Tuo Late Vaan sanoi vastauksessaan, että kyllä hän voi edelleenkin Ruuneperille vastata, mutta avauksen täytyy olla pitempi ja parempi kuin tuo "hyvän illan toivotus", joka tuotti kyllä hyvän vastaussumman, susmorsian taitaa hekottaa vieläkin.
Tässä siis tällainen suomalainen sananlasku vai mikä lie pohjana.
Ei kissa käskien laula
13
96
Vastaukset
Ruune, mihin olet kadottanut aiemman asiallisuuden? Mielestäni useita viimeisimmistä avauksistasi on vaivannut vauhtisokeus, et enää erotu niistä,joita olet syyttänyt syyttelystä.
Ruuneperi kirjoitti:
Mistä syyttelystä on kysymys?
aika monessa ketjussa olet osoittanut viestisi tietylle nikille hyvin haastavassa muodossa ja eiköhön eräs pilkkalaulukin viestitetty samaan osoitteeseen. YEn hyväksy kummankaan osapuolen tällaista käyttäytymistä. mutta koska en ole sefu, esitän asian vain huomautuksena.
fundsija kirjoitti:
aika monessa ketjussa olet osoittanut viestisi tietylle nikille hyvin haastavassa muodossa ja eiköhön eräs pilkkalaulukin viestitetty samaan osoitteeseen. YEn hyväksy kummankaan osapuolen tällaista käyttäytymistä. mutta koska en ole sefu, esitän asian vain huomautuksena.
Minä en kohdista pilkkaa enkä syyttelyä kehenkään henkilökohtaisesti, hajupojalle vain vastasin.
Huomautuksia annan jos näen sen tarpeelliseksi. Erityisvaltuuksia minulla ei ole, on ainoastaan pitkän kokemuksen antama vankahko tieto.
On minulla päämääräkin, ainoastaan yksi päämäärä:
Tämä palsta tulee pitää käyttökelpoisena kaikkien asiallisille viesteille. Jos tämä halutaan muuttaa asiattomaksi roskapalstaksi on sen tapahduttava ylläpidon ja palstalaisten suostumuksella.
Minulla ei ole mitään asiaa eikä osaa sellaisella palstalla
- --------------------
Just tälläsillä aloituksilla olet tehnyt palstasta roskapalstan.
- kyssäri?
Oliko tämä asia aloitus?
Missä se asia?
Ei kukko käskien laula, Suom. sananalasku.
Tuolla nuotilla ei laula kanatkaan.Harvoin nimimerkkini aloituksessa on, Ruuneperi laittoi, taas sinulla kirjoitus tai ajatus virhe, No tuossa ylempänä korjattu, Sananlaskussa puhutaan kukosta.
No voihan niitä sananlaskujakin muunnella.
Voihan herttinen jee, kun ei anneta R:n huvitella, eikös tuo ilmoittanut hiljan panevansa lössiksi välillä! Onhan sitä asiallisuuttakin irvailtu ja kyselty, mitä sen pitäis olla:D naurattaa tää tosikkomaisuus!
Sisus koverretaan ulos, niin että jää kunnon "pesä"
Perunaseos sekoitetaan smetanan ja vuohenjuuston kanssa
ripaus suolaa ja valkopippuria ja täytetään perunat
kukkuroilleen. Pinnalle vielä ripotellaan vuohenjuustoa ja uuniin 225°jokainen peruna avoimessa folionyytissä, saamaan kuorrutetun pinnan. Herkullisia sellaisenaan lusikoida:)
Tytöt oli laittaneet kaiken muun ohella nuorimmaisen juhliin niitä, ja menekki oli hyvä. Huomenna pitää taas itsellenikin laittaa saunan jälkeen iltapalaksi.
terve- saako onnitella
Oletko ss ruunen vaimo, kun aina puolestaan vastaat ?
Senkun onnittelet, jos katsot sen aiheelliseksi, hyviä nuo perunat ovatkin:D
Sitä iloa ei minulla ole ollut laittaa kenellekään miehelle, paitsi pojalleni maistuvia ruokia, mieheni poismenon jälkeen!
Mukavaa illanjatkoa!
Nyt alkaakin inhimillinen tekijä, moikka- ,,,
,,,
- *Kukkahame*
En ole ikinä kuullut kissan laulavan, liekö Ruuneperi kiusallaan tuosta asiasta tehnyt aloituksen.
No jaa jos tarpeeksi kissaa kiusaa se voi kyllä huutaa ja naukasta pahalla äänellä ja silloin on kyllä tosi kysymyksessä.
Olen nähnyt hurjan kohtauksen kissan ja koiran välien selvittelystä, kissa voitti ja terrieri voi huonosti, eikä foxterrieri ole ihan heikommasta päästä.
Tuo koira oli mennyt kissan kaloja syömään, olihan sitä syytäkin kissalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut83998Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55922Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769