Olen ostamassa jettaa noin parinkymmenen tuhannen hintaista. onko 1.2 jotain vikaa kun sitä on myynnissä niin paljon. 1.4 on mielestäni parempi vaihtoehto.
Onko kokemuksia?
jetan ostossa
3
324
Vastaukset
- jussiv
1.2:sen koneessa aika huono vääntö tietojen perustella. 170nm
Käypä kokeilemassa / koeajamassa Jetta 1,9 tdi moottorilla ja DSG vaihteella. Minulla oli ja olin siihen tyytyväinen. Hiljainen, tilava, huollot edullisia. Ajoin vuodessa 28000km ja huoltokulut 120 euroa, sis öv, suodattimet, öljyn ja työt(ei merkkiliike). Kulkee 4.7L/100km ympäri vuoden joka on todella vähän kuljetuskapasiittiin nähden.
Noissa 1.2 ja 1.4 TSI koneissa on ollut jakopään ongelmia. 2.0TDI:ssä ollut vauhtipyörän kanssa ongelmia. Googleta VW 1.9 TDI ja katso tuleeko ongelmia?- Ketjuvikaa
Kannattaa varmistaa että moottoriin on vaihdettu jakoketju 6/2012 jälkeen, ni sit siinä pitäis olla uudenmallinen osa paikallaan..
Ja noit automaatteja kannattaa välttää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446