Haluaisin tyttöystävän

75+80

Tääkin palsta sulkeutuu kohta ja sit ei oo enää kanavia mitä kautta etsiä uskovaisia/uskonnollisia naisia kumppaniksi... Olen tympääntynyt yksinäisyyteen. Eikö täällä ole tosiaan vapaita naisia?

7

87

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei täältä löydy

Mee oikealle deittauspalstalle jos tyttöystävää kaipaat.

• _Verna

Vajakkinaisia on todella vähän tarjolla. Muita typeryksiä löytyy hiukan enemmän mut mitä haet?

• viimeiset hetket

Nasse painaa pitkää päivää :D

• 75+80

Mulle riittää jos ei tupakoi, juopottele, on naisen näköinen ja ei kiellä Jumalaa, Jeesusta tai Raamatun sanaa, vaan on valmis myös keskustelemaan siitä.

• Ei täällä ole vapaita naisia mä toivon että ymmärrät yksinäisyytesi!!

• "Mulle riittää jos ei tupakoi, juopottele, on naisen näköinen ja ei kiellä Jumalaa, Jeesusta tai Raamatun sanaa, vaan on valmis myös keskustelemaan siitä. "

Kuka nainen sitä Jumalaasi kieltää, Jeesusta tai Raamatun sanaa?!? Mitään niitä ei ole edes olemassa, paitsi kulee Raamatussa. Saiko Jeesuksesi samalla "sukuselvityksen" kun se liero on tarpeeksi kauan siellä paalussa jo kuivunut muka muiden "paalussa kuivuneiden" takia, HAH!? Ristiinnaulittiin ja kuoli...!! Kristitty ne kernaasti katselevat todellakin tarkkaan nykyisen ihmisvihan, että onko sellainen jokin tarve!?

Se on hyvä että nainen panee edes miestä seksuaalisesti!? Mä en enää aloittaa sitä "uskonlahkoa", miksei tyttöystävä voi olla lesbo tai poikaystävä voi olla homo!? Panisin monta naista jos "ikäni ylettäisi"! Avovaimoni siskoa panisin mennen tuulen, vaikka sillä on jopa 2 lasta jo nykyisin eronut!! Ottaa eteen kun kolmikymppinen alkais nelikymppisen kanssa!? Avovaimoni sisko on hyvin ihana nainen!!!

• Minna Melkoinen

Saisiko olla vähän käytetty, 26 eri miehen käytössä ollut lähes neitsyt. Hyvää vaimoainesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      345
      3835
    2. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      476
      3201
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      71
      2180
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      340
      1630
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      196
      1525
    6. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1337
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      105
      1243
    8. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      75
      1232
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1147
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1085
    Aihe