miten winen työpöydän saa auki? yritin sitä mut tarviiko siihen joku ohjelma?
wine
5
125
Vastaukset
- wewefewe
Ei ole Winessä työpöytää, vaan sitä pyöritetään Ubuntun työpöydällä. Hae Unity-valikosta wine, niin pääset tekemään asetuksia. Kotikansioon ilmestyy piilotiedostona .wine jonne ohjelmat asentuu.
Winen ohjelmia käynnistetään vaikkapa Pääte ohjelmalla tyyliin: wine iexplore
komento avaa IE-selaimen. miten niitä ohjelmia sit käytetään mitä on asentunut winee
- wewefewe
No tuossa jo neuvoin. Avaa ohjelma Pääte ja suorita komento: wine iexplore
niin avaa IE-selaimen. Osoitekenttään sitten kirjoitat nettiosoitteita niin voit surffata ;)
- Älä käytä väärin
Wine ajaa ohjelmia ubun ikkunoina!
ei sillä ole omaa työpöytää järkevää ja kannata käyttää virityksiä.
Miksi winamp ei sisi olla ubuntyöpöydällä ja muut jutut? - 11+17
Voi pyhä yksinkertaisuus!
http://wiki.winehq.org/
http://linux.fi/wiki/Wine
Häpeäkseni tunnustan asuvani PK-seudulla helsinkipoikan tavoin :'-(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477