Tääkin palsta sulkeutuu kohta ja sit ei oo enää kanavia mitä kautta etsiä uskovaisia/uskonnollisia naisia kumppaniksi... Olen tympääntynyt yksinäisyyteen. Eikö täällä ole tosiaan vapaita naisia?
Haluaisin tyttöystävän
7
78
Vastaukset
- ei täältä löydy
Mee oikealle deittauspalstalle jos tyttöystävää kaipaat.
- _Verna
Vajakkinaisia on todella vähän tarjolla. Muita typeryksiä löytyy hiukan enemmän mut mitä haet?
- viimeiset hetket
Nasse painaa pitkää päivää :D
- 75+80
Mulle riittää jos ei tupakoi, juopottele, on naisen näköinen ja ei kiellä Jumalaa, Jeesusta tai Raamatun sanaa, vaan on valmis myös keskustelemaan siitä.
Ei täällä ole vapaita naisia mä toivon että ymmärrät yksinäisyytesi!!
"Mulle riittää jos ei tupakoi, juopottele, on naisen näköinen ja ei kiellä Jumalaa, Jeesusta tai Raamatun sanaa, vaan on valmis myös keskustelemaan siitä. "
Kuka nainen sitä Jumalaasi kieltää, Jeesusta tai Raamatun sanaa?!? Mitään niitä ei ole edes olemassa, paitsi kulee Raamatussa. Saiko Jeesuksesi samalla "sukuselvityksen" kun se liero on tarpeeksi kauan siellä paalussa jo kuivunut muka muiden "paalussa kuivuneiden" takia, HAH!? Ristiinnaulittiin ja kuoli...!! Kristitty ne kernaasti katselevat todellakin tarkkaan nykyisen ihmisvihan, että onko sellainen jokin tarve!?
Se on hyvä että nainen panee edes miestä seksuaalisesti!? Mä en enää aloittaa sitä "uskonlahkoa", miksei tyttöystävä voi olla lesbo tai poikaystävä voi olla homo!? Panisin monta naista jos "ikäni ylettäisi"! Avovaimoni siskoa panisin mennen tuulen, vaikka sillä on jopa 2 lasta jo nykyisin eronut!! Ottaa eteen kun kolmikymppinen alkais nelikymppisen kanssa!? Avovaimoni sisko on hyvin ihana nainen!!!- Minna Melkoinen
Saisiko olla vähän käytetty, 26 eri miehen käytössä ollut lähes neitsyt. Hyvää vaimoainesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192612Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262574Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua332001Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3761503- 601103
- 2591049
- 541037
- 151956
- 45928