TMNT 2012 ALKAA!!!

Älkää missatko!

Vuoden 2012 TMNT alkaa pyöriä MTV3:lla aina sunnuntaisin.

Ensimmäinen tuotantokausi on jo esitetty Suomessa kokonaisuudessaan viime vuonna maksullisella Juniori-kanavalla.

12.1.2014 klo 9.25
Kilppareiden nousu, osa 1
Mestari Tikku päästää kilpikonnat ensimmäistä kertaa maan pinnalle. Veljekset yrittävät auttaa erästä tyttöä rosvojen kynsistä, mutta huomaavat pian, etteivät osaa taistella yhdessä!

19.1.2014 klo 9.25
Kilppareiden nousu, osa 2
Ihmishahmoa esittävät avaruusolennot, kraangit, pitävät Aprilia ja tämän isää vankina! Pystyvätkö kilpikonnat taistelemaan yhdessä yhteistä vihollista vastaan?

17

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannatan

      Tosiaan kannattaa katsoa. Ite olin aluksi melko epäileväinen, kasvoin niiden ihan ekojen turtlesejen parissa ja se joka tuli tätä 2012 sarjaa ennen ei oikeen mieltä lämmittänyt, mutta tää uus on hyvä. Kilpparit tosin näyttää ehkä hieman palikkamaisilta, mutta muuten sarja on aivan sairaan hyvä.

      • 17+6

        "Ite olin aluksi melko epäileväinen"
        Sama täällä. Muutaman jakson jälkeen olin kuitenkin jo aivan koukussa.
        Itse olen katsonut kaikki tähän mennessä Yhdysvalloissa julkaistut jaksot.

        "se joka tuli tätä 2012 sarjaa ennen ei oikeen mieltä lämmittänyt"
        Omasta mielestäni juuri vuoden 2003 TMNT on näistä kolmesta paras, vaikka pidänkin kovasti tästä uusimmasta.

        80-luvun sarjasta olen katsonut ehkä noin 20 jaksoa. Minusta se on huonoin näistä kolmesta, mutta on se silti ihan ok.


    • Jos missasitte
      • tmnt fani

        tiedän ja olen katsonut ne jo telkasta mutta en kaikkia mutta olen silti katsonut vikaan jokaoon asti. koska olen suuri tmnt fani!


    • Tuo Turtles on ihan surkee. Paras Turtles oli sillon 90-luvun alussa alkuperäiset.

    • Olen pettynyt

      Hyh hemmetti miten väkisin väännettyä, tietokonesontaa. Noi hahmot näyttävät ihan kumiukoilta jotka ovat kuin ellipsillä väännettyjä. Luulisi, että tekniikka menee parempaan päin, mutta ilmeisesti vastaus on ei (ainakin piirretyissä).
      Tämä on jo toinen raiskaus Turtleseista ja ilmeisesti viimeinen naula arkkuun.

    • old tmnt

      Olen samaa mieltä, saatana mitä paskaa on tämä uusin turtles.

      • tmnt fani

        miksi haukkute tmnt on hyvä minun mielestä kaikki turtles kaudet mitkä on tullut niin on ollut hyviä.


    • ihmetteliä

      tiedättekö milloin kakkos kausi alkaa?

      • 23984768734109864576

        Toinen tuotantokausi näytetään Suomessa todennäköisesti taas ensin maksullisella Juniorilla, mutta se ei ole alkanut vielä sielläkään.


      • ihmetteliä
        23984768734109864576 kirjoitti:

        Toinen tuotantokausi näytetään Suomessa todennäköisesti taas ensin maksullisella Juniorilla, mutta se ei ole alkanut vielä sielläkään.

        okei


    • iso tmnt fanittaja!!

      alkaako se kakkos osa muuten sit mtv juniorilla vai disney juniorilla??

      • 83748748923786897325

        Mtv Juniorilla


      • iso tmnt fanittaja!!
        83748748923786897325 kirjoitti:

        Mtv Juniorilla

        kiitti tiedosta :) pitää kattoo


    • didiana

      mutta millon tulee lisää mtv3 kun ne on loppunut ja niitähän on kuitenkin lisää suomenkielellä vai?en jaksa ottaa seuraavaa tmnt toista tuotantokautta!

      • nimetön

        Mäkään en malta oottaa!! :)


    • nimimerkki112233

      Tiedättekös milloin kakkos kausi alkaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe