Googlaamalla näitä löytää niin paljon että taitaa olla samanlaista helpon rahan ammentamista kuin kiinteistönvälittäjillä?
Mikähän näillä on ansaintalogiikka? Voiko olla provikkapohja koska energialaitokset itsekin hääräävät tarjouskilpailussa?
kuka maksaa kilpailutuskilpailun?
7
132
Vastaukset
"Hyviä kokemuksia omaavina kuluttajina" täällä broker-firmojen edustajat.
Sitten vaan nettisivut pystyyn ja uhkapeli voi alkaa?
Luvataan asiakkaalle sähköä edullisenoloiseen hintaan ja toivotaan että jostain saa lähikuukausina sähköä tuon alittavaan hintaan? Jos ei saa, niin pillit pussiin ja häivytään kuin tuhka tuuleen?- Kas tässä
www.energiamarkkinavirasto.fi ja valitse sieltä itsellesi mieluisin firma & soppari...
- emv ajantasaisuus?
Energiamarkkinaviraston listauksien kärjessä ovat samat jotka naillä palstoilla bulvaanien avulla markkinoivat
Energiamarkkinaviraston listauksissa ei ollut toista kautta tullutta edullisempaa 12 kk:n tarjousta
Energiamarkkinaviraston listauksista en Helsingin energialaitosta löytänyt ollenkaan- mitähä..,..
Ylhäältä lukien 4 ja 5, vai mitä meinaat ettei Helsingin Energiaa löydy?
- emv ajantasaisuus?
mitähä..,.. kirjoitti:
Ylhäältä lukien 4 ja 5, vai mitä meinaat ettei Helsingin Energiaa löydy?
Ylhäältä neljäs minulla Kymenlaakson Sähkö Oy
Ylhäältä neljäs minulla Kokkolan Sähkö Oy
Helsingin Energiaa ei samalla ruudullisella näkynyt
- Mitä täällä itkette?
Voi pitäkää tunkkinne, jos ei neuvot kerran miellytä... maksakaa samperi vaikka 200€/kWh, jos se sopparin vaihto ei miellytä... ettekö te samperi soikoon voi ottaa järkeä käteen, PEREHTYÄ asiaan ja esim MEV:n vertailusivuston toimintaan... ja GOOGLATA kaikki houkuttelevalta näyttävät sopparit/tarjoukset/hinnat/firmat...
- siel se on kyl
Ota ruksi pois kohdasta " Älä näytä Helsingin Enegian hintoja "
Muuta neuvoa en keksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 317028
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 623939
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292968Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362913Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262515- 401863
- 261845
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777