Taivas ja (Kärsimys)Hel vetti ovat Todellisia

ihminen.....

Jumalan Sanan mukaan esimerkiksi Ikuinen Taivas ja Ikuinen (Kärsimys)Hel vetti ovat Todellisia Paikkoja.

Revelation 2:7 Whoever has ears, let them hear what the Spirit says to the churches. To the one who is victorious, I will give the right to eat from the tree of life, which is in the paradise of God.

Revelation 21:1 Then I saw "a new heaven and a new earth," for the first heaven and the first earth had passed away, and there was no longer any sea. 2 I saw the Holy City, the new Jerusalem, coming down out of heaven from God, prepared as a bride beautifully dressed for her husband. 3 And I heard a loud voice from the throne saying, "Look! God's dwelling place is now among the people, and he will dwell with them. They will be his people, and God himself will be with them and be their God. 4 He will wipe every tear from their eyes. There will be no more death' or mourning or crying or pain, for the old order of things has passed away." 5 He who was seated on the throne said, "I am making everything new!" Then he said, "Write this down, for these words are trustworthy and true."

Revelation 22:1 Then the angel showed me the river of the water of life, as clear as crystal, flowing from the throne of God and of the Lamb 2 down the middle of the great street of the city. On each side of the river stood the tree of life, bearing twelve crops of fruit, yielding its fruit every month. And the leaves of the tree are for the healing of the nations. 3 No longer will there be any curse. The throne of God and of the Lamb will be in the city, and his servants will serve him. 4 They will see his face, and his name will be on their foreheads. 5 There will be no more night. They will not need the light of a lamp or the light of the sun, for the Lord God will give them light. And they will reign for ever and ever.

Revelation 22:14 "Blessed are those who wash their robes, that they may have the right to the tree of life and may go through the gates into the city.

Matthew 25:41 "Then he will say to those on his left, 'Depart from me, you who are cursed, into the eternal fire prepared for the devil and his angels.

Matthew 7:23 Then I will tell them plainly, 'I never knew you. Away from me, you evildoers!'

Revelation 14:11 And the smoke of their torment will rise for ever and ever. There will be no rest day or night for those who worship the beast and its image, or for anyone who receives the mark of its name."

Matthew 25:46 "Then they will go away to eternal punishment, but the righteous to eternal life."

Kokemuksia Jeesuksen kohtaamisesta, Taivaasta ja Hel vetistä:

www.divinerevelations.info

Jumalan Sana on Totuus. Raamattu on Jumalan Sanaa alusta loppuun.

Vain Yeshua/Jeesus Pelastaa. Yeshua nimi tarkoittaa 'Herra Pelastaa'.

Jumala on Yksi Taivaan Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä.

HalleluYah! Praise The Lord!

12

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 829729202
      • ihminen.....

        Esim. Revelation 14:11 And the SMOKE OF THEIR TORMENT WILL RISE FOR EVER AND EVER. There will be NO REST DAY OR NIGHT for those who worship the beast and its image, or for anyone who receives the mark of its name."

        Matthew 25:46 "Then they will go away to eternal punishment, but the righteous to eternal life."


      • ihminen.....

        Mark 9:43 "If your hand causes you to stumble, cut it off; it is better for you to enter life crippled, than, having your two hands, to go into hell, into the unquenchable fire, 44 where THEIR WORM DOES NOT DIE, AND THE FIRE IS NOT QUENCHED. 45 "If your foot causes you to stumble, cut it off; it is better for you to enter life lame, than, having your two feet, to be cast into hell, 46 where THEIR WORM DOES NOT DIE, AND THE FIRE IS NOT QUENCHED. 47 "If your eye causes you to stumble, throw it out; it is better for you to enter the kingdom of God with one eye, than, having two eyes, to be cast into hell, 48 where THEIR WORM DOES NOT DIE, AND THE FIRE IS NOT QUENCHED.

        2 Peter 2:1 But there were also false prophets among the people, just as there will be false teachers among you. They will secretly introduce destructive heresies, even denying the sovereign Lord who bought them--bringing swift destruction on themselves.


      • 370982
        ihminen..... kirjoitti:

        Esim. Revelation 14:11 And the SMOKE OF THEIR TORMENT WILL RISE FOR EVER AND EVER. There will be NO REST DAY OR NIGHT for those who worship the beast and its image, or for anyone who receives the mark of its name."

        Matthew 25:46 "Then they will go away to eternal punishment, but the righteous to eternal life."

        Nuo kaikki on selitetty noissa linkeissä.


      • ihminen.....
        370982 kirjoitti:

        Nuo kaikki on selitetty noissa linkeissä.

        Luen yksinkertaisesti Jumalan Sanaa, joka selvästi sanoo, että Ikuinen Taivas ja Ikuinen Kärsimys-Helvetti ovat Todellisia.


      • ihminen.....
        ihminen..... kirjoitti:

        Luen yksinkertaisesti Jumalan Sanaa, joka selvästi sanoo, että Ikuinen Taivas ja Ikuinen Kärsimys-Helvetti ovat Todellisia.

        Ikuinen Taivas ja Ikuinen Kärsimys-Hel vetti ovat Todellisia.


      • 2687093
        ihminen..... kirjoitti:

        Ikuinen Taivas ja Ikuinen Kärsimys-Hel vetti ovat Todellisia.

        Tulkitset vain väärin kokonaisuutta joka opettaa oikeasti tuhoa niille jotka joutuvat eroon Jumalasta.


      • ihminen.....
        2687093 kirjoitti:

        Tulkitset vain väärin kokonaisuutta joka opettaa oikeasti tuhoa niille jotka joutuvat eroon Jumalasta.

        Minä en ole oikeassa, Jumala on oikeassa. Onhan se tuho, jos joutuu Ikuiseen Helvettiin, jossa KÄRSII IKUISESTI, kuten Jumala sanoo

        Esim. Revelation 14:11 And the SMOKE OF THEIR TORMENT WILL RISE FOR EVER AND EVER. There will be NO REST DAY OR NIGHT for those who worship the beast and its image, or for anyone who receives the mark of its name."

        Mark 9:43 ...into hell, into the unquenchable fire, 44 where THEIR WORM DOES NOT DIE, AND THE FIRE IS NOT QUENCHED.


      • mnåko
        ihminen..... kirjoitti:

        Minä en ole oikeassa, Jumala on oikeassa. Onhan se tuho, jos joutuu Ikuiseen Helvettiin, jossa KÄRSII IKUISESTI, kuten Jumala sanoo

        Esim. Revelation 14:11 And the SMOKE OF THEIR TORMENT WILL RISE FOR EVER AND EVER. There will be NO REST DAY OR NIGHT for those who worship the beast and its image, or for anyone who receives the mark of its name."

        Mark 9:43 ...into hell, into the unquenchable fire, 44 where THEIR WORM DOES NOT DIE, AND THE FIRE IS NOT QUENCHED.

        Ei se ole mitään tuhoa jos ei tuhoudu. Raamattu sanoo että hel-vetin tuli kuluttaa ja tuhoaa ja että ainoastaan vanhurskaat saavat osakseen katoamattomuuden. Silloin jokainen saisi osakseen katoamattomuuden jos hel-vettiin joutuneillakin olisi ikuinen olemassaolo. Eikä se tuli olisi kuluttava jos siellä ei koskaan kuluisi vaan siellä olisi ikuisesti.


      • ihminen.....
        mnåko kirjoitti:

        Ei se ole mitään tuhoa jos ei tuhoudu. Raamattu sanoo että hel-vetin tuli kuluttaa ja tuhoaa ja että ainoastaan vanhurskaat saavat osakseen katoamattomuuden. Silloin jokainen saisi osakseen katoamattomuuden jos hel-vettiin joutuneillakin olisi ikuinen olemassaolo. Eikä se tuli olisi kuluttava jos siellä ei koskaan kuluisi vaan siellä olisi ikuisesti.

        Selvästi sanotaan, että kyseessä on ikuinen kärsimyshel vetti:

        Esim. Revelation 14:11 And the SMOKE OF THEIR TORMENT WILL RISE FOR EVER AND EVER. There will be NO REST DAY OR NIGHT for those who worship the beast and its image, or for anyone who receives the mark of its name."

        Mark 9:43 ...into hell, into the unquenchable fire, 44 where THEIR WORM DOES NOT DIE, AND THE FIRE IS NOT QUENCHED.


    • ihminen.....

      Varmuuden vuoksi jos joku ei tiennyt, Yeshua/Jeesus on Jumalan Poika, Jumala itse, Jumala manifestoituneena, Sana lihaksi tulleena.

      Evankeliumi Johanneksen mukaan 1:1. Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
      2. Hän oli alussa Jumalan tykönä.
      3. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
      4. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
      5. Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
      6. Oli mies, Jumalan lähettämä; hänen nimensä oli Johannes.
      7. Hän tuli todistamaan, todistaaksensa valkeudesta, että kaikki uskoisivat hänen kauttansa.
      8. Ei hän ollut se valkeus, mutta hän tuli valkeudesta todistamaan.
      9. Totinen valkeus, joka valistaa jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.
      10. Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
      11. Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
      12. Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
      13. jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
      14. Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
      15. Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen: "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä."
      16. Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.
      17. Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.
      18. Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.
      19. Ja tämä on Johanneksen todistus, kun juutalaiset lähettivät hänen luoksensa Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"
      20. Ja hän tunnusti eikä kieltänyt; ja hän tunnusti: "Minä en ole Kristus".
      21. Ja he kysyivät häneltä: "Mikä sitten? Oletko sinä Elias?" Hän sanoi: "En ole". "Se profeettako olet?" Hän vastasi: "En".
      22. Niin he sanoivat hänelle: "Kuka olet, että voisimme antaa vastauksen niille, jotka meidät lähettivät? Mitä sanot itsestäsi?"
      23. Hän sanoi: "Minä olen huutavan ääni erämaassa: 'Tehkää tie tasaiseksi Herralle', niinkuin profeetta Esaias on sanonut."
      24. Ja lähetetyt olivat fariseuksia;
      25. ja he kysyivät häneltä ja sanoivat hänelle: "Miksi sitten kastat, jos et ole Kristus etkä Elias etkä se profeetta?"
      26. Johannes vastasi heille sanoen: "Minä kastan vedellä; mutta teidän keskellänne seisoo hän, jota te ette tunne.
      27. Hän on se, joka tulee minun jälkeeni ja jonka kengänpaulaa minä en ole arvollinen päästämään."
      28. Tämä tapahtui Betaniassa, Jordanin tuolla puolella, jossa Johannes oli kastamassa.
      29. Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
      30. Tämä on se, josta minä sanoin: 'Minun jälkeeni tulee mies, joka on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä'.
      31. Ja minä en tuntenut häntä; mutta sitä varten, että hän tulisi julki Israelille, minä olen tullut vedellä kastamaan."
      32. Ja Johannes todisti sanoen: "Minä näin Hengen laskeutuvan taivaasta alas niinkuin kyyhkysen, ja se jäi hänen päällensä.
      33. Ja minä en tuntenut häntä; mutta hän, joka lähetti minut vedellä kastamaan, sanoi minulle: 'Se, jonka päälle sinä näet Hengen laskeutuvan ja jäävän, hän on se, joka kastaa Pyhällä Hengellä'.
      34. Ja minä olen sen nähnyt ja olen todistanut, että tämä on Jumalan Poika."
      ...
      51. Ja hän sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: te saatte nähdä taivaan avoinna ja Jumalan enkelien nousevan ylös ja laskeutuvan alas Ihmisen Pojan päälle."

      Evankeliumi Matteuksen mukaan 5:20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

      Jumala on Yksi Taivaan Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä.

    • vxcz

      2.Piet.3:7
      "Ja sen saman sanan varassa ovat nykyiset taivaat ja nykyinen maa tulen tuhoa odottamassa. Niitä säilytetään sitä päivää varten, jona tuomio tulee ja jumalattomat tuhotaan."

      Helvetin kieltäjät sekoittavat pahasti asioita, esim. maallisen ja iankaikkisen kuoleman toisiinsa. Tuo kohta puhuu selvästi maata kohtaavasta tuomiosta, jumalattomat tuhotaan tulen avulla samalla tavalla kuin vedenpaisumus tuhosi jumalattomat Nooan aikana. Tässä ei puhuta helvetistä vielä ollenkaan. Muissakin kohdissa aloittaja on tehnyt saman virheen ja on saanut aikaiseksi väärän tulkinnan. Hän ei ole ymmärtänyt Raamattua eikä ole halunnutkaan ymmärtää.

      Ihmiset heitetään tuliseen järveen eikä sen jälkeen ole enää mitään muutosta, ne ihmiset eivät pala poroiksi tai olotila ei muutu mitenkään. Raamattu ei ainakaan ilmoita sellaisesta.

      Ilm 20:15 Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2164
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1404
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1035
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1009
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe