Lukiessani näitä juttuja mietin, että kuinka voi sinkkumiehet toistaa samoja juttuja kerta toisensa jälkeen.
Onko täällä yhtään luovaa ja mielenkiintoista miestä?
Ovatko palstamiehet kaikki ihan palikoita?
25
210
Vastaukset
- 17+5
Kyllä täällä on paljon asiallistakin keskustelua, pitää vain osata valita oikeat ketjut ja filtteröidä ne tietyt samat trollit.
- atm #5334
Ei, joten häivy.
t: piiloalfa- 34rdqweqw
On sinä ja sinun miljoona nimimerkkiäsi ja hahahahah, piiloalfa just joo :D salli mun nauraa. Sinä olet säälittävä ätminkäis-otus, alfaa nähnytkään, JOTEN häivy itse äidin peräkammarin poju :D
- On niitä
"Onko täällä yhtään luovaa ja mielenkiintoista miestä?"
No ainakin nabob ja DarkFear.- .....
Samojen juttujen loputon toistelu ja luovuus ei jotenkin sovi yhteen.
- atm1
..... kirjoitti:
Samojen juttujen loputon toistelu ja luovuus ei jotenkin sovi yhteen.
Kyllähän darkki osaa aina sanoa saman asian luovasti eri tavalla.
- Onneton sinkkumies
En jaksa olla luova ja mielenkiintoinen, kun surullisena täällä yksinäni äitin tissejä ajattelen ja penistäni vetelen.
- egwerqwwerwrewr
Tämä kertoo kaiken palstapojista, juuri tällaisia he ovat!
- 11+10
egwerqwwerwrewr kirjoitti:
Tämä kertoo kaiken palstapojista, juuri tällaisia he ovat!
No miksi sitten tuhlaat aikaasi täällä? Mene etsimään mieleisiäsi miehiä muualle.
- ätmi
Minä olen luova ja mielenkiintoinen mies.
- 12+12
No tässä sulle tulos? Paljon itse ap saisit?
http://oi41.tinypic.com/1zdondf.jpg- atm1
Ja tuskin on mikään palstan ätmien paras tulos. Älykkyys ei ole piirteitä mikä naisia kiinnostaa.
- palikan testit
Nyt kysyttiin luovaa ja mielenkiintoista miestä, eikä palikkatesteillä pätijä täytä näitä kriteereitä.
- .....
atm1 kirjoitti:
Ja tuskin on mikään palstan ätmien paras tulos. Älykkyys ei ole piirteitä mikä naisia kiinnostaa.
Sosiaalinen älykkyys varmasti kiinnostaa, mutta sitä tämän palstan neropateilta juuri puuttuu.
- atm1
palikan testit kirjoitti:
Nyt kysyttiin luovaa ja mielenkiintoista miestä, eikä palikkatesteillä pätijä täytä näitä kriteereitä.
Mutta naisien mielestä luovat ja mielenkiintoiset miehet yleensä juuri ovat ihan palikoita.
- mies 86
Minkälaista miestä sitten kaipaisit? Itse en pidä itseäni mitenkään tylsänä tai yksiulotteisena henkilöhahmona, vaikka myönnänkin että omat trollailuni sitä kylläkin usein ovat. Monenlaista hiihtäjää löytyy tältäkin palstalta, kaikki eivät suinkaan asiallisia ole mutta niistä ei kannatakaan välittää. Voisi ehkä auttaa jos vähän suostuisit avaanaan tuota omaa mieleistäsi ihannekumppania.
Luovuutta ja mielenkiintoisuutta ei voi valitettavasti mitata objektiivisesti.
Pistän kuitenkin paremmaksi tässä testissä:
http://aijaa.com/DZWwAx- jeah...
Luovuutta ja mielenkiintoisuutta ei voi valitettavasti mitata objektiivisesti.
Plussa tälle. Atm:issäkin voisi olla tuollaisia vaikka kuin, mutta jostain tuntemattomasta syystä heidän energiansa ja luovuutensa kanavoituu hyödyttömästi ja väärin ja itseään vastaan. Kuka löytää syyn
- mies.
Minä oon kans luova ja hyvä mies mutta ei täällä ole tarpeeksi fiksuja naisia joiden kanssa jutella.
- Selvähän tuo
ei ole naisia niin
- kiltti ja ujo mies
Ei täällä niitä ole, usko nyt ja lakkaa jo jankuttamasta!
- kiltti ja ujo mies
Tai jos joku palstan miehistä haluaa olla sellainen, niin olkoon. Itse en aio alentua moiseen.
- Just näin
Millä lailla luova ja mielenkiintoinen? Tuon kun voi käsittää eri tavoilla. Jos kerrot vähän tarkemmin mitä sä noilla tarkoitat niin voin vastatakin tähän.
"Onko täällä yhtään luovaa ja mielenkiintoista miestä? "
-Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. ;)
Kun tällä(kin) palstalla keskustellaan useimmiten asian vierestä kuin asiasta ja ne harvat asialliset viestit hukkuvat trollimereen, ni ihmekkös tuo jos "palstamiehet" vaikuttavat pitkältikkin avohoitopotilailta.. X)- Timpan tytär
Grrrrrr mikä YTM ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1247092KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4096793Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693443Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521323008Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092594Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432144- 1251874
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211737Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821407- 741297