Tuija Järviselle rakkaudella !

ei pahalla

Tuija Järvinen
noin tunti sitten ·
Tarkotan sitä, että olen saanut niin paljon suoranaista paskaa niskaan yhdessä vaiheessa elämääni , että nyt riittää. Takaisin pesee tarvittaessa. Olen erittäin verbaalinen. Aina olen kuitenkin halunnut olla vain hyvä, mutta minkäs teet kun maailmassa on niin paljon piruja.

Oheiseen facebook, päivitykseesi. En tiedä mitä paskaa olet saanut niskaasi mutta sitä tulet valitettavasti jatkossakin saamaan jos jatkat samaan tyyliin satuilujasi. Kukaan ei arvosta satuilevaa ihmistä ja sen vuoksi saat ihmiset vihaiseksi. Nykyään ihmiset kaivavat asioista totuuden esille. "MINÄ,MINÄ" asenne ei ole hyvyyttä. Jos näet toisissa ihmisissä vain hyvyyttä silloin jos ne palvelee sinun tarkoitusperiä ja ne jotka oikaisevat satuilusi ovat piruja, se on sinun mielipiteesi. Puhut paljon,..puhut,puhut ja puhut mutta teot eivät vastaa puheitasi.Onko hyvyyttä nytkin tiedottaa ryyppyreissutappelutapauksesta ympäri facebookkia ja tehdä tiedotteita lehtiin? Ketä se palvelee? Sinua,sinua joka olit omasta mielestäsi keskipiste vaikka uhri oli oikeasti ihan muu henkilö. Päivityksesi ovat asian tiimoilta olleet vastenmielisiä , kuin itse tapaus, lopeta moinen ja aikuistu oikeasti. Ei kaikki ole tyhmiä joille voi syöttää mitä vaan.

23

246

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuija, toinen tyhjäp

Tuohon porukkaan joka kuuluu "kavereihin" mahtuu myös valitettavasti niitä hyväuskoisia hölmöjäkin......jotka nielevät tuojan sadut.
      Sääliksi käy.

Meikää pistää myös vihaksi tuo humiohuoraaminen ja gloorialla revittely.
      Se oikea uhri on sairaalassa. Tuija ei. Keksi vaan satuja kunka "loukkaantunut" itse on ...... Samanlaista legendaa, mitä tuksukin harrastaa.
      Ensin joudutaan sairaalaan ja siten ei muka ei joutunutkaan.....tytär hoiti nyt kotona......
      Jatkuvasti laaditaan kuitenkin lehdistötiedotteita........
      Ketä ne palvelevat?

Uhkaillaan facessa jatkuvasti, niitä joiden mielipide e lekaan hänen mukaansa. Täsmälleen samon tekee tuksukin.

Nyt ollaan muuttamassa helsinkiin.
      Tiedoksesi, Tuija. SINUA EI KAIVATA TÄNNE!!!!!
      Meilä on jo tuksu, emme tarvitse tänne enää toista tyhjäpäätä!

• Ei just ole totta!!!

Suoraan facesta:

Tuija Järvinen Ystäväni joutui teholle ja minulta liippasi läheltä....todella läheltä.
      2 tuntia sitten · Tykkää
      .
      .
      .

Herranjumala mikä satutäti!!!!!! HÄNELLÄ LIIPPASI LÄHELTÄ!!!!!!!

• Sairaan oksettavaa

Kattokaa nyt se facee.....akka jaksaa päivitellä UUSIA VALOKUVIA!!!
      Ja jakaa vanhoja blogeja !!!!! Nn
      Ja kehua kuinka shokissa on........

Täys tukiainen koko ämmä. Ihan oikeasti.
      Ja siellä on iso porukka peukuttamassa ja uskoo sokeasti kaiken....sääliksi äy. Kyllä ihmiset osaa olla todella typeriä.

Tiedoksesi Tuija.....
      Shokissa oleva ei todellakaan käyttäydy noin!
      Olisit sen ystäväsi tukena sairaalassa, sen sijaan että kiilloittelet omaa kilpeäsi netissä.
      Tuollainen ei ole hyväksyttävää......ei ollenkaan.

• Huutonauruaaaaaaaa

Nyt pitäisi päästä jo ajankohtaisohjelmaankin.......
      Jessus mikä BIMBO!!!!

Tuija Järvinen
      9 tuntia sitten
      MÄ TULEN MIELELLÄNI KERTOMAAN TV-AJANKOHTAIsOHJELMAAN MILTÄ TUNTUU OLLA RIKOKSEN UHRI SUOMESSA JA ILMAN SUOJELUA. Kiitos

• 4900 kaveria ???????

4900 kaveriin mahtuu kyllä herkkäuskoisia pönttöjä monta, jotka uskovat kaiken.
      Määrä kun ei korvaa laatua ja tietyt ihmiset haalivat ihan kaikki "kavereiksi" , jos vain sattuisi hyötymään:)

• Herää kysymys

Jos on niin julkkis olevinaan, niin miksi ei kuulu seiskan galleriaan julkkispuolelle......

• Siinä hieno kaveri

Onko jo ehtinyt kaverinsa sairasvuoteen ääreen?????

Tuskin....
      Pitää tehdä tiedotuksia ja olla facessa :)

• Hih hih
      • Naurussa piteleminen

Tuija Järvinen on entinen suomalainen missi. Hänet tunnetaan yrityksistään saada itseään käsittelevä artikkeli Wikipediaan.[1] Wikipediassa häntä ei katsottu kyllin merkittäväksi tietosanakirjaan. Kuten hyvin tiedetään Wikipedia yritetään puhdistaa kaikesta sisällöstään vuoteen 2012 mennessä jolloin ylläpitäjät ovat saaneet poistettua viimeisenkin artikkelin. Mutta Hikipediamerkittävä Tuija on ollut aina! Ja aina vaan merkittävämmäksi hän tulee. Olkoonkin Wikipedian tylsimykset mitä mieltä tahansa.
        Tuijalla on menestyksekäs ura managerina, tunnetuin hänen suojateistaan on glamourmallinakin tunnettu, tanssija ja laulaja Johanna Tukiainen (nyk. Yolanda Nieminen). Tuijan Johannalle kirjoittama menestyssinkku Lööppijulkkis vetää edelleen monen sanattomaksi. Kappaleen yksi tunnetuimmista live-esityksistä koettiin Kalajoen Juhannus -tapahtumassa vuonna 2009.[2] Taustalaulajana esiintyi Tuija itse. Laulajana Tuijalla on aikasempaakin menestystä, sillä hän on omasta mielestään saavuttanut kultalevyrajan YouTubeen postaamansa "lauluesityksensä" Rakasta rakkain katsojamäärän perusteella.[3] Entisestään se nousee käydessänne katsomassa sen ihan kannatuksen vuoksi! Saman kaavan mukaan Ajattelenkin tässä nyt Oonaa on saavuttanut multiplatinaa reilulla kahdella miljoonalla katsojallaan.
        Hänet tunnetaan myöskin mullistavan 3D-indeksin kehittäjänä. Sen mukaan henkilö voi olla ihannepainoinen vaa'an antamasta lukemasta huolimatta, sillä indeksissä otetaan huomioon pienentävänä tekijänä henkilön vuosikymmenten takainen liikuntaharrastus. Tämän lisäksi punnitustuloksesta voidaan vähentää 10-20 kilogrammaa oikeaan lukemaan päästäkseen valitsemiaan perusteita käyttäen.

• Kkklllkk
    • Poks naama pöytään

Minne mä eksyin...

EIiIi JEEZuZ,

Toinen narsu yrittää toiselle uskotella että ei tää biisi oo MITENKÄÄN loukkaava :D

• Toza

• manakeri
        Toza kirjoitti:

http://youtu.be/erMz3eBCEas

Ammattilainen Tuija Järvinen suuren hittibiisinsä kanssa . Aikoi haastaa Voicen aikoinaan oikeuteen kun ei soittanut tätä narsubiisiä ..uhkailuhan kuuluu managerin hommiin,niin niitä biisejä saadaaan listoille :)

• Hölmöilyä

Tuija Järvinen ei ymmärrä että Facebookissa monet ihmiset ovat tuominneet rouvan postaukset tänään täysin.Peukuttamiset ovat vähentyneet. Poistelee kavereistaan ne jotka yrittää sanoa sille järkeä ja HAUKKUU heitä seinällään :( Järvinen ei ymmärrä että liioittelemalla ja tuomalla asian julkisuuteen nimillä ennen poliisitutkintaa ym. kääntyy todennäköisesti oikeudessa häntä itseään vastaan. Todellinen uhri ei ole antanut yhtään julkista lausuntoa eikä muutkaan osapuolet, ainoastaan Tuija. HYVÄ TUIJA jatka samaan malliin ja kaiva maatasi jalkojesi alta :)

• Hölmöö saa uunottaa

Se onkin pönttö.
        Luulisi, että olisi käynyt katsomassa manageroitavaans asairaalassa ja pitänyt sille seuraa, ennenmin kuin kertoo satuja kuulijakunnalleen......
        No, kaikki ne torvet, joita se tuolla höynäyttää......ovat ansainneet sen.......

Tuijalla on muuten toinenkin face tuija ll sinne se postaa kans kaiken, mutta kavereita on vain parisataa, siellä ei peukuttelijoita pahemmin näy :)

• moicca ystis

Ja nyt kun on monta päivää meuhkattu, vaikka tapahtumien todellinen uhri makaa sairaalassa, eikä Tuija ole häntä edes muistanut, niin nyt sitten toivotetaan rauhaisaa iltaa oksettavan tekopyhän halisydämen kera.

• Yöök

Tietty kun suoli 24 palstalta on lukenut että niin pitää yehdä normaalin ihmisen. Muutoin ei tulisi narull mieleen se, sydänsydän..

• Hieno manageri

Mutta ei viitsinyt mennä paikan päälle????!
        Ihan vitün hieno manageri.....jos olisi mun, ni kenkää tulisi....asap.

• todisteita

Järvinen toitottaa edelleen tramaattista pahoinpitelyjuttua facebookissa ja Hymyssä. Hänen mukaan on vahvaa näyttöä ja hän todistajana tekijää vastaan. Järvinen ei ole mainunnut pahoinpitelystään että hänellä olisi esittää lääkärinlausunto pahoinpitelystään, nyrkiniskuista ja lasin särkyessä päälle luulisi tulevan jälkeä. Todellinen uhri saa lausunnon sairaalasta joten Tuijan todistajan lausunto sinänsä ei vaikuta asiaan,sillä viisas vastapuoli esittää että Tuija ei luotettava todistaja ,koska vuoti koko jutun julkisuuteen,haukku ja nimesi tekijän ainoana osapuolena.Lisäksi kun googlailee Tuija Järvistä,voi olla ettei voi pitää uskottavana oikeudessa jos näitä puolustusasianajaja käyttää hyväkseen.Oikeus käsittelee tapaukset tasapuolisesti ja selvittää mitä oikeasti on tapahtunut. Hyvä näin.

• typerä lehmä se on

Smanlainen satutäti kuin tuksukin.

Olisi siellä kaverin tukena nyt sairaalassa.......mutta on tärkeempää kerjätä myötätuntoa netissä.

• töräys2

Tuija jaksaa ja jaksaa ja jaksaa jauhaa:

"Olen ikäväkseni huomannut miten ilkeitä ihmisiä täällä osa on - minä ja ystäväni selvisimme juuri hengissä kamalasta verilöylystä, niin jotkut ilmeisen sairaat yksilöt vaan veetuilevat sivuillani. Neuvo. Hakekaa apua ennenkuin on myöhäistä. Ei ole minunn syyni että egonne on olematon sekä itsetuntonne. Hyville ihmisille hyvää yötä ja kauniita unia"

YKSI IHMINEN ON SAIRAALASSA JA SE ET OLE SINÄ, TUIJA. JOTKUT ILMEISEN SAIRAAT YKSILÖT YRITTÄVÄT SAADA HUOMIOTA KAIKIN TAVOIN, MYÖS SAIRAALASSA JA OIKEASSA VAARASSA OLEVIEN IHMISTEN KUSTANNUKSELLA.

• Pahvi-Tuija

Hyvä Tuija,

HAE ITSE APUA. SINÄ TODELLAKIN TODELLAKIN TODELLAKIN TARVITSET SITÄ. MUTTA TAITAA OLLA MYÖHÄISTÄ.

• todella hienoo joo

on siinä HIENO MANAKERI.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      383
      914
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      201
      708
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      649
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      634
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      620
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      571
    Aihe