Kyllä hävetti

nolo juttu

kun aamulla töihin menin ja naama aivan kalpea vaikka 2 viikkoa tuli Kanarialla oltua. Totta se on että rusketusta ei tullut mutta rahaa meni ihan hirveästi. Laskin että tuolla summalla olisi pari viikkoa voinut lomailla kunnon lomapaikassa vaikka Karibialla ja takuulla olisi edes vähän rusketustakin joka nyt kyllä puuttuu.

35

2733

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmm3

Oliko huonot säät vai mistä johtui?

• blues_brother.

Olen asunut granilla jo vuosia enkä ole ruskea. Totta on että yhden kanarianmatkan hinnalla pääsee oikeisiinkin kunnon lomapaikkoihin missä ei juurikaan juntteja tapaa

• tietoa on

Tätä "blues_brotherin" irvikuvaa tuskin tapaa missään lomakohteessa, korkeintaan päivärahan maksupäivänä jossain surkeassa suomalaisessa keskaribaarissa.

• kylmästä lämpimään

karibialla on tainnut olla nyt viileämpää, kuin eteläsuomessa.

• biitsille siis

Olisi kannattanut ehkä viettää aikaa muualla kuin Iskelmäbaarissa.

• Lomalta palannut

Ei tuu väriä jos istuu sisällä...itse olin juuri 2 viikkoa Maspalomasissa ja kyllä väriä tulimihan reippaasti.muutamia päiviä vietettiin Amadoresin rannalla.,että kyllä siellä väriä saa jos haluaa...ja ei siellä ei ole kallista jos katsoo mistä ostaa.

• hahahahahaha

Missä tuulipuku juntti viettää aikaa kuin suomibaarissa. Oih, lihapiirakoita. Niitä ei suomesta saakkaan. Kaat pless juu mai liis

• kaikki mausteet
        hahahahahaha kirjoitti:

Missä tuulipuku juntti viettää aikaa kuin suomibaarissa. Oih, lihapiirakoita. Niitä ei suomesta saakkaan. Kaat pless juu mai liis

Ei saa lihapiirakkaa Inglesistäkään

• pappa -31
        kaikki mausteet kirjoitti:

Ei ole kokemusta mutta tiedän että varmasti saa jos saa kaalikääryleitä hernekeittoa ja iltasanomia. älä puhu jos et tiiä.

• kaikki mausteet
        pappa -31 kirjoitti:

Ei ole kokemusta mutta tiedän että varmasti saa jos saa kaalikääryleitä hernekeittoa ja iltasanomia. älä puhu jos et tiiä.

pappa, lihapiirakan tekijä Maj Lis on ollut syksystä asti sairaalassa, hyvä jos oppii uudestaan kävelemään, toivottavasti.

• qwrg
        kaikki mausteet kirjoitti:

mutta ripsipiirakkaa ??

• C.I.

Milloin ja missä päin Kanariaa lomailit? Asuttuja saaria on kuitenkin seitsemän ja niissä useita eri kohteita.

• kartanlukija

Maspalomas on eteläistä Gran Canariaa, siihen kuuluu mm. Playa del Ingles, El Tablero jne, ks. kartasta. Monet nimittävät Maspalomaksi vain Inglesin takana olevaa tasankoa.

Amadores on uimaranta Puerto Ricon vieressä, länsipuolella saarta, n. 14 km Playa del Inglesistä.

• maantiede hallussa
        kartanlukija kirjoitti:

Maspalomas on eteläistä Gran Canariaa, siihen kuuluu mm. Playa del Ingles, El Tablero jne, ks. kartasta. Monet nimittävät Maspalomaksi vain Inglesin takana olevaa tasankoa.

Amadores on uimaranta Puerto Ricon vieressä, länsipuolella saarta, n. 14 km Playa del Inglesistä.

Aloittaja ei maininnut saarta eikä kohdetta.

• Kyllästynyt
        maantiede hallussa kirjoitti:

Voi teitä! Ettekö erota provoa, joka tämäkin aloitus oli?

• emme ole tyhmiä
        Kyllästynyt kirjoitti:

Voi teitä! Ettekö erota provoa, joka tämäkin aloitus oli?

Kyllä erotamme sillä samankaltaisia ja melkein sanasta sanaan samoja aloituksia on ollut palstalla ennenkin.

• Lanzalla ruskettunut
        maantiede hallussa kirjoitti:

Aloittaja on käynyt vain Lauttasaaressa. Sillalla onkimassa silakoita tihkusateessa.

• köyhiä

Olin Puketissa, ja aurinko paistoi joka päivä.

• Rikkaalle:

• Eipä ole Puketti

..sen kummempi, samaan menee Kanarian kanssa, taviskohde.

• Kanarian köyhäilijä
        Eipä ole Puketti kirjoitti:

..sen kummempi, samaan menee Kanarian kanssa, taviskohde.

jep - jotain pielessä kun matkailutilastoissa Thaimaa -25%, kanaria 7 %
        - oisko hintataso, venäl.turistit ym. muut syyt.

• Peseta
        Kanarian köyhäilijä kirjoitti:

jep - jotain pielessä kun matkailutilastoissa Thaimaa -25%, kanaria 7 %
        - oisko hintataso, venäl.turistit ym. muut syyt.

Thaimaassa ei tarvitse pitkähihaisia paitoja eikä tarvitse asua kosteissa huoneistoissa. Ps. Yölämpötila on esim. Phuketissa korkeampi kun Canarialla päivisin.

• P8uz

Jos dokaa 2 viikkoa hotellihuoneessa, naama todellakin jää kalpeaksi.

• perdone11

Lueskelen joskus näitä "juttuja" ihan läpikahlaten. Joku on jo maininnut tämän, että valtavan paljon älyttömyyksiä jaksetaan naputella jopa toisten nimimerkkiä käyttäen, hiukan petrattuna, vaikka pisteellä, kuten tuossa blues_brotheria.
      Sen näistä oppii, että saa n.s. läpileikkauksen suomalaisten luonteesta, elintavoista matkoilla, tietämyksestä ja rahan käytöstä.
      Nämä tyypit ovat se osa kansasta, joka haluaa joka kohtaan lusikkansa tunkea.
      Sanoisin että noin 5% jutuista on asiallisia, eli sellaisia, joista on jotain hyötyä ja iloa. (Miten hauskuudeksi ja iloksi voi kokea toisten kiusaamisen ja mollaamisen?)

• Ja palkka hytösellä

• jAmpPpAsEn Tiska,

Minäkin olen sitä mieltä että Canarialla, tässä tapauksessa Gran Canarialla kyllä tähänkin vuoden aikaa aurinko paistaa ja pintansa saa ruskeaksi, kokemusta on 10v ajalta.
      Täytyy vain nähdä joskus vaivaa,saari on kumminkin sen verran suuri että jos esim. saaren pohjois päässä Las Palmasissa ei aurinko paista niin dösällä (joka on helppoa) Play del Inglisiin tai Puerto Ricoon tai muualle saaren eteläpäähän niin sole paistaa.
      Jos joku päivä vähän vettä rippaa, niin ei kauaa...
      Joka reissulta ollaa talvilomalta ruskettuneina palattu.
      Sama pätee Teneriffalla, Lazarotella jne

• Mitäs Naapureista

Vaikka aloitus olisi provokatiivinen, niin nosti esille mielenkiintoisen asian.

Lomalla Kanarialla ja kalpea naamalta, mitä työkaverit sanoo.
      Mikä sen loman tarkoitus on?

Hienoahan on, että saa väriä naamaan. Sitä tulee automaattisesti, jos on ulkona.
      Se vain sattuu olemaan luonnon laki. Hieman pilvisemmälläkin ilmalla se aurinko
      vain tarttuu.
      Itse käyn säännllisen epäsäännöllisesti ESPANJASSA, mantereella. En yhden
      ainoaa kertaa ole maannut rannalla. Olenpahan kuitenkin ulkoillut useita tunteja
      päivässä. Mieli lepää, mieto ilmasto, hyvä mieli. Irti arjesta. Väriä tulee jos on
      tullakseen

• Nummero 3

Jätkä on vetänyt tähän ketjuun jo 1400 lukukertaa. Mulla ei ole tossa iskelmäbaariketjussa kuin 300 lukijaa ja molemmissa viestejä melkein samat 23/25. Millä vidullla sä teet tän? Alan luovuttaa viikko skaban ja keskityn kuukausi skabaan.

• hah1

Vaan minäpä en rusketu edes Thaimaassa :) Onneksi on itseruskettavaa voidetta niin saa väriä (siis muutakin kuin punaista) nahkaan.

Niin me ollaan erilaisia!

• 3+4

Minäpä oon ruskia jo syntyjään. Voi matksutaa mihkäs vaan ja on aina ruskia.

• pena isomuna

Mua säälittää nää kahdeksi viikoksi All Inclusiveen makaamaan ja syömään menevät suomalaisurpot. Sama kun hakisitte Tallinnasta lastin viinaa ja ryyppäisitte kotisohvalla. Sama lopputulos, yhtä kalpea ja turvonnu naama. Niinkuin Keskisen kaksoisolento. Mitä sitä kotoaan poistua ollenkaan jos ette edes aio tehä mitään muuta kun maata hotellissa???

• rrttww

Mitä se sua haittaa, mitä kukin lomallaan tekee?

• jooseppi4

Minä olin viikon kanarialla, lämmöt siellä 22-25 ja ehkä just huomaa että on vähän väriä tullut. ei se aurinko vaan kaikkii tartu samalla tavalla vaikka ulkona olin joka päivä auringossa...

• Kallekalpea

Jos sinne värin takia pitää mennä, niin halvemmaksi kai tulee solarium kotikylän thaihieromossa. Saa siinä samalla muutakin eksotiikkaa ja rahaa säästyy monta tonnia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      41
      2799
    2. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2767
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2578
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      324
      1641
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    9. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      724
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      97
      667
    Aihe