Mitä hyviä virityspaikkoja tiedätte missä voisi asennuttaa IR-hopin? BBarmsin Frantsi kun ei niitä asenna. Voisitte vaikka listata vielä ne virityspaikat hyvään järjestykseen. Plussaa siis tulee virityksen laadusta ja hinnasta, sekä siitä kuinka lähellä kotiani ne sijaitsevat. Asun Tuusulassa, joten Helsinki tai Espoo olisivat hyviä sijainteja.
Virityspaikkoja
14
82
Vastaukset
- random pesukone
Ja perustelut ja kokemukset ovat tervetulleita.
http://www.atom-airsoft.com/ Itse suosin tota jos en itse viritä.
- Kyllänäinonnimenomaan
Atomi on kyllä paras mutta atm tauolla
- random pesukone
Kyllänäinonnimenomaan kirjoitti:
Atomi on kyllä paras mutta atm tauolla
Atomia oon itekki kattonu mutta kun on tauolla. Tiedättekö yhtään millon alkas taas tekee viritystöitä? Ja pystyyks tonne lähettää asetta matkahuollon kautta?
- sniff....
Ollu kohta puolivuotta tauolla niin eiköhän siitä voi tehdä johtopäätöksiä...
- wwwwffwf
Joka vitun sivulla on käyty nää viritys paikat läpi joka viikko tulee sama kysymys. Käytä hakua.
- random pesukone
Mietin enemmänkin että onko muita kun Atom ja trade.
Ja nyt tuli S-postikyselyihini vastaukset tradesoftista ja atomista. Trade siis ei tällä hetkellä R-hoppeja edes tee. (mielestäni jossain täällä joku maininnut ton ohimennen.) Atomista tuli kyllä vähän parempaa uutista: "Valitettavasti ainakin postitse kulkevien airsoft-aseiden viritystyöt ovat näillänäkymin jäissä kevääseen asti." -Sakari Vyyryläinen. En alunperinkään ollut vielä heti IR-hoppia hankkimassa, eli uutinen oli hyvä.
Ja siis mielestänne ei Suomesta muita hyviä virityspaikkoja löydy kuin atom (ja trade)? - jupe!!!!
random pesukone kirjoitti:
Mietin enemmänkin että onko muita kun Atom ja trade.
Ja nyt tuli S-postikyselyihini vastaukset tradesoftista ja atomista. Trade siis ei tällä hetkellä R-hoppeja edes tee. (mielestäni jossain täällä joku maininnut ton ohimennen.) Atomista tuli kyllä vähän parempaa uutista: "Valitettavasti ainakin postitse kulkevien airsoft-aseiden viritystyöt ovat näillänäkymin jäissä kevääseen asti." -Sakari Vyyryläinen. En alunperinkään ollut vielä heti IR-hoppia hankkimassa, eli uutinen oli hyvä.
Ja siis mielestänne ei Suomesta muita hyviä virityspaikkoja löydy kuin atom (ja trade)?[email protected] otappa toho yhteyttä,tosihyvä virittäjä konnevedellä!(ir hoppi 30€)
- random pesukone
jupe!!!! kirjoitti:
[email protected] otappa toho yhteyttä,tosihyvä virittäjä konnevedellä!(ir hoppi 30€)
Löysin kyllä hänenkin sivulle pienen nettisurffailun jälkeen, mutta konnevedellä... Vähän kaukana. Innostuin kyllä tosta hinnasta ja sanottiin siellä nettisivuilla että voi tulla vaikka Inarista hakemaan bensakuluja vastaan. Eli todennäköisesti Tusuulasta tai Hesasta pääsis hakemaan mutta ne bensakulut nousisi varmaan aika korkeiksi ja pilaisivat tuon täydellisen hinnan.
- jupe!!!!!!!!
random pesukone kirjoitti:
Löysin kyllä hänenkin sivulle pienen nettisurffailun jälkeen, mutta konnevedellä... Vähän kaukana. Innostuin kyllä tosta hinnasta ja sanottiin siellä nettisivuilla että voi tulla vaikka Inarista hakemaan bensakuluja vastaan. Eli todennäköisesti Tusuulasta tai Hesasta pääsis hakemaan mutta ne bensakulut nousisi varmaan aika korkeiksi ja pilaisivat tuon täydellisen hinnan.
Jep mutta matkahuoltokin käy hänelle(meillä oli postiennakolla)
- random pesukone
jupe!!!!!!!! kirjoitti:
Jep mutta matkahuoltokin käy hänelle(meillä oli postiennakolla)
Nii... Pitää miettiä mihin vien. Frantsikin sano että kesällä varmaan vois alkaa IR-hoppeja tekee.
- Help4YouHelp4Me
Onko AEG aseille tarvetta IR hopille, parantaako kantamaa, tarkkuutta? Itsellä olisi tarkoitus harjoitella ja päivittää vähän pyssyköitä. Ja vaatiiko m150 tehoiset pulttilukot jo IER hopin vai onko IR hoppi riittävä?
- random pesukone
Ymmärtämäni mukaan voi kasvattaa tarkkuutta jopa 10-20 metrillä. Kokemusta ei ole, mutta olen kuullut pelkkää hyvää.
- random pesukone
*kantamaa jopa 10-20m
Kyllä se tarkkuuttakin parantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487