Oliko paikkakunnalta? Tuskin on. Toivotaan, että joku kunnon veromaksaja Kimmon tapaan osti talon.
Kuka osti Kimmon talon.
34
1240
Vastaukset
- Juza_Hml
Kuulin vähän juttua että Viinasen Iiro olis ollut ostoksilla. Tämä puskahuhuina kuultu...
- utelias ämmä
Mitä teet sillä tiedolla kuka minkin talon ostaa.
- Kyselen vaan
Olisin mennyt kyselemään urakkaa piha- ja rantatöistä .
- Savis Pena
Lurulle meni
- timantteja
Eiks se ollutkaan Cheek?
- Savis Pena
Tuollahan se sanotaan aika selvästi ja vinkki, ei timantti määäään
- Bulvaanin avulla
Se osti sen itse.
tai sitten on vaan otettu pois myynnistä
- jft
Aiminen ja Salmela osti sen.
vai olisivatko itse ostaneet? miksi se ulkopuolisille myytäisiin?
- Kopparikaappari
Ei luulisi että ulkopuolinen uskaltaa laittaa 1,3 miljoonaa Kimmon rakentamaan taloon. Tosin ei Kimmollakaan hyvin enää mene vaikka "myykin" nykyään Sharp kopiokoneita bulvaanin välityksellä.
- Totuus.
Talon osti Lartman Mika, lopettakaa jo turha arvailu.
- Arvuuttaja
Mika Lartman on siis uusi omistaja?
- asdas
Hauskinta tässähän on ettei kysyinen talo ole edes kimmon
- kuonokopassa uimaan
Eikai kukaan tollasen paska ojan varrelta taloja osta. Onhan noita puhtaitakin vesistöjä.
- ulkona ollaan
Höpötetään jostakin Lartamasta.kun olis joku ihmetyyyppi.Kuka se on ja mitä tärkeetä se on tehnyt kun siitä jauhetaan.
- Larufani
On Lartama vaan ihmetyyppi. Voitti monta milliä ja lahjoitti lastensairaalalle enemmän kuin Cheek, mutta ei pidä siitä mitään meteliä. On ollut Hämeenlinnan HPK:n kaikkien aikojen kovin tappelija.
Omaa myös Hämeenlinnan suurimman kypärän. Sen nähdessään ovat monet pyörtyneet. Kuulin tosijutun siitä, kun joku joka ei Larua tuntenut näki hänet uimahallin suihkussa huudahti: hei tulkaa äkkiä katsomaan, täällä on joku mies vauvan kanssa suihkussa. - dvs<
Tämänkö takia tämä Lartama on ihmeellinen.Ostakaa elämä.
- 333451
Kyllähän iso kypärä on jokaisen miehen haaveena.
- Asunnoton mummo
333451 kirjoitti:
Kyllähän iso kypärä on jokaisen miehen haaveena.
Ja monen naisenkin.
- utsija
Onko so tietoa talon ostajasta? Laru asuu edelleen vuokralla ja Cheek ei kusekkaan Hämeenlinnaan päin.
- saunoja,
Kävin jo Larun kanssa Kimmon ex talossa saunomassa ja porealtaassakin oli.
- sambaaja
saunoja, kirjoitti:
Kävin jo Larun kanssa Kimmon ex talossa saunomassa ja porealtaassakin oli.
-meni miljonäärille joka tekee pesuainepisnistä.
- Utsija
Tarkoitako ferrari Markkua?
- Tietoa
Kyl se talo vekan suvulle vaan men
- Esteetöntä möksäilyä
Tietoa kirjoitti:
Kyl se talo vekan suvulle vaan men
Jumala näin tarkoitti.
- Petsu.
Taisipa mennä Vanajanlinnan herroille kolhoosikäyttöön.
- Salainen Soppari
Kaupunki sen osti ja laittaa kondikseen. Sitten sekin vuokrataan Linnan Herroille !!
- Veksi.
Ei vuokrata, vaan ollaan vuokraavinaan kuten Vanajalinna ja golkenttän alue, eli vuokra sidotaan liikevoittoon, jota ei koskaan ole tullut. Kaupunkia on viety kuin pässiä narussa.
- cndgh
Veksi. kirjoitti:
Ei vuokrata, vaan ollaan vuokraavinaan kuten Vanajalinna ja golkenttän alue, eli vuokra sidotaan liikevoittoon, jota ei koskaan ole tullut. Kaupunkia on viety kuin pässiä narussa.
Niin Vanajalinna tosin tuottaa kaupungille pässi.
- laatutietoine
emmääainakaa
- kateellisia paskoja
Mitä se kenellekkään kuuluu? Eläkää omaa elämäänne ja lopettakaa se kyttääminen.
- Laru.
Minä ostin ja masoin myös pois. En muuta sinne itse, vaan vuokraan pois 1500 €/kk
- Karu.
Kari masoo pois vuokraa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617890- 1334534
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323797- 213158
- 232702
- 292637
- 502336
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3932134- 322079