Nikon tarina saa jatkoa
[email protected]
Rauhaa uskon ystävä,
Olemme kokeneet vaimoni kanssa, että Niko saa jatkoa. Tarkoitus on tehdä
uusia jaksoja, joissa Niko kohtaa erilaisia ihmisiä ja asioita.
Tulemme tekemään Niko sarjaa aina silloin tällöin kun niitä vain ehdimme
tekemään. Sarjan tarkoituksena on kirkastaa Herraa Jeesusta, Isä Jumalaa
sekä Raamatun sanan totuutta.
Seuraavassa jaksossa Niko kohtaa eksytyksen. Niko tulee kohtaamaan
ajassamme esiintyviä eksytyksiä, joiden tiimoilta hän käy vuoropuhelua
eksyttäjien kanssa. Nikon pyrkii kumoamaan eksyttäjien opetukset Jumalan
sanan kautta.
Kirjoitustyö ei kuitenkaan lopu, vaikka tulemme tekemään Nikosta useita
jaksoja (jos Herra suo ja elämme), vaan se jatkuu, niin kuin tähänkin
asti. Olen parhaillaan kirjoittamassa muutamaa uutta kirjoitusta.
Jumalan siunausta t:Petri Paavola
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Messias Herrassa Jeesuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
Petri Paavola: Nikon tarina saa jatkoa!
23
180
Vastaukset
Etkö tunne tekojasi halpamaisiksi.
Kuukausitolkulla mainostat itseäsi palstalla ja nyt laitat jo videoitakin.
Tuo mainostaminen on myös Suomi24-sääntöjen vastaista.- profetta
Mene Petri Paavola muualle levittämään käännynnäisen oppia, Herra Jeesus Kristus Jumalan Poika siunaa sinua kun teet totuuden mukaisia filmejä joissa rukoilijat rukoilevat Hengessä Ja Totuudessa. Eikä lihassa niinkuin se nainen siinä filmin alussa.
- Talvimyrskytär
Pe.ku, Petri EI itse tuo näitä juttujaan KOSKAAN tänne, vaan minä nämä Herran kehoituksesta olen tänne aina toimittanut.
Petri lähettää tietyille henkilöille näitä kirjoituksiaan, myös minulle ja minä laitan niitä sitten Jumalan kehoituksen mukaan eteenpäin eri foorumeille.
Minä EN siis ole Petri Paavola, vaan ihan eri henkilö, joten älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi. - ;-))
Talvimyrskytär kirjoitti:
Pe.ku, Petri EI itse tuo näitä juttujaan KOSKAAN tänne, vaan minä nämä Herran kehoituksesta olen tänne aina toimittanut.
Petri lähettää tietyille henkilöille näitä kirjoituksiaan, myös minulle ja minä laitan niitä sitten Jumalan kehoituksen mukaan eteenpäin eri foorumeille.
Minä EN siis ole Petri Paavola, vaan ihan eri henkilö, joten älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi.Jospa ensi kerralla viestissäsi ilmoittaisit, että sinä laitat viestin PPn luvalla. Sehän ei käy alussa ilmi. Näin vältytään asiattomalta sanailulta.
- ajatuksia monia
Talvimyrskytär kirjoitti:
Minä EN siis ole Petri Paavola, vaan ihan eri henkilö, joten älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi.Paremman kuvan sais koko filmistä kun laittaisitte vasta valmiina !
- @@@
Tämähän on lyhytelokuva, jossa näytellään. Näyttelijöinä ovat puhtaasti harjaantumattomat amatöörit, joten ei voi vaatia täydellistä suoritusta. Taatusti oikeassa elämässä rukouskin on erilaista, Hengessa ja Totuudessa tapahtuvaa. Minusta idea on aivan loistava. Tällaisia ohjelmia saisi olla enemmänkin.
Kun kokemusta karttuu, tulee näihin lyhytfilmeihin lisää pontta.
Nuo pikku vihkoset ovat kerrassaan loistavia, minulla on pari vielä tallessa. Niistä saisi hyvät aiheet käsikirjoituksiin.- jaikalii
>>> Näyttelijöinä ovat puhtaasti harjaantumattomat amatöörit, joten ei voi vaatia täydellistä suoritusta. Taatusti oikeassa elämässä rukouskin on erilaista, Hengessa ja Totuudessa tapahtuvaa. Minusta idea on aivan loistava. Tällaisia ohjelmia saisi olla enemmänkin.
- vastaa ....
Eikö sinulle riitä se, että pidät kuvasi omilla sivuillasi?????
- Talvimyrskytär
"Eikö sinulle riitä se, että pidät kuvasi omilla sivuillasi???"
Taidat olla aika kade Petrille, kun keksi nyt tehdä tuollaisen lyhytelokuvankin opetuksensa tueksi. Ei hän sitä itseään varten tehnyt vaan muita ihmisiä varten, puhtaasti opetusmielessä.- sankari2
Mikä se petri paavola on ketään opettamaan?
- jaikalii
Antasin jo kokeneelle konkarille neuvon: Valmistakaa vuoropuheet huolella.
Jään mielenkiinnolla odottamaan ja tulen seuraamaan Nikon edesottamuksia. - jotain rajaa
Ja jos joku lähettää jollekkin, se ei taatusti tarkoita etä se jollekkin lähettää sitten eteenpäin !
Herää paffi !Niin, minä olen myös kyllästynyt tähän petri paavolaan ja hänen lapsellisiin jorinoihinsa. Parempi ois jos hänen ystävänsä pitäsivät ne itsellään mutta ei...kun pitää laittaa vahinko kiertämään.
Petri paavolaa voi kuvata yhdellä sanalla ja se on ahdasmielinen.- Talvimyrsky(tär)
1. Talvimyrsky(-tär): Petri lähettää tietyille henkilöille näitä kirjoituksiaan, myös minulle ja minä laitan niitä sitten Jumalan kehoituksen mukaan eteenpäin eri foorumeille.
2. jotain rajaa6.1.2014 03:03
Ja jos joku lähettää jollekkin, se ei taatusti tarkoita etä se jollekkin lähettää sitten eteenpäin ! Herää paffi !
V: Ei sinulle sitten mitenkään tullut mieleen, että olisin kysynyt Paavolalta lupaa tekstiensä julkistamiseen, kuten olen hyvien tapojen mukaan tehnytkin.
Minulla ON siis Petrin lupa laittaa hänen kirjoittamiaan juttuja eteenpäin, sitäpaitsi kaikki hänen kirjoituksensa, lyhytfilmi mukaan ottaen löytyy Petrin omilta, JULKISILTA sivuilta! - Mikä luulet olevasi?
sarisusannass73 kirjoitti:
Niin, minä olen myös kyllästynyt tähän petri paavolaan ja hänen lapsellisiin jorinoihinsa. Parempi ois jos hänen ystävänsä pitäsivät ne itsellään mutta ei...kun pitää laittaa vahinko kiertämään.
Petri paavolaa voi kuvata yhdellä sanalla ja se on ahdasmielinen."sarisusannass736.1.2014 11:58
Niin, minä olen myös kyllästynyt tähän petri paavolaan ja hänen lapsellisiin jorinoihinsa. Parempi ois jos hänen ystävänsä pitäsivät ne itsellään mutta ei...kun pitää laittaa vahinko kiertämään."
Minä taas olen kyllästynyt jumalattomaan marinaasi - menisit omiesi joukkoon höperehtimään noloja juttujasi.
Tämä on helluntalaisuus24 hengellinen palsta eikä mikään jumalattomien pahisten löpinöiden kaatopaikka. - profetta
Mikä luulet olevasi? kirjoitti:
"sarisusannass736.1.2014 11:58
Niin, minä olen myös kyllästynyt tähän petri paavolaan ja hänen lapsellisiin jorinoihinsa. Parempi ois jos hänen ystävänsä pitäsivät ne itsellään mutta ei...kun pitää laittaa vahinko kiertämään."
Minä taas olen kyllästynyt jumalattomaan marinaasi - menisit omiesi joukkoon höperehtimään noloja juttujasi.
Tämä on helluntalaisuus24 hengellinen palsta eikä mikään jumalattomien pahisten löpinöiden kaatopaikka.Tämä palsta on kaukana hengellisyydestä. Täällä turvataan Isä Jumalaan, eikä ymmärretä sitä kuinka Isä on antanut kaiken vallan maanpäällä Pojalleen Jeesukselle. Ps.Valheen huulilla julistetaan kuinka Jumala puhuu ja armahtaa.Kyllä me kaikki olemme Pojan Jeesuksen armon alla.Poika Jeesus Pyhän Henkensä kautta puhuu uskovalle, ja ilmoittaa tahtonsa.Totisesti aamen!
- Veljemmesyyttäjäolet
profetta kirjoitti:
Tämä palsta on kaukana hengellisyydestä. Täällä turvataan Isä Jumalaan, eikä ymmärretä sitä kuinka Isä on antanut kaiken vallan maanpäällä Pojalleen Jeesukselle. Ps.Valheen huulilla julistetaan kuinka Jumala puhuu ja armahtaa.Kyllä me kaikki olemme Pojan Jeesuksen armon alla.Poika Jeesus Pyhän Henkensä kautta puhuu uskovalle, ja ilmoittaa tahtonsa.Totisesti aamen!
profetta6.1.2014 14:37-4 SULJE
Tämä palsta on kaukana hengellisyydestä. Täällä turvataan Isä Jumalaan, eikä ymmärretä sitä kuinka Isä on antanut kaiken vallan maanpäällä Pojalleen Jeesukselle. Ps.Valheen huulilla julistetaan kuinka Jumala puhuu ja armahtaa.Kyllä me kaikki olemme Pojan Jeesuksen armon alla.Poika Jeesus Pyhän Henkensä kautta puhuu uskovalle, ja ilmoittaa tahtonsa.Totisesti aamen
Kuuleppa ilkeä Ellen G.Whiten palvoja, en ole kenenkään muun nähnyt tällä palstalla puhuvan VAIN Jumalasta, paitsi ml23:n, mutta hänhän on tosiaankin JEHOVANTODISTAJA, eikä siis kristitty ollenkaan, kuten et sinäkään.
Ja mikä profeetta muka luulet olevasi - ehkäpä väärä sellainen. Itsekorotus on synti, vaan niinpä on harhaoppikin.
- ouikarisenmasa
Lisää vaan tällaisia linkkejä tänne. Oli kunnon evankeliumia ja Jumalan sanaa!
- helluntainus
Hei nyt ku selvisi kuka laittoi ton videolinkin tänne nii olisi varmasti paikallaan nyt parannuksen paikka muutamalle immeiselle ku olivat väärässä ja hyökkäsivät ihmisen kimppuun joka ei ollut laittanut tota videota linkiksi tänne. Onko nyt miestä myöntää virheensä ja tehä parannus. Nyt pitäis kyl korjata oma synti ku syytti väärää ihmistä.
Linkki oli täyttä evankeliumia. Laita vaa talvimyrsky niitä lisää.- Talvimyrsky
Kiitos Helluntainus: laitan niitä taas tänne jakeluun heti, kun Petri lähettelee lisää! :-)
Varmaan seuraavassa jaksossa Niko lähtee helluntailais-karismaattisesta paavolalaisuudesta "luopion" teille. Seuraavalla videolla näytetään, kun Niko etsii totuutta Ortodoksisesta seurakunnasta ja käy sytyttämässä tuohuksen Pyhän Jumalan Äidin ikonin edessä ja tekee samalla ristinmerkin.
Paavola oitis etsii käsiinsä ortodoksipapin ja selvittää hänen kanssaan ortodoksista uskoa. Jaksossa todetaan, että ortodoksit syyllistyvät lapsikasteen lisäksi myös kuvainpalvontaan ja arvostellaan pääsiäisyön messua kirkonkiertoineen ja sen jälkeistä ruokailua alkoholitarjoiluineen. Niko on tietenkin mukana vielä Pääsiäisyön syömingeissä ja juomingeissa ja sortuu uudestaan viinan kiroihin. Onneksi tuttu evankelista saa jälleen Jumalalta ilmoituksen lähteä ruokakassin kanssa Nikon luo ja siellä Niko saa uudistua uskossaan ja hän lupaa tulla takaisin paavolalaisiin.- parannus
Pitäiskö pekun tehdä muutakin ku nostaa hattua? Annoit väärän todistuksen ei kait sellaista voi kuitata hattua nostamalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3013855BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62485Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2742375- 692180
- 761814
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3961549MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/321341Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2001208Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku211156"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341152