Virityspaikkoja

random pesukone

Mitä hyviä virityspaikkoja tiedätte missä voisi asennuttaa IR-hopin? BBarmsin Frantsi kun ei niitä asenna. Voisitte vaikka listata vielä ne virityspaikat hyvään järjestykseen. Plussaa siis tulee virityksen laadusta ja hinnasta, sekä siitä kuinka lähellä kotiani ne sijaitsevat. Asun Tuusulassa, joten Helsinki tai Espoo olisivat hyviä sijainteja.

14

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • random pesukone

      Ja perustelut ja kokemukset ovat tervetulleita.

      • Kyllänäinonnimenomaan

        Atomi on kyllä paras mutta atm tauolla


      • random pesukone
        Kyllänäinonnimenomaan kirjoitti:

        Atomi on kyllä paras mutta atm tauolla

        Atomia oon itekki kattonu mutta kun on tauolla. Tiedättekö yhtään millon alkas taas tekee viritystöitä? Ja pystyyks tonne lähettää asetta matkahuollon kautta?


    • sniff....

      Ollu kohta puolivuotta tauolla niin eiköhän siitä voi tehdä johtopäätöksiä...

    • wwwwffwf

      Joka vitun sivulla on käyty nää viritys paikat läpi joka viikko tulee sama kysymys. Käytä hakua.

      • random pesukone

        Mietin enemmänkin että onko muita kun Atom ja trade.

        Ja nyt tuli S-postikyselyihini vastaukset tradesoftista ja atomista. Trade siis ei tällä hetkellä R-hoppeja edes tee. (mielestäni jossain täällä joku maininnut ton ohimennen.) Atomista tuli kyllä vähän parempaa uutista: "Valitettavasti ainakin postitse kulkevien airsoft-aseiden viritystyöt ovat näillänäkymin jäissä kevääseen asti." -Sakari Vyyryläinen. En alunperinkään ollut vielä heti IR-hoppia hankkimassa, eli uutinen oli hyvä.

        Ja siis mielestänne ei Suomesta muita hyviä virityspaikkoja löydy kuin atom (ja trade)?


      • jupe!!!!
        random pesukone kirjoitti:

        Mietin enemmänkin että onko muita kun Atom ja trade.

        Ja nyt tuli S-postikyselyihini vastaukset tradesoftista ja atomista. Trade siis ei tällä hetkellä R-hoppeja edes tee. (mielestäni jossain täällä joku maininnut ton ohimennen.) Atomista tuli kyllä vähän parempaa uutista: "Valitettavasti ainakin postitse kulkevien airsoft-aseiden viritystyöt ovat näillänäkymin jäissä kevääseen asti." -Sakari Vyyryläinen. En alunperinkään ollut vielä heti IR-hoppia hankkimassa, eli uutinen oli hyvä.

        Ja siis mielestänne ei Suomesta muita hyviä virityspaikkoja löydy kuin atom (ja trade)?

        [email protected] otappa toho yhteyttä,tosihyvä virittäjä konnevedellä!(ir hoppi 30€)


      • random pesukone
        jupe!!!! kirjoitti:

        [email protected] otappa toho yhteyttä,tosihyvä virittäjä konnevedellä!(ir hoppi 30€)

        Löysin kyllä hänenkin sivulle pienen nettisurffailun jälkeen, mutta konnevedellä... Vähän kaukana. Innostuin kyllä tosta hinnasta ja sanottiin siellä nettisivuilla että voi tulla vaikka Inarista hakemaan bensakuluja vastaan. Eli todennäköisesti Tusuulasta tai Hesasta pääsis hakemaan mutta ne bensakulut nousisi varmaan aika korkeiksi ja pilaisivat tuon täydellisen hinnan.


      • jupe!!!!!!!!
        random pesukone kirjoitti:

        Löysin kyllä hänenkin sivulle pienen nettisurffailun jälkeen, mutta konnevedellä... Vähän kaukana. Innostuin kyllä tosta hinnasta ja sanottiin siellä nettisivuilla että voi tulla vaikka Inarista hakemaan bensakuluja vastaan. Eli todennäköisesti Tusuulasta tai Hesasta pääsis hakemaan mutta ne bensakulut nousisi varmaan aika korkeiksi ja pilaisivat tuon täydellisen hinnan.

        Jep mutta matkahuoltokin käy hänelle(meillä oli postiennakolla)


      • random pesukone
        jupe!!!!!!!! kirjoitti:

        Jep mutta matkahuoltokin käy hänelle(meillä oli postiennakolla)

        Nii... Pitää miettiä mihin vien. Frantsikin sano että kesällä varmaan vois alkaa IR-hoppeja tekee.


    • Help4YouHelp4Me

      Onko AEG aseille tarvetta IR hopille, parantaako kantamaa, tarkkuutta? Itsellä olisi tarkoitus harjoitella ja päivittää vähän pyssyköitä. Ja vaatiiko m150 tehoiset pulttilukot jo IER hopin vai onko IR hoppi riittävä?

    • random pesukone

      Ymmärtämäni mukaan voi kasvattaa tarkkuutta jopa 10-20 metrillä. Kokemusta ei ole, mutta olen kuullut pelkkää hyvää.

      • random pesukone

        *kantamaa jopa 10-20m

        Kyllä se tarkkuuttakin parantaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe