Mitäs uudenvuoden lupauksia ajattelitte tehä?

mielenkiinnosta kysy

~OTSIKKO~

23

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupaaja

      Mä ainakin lupaan itelleni....
      x Tsempata viimenen erä peruskoulusta
      x Päästä johonkin kivaan lukioon (eli pois täältä pikkupitäjästä)
      x Löytää uusia ystäviä ja ehkä joku ihana tyttö tohon vierelle
      x Ja klisee... Koittaa elää terveellisemmin

      Paljon lupaan mutta tuskin kaikkia pidän xD

    • ~*Nobody

      ~Treenaa niin vitusti.
      ~Päästä eroon neitsyydestä tai löytää tyttöystävä.
      ~Saada selvempi tulevaisuus

      “Poika jonka kaikki tietää, mut kukaan ei tunne”

      • <3 :) you and i

        Lopettaa pornon kattominen
        Saada kroppa viel kuumemmaks
        Liikkua enemmän
        Syödä terveellisemmin
        Huolehtia itsestään paremmin
        Vähentää puhelimella oloa


    • ecc__

      -Treenata seuraava vuosi yhtä kovaa kuin kaksi edellistä vuotta
      -Painoa 15kg lisää (nyt 82kg)
      -Löytää uusia ystäviä
      -Pysyä mahdollisimman kaukana tytöistä koska ne jutut menee systemaattisesti perseelleen aina

      • loppuunasti

        Alottaa treenaaminen kunnolla koko vuosi ja saada tuloksia! Ja jos pääsis neitsyydestä eroon


    • JuuhElikkäs69

      Vuoden karkkilakko koska voin fapfapfap kerran viikossa, eikä useemmin vaikka kui mieli tekis

    • eilupauksia

      En lupaa mitään, kun en niitä kummiskaa pitäis.

    • jslx7

      Lupaa olla ALOITTAMASTA tupakoinnin.... ai niin, enhän mä ole koskaan edes tehny sitä.... Mutta; Lopettaminen on aina helppoa - kukaan ei juuri lupaa OLLA ALOITTAMASTA SITÄ UUDELLEEN!

    • -99 TyttöH

      Haluisin kauheesti luvata jotain, mut en keksi mitää :D Ehkä parempi vaan elää ja tehä sitten jotain kun tulee mieleen et vois tehä jotai, turhaan sitä etukäteen alkaa elämäänsä suunnittelemaan lupauksilla ;)

      • Minä__vaan__1_2_3_

        Kesäks rantakuntoon ja joulukilot pois xd


    • heheh,eituuoleevaikeeta

      Lupasin just mun sedälle et kiroilen joka päivä ens vuon XD se oli sen idea

    • tyttö

      Lupaa alkaa laihduttaan oon 60kg!!!165cm vaik oon jo laihtunu 9kg mut tavote 52kg ja175cmXXD

      • äläsuottalaihduta

        52kg ja 175cm kuulostaa alipainoiselta... itse olen poika ja saman mittainen (175cm) ja painan 62kg ja olen kaukana läskistä : D


      • Offtopic:Ei sun tarvi laihduttaa.

        Ontopic: En tehny uudenvuoden lupauksia.


    • 16+2

      painoa lisää 20kg. nyt 89kg, 170cm, 15v ja rasvaprosentti on 7% :)

      • tyttö14

        -vähentää karkin syömistä
        -pysyä erossa kaikista päihteistä vastakin
        -hankkii hyvä perse rippileirille mennes pyykkilautavatsa!
        -saada paino pysymään samana (ei saa nousta eikä varsinkaa laskee!!)


    • Healtshit

      - Tipaton tammikuu
      - Lopetan tupakoinnin (tai pyrin siihe kuten viimevuodenkin :P)
      - Aloitan liikuntaharrastuksen, että sais vähä kuntoo
      - Otan itteeni perseestä kii ja alan panostaa lukioon, nyt jo aivan liikaa nelosia

    • Boy♥Boy SoWhat

      Hmm..

      1. Hyvä päättötotari peruskoulusta
      2. Elän koko vuoden täysillä
      3. Sixpack
      4. Yritän tulla kaapista :D

    • apua tarvitseva

      Tänään päätin että kerron heti aamulla terveydenhoitajalle että minua on jo vuoden ajan käytetty seksuaalisesti hyväksi ja otan vastaan kaiken avun mitä saan. Aiemmin en ole kehdannut kertoa siitä kenellekään.

      • koitakestää

        Hyvä kunkerrot! Voimia sulle =/


    • bbbbibbi

      Käydä useemmin faijan haudalla. Oon käyny siellä viime vuonna vaan juhlapyhinä kun on ollut "pakko"

    • Cut-Cut

      En enää koskaan viiltele.

    • Tyylin ja painon muutos

      -Koitan pudottaa 3kg painoa ja pysyäkkin siinä (tavoite 48kg 165cm)
      -Vaihdan tyyliä, sanokoot muut mitä vaan, en välitä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe