähuolimatta naispappeja. Kovasti naispappeus asiassa näkyy sama vaikutus kuin Aatamilla ja Eevalla paratiisissa. Eeva tuli petetyksi ja petti Aataminkin. Jotkut Aatami-papit sinnittelee vielä seireenien kujerrusta vastaan, jotkut jopa yllättävän voimakkaasti, kiitos siitä Herralle.
Olen täysin vakuuttunut siitä, että Seurakunnan paimen olkoon mies. Raamattu vakuuttaa minut.
Kysy nyt sydämessäsi: vakuuttaako Raamattu minut? Asettaako Raamattu sukupuoleen kohdistuvan rajoittavan määräyksen? - myrkytät omanelämäsi
Lopeta toisten haukkuminen, myrkyn levittäminen ja arvosta kaikkia ihmisiä Jumalan luomina niin sinäkin olet onnellinen.
- ap.
Synti erottaa ihmisen elämän lähteestä, Jumalasta. En hauku, herätellä yritän.
Miksi åidät kysymyksiäni haukkumisena?
Jeesus on Herra. - myrkytät omanelämäsi
ap. kirjoitti:
Synti erottaa ihmisen elämän lähteestä, Jumalasta. En hauku, herätellä yritän.
Miksi åidät kysymyksiäni haukkumisena?
Jeesus on Herra.Luepas tekstisi uudelleen (ja muutkin tekstisi). Myrkyllinen kieli on myös synti.
- foksmalder
Eläminen, maailman toiminnan oppiminen, tutkiminen ja tarkastelu.
pyrkimys mahdollisimman moraaliseen olemassaoloon
ja pyrkimys muuttaa maailmaa edes yksilötasolla paremmaksi.
Tällä hetkellä olen tyytymätön, sillä yritän miettiä mihin projektiin ryhtyisin seuraavaksi.
Papit tuskin jumalattomia ovat. Uskovathan he sanojensa mukaan Jumalaan. - ap.
Luin tekstini uudelleen, muita tekstejä on sen verran siunaantunut elämäni aikana että en ala niitä uudelleenlukemaan, ystäväni.
Käärmeellä oli myrkkyhampaidensa lomassa lipova kieli, jota en myrkyllisenä pidä, mutta ymmärrän asian hengellisen elementin Raamatun avulla. Tämän mukaan kieli on tuli:
" Samoin myös kieli on pieni jäsen ja voi kuitenkin kerskata suurista asioista. Katso, kuinka pieni tuli, ja kuinka suuren metsän se sytyttää! Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä. "
Jaakob 3: 5 - 6
Jeesus tekee elämäni myrkyttömäksi. Minä rakastan sinua. Rakastatko sinä minua?
Ps. Oletko katsonut tämän päivän ylen tv-uutiset ( merkkejä taivaalla ?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232463Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531743Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111054Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951022- 259982
- 146893
- 56854
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110759- 46745
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8728