Eli niinkuin huomaa aion hankkia pistoolin joka pitäisi olla jousitoiminen. Eli kukaan ei tuu höpöttää että miks jousi toiminen miksei kaasu yms. Eli kertokaa mielestänne paras jousipistooli kiitos. Ja anteeksi kirjoitusvirheistä.
Pistoolia hankkimassa
9
77
Vastaukset
- Olehyvaaaaaahhah
Maruin iha mikä vaa jousitoiminen hop-up pisla proairsoftista juu,muualta ei saa suomesta..
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_HBB3x.html
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_HBB1.html
Tai joku muu Maruin pistooli- karvainenkirahvi
Onko noista samaisilta sivuilta löytyvistä cyberguneista mihinkään esim. http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280114.html
- random pesukone
karvainenkirahvi kirjoitti:
Onko noista samaisilta sivuilta löytyvistä cyberguneista mihinkään esim. http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280114.html
En tiiä mut nii pieni hintaero ja maruit on ainakin kestäviä. Kestäviä siis vemppupistooliksi. Cupergunista en tiedä edes minkä merkkisiä noi oikeesti on, joten ota marui
- karvainenkirahvi
random pesukone kirjoitti:
En tiiä mut nii pieni hintaero ja maruit on ainakin kestäviä. Kestäviä siis vemppupistooliksi. Cupergunista en tiedä edes minkä merkkisiä noi oikeesti on, joten ota marui
Noi lähdöt ei oo mitää huippui nois maruis onks ne 0,12 vai 0,20
karvainenkirahvi kirjoitti:
Noi lähdöt ei oo mitää huippui nois maruis onks ne 0,12 vai 0,20
Tietääkseni nua maruin aseet on 0,20g mitattu. Toki kannattaa ain spostia lähettää ja kysästä.
- radioactivenuclearman
soviet.sniper kirjoitti:
Tietääkseni nua maruin aseet on 0,20g mitattu. Toki kannattaa ain spostia lähettää ja kysästä.
Cybergunin pistoolit on yleensäottaen KWC valmistamia. Ihan käypiähän ne on vemppupistooliksi. Osta marui tai KWC
- karvainenkirahvi
radioactivenuclearman kirjoitti:
Cybergunin pistoolit on yleensäottaen KWC valmistamia. Ihan käypiähän ne on vemppupistooliksi. Osta marui tai KWC
Entä noi taurus?
- random pesukone
karvainenkirahvi kirjoitti:
Entä noi taurus?
Ahaa... siinä aseessahan lukeekin kissan kokoisilla kirjaimilla KWC... En huomannu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487