Kyllä se on ihan yhtä valkoista kuin muutkin maitomerkit.
Olisihan se hullun näköistä, jos laitumella kuljeskelisi iso lauma erivärisiä lehmiä!
Eikä kevytmaitokaan mitään kevyttä ole.
Ja ei se maito mistään lehmästä ole lypsetty:
Meijereillä on kaikilla oma salainen tislauslaitteisto.
Niillä valmistetaan kaikki myyntiin menevä maito pelkästä merivedestä ja kalkkiliuoksesta.
Näin saadaan tarpeeksi riittävä kate tähän maidonmyyntiin.
Meijeriin tuotava ja lehmistä lypsetty heinäliuos lasketaan suoraan viemäristä alas, sillä vuorokaudenkin kuumalla laitumella seisoskellut lehmä tuottaa vain käynyttä ja lämmintä litkua.
Maito on meijerien ja valtion yhdessä keksimä huijauskonsti ihmisten rahojen saamiseksi.
Sanoohan se jo maalaisjärkikin, että ei missään karvaisen elukan mahassa voi muodostua kylmää ja hygieenista maitojuomaa.
Kyllä kai se näkyisi jo kauas, jos lehmän mahaan olisi muodostunut 1 litran maitopurkkeja.Teksteineen!
Punaista maitoa ei oikeasti edes ole olemassa
8
96
Vastaukset
- punaista
Taidat olla näsäviisas!
- niiiin
Oletkos huomannut, jos kuva lehmästä on kirjava niin se värillinen osa on tyhjää(lypsettyä) ja se valkoinen osa on vielä sitä valkoista maitoa!
- bessie*
Mansikkamaito on punaista. Ja hyvää.
- kyyttö
pitäkee ne ayshierlehemänne muuvalla ette sua tuuvva niitä meijän laitumille!
- niiiin
kyyttö kirjoitti:
pitäkee ne ayshierlehemänne muuvalla ette sua tuuvva niitä meijän laitumille!
eihän kyytöstä ota selevee on se tyhjä vai täys?
- kyyttö
niiiin kirjoitti:
eihän kyytöstä ota selevee on se tyhjä vai täys?
pittää kyssyy miina äkkijyrkältä se tietää kyytöistä kaeken ja kaekista kyyttölöistä
- bessie*
kyyttö kirjoitti:
pittää kyssyy miina äkkijyrkältä se tietää kyytöistä kaeken ja kaekista kyyttölöistä
Sellainen aika pieni yksivärinen keskiruskea nupo on minun lempilehmäni, ja kaikki lehmänpoikaset tietysti ovat ihania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321