Nyt nörtit apua kiitos! Olen hankkimassa itselleni mahdollisimman edullista läppäriä kotikäyttöön (netissä surffailuun, laskujen maksamiseen, kuvien tallennukseen ja muokkaukseen jne). Etsinnässä siis edullinen, mutta suhteessa laadukas läppäri, joka ei posahtaisi heti vuoden käytön jälkeen. Vinkkejä, neuvoja?
Edullinen, mutta laadukas läppäri kotikäyttöön?
8
181
Vastaukset
Mikä olisi max hinta tälle ostolle?
- jokotaas-jokotaas
jokaviikkoinen uusi aloitus moneen kertaan käsitellystä aiheesta
Tiedot muuttuu alalla nopeasti. Amerikkalaisen tilaston mukaan viime vuoden lopulla luotettavimmat merkit (jotka ei posahda heti vuoden käytön jälkeen) olivat: Samsung, Apple, Lenovo, Asus ja Toshiba.
http://www.rescuecom.com/news-press-releases/computer-reliability-report-2013-Q3.aspx- eljii
Jossain kerroinkin että Toshiba on hyvässä maineessa viidakoissa työskentelevien Wycliffe-kääntäjien keskuudessa. Se antaa kahden vuoden takuun, samoin Asus. Olikohan joissakin Lenovon koneissakin?
eljii kirjoitti:
Jossain kerroinkin että Toshiba on hyvässä maineessa viidakoissa työskentelevien Wycliffe-kääntäjien keskuudessa. Se antaa kahden vuoden takuun, samoin Asus. Olikohan joissakin Lenovon koneissakin?
Lenovon yrityskoneissa on kolmen vuoden takuu.
On ainakin osassa yrityskannettavista.
- tilastoharhat
Rescuecom tilasto ei kerro mutta kuin sen kuinka eri merkit käyttävät heidän palvelujaan esim. Samsungin omaan tuotetukeen tulevista puheluista hellä ei ole tietoa, sen enempää kuin muidenkaan laitevalmistajien tuotetukeen, tai vaihtoehtoiseen palveluun ohjatuista vikailmoituksista/korjauksista. Kun Rescuecom yrityksenkin suurimmat korjaukset ovat järjestyksessä
1.windos ei käynnisty
2.Intenetyhteys ei toimi
3.tietokone on hidas
4 laitteen ja printterin yhteys ongelmat
5.verkkoyhteys ongelmat
eri laitteiden ”posahteluista” se ei kerro mitään.
PcMac mittailee asiakastyytyväisyyttä. Omppu on ”valloissa” saatu ykköseksi, mikä ei yllätä ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483