Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "En mä jaksanut kuunnella alle parikymppisten ja parikymppisten naisten kotkotusta silloinkaan, kun olin itse parikympinen. Miksi hitossa jaksaisin kuunnella sellaista nyt nelikymppisenä?" Oletteko te muut törmänneet tuolla tosielämässä tähän tai muihin miesten esittämiin palstatotuuden vastaisiin ajatuksiin?
Vastaukset 186
- Anonyymi00001
Kaikki ei kasva pojasta mieheksi.
- Anonyymi00107
Juu eikä kaikki tytöstä naiseksi oleks koskaan kuullu että miehen ja pojan erottaa vaan lelujen hinta mulla nekään ei ole koskaan ollu kalliita ylihantasia paskoja et en tie mikä mä si taas olen käytös on äitini vaatimuksen takia pitäny kodin ulkopuolella mulla olla aina lähes moitteetonta mieleltäni olen silti edelleen se viisi vuotias pikkupoika itse en itseäni miellä viittätoista vuotta vanhemmaksi vaikka ikä jo lähempänä viittäkymppiä onkin jot selvitteleppä siittä ihan kaikessa rauhassa
Ihan samanlaisia kotkottajia naiset ovat nelikymppisinä tai kuusikymppisinäkin.
Tietysti jos tykkää mielistellä niin voi väittää muuta.- Anonyymi00002
Tuo on tullut joka kerta niin paatoksella, ettei taatusti ole ollut mielistelyä kenenkään suuntaan. 😂
Olinko minä joka noin sanoi.. Retorinen. 😆
No mulla sama juttu, en kanssa jaksa. Mutta olen kuullu joskus, mulle ei tosin ole kukaan sanonu noin.- Anonyymi00003
Näitäkään ei tosiaan ole sanottu suoraan minulle, vaan enemmänkin tokaistu läsnäollessani jollekulle toiselle.
Anonyymi00003 kirjoitti:
Näitäkään ei tosiaan ole sanottu suoraan minulle, vaan enemmänkin tokaistu läsnäollessani jollekulle toiselle.
Juu, samassa tilanteessa kuullut. Omalle tai jollekin toiselle naiselle miehen sanoneen.
- Anonyymi00004
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, samassa tilanteessa kuullut. Omalle tai jollekin toiselle naiselle miehen sanoneen.
Itse kuulin tän viimeisimmän kerran tuossa viikonloppuna, kun erään miehen miespuolinen ystävä ihmetteli miksi tämä oli torjunut erään varsin viehättävän nuoren naisen.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itse kuulin tän viimeisimmän kerran tuossa viikonloppuna, kun erään miehen miespuolinen ystävä ihmetteli miksi tämä oli torjunut erään varsin viehättävän nuoren naisen.
Okei. Ilmeisesti jotain mäkätystä on sitten kuunneltu hetki. On se kyllä rasittavaa. Mitä olen joutunu kuuntelemaan töissä tai vapaalla naisen tai useamman mätkyttämistä, niin ymmärrän jos miehellä palaa proput. Niin palaa mullaki. Ärsyttävempää tyyliä saa hakea kun natkuttava nainen tai joukko.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Okei. Ilmeisesti jotain mäkätystä on sitten kuunneltu hetki. On se kyllä rasittavaa. Mitä olen joutunu kuuntelemaan töissä tai vapaalla naisen tai useamman mätkyttämistä, niin ymmärrän jos miehellä palaa proput. Niin palaa mullaki. Ärsyttävempää tyyliä saa hakea kun natkuttava nainen tai joukko.
Kotkotustahan se oli. No ei sen kivempaa, jos jutut on pelkkää saippuaa ja pissaliisa tyylin lässynläätä. Ei päätä ei häntää.
- Anonyymi00005
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kotkotustahan se oli. No ei sen kivempaa, jos jutut on pelkkää saippuaa ja pissaliisa tyylin lässynläätä. Ei päätä ei häntää.
Täytyy myöntää, että on sitä varmaan tuon kaltaiseen joskus nuorempana sortunut, varsinkin jos onnyrittänyt epätoivoisesti tehdä johonkin mieheen vaikutusta. 😵
Tökstöksnöö kirjoitti:
Jotkut mieget kyllö tykkääkin, kun naunen puhuu kuin pää olis ontto pönttö. Ääni ja kälätys kuulu muttei ulos tuu kun pelkkää typeryyttä ja arvaaks mitä juoruilua tms.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Täytyy myöntää, että on sitä varmaan tuon kaltaiseen joskus nuorempana sortunut, varsinkin jos onnyrittänyt epätoivoisesti tehdä johonkin mieheen vaikutusta. 😵
No onneksi siitä voi oppia poiskin. 👍
Mä taas oon ollu kuulemma aina etten paljon kälätä jos ei oo asiaa tai ei huumorilla liikuta eli tavallista hiljasempi vaan. Ei siitäkään miehet tykkää. Ei ainakaan jos naista itelleen kattelee.
En viitti pal puhua joutavia.Tökstöksnöö kirjoitti:
No onneksi siitä voi oppia poiskin. 👍
Mä taas oon ollu kuulemma aina etten paljon kälätä jos ei oo asiaa tai ei huumorilla liikuta eli tavallista hiljasempi vaan. Ei siitäkään miehet tykkää. Ei ainakaan jos naista itelleen kattelee.
En viitti pal puhua joutavia.Sopivasti supliikki varmaan naisellekin paras? Kunhan ei ihan hevonpaskaa lärpätä.
- Anonyymi00012
Tökstöksnöö kirjoitti:
Sopivasti supliikki varmaan naisellekin paras? Kunhan ei ihan hevonpaskaa lärpätä.
Varmasti. Minä olin nuorena hirveän epävarma yksilö. En muista niistä tilantenteista yhtään mitään, mutta olen toisinaan varmasti lärpättänyt ihan päättömiäkin. Onneksi silloin ei ole ollut tapana kuvata aina ja kaikkialla.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Varmasti. Minä olin nuorena hirveän epävarma yksilö. En muista niistä tilantenteista yhtään mitään, mutta olen toisinaan varmasti lärpättänyt ihan päättömiäkin. Onneksi silloin ei ole ollut tapana kuvata aina ja kaikkialla.
Juu, silloin voi helposti höpöttää vähän mitä sattuu, kun on hermostunut ja epävarma. Mulla se epävarmuus ilmeni sitten just niin, etten puhunu mitään. 😅
Sitten monilla miehillä oli ja on sellanen minusta ärsyttävä tyyli jututtaa ylimaureesti, olla kauheen lirkku ja lässynlää. Mä pidän sitä vähän semmosena esiintymisenä, mielummin oon sitten jättäny ne kaveri tyttöjen huoleksi. Poistunu ite tanssii tai vaikka käppäilee muualle.
Nykyään osaan jo sitä turhaakin shit chättiä lääpäti lääpäti heh heh hee. Ei vaan oikeen kolahda muhun.Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, silloin voi helposti höpöttää vähän mitä sattuu, kun on hermostunut ja epävarma. Mulla se epävarmuus ilmeni sitten just niin, etten puhunu mitään. 😅
Sitten monilla miehillä oli ja on sellanen minusta ärsyttävä tyyli jututtaa ylimaureesti, olla kauheen lirkku ja lässynlää. Mä pidän sitä vähän semmosena esiintymisenä, mielummin oon sitten jättäny ne kaveri tyttöjen huoleksi. Poistunu ite tanssii tai vaikka käppäilee muualle.
Nykyään osaan jo sitä turhaakin shit chättiä lääpäti lääpäti heh heh hee. Ei vaan oikeen kolahda muhun.Muistan kyllä elävästi kertoja mitä ilen naispuilisten kaverien kanssa ulkoillut yössä, että he jaksoi olla juonessa mukana ja niin otettuja kaikesta miesten huomiosta.
Mut kierrettiin kaukaa, kun mulle ei sillä tyylillä saanu mitään läpi, korkeintaan ilmeen aha ootko tosissas. Että ymmärrän, en ole ollut yhteustyökykyinen. 😆- Anonyymi00031
Tökstöksnöö kirjoitti:
Nykyään osaan jo sitä turhaakin shit chättiä lääpäti lääpäti heh heh hee. Ei vaan oikeen kolahda muhun.Juu, minäkään en ole koskaan pitänyt siitä, että mulle lirkuteltais.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Muistan kyllä elävästi kertoja mitä ilen naispuilisten kaverien kanssa ulkoillut yössä, että he jaksoi olla juonessa mukana ja niin otettuja kaikesta miesten huomiosta.
Mut kierrettiin kaukaa, kun mulle ei sillä tyylillä saanu mitään läpi, korkeintaan ilmeen aha ootko tosissas. Että ymmärrän, en ole ollut yhteustyökykyinen. 😆Koulukaveri pojat onkin kertonu huomanneen mun olevan erilainen tyttö, kun muut. Vaikee lähestyttävä.
- Anonyymi00032
Tökstöksnöö kirjoitti:
Muistan kyllä elävästi kertoja mitä ilen naispuilisten kaverien kanssa ulkoillut yössä, että he jaksoi olla juonessa mukana ja niin otettuja kaikesta miesten huomiosta.
Mut kierrettiin kaukaa, kun mulle ei sillä tyylillä saanu mitään läpi, korkeintaan ilmeen aha ootko tosissas. Että ymmärrän, en ole ollut yhteustyökykyinen. 😆Minä yritin aina jutella jotakin, vaikka musiikista tai mitä nyt siinä sitten ikinä keksinkin. Kuten sanoin, niin olin silloin vain hyvin epävarma eikä kyllä ollut vielä muutenkaan kertynyt samanlaista tietoa ja taitoakin jutella likipitäen mistä tahansa aiheesta. Mulla oli ne omat juttuni ja niiden ulkopuolelta kovin vähän mitään sanottavaa. Niinhän se tuppaa kaikkien nuorten kohdalla olemaan, kun ei ole vielä kokemusta ja tietoa juuri mistään.
Anonyymi00032 kirjoitti:
Minä yritin aina jutella jotakin, vaikka musiikista tai mitä nyt siinä sitten ikinä keksinkin. Kuten sanoin, niin olin silloin vain hyvin epävarma eikä kyllä ollut vielä muutenkaan kertynyt samanlaista tietoa ja taitoakin jutella likipitäen mistä tahansa aiheesta. Mulla oli ne omat juttuni ja niiden ulkopuolelta kovin vähän mitään sanottavaa. Niinhän se tuppaa kaikkien nuorten kohdalla olemaan, kun ei ole vielä kokemusta ja tietoa juuri mistään.
Niinpä se on. Elämä opettaa juttelemaankin. Nykyään vois jo sanoa itsekin itsestään, että puhua osaan ja paljon osaankin. En vaan yhäkään hirveesti arvosta puhetta puhumisen takia.
Mun mielestä ihmiset puhuu ihan liikaa ja kaikenlaista turhaa sittenkin enemmän, kun asiaa. Joskus se on ok, enimmäkseen vaan toivoo, että olisvat hiljaa eikä jatkuvasti äänessä.
Vaan nyt toivottelen hyvät yöt. 🙂- Anonyymi00033
Tökstöksnöö kirjoitti:
Niinpä se on. Elämä opettaa juttelemaankin. Nykyään vois jo sanoa itsekin itsestään, että puhua osaan ja paljon osaankin. En vaan yhäkään hirveesti arvosta puhetta puhumisen takia.
Mun mielestä ihmiset puhuu ihan liikaa ja kaikenlaista turhaa sittenkin enemmän, kun asiaa. Joskus se on ok, enimmäkseen vaan toivoo, että olisvat hiljaa eikä jatkuvasti äänessä.
Vaan nyt toivottelen hyvät yöt. 🙂Öitä 🙂
- Anonyymi00006
Nuo miehet ovat jättäneet kertomatta sinulle etteivät he koskaan ole oikeasti kuunnelleet minkään ikäisten naisten kotkotuksia.
Heillä on nimittäin ollut tavoite, sinun pikkuhousuissasi.
-keinovaginamies-- Anonyymi00010
Outoa. Kun en ole ollut edes niissä keskusteluissa mukana.
- Anonyymi00084
Anonyymi00010 kirjoitti:
Outoa. Kun en ole ollut edes niissä keskusteluissa mukana.
Okei no toisen käden tietoon kannattaa suhtautua todella isolla varauksella.
- Anonyymi00091
Anonyymi00084 kirjoitti:
Okei no toisen käden tietoon kannattaa suhtautua todella isolla varauksella.
Ihan on ensimmäisen käden tietoa. Itse kuultu ja todistettu.
- Anonyymi00007
Vaikea sanoa mitään kun ei tiedä mihin tässä viitataan, konteksti puuttuu täysin.
Mutta asia on kuitenkin simppeli, jos nainen on noin 20v ja tajuttoman hyvännäköinen, sen jokainen sana on kuin enkelten laulua. Naisen sanat siis riippuvat täysin sen ulkonäöstä.
Jos nainen on kuin joku veroviraston virkaatekevä, niin silloin niiltä sanoilta vaaditaan tosi paljon merkitystä ja järkevyyttä että sitä viitsii yhtään katsella ja kuunnella.- Anonyymi00008
Tässä tpauksessa ko. nainen oli kyllä hyvinkin viehättävä. Kaikki miehet eivät ilmeisesti sitten koe kuten sinä. 🤔
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tässä tpauksessa ko. nainen oli kyllä hyvinkin viehättävä. Kaikki miehet eivät ilmeisesti sitten koe kuten sinä. 🤔
Laita kuva, en usko.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Laita kuva, en usko.
Luuletko, että olisin ottanut kuvan jostain satunnaisesta naisesta, jota en edes tunne? Minä en ylipäänsä ota koskaan kuvia.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Luuletko, että olisin ottanut kuvan jostain satunnaisesta naisesta, jota en edes tunne? Minä en ylipäänsä ota koskaan kuvia.
No mitä vttua sitten selität siinä? Ei se naikkonen ollut yhtään minkään näköinen kuitenkaan. Kaikille se on nyt jo aivan selvää. Luuletko että ihmiset vaan uskoo sinun puheitasi kun sanot jotain soopaa, vtun va ja kki.
- Anonyymi00026
Anonyymi00015 kirjoitti:
No mitä vttua sitten selität siinä? Ei se naikkonen ollut yhtään minkään näköinen kuitenkaan. Kaikille se on nyt jo aivan selvää. Luuletko että ihmiset vaan uskoo sinun puheitasi kun sanot jotain soopaa, vtun va ja kki.
Kerroin totuuden. Kyseessä oli erittäin hyvännäköinen nainen. Oikeastaan jopa poikkeuksellisen hyvännäköinen.
- Anonyymi00036
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kerroin totuuden. Kyseessä oli erittäin hyvännäköinen nainen. Oikeastaan jopa poikkeuksellisen hyvännäköinen.
Totuus on se että asut laitoksessa ja olet katsellut valkoista seinää lattialla istuen ja kuvitellut koko jutun alusta loppuun. Siinä koko totuus.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Totuus on se että asut laitoksessa ja olet katsellut valkoista seinää lattialla istuen ja kuvitellut koko jutun alusta loppuun. Siinä koko totuus.
Katseletko itse laitoksen seiniä, kun olet noin harhainen?
- Anonyymi00065
Anonyymi00038 kirjoitti:
Katseletko itse laitoksen seiniä, kun olet noin harhainen?
Se on vaan myrkynsylkijä. Kaikki menee aina sen lankoihin.
- Anonyymi00070
Anonyymi00015 kirjoitti:
No onpa monologimies niin sisällöllisesti rikas aihe mistä vänkäät itsesi kanssa. Oot tommonen sanojen voyeristi
- Anonyymi00071
Anonyymi00065 kirjoitti:
Tarkoitatko sitä, että ihmiset käy randomilla laukomaan joutavia guben lankoihin?
- Anonyymi00075
Anonyymi00065 kirjoitti:
Älä sinä siitä huolehdi. Anna muiden keskustella.
- Anonyymi00077
Anonyymi00071 kirjoitti:
Tarkoitatko sitä, että ihmiset käy randomilla laukomaan joutavia guben lankoihin?
Ja gubbetyyppi on taas palannut, kun muut häiriköt ovat ilmeisesti väliaikaisesti poistuneet. Olitkin "poissa" hetken. Kivan aaltoilevaa tämä häiriköinti.
- Anonyymi00095
Anonyymi00077 kirjoitti:
Ja gubbetyyppi on taas palannut, kun muut häiriköt ovat ilmeisesti väliaikaisesti poistuneet. Olitkin "poissa" hetken. Kivan aaltoilevaa tämä häiriköinti.
No älä nyt hyvä ihminen synnytä yhden havainnon takia
- Anonyymi00097
Anonyymi00070 kirjoitti:
No onpa monologimies niin sisällöllisesti rikas aihe mistä vänkäät itsesi kanssa. Oot tommonen sanojen voyeristi
Gubbe on aina ajanhermolla nääs, milloin lässytetään uutisaiheista ja milloin kirjoitellaan itsensä kanssa tekotriggeröivää puutaheinää mies- ja naistatapaisuuksista. Aika WT mummielest
- Anonyymi00100
Anonyymi00095 kirjoitti:
No älä nyt hyvä ihminen synnytä yhden havainnon takia
Sinullahan niitä hahmoja riittää synnytettävänä 👍
- Anonyymi00009
Itse oon 48 ja alle 20v nainen kelpaisi erinomaisesti.
- Anonyymi00014
Toinen palstalla ilmeisen epäsuosittu miesten mielipide on, että esim. nuo missimitoissa olevat naiset ovat "ihan liian laihoja". Tällaisia kommentteja sain aikanaan ihan hiton paljon itsekin laihdutettuani reilusti. Kommentit kohdistuivat 100%sti vartalooni, että olin "aivan liian laiha" laihdutettuani painoindeksiin 19,5. Rintani olivat kuulemma liian suuret suhteessa kroppaani ja näytin kuin minulla olisi ollut liian suuret silikonit. Näitä kommentteja tuli siinä määrin, että jopa sellainen eksäni, jonka kanssa olin seurustellut lyhyesti 15 vuotta aiemmin, tuli erikseen kuviini moittimaan miten olin kuin kuivan kesän orava.
- Anonyymi00018
No onhan se ihan totta. Ei se ole hyvä jos näytät kuin mieheltä mikä on ottanut silikonit. Naiset ei vaan itse jostain syystä tajua yhtään näitä asioita, kaikki tälläinen tulee naisille itselleen ihan yllätyksenä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
No onhan se ihan totta. Ei se ole hyvä jos näytät kuin mieheltä mikä on ottanut silikonit. Naiset ei vaan itse jostain syystä tajua yhtään näitä asioita, kaikki tälläinen tulee naisille itselleen ihan yllätyksenä.
En ole koskaan näyttänyt mieheltä, en kasvoistani, enkä kropaltani, joten tuo ei nyt oikein toimi selityksenä.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ja kyllä se tuli minulle, hoikkuutta ihannoivassa maailmassa kasvaneena täytenä yllätyksenä, että hoikka muodokkuus ei olekaan hyvä.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ja kyllä se tuli minulle, hoikkuutta ihannoivassa maailmassa kasvaneena täytenä yllätyksenä, että hoikka muodokkuus ei olekaan hyvä.
Jos tissit on isot se on tietty hyvä, tosin en usko että sinulla oli, jollet ole joku luonnonoikku. Mutta kun jalat on laihat rimpulat niin se on tosi surkean näköistä. Varsinkin jos olet pitkä ja tosi laiha, se on suorastaan karmean näköistä.
Naisten säännöt ei toimi miesten maailmassa. Miehillä on omat säännöt. Tämä olisi jokaisen naisen hyvä koettaa sisäistää mikäli meinaa miesten kanssa olla missään tekemisissä. - Anonyymi00030
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jos tissit on isot se on tietty hyvä, tosin en usko että sinulla oli, jollet ole joku luonnonoikku. Mutta kun jalat on laihat rimpulat niin se on tosi surkean näköistä. Varsinkin jos olet pitkä ja tosi laiha, se on suorastaan karmean näköistä.
Naisten säännöt ei toimi miesten maailmassa. Miehillä on omat säännöt. Tämä olisi jokaisen naisen hyvä koettaa sisäistää mikäli meinaa miesten kanssa olla missään tekemisissä.Olen varmaankin sitten luonnonoikku. Rintani eivät juurikaan muuta kokoaan painoni muutosten mukaan, eivät kumpaankaan suuntaan. En myöskään ole tosi pitkä, vaan ihan keskipituinen.
No lopetin sen painoindeksin 19 tavoittelun ja palasin vähän reiluun kahteenkymppiin. Sen jälkeen palaute on ollut paljon parempaa. - Anonyymi00039
Anonyymi00030 kirjoitti:
Olen varmaankin sitten luonnonoikku. Rintani eivät juurikaan muuta kokoaan painoni muutosten mukaan, eivät kumpaankaan suuntaan. En myöskään ole tosi pitkä, vaan ihan keskipituinen.
No lopetin sen painoindeksin 19 tavoittelun ja palasin vähän reiluun kahteenkymppiin. Sen jälkeen palaute on ollut paljon parempaa.Naisen ei ikinä tarvitsisi välittää pätkääkään painoindekseistä tai mistään muustakaan laihdutussoopasta, vaan ainoastaan katsoa vatsaa että onko se liian iso vai ei, ja se onnistuu mittanauhan avulla. Millään muulla ei ole väliä, vaikka painaisit sata kiloa mutta olet hoikan näköinen vyötäröltäsi niin olet hyvännäköinen.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Naisen ei ikinä tarvitsisi välittää pätkääkään painoindekseistä tai mistään muustakaan laihdutussoopasta, vaan ainoastaan katsoa vatsaa että onko se liian iso vai ei, ja se onnistuu mittanauhan avulla. Millään muulla ei ole väliä, vaikka painaisit sata kiloa mutta olet hoikan näköinen vyötäröltäsi niin olet hyvännäköinen.
Virkistävä mielipide tällä palstalla. Pisteet siitä. 👍
- Anonyymi00046
Anonyymi00039 kirjoitti:
Naisen ei ikinä tarvitsisi välittää pätkääkään painoindekseistä tai mistään muustakaan laihdutussoopasta, vaan ainoastaan katsoa vatsaa että onko se liian iso vai ei, ja se onnistuu mittanauhan avulla. Millään muulla ei ole väliä, vaikka painaisit sata kiloa mutta olet hoikan näköinen vyötäröltäsi niin olet hyvännäköinen.
Tässä esimerkkinä aivan äärimmäisen kuuman näköinen nainen, ja se luokitellaan plus-size malliksi. Kun vyötärö on hoikka niin se on muodokas, ei lihava. Tekisin melkein mitä tahansa että saisin tuollaisen naisen kumppaniksi.
https://i5.walmartimages.com/seo/Plus-Size-Women-Sexy-Half-Zip-Up-Low-Cut-Short-Sleeve-Ruffle-Babydoll-Peplum-Tops_9e6cdf64-15cc-43eb-bfcc-d8835b17e6e0.9a6938e68e58583364dbaaf5d691dded.jpeg?odnHeight=432&odnWidth=288&odnBg=FFFFFF - Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Tässä esimerkkinä aivan äärimmäisen kuuman näköinen nainen, ja se luokitellaan plus-size malliksi. Kun vyötärö on hoikka niin se on muodokas, ei lihava. Tekisin melkein mitä tahansa että saisin tuollaisen naisen kumppaniksi.
https://i5.walmartimages.com/seo/Plus-Size-Women-Sexy-Half-Zip-Up-Low-Cut-Short-Sleeve-Ruffle-Babydoll-Peplum-Tops_9e6cdf64-15cc-43eb-bfcc-d8835b17e6e0.9a6938e68e58583364dbaaf5d691dded.jpeg?odnHeight=432&odnWidth=288&odnBg=FFFFFFKuten sanoin jo, niin virkistävä mielipide tällä palstalla. 🙂
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
https://i5.walmartimages.com/seo/Plus-Size-Women-Sexy-Half-Zip-Up-Low-Cut-Short-Sleeve-Ruffle-Babydoll-Peplum-Tops_9e6cdf64-15cc-43eb-bfcc-d8835b17e6e0.9a6938e68e58583364dbaaf5d691dded.jpeg?odnHeight=432&odnWidth=288&odnBg=FFFFFFTtässä lisää todella kuumia plus-kokoisia naisia, kaikki nämä kelpaisivat minulle nyt heti, ilman mitään kysymyksiä, siis pysyvään parisuhteeseen kumppaniksi:
https://t4.ftcdn.net/jpg/00/68/92/19/360_F_68921985_BmvwpkiOvCo0iAKy7ru5Femo6ppmUA4W.jpg
https://curvysense.com/cdn/shop/files/curvy-sense-dresses-plus-size-effortless-elegance-dress-blush-1237102832.jpg?v=1778187148&width=1080
https://curvysense.com/cdn/shop/files/curvy-sense-dresses-plus-size-daily-delight-dress-olive-1244001166.jpg?v=1781225217&width=1000
https://curvysense.com/cdn/shop/files/curvy-sense-dresses-plus-size-effortless-elegance-dress-black-1237102824.jpg?v=1778186891&width=1000 - Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ttässä lisää todella kuumia plus-kokoisia naisia, kaikki nämä kelpaisivat minulle nyt heti, ilman mitään kysymyksiä, siis pysyvään parisuhteeseen kumppaniksi:
https://t4.ftcdn.net/jpg/00/68/92/19/360_F_68921985_BmvwpkiOvCo0iAKy7ru5Femo6ppmUA4W.jpg
https://curvysense.com/cdn/shop/files/curvy-sense-dresses-plus-size-effortless-elegance-dress-blush-1237102832.jpg?v=1778187148&width=1080
https://curvysense.com/cdn/shop/files/curvy-sense-dresses-plus-size-daily-delight-dress-olive-1244001166.jpg?v=1781225217&width=1000
https://curvysense.com/cdn/shop/files/curvy-sense-dresses-plus-size-effortless-elegance-dress-black-1237102824.jpg?v=1778186891&width=1000Sinulla ei siis ainakaan tuon ulkonäön puolesta ole varmaankaan kovin vaikeaa löytää silmiäsi miellyttäviä naisia. Noilla naisilla on toki meikin viimeisen päälle ja valaistus kohdillaa ja sitä ei tosielämässä aina saa. Näin tuossa tänäänkin kauppareissulla pari, joista olisit varmasti pitänyt.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Sinulla ei siis ainakaan tuon ulkonäön puolesta ole varmaankaan kovin vaikeaa löytää silmiäsi miellyttäviä naisia. Noilla naisilla on toki meikin viimeisen päälle ja valaistus kohdillaa ja sitä ei tosielämässä aina saa. Näin tuossa tänäänkin kauppareissulla pari, joista olisit varmasti pitänyt.
No nuohan on jotain kansainvälisiä huippumalleja. Ei niitä sinun lähikaupassasi liiku, olen varma.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
No nuohan on jotain kansainvälisiä huippumalleja. Ei niitä sinun lähikaupassasi liiku, olen varma.
Ihan tavallisen näköisiä kauniita naisia minun silmääni. Heillä ei kenelläkään ole mitään erityisen poikkeavia kasvonpiirteitä. Tuo kolmas tosin muistuttaa kovasti jotakuta suomalaista julkkista, olisiko joku laulaja. En nyt saa päähäni.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Ihan tavallisen näköisiä kauniita naisia minun silmääni. Heillä ei kenelläkään ole mitään erityisen poikkeavia kasvonpiirteitä. Tuo kolmas tosin muistuttaa kovasti jotakuta suomalaista julkkista, olisiko joku laulaja. En nyt saa päähäni.
Se suomalainen laulaja tosin on luultaavasti hoikempi, mutta muutoin kyllä.
- Anonyymi00104
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ttässä lisää todella kuumia plus-kokoisia naisia, kaikki nämä kelpaisivat minulle nyt heti, ilman mitään kysymyksiä, siis pysyvään parisuhteeseen kumppaniksi:
https://curvysense.com/cdn/shop/files/curvy-sense-dresses-plus-size-effortless-elegance-dress-black-1237102824.jpg?v=1778186891&width=1000Harvemmin kiittelen ketään palstalla kuvalinkkien postaamisesta, mutta näistä kiitän. Nämä oli tosiaan kiva poikkeus palstan äärimmäistä hoikkuuta ihannoivien perinteiden rinnalla. Siis kiitos noiden postaajalla. Meilläkin, jotka emme omista normaalin huippumallin kroppaa on siis toivoa.
- Anonyymi00016
Uskon että käytännön valinnat puhuvat enemmän kuin ääneen sanotut mielipiteet.
Tosiasia on, että kovin moni keski-ikäinen mies ei seurustele parikymppisen naisen kanssa. Kyllä siihen varmaan useampikin syy on, enkä usko, että kaikki syyt johtuvat naisten valinnoista.
Vain palstalla olen törmännyt sellaiseen ajatusmaailmaan, että nainen olisi lihakimpale ja mitä tuoreempi, sen parempi. En ole törmännyt sellaiseen ajatteluun missään muualla.
Vastaan siis näin päin: vain palstalla olen kuullut, että ainoa tärkeä ominaisuus naisessa voisi olla nuoruus. 😄
🦄- Anonyymi00017
"Vastaan siis näin päin: vain palstalla olen kuullut, että ainoa tärkeä ominaisuus naisessa voisi olla nuoruus."
Oma kokemukseni on aivan samansuuntainen. Yritän nyt kuitenkin edes jotenkin mukautua palstalla palstan logiikkaan. 😁 - Anonyymi00020
"ainoa tärkeä ominaisuus naisessa voisi olla nuoruus."
NO ei ole noin, ainoat tärkeät ja ratkaisevat ominaisuudet naisessa ovat tietenkin tissit ja p*erse, ja niiden koko. - Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
"Vastaan siis näin päin: vain palstalla olen kuullut, että ainoa tärkeä ominaisuus naisessa voisi olla nuoruus."
Oma kokemukseni on aivan samansuuntainen. Yritän nyt kuitenkin edes jotenkin mukautua palstalla palstan logiikkaan. 😁Olen onnellinen, että saan elää tässä IRL-ympäristössä, jossa nyt elän!
Paljon kamalampaahan niillä on, joille manosfäärin propaganda on totta. Siinä ideologiassa ovat sekä miehet että naiset aivan kauheita. 😄
🦄 - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olen onnellinen, että saan elää tässä IRL-ympäristössä, jossa nyt elän!
Paljon kamalampaahan niillä on, joille manosfäärin propaganda on totta. Siinä ideologiassa ovat sekä miehet että naiset aivan kauheita. 😄
🦄Totta tuokin. Koska en itse törmää manosfääripropagandaan missään muualla kuin täällä, niin hämmennän tuota keitosta toisinaan täällä ihan mielelläni.
- Anonyymi00034
"Vain palstalla olen törmännyt sellaiseen ajatusmaailmaan, että nainen olisi lihakimpale ja mitä tuoreempi, sen parempi. En ole törmännyt sellaiseen ajatteluun missään muualla."
Oletko nyt ihan oikeasti noin tyhmä että luulet että miehet normaalielämässä sinulle tulisivat sanomaan jotain suoraan?? Et voi olla noin pihalla todellisuudesta. Miksi miehet kertoisivat totuutta naisille? minkä ihmeen takia ne ikinä niin tekisivät. - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
"Vain palstalla olen törmännyt sellaiseen ajatusmaailmaan, että nainen olisi lihakimpale ja mitä tuoreempi, sen parempi. En ole törmännyt sellaiseen ajatteluun missään muualla."
Oletko nyt ihan oikeasti noin tyhmä että luulet että miehet normaalielämässä sinulle tulisivat sanomaan jotain suoraan?? Et voi olla noin pihalla todellisuudesta. Miksi miehet kertoisivat totuutta naisille? minkä ihmeen takia ne ikinä niin tekisivät.Tälleen vähän Yksärin sijasta totean, että tosielämässä on paljon muutakin kuin puhetta/tekstiä. Tosielämässä näkee sen, miten miehet käyttäytyvät ja käytös kertoo paljon enemmän kuin sanat ja teksti. Täytyy todeta, että itse en kyllä tuolla tosielämässäkään ota valtaosaa miesten sanomisista tosissaan. On muutamat, harvat ja valitut, joiden tiedän aina sanovan minulle mitä tarkoittavat. Kaikki muut saavat luvan "todistaa" sanomisensa oikeiksi tekojen kautta tai ajattelen, että tuuli vain huuliaan heilutteli.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Tälleen vähän Yksärin sijasta totean, että tosielämässä on paljon muutakin kuin puhetta/tekstiä. Tosielämässä näkee sen, miten miehet käyttäytyvät ja käytös kertoo paljon enemmän kuin sanat ja teksti. Täytyy todeta, että itse en kyllä tuolla tosielämässäkään ota valtaosaa miesten sanomisista tosissaan. On muutamat, harvat ja valitut, joiden tiedän aina sanovan minulle mitä tarkoittavat. Kaikki muut saavat luvan "todistaa" sanomisensa oikeiksi tekojen kautta tai ajattelen, että tuuli vain huuliaan heilutteli.
"Tosielämässä näkee sen, miten miehet käyttäytyvät ja käytös kertoo paljon enemmän kuin sanat ja teksti."
Kyllä. Taisin mainita tämän ihan ensimmäisenä kommentissani, jossa kirjoitin: "Uskon että käytännön valinnat puhuvat enemmän kuin ääneen sanotut mielipiteet".
Kiitos myös, että vastasit. Minä en aio vastata tuolle, joka nimitteli minua tyhmäksi. Hän ei ansaitse vastaustani. 😄
🦄 - Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
"Tosielämässä näkee sen, miten miehet käyttäytyvät ja käytös kertoo paljon enemmän kuin sanat ja teksti."
Kyllä. Taisin mainita tämän ihan ensimmäisenä kommentissani, jossa kirjoitin: "Uskon että käytännön valinnat puhuvat enemmän kuin ääneen sanotut mielipiteet".
Kiitos myös, että vastasit. Minä en aio vastata tuolle, joka nimitteli minua tyhmäksi. Hän ei ansaitse vastaustani. 😄
🦄"Tyhmä" on vain positiivinen ilmaus sinusta sanottuna.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
"Tyhmä" on vain positiivinen ilmaus sinusta sanottuna.
Sanoisin, että sinusta puhuttaessa se taas olisi toivottoman optimistinen ilmaisu. 😊
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Sanoisin, että sinusta puhuttaessa se taas olisi toivottoman optimistinen ilmaisu. 😊
Kovasti hän ilmeisesti haluaisi, että vastaisin hänelle. 😄
Katsotaan miten kauan hän jaksaa tuossa räksyttää.
🦄 - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kovasti hän ilmeisesti haluaisi, että vastaisin hänelle. 😄
Katsotaan miten kauan hän jaksaa tuossa räksyttää.
🦄Hän näyttää olevan kovasti räksypäällä. Eiköhän hän ole sama, joka tuossa ylempänäkin ärhenteli.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Hän näyttää olevan kovasti räksypäällä. Eiköhän hän ole sama, joka tuossa ylempänäkin ärhenteli.
HAUHAUAHUHAUHAUHAUHAUAHUAHAUHAUHAUHAUAHHAHU!!!
- Anonyymi00072
Anonyymi00041 kirjoitti:
"Tyhmä" on vain positiivinen ilmaus sinusta sanottuna.
Onko sinulla sellainen fiksaatio, että tämä emoji olisi T? Sivusta mikäli näin, niin luovu siitäkin ajatuksesta samalla rytinällä
- Anonyymi00074
Anonyymi00072 kirjoitti:
Onko sinulla sellainen fiksaatio, että tämä emoji olisi T? Sivusta mikäli näin, niin luovu siitäkin ajatuksesta samalla rytinällä
Ainoa, jolla täällä ilmeisesti on fiksaatio pohtia kuka joku on, olet sinä. Et ilmeisesti edes tajunnut kenelle tuo kommentti oli.
- Anonyymi00113
"Tosiasia on, että kovin moni keski-ikäinen mies ei seurustele parikymppisen naisen kanssa."
Aivan juuri näin, totta.
Niillä miehillä joilla parisuhde on, korostuu miehen joustavuus ja empaattisuus. Muitakin ihmisiä kohtaan, ei vain puolisoaan. Tässä ketjussa taisi olla viestejä "naisten pälättämisestä" - tuollaista kieltä kannattaa olla vaalimatta, ellei sitten tavoittele naisten karkottamista ympäriltään.
- Sheena - Anonyymi00115
Anonyymi00113 kirjoitti:
"Tosiasia on, että kovin moni keski-ikäinen mies ei seurustele parikymppisen naisen kanssa."
Aivan juuri näin, totta.
Niillä miehillä joilla parisuhde on, korostuu miehen joustavuus ja empaattisuus. Muitakin ihmisiä kohtaan, ei vain puolisoaan. Tässä ketjussa taisi olla viestejä "naisten pälättämisestä" - tuollaista kieltä kannattaa olla vaalimatta, ellei sitten tavoittele naisten karkottamista ympäriltään.
- SheenaNäin naisena totean, että ei minua ainakaan isommin tuo häirinnyt. Olen itsekin tavannut naisia ja miehiä, jotka kotkottavat, kaakattavat, mölöttävät, pölöttävät, mölyävät jne. En siis pidä tuota erityisen ainutlaatuisena ja ajattelen vain, etteivät siinä tainneet ihan persoonat kohdata.
- Anonyymi00136
Kyllä sitä viisikymppisenä miehenä ja sinkkuna hakee ikäistensä seuraa
- Anonyymi00021
Naiset on kyllä kotkottajia ja koko ajan sähläämässä jotain miehen mieliksi.
- Anonyymi00024
Jotkut ovat ja miehet eivät lopulta näytä kovin pitävän siitä. Tai no ainakaan kaikki miehet eivät pidä.
- Anonyymi00028
Mitä tarkoittaa tosielämässä? Jotain teinisössötystä tuollainen on. Niinku näännnky.
Pn jauhajia ei kukaan tervejärkinen jaksa kuunnella missään iässä.- Anonyymi00029
Kysytkö tosissasi mitä on tosielämä?
- Anonyymi00053
Kysyin ex-miesystävältä onko hänellä ollut muita pidempiä parisuhteita naisten kanssa, kuin entinen vaimonsa. Vastasi siihen, että ei kuulu sinulle, olen käyttänyt naisia. No ei ollut pitkäikäinen suhde se. Sitten romahti, kun erosin hänestä.
- Anonyymi00054
Uhh. Kuulostaa todella ikävältä kokemukselta. Jäitkö kuitenkin vielä tuon kommentin jälkeen?
- Anonyymi00055
Tuo kommentti tarkoittaa että maksullisia naisia, ei halua niistä puhua sen enempää. Aika selkeä juttu.
- Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Tuo kommentti tarkoittaa että maksullisia naisia, ei halua niistä puhua sen enempää. Aika selkeä juttu.
Ehdottomasti, jos parisuhteessa ollaan, niin ammattilaisten käytöstä pitää puhua. Ihan hitonmoinen tautiriski tuo.
- Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
Uhh. Kuulostaa todella ikävältä kokemukselta. Jäitkö kuitenkin vielä tuon kommentin jälkeen?
Kyllä jäin, kun oli mukava minua kohtaan muuten. Kyllästyin kun oli arkisin töissä 16 tuntia ja lauantaisinkin normaali työpäivän. Heilutteli kylpylälippuja silmien edessä, että tällaiset olisi. Sitten kun liput olivat menossa umpeen kysyin, koska mennään sinne kylpylälomalle. Nauroi ja sanoi, että milloin kuvittelet hänen ehtivän. En sitten jaksanut enää, meni maku. Romahti, toi metrisiä ruusuja oven taakse ja palkkasi yritykseensä lisää työvoimaa. En sitten kuitenkaan lämmennyt enää. Kosi minua, mutta en voinut enää olla suhteessa. Liian kapitalisti ja tylsä makuuni tjtn. Rikas kuin prkl ja lapseton.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kyllä jäin, kun oli mukava minua kohtaan muuten. Kyllästyin kun oli arkisin töissä 16 tuntia ja lauantaisinkin normaali työpäivän. Heilutteli kylpylälippuja silmien edessä, että tällaiset olisi. Sitten kun liput olivat menossa umpeen kysyin, koska mennään sinne kylpylälomalle. Nauroi ja sanoi, että milloin kuvittelet hänen ehtivän. En sitten jaksanut enää, meni maku. Romahti, toi metrisiä ruusuja oven taakse ja palkkasi yritykseensä lisää työvoimaa. En sitten kuitenkaan lämmennyt enää. Kosi minua, mutta en voinut enää olla suhteessa. Liian kapitalisti ja tylsä makuuni tjtn. Rikas kuin prkl ja lapseton.
Tuo on kyllä ihmeellistä miten jotkut rikkaat ihmiset osaa olla niin töykeitä ja junttimaisia, tai välinpitämättömiä. Kai vissiin ihan vaan kun voivat olla.
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
En hetkeäkään usko että olit ainoa nainen sen elämässä. Tulee vaikutelma että se valmensi sinua vaimon rooliin ja kotiäidiksi. Kun itse olisi heilunut heilojen kanssa ties missä "työmatkoilla". Sen takia ei opettanut sinua hienoon elämään, vaan arkiseen elämään, koska se oli se rooli mikä oli sinun osaksesi varattuna.
- Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
Tuo on kyllä ihmeellistä miten jotkut rikkaat ihmiset osaa olla niin töykeitä ja junttimaisia, tai välinpitämättömiä. Kai vissiin ihan vaan kun voivat olla.
Tai luulevat voivansa olla. Kaikki eivät ole ostettavissa ☺️
- Anonyymi00061
Anonyymi00059 kirjoitti:
En hetkeäkään usko että olit ainoa nainen sen elämässä. Tulee vaikutelma että se valmensi sinua vaimon rooliin ja kotiäidiksi. Kun itse olisi heilunut heilojen kanssa ties missä "työmatkoilla". Sen takia ei opettanut sinua hienoon elämään, vaan arkiseen elämään, koska se oli se rooli mikä oli sinun osaksesi varattuna.
Ei kyllä olisi ehtinyt naisiin + olin kyllä ihan riittävä hänelle. Oli työnarkomaani. Ymmärrätkö millainen on työnarkomaani, teki töitä koko ajan kun oli sellainen aina ollut.
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ei kyllä olisi ehtinyt naisiin olin kyllä ihan riittävä hänelle. Oli työnarkomaani. Ymmärrätkö millainen on työnarkomaani, teki töitä koko ajan kun oli sellainen aina ollut.
Eikä missään työmatkoilla heilunut. Tiesin tasan tarkkaan missä oli milloinkin. Työpaikalla 😁
- Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Eikä missään työmatkoilla heilunut. Tiesin tasan tarkkaan missä oli milloinkin. Työpaikalla 😁
Mutta kenen kanssa sielä, ehkä sihteerin ja niitä naisia saa tilattua puhelimella paikalle.
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ei kyllä olisi ehtinyt naisiin olin kyllä ihan riittävä hänelle. Oli työnarkomaani. Ymmärrätkö millainen on työnarkomaani, teki töitä koko ajan kun oli sellainen aina ollut.
Jotkut on työnarkomaaneja, koko elämä on yvtä työtä ja elämä pyörii työn ympärillä arki tai vapaa. Ihminen inään kuin hukkuu siihen ja työstä tulee osa identiteettiä.
Ilman työtä voi olla tunne ettei ole kuin puolikas ihminen, ei kovin tervettä eikä terveen yhteiskunnan merkkikään. Nää kun romahtaa, ne on kipeitä pitkään. Jos ikinä paranee.- Anonyymi00067
Anonyymi00057 kirjoitti:
"Liian kapitalisti ja tylsä makuuni tjtn."
Sinä ja minä olisimme selvästi kokeneet epämiellyttäviksi aivan eri asiat tuossa kuviossa. - Anonyymi00068
Anonyymi00064 kirjoitti:
Mutta kenen kanssa sielä, ehkä sihteerin ja niitä naisia saa tilattua puhelimella paikalle.
Vaikka osa niin kuvittelee, niin naiset eivät todellakaan ole monen miehen koko elämä. Eivät edes kummoinen osa monen miehen elämää.
- Anonyymi00073
Anonyymi00057 kirjoitti:
Just joo ja koska gubbe rosikseen tmv menitte tässä kertomuksessa?
- Anonyymi00076
Anonyymi00067 kirjoitti:
"Liian kapitalisti ja tylsä makuuni tjtn."
Sinä ja minä olisimme selvästi kokeneet epämiellyttäviksi aivan eri asiat tuossa kuviossa.Joo, no kaikeksi onneksi naisia esittävän skeida stoori ei ole totta. Haetko paremmuuden kokemusta eläytymisen keinoin? Etenkin kun naisille menee läpi tälläinen läpä lää, niin ihmettelen kovin nk motiivia
- Anonyymi00078
Anonyymi00076 kirjoitti:
Joo, no kaikeksi onneksi naisia esittävän skeida stoori ei ole totta. Haetko paremmuuden kokemusta eläytymisen keinoin? Etenkin kun naisille menee läpi tälläinen läpä lää, niin ihmettelen kovin nk motiivia
Sinä ilmeisesti haet jotakinn"paremmuuden kokemusta" noilla hölötyksilläsi.
- Anonyymi00093
Anonyymi00078 kirjoitti:
Sinä ilmeisesti haet jotakinn"paremmuuden kokemusta" noilla hölötyksilläsi.
No saattaa hän se olla, positiivista tässä on nyt kuitenkin se, että olen korkeintaan semisti misantrooppinen, en esim miesten vihaaja ja silleen propagandista
- Anonyymi00098
Anonyymi00093 kirjoitti:
No saattaa hän se olla, positiivista tässä on nyt kuitenkin se, että olen korkeintaan semisti misantrooppinen, en esim miesten vihaaja ja silleen propagandista
No hyvä, että korkeintaan semisti. Itse en ole lainkaan miehiä vihaava. Tunnen aivan liikaan hyviä ja mukavia miehiä, että voisin vihata miehiä. Valtaosa miehistä on vähintään ihan ok. Paljon p.skoja yksilöitä toki löytyy, mutta se ei ole koko ryhmän vika.
- Anonyymi00138
Anonyymi00059 kirjoitti:
Mutta totuus on että maaseudulla 50miehet ei kulje 20neitojen kanssa
- Anonyymi00063
Kolme naista, pitkällä automatkalla, kaikilla paljon puhuttavaa, toisensa keskeyttäen ja toisen päälle puhuen, jos suunvuoroa ei saanut.
Eräs heistä sanoi, että matka oli tosi rasittava, eikä ollut yhtään kivaa.
Vaivoin peitin hymyni. 🧸- Anonyymi00069
Kuulostaa ihan karsealta, ei vain rasittavalta 😂
Tuli tässä kahvimukin takana vielä mieleen, että ehkäpä sellaista lapsellista naiskotkotusta jaksaa kuunnella, jos mies on itsekkin vähän lapsenomainen ja innostuu kuin lapsi kaikenlaisista lurituksista?
Eihän sellaset miehet edes pärjää aikuisten naisten kanssa, kun ei kehityskulku ole samalla levelillä. Jääny jälkeen jotenkin.- Anonyymi00079
Tuossa on varmasti ainakin osa totuutta. Kyllähän heistä moni on hieman lapsenomaisia itsekin ja sen huomaa jutuistaan. Kokevat aikuisen ihmisen elämän tylsäksi, kaipaavat sitä lapsellisuutta elämää "elähdyttämään".
Anonyymi00079 kirjoitti:
Tuossa on varmasti ainakin osa totuutta. Kyllähän heistä moni on hieman lapsenomaisia itsekin ja sen huomaa jutuistaan. Kokevat aikuisen ihmisen elämän tylsäksi, kaipaavat sitä lapsellisuutta elämää "elähdyttämään".
Jotain sellaista se on osalla, keventävää diiba daapailua ja toisilla ei vaan oikeasti muuta annettavaa ole. Ei ole kapasiteettia.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Jotain sellaista se on osalla, keventävää diiba daapailua ja toisilla ei vaan oikeasti muuta annettavaa ole. Ei ole kapasiteettia.
Jonkinasteinen kehitysvammaisuuskin voi vaikuttaa lapsentasolle jäämiseen. Varmasti monet neurokirjonkin ongelmat voi olla osatekijöinä, osalla. Ei kaikilla.
Ja elämänkokemuksen niukkuus.Tökstöksnöö kirjoitti:
Jonkinasteinen kehitysvammaisuuskin voi vaikuttaa lapsentasolle jäämiseen. Varmasti monet neurokirjonkin ongelmat voi olla osatekijöinä, osalla. Ei kaikilla.
Ja elämänkokemuksen niukkuus.Nää kun ei päällepäinkään näy välttämättä mitenkään. Voi olla mieskin vaikka miten pähee, komee ja cool mutta ihan henkisesti teini.
- Anonyymi00081
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja elämänkokemuksen niukkuus."Ja elämänkokemuksen niukkuus."
Nykyään varsinkin törmää yllättävän paljon näihin, joiden melkein koko elämä on netissä, somea ja pelejä. Heille nainen ajatuksenakin on sellaista nukkeleikkiä. Kirjaimellisesti siitä ajattelusta tulee mieleen nukkeleikki, kun se haavekuva puetaan ja stailataan ja hiukset pitää olla sellaset ja jopa se selitetään millaiset meikit sillä nukella pitää olla (ketä miestä oikeasti kiinnostaa???). Loppu on sitten sellaista "sit se tekis näin ja se tekis noin ja tälleen". Hyvin vaikeaa suhtautua noin käyttäytyvään miehenä, aikuisena.
- Anonyymi00066
howdsyu
hoqay niimpa kun pokeripeliä joaaIN las vwgA ARURQ PQWLM.. JOKU EIIMI JOKU NOIIN XHampas... iaaä - Anonyymi00080
Kolmas miesten suusta varsin usein kuultu kommentti, vastauksena kysymykseen koska hän on viimeksi käynyt naisissa, saanut, tmv. "Siitä on ihan liikaa vaivaa." Seksi kiinnostaa miehiä keskimäärin selvästi vähemmän kuin moni palstalla antaa ymmärtää/kuvittelee.
Siinä on varmasti hajontaa, riippuvaista miestenkin elämäntilanteesta ja arjen kuormittavuudesta. Kummasti väistyy seksi taka-alalle, kun on miljoona muuta vaatimusta hoidettavana.
Eikä vaan oo aikaa ja voimia räpläillä mitään munia yhtenään.Tökstöksnöö kirjoitti:
Siinä on varmasti hajontaa, riippuvaista miestenkin elämäntilanteesta ja arjen kuormittavuudesta. Kummasti väistyy seksi taka-alalle, kun on miljoona muuta vaatimusta hoidettavana.
Eikä vaan oo aikaa ja voimia räpläillä mitään munia yhtenään.Voi se kunnon sapuska, kylmä olut ja rentouttava telkkuohjelma kunnon päikkyjen kera inspiroida enemmän, kun pitää mitään hermannikoulua p*llun päälle könytäkseen.
Semmosta sitte joskus kun jaksaa. Terveet kädet hoitaa nopsaan sen pahimman yli.- Anonyymi00082
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eikä vaan oo aikaa ja voimia räpläillä mitään munia yhtenään.Tietysti siinä on eroja. Enkä mä tietenkään epäile, etteivätkö he, jotka vaikkapa täällä kertovat ajattelevansa seksiä ja vain seksiä 24/7, tekisi juuri niin. Ei se kuitenkaan selvästikään ole asia, jota miehet keskimäärin tekevät koko ajan.
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Tietysti siinä on eroja. Enkä mä tietenkään epäile, etteivätkö he, jotka vaikkapa täällä kertovat ajattelevansa seksiä ja vain seksiä 24/7, tekisi juuri niin. Ei se kuitenkaan selvästikään ole asia, jota miehet keskimäärin tekevät koko ajan.
Menen jopa niin pitkälle, että väitän miesten olevan ajattelultaan ja käytökseltään huomattavasti monipuolisempia ja moniulotteisempia olentoja kuin täällä yleensä annetaan ymmärtää. Täällähän usein vaikuttaa siltä, ettei mies muuta tee kuin syö ja ajattelee seksiä/p.llua/naisia.
Anonyymi00082 kirjoitti:
Tietysti siinä on eroja. Enkä mä tietenkään epäile, etteivätkö he, jotka vaikkapa täällä kertovat ajattelevansa seksiä ja vain seksiä 24/7, tekisi juuri niin. Ei se kuitenkaan selvästikään ole asia, jota miehet keskimäärin tekevät koko ajan.
Ei tietenkään ole juu. Nämä jutut täällä on aika usein silkkaa kärjistystä, kaukana todellisuudesta. Tai niitten juttuja joilla ei muuta ole kun aikaa nyplätä muniaan päivät pitkät.
Stressikäytöstä sekin, ihan kun koira puree tassujaan kun sillä on tylsää. Tai jahtaa häntää. Niin nää nypyttää muniaan.Anonyymi00083 kirjoitti:
Menen jopa niin pitkälle, että väitän miesten olevan ajattelultaan ja käytökseltään huomattavasti monipuolisempia ja moniulotteisempia olentoja kuin täällä yleensä annetaan ymmärtää. Täällähän usein vaikuttaa siltä, ettei mies muuta tee kuin syö ja ajattelee seksiä/p.llua/naisia.
Juu, tahallista korostusta minilla miehillä. Sitähän ne tekee kaveriporukoissaankin. Alleviivaa korostetusti ja rätkättää päälle, olipa miehekäs juttu öhhööhhöö.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, tahallista korostusta minilla miehillä. Sitähän ne tekee kaveriporukoissaankin. Alleviivaa korostetusti ja rätkättää päälle, olipa miehekäs juttu öhhööhhöö.
Se on olevinaan jotain miesten yhteenniputtavaa egoilua, kova panomies vetää vaikka lyhtypylväitä. Tyhmää ja epätotta, mutta kovaa valuuttaa junttien miesten keskuudessa. Pillu ahhhaahhaaa, tissi ohhohhoo... Nainen hihhihjii. U know?
Mut joo, ei kaikki miehet oon sellasia. Naisillekin tiedoksi jotka niin luulee. On niitä ihan fiksujakin miehiä. 👍
- Anonyymi00085
Tökstöksnöö kirjoitti:
Se on olevinaan jotain miesten yhteenniputtavaa egoilua, kova panomies vetää vaikka lyhtypylväitä. Tyhmää ja epätotta, mutta kovaa valuuttaa junttien miesten keskuudessa. Pillu ahhhaahhaaa, tissi ohhohhoo... Nainen hihhihjii. U know?
Se on toisinaan kieltämättä jopa koomista, kun kuuntelee miesjoukon keskinäistä jutustelua ja tuntee jokaisen niistä yksilöistä myös erikseen, irrallaan siitä miesjoukosta. Joskus jää miettimään, että ketä varten se teatteri siinä on. Ikäänkuin siitä kuviosta puuttuisi yksi palikka, se yksilö, jota varten sitä äijäteatteria on alunperin alettu esittää, eikä kukaan tajua, ettei se enää ole paikalla.
Anonyymi00085 kirjoitti:
Se on toisinaan kieltämättä jopa koomista, kun kuuntelee miesjoukon keskinäistä jutustelua ja tuntee jokaisen niistä yksilöistä myös erikseen, irrallaan siitä miesjoukosta. Joskus jää miettimään, että ketä varten se teatteri siinä on. Ikäänkuin siitä kuviosta puuttuisi yksi palikka, se yksilö, jota varten sitä äijäteatteria on alunperin alettu esittää, eikä kukaan tajua, ettei se enää ole paikalla.
No just tämä. Ei lisättävää. Ihme ukko tolvailua, mikä on ihan turhaa mun näkökulmasta, mutta jotain hierarkian vahvistelua, meidän grouppi juttua se kai on. Sosiaalista paskanjauhantaa mikä nostattaa jotenkin miesmähinää ja ykseyden tunnetta.
- Anonyymi00086
Anonyymi00085 kirjoitti:
Sitten täytyy todeta, että noiden vastakohtana on olemassa myös se vastakkainen tilanne. Eli siis se, jossa miesjoukko puhuu tavallisia asioita, vailla äijäilyä. Joku voi puhua ihan nätisti puolisostaan ja joku taas muksuistaan ja sitten siihen pölähtää se yksi "hei kuis panee" ja muiden naamasta näkee, että ei nyt h.lvetti taas tätä. 😀
Miesten keskinäinen kanssakäyminen on toisinaan ihan mielenkiintoista seurattavaa. Tökstöksnöö kirjoitti:
No just tämä. Ei lisättävää. Ihme ukko tolvailua, mikä on ihan turhaa mun näkökulmasta, mutta jotain hierarkian vahvistelua, meidän grouppi juttua se kai on. Sosiaalista paskanjauhantaa mikä nostattaa jotenkin miesmähinää ja ykseyden tunnetta.
Sitten kun jotkut miehet rakentaa koko itsetuntonsa ns. pillujen päälle, niin siinäpä vasta rasittava miesyksilö. Ei helvetti.
Anonyymi00086 kirjoitti:
Sitten täytyy todeta, että noiden vastakohtana on olemassa myös se vastakkainen tilanne. Eli siis se, jossa miesjoukko puhuu tavallisia asioita, vailla äijäilyä. Joku voi puhua ihan nätisti puolisostaan ja joku taas muksuistaan ja sitten siihen pölähtää se yksi "hei kuis panee" ja muiden naamasta näkee, että ei nyt h.lvetti taas tätä. 😀
Miesten keskinäinen kanssakäyminen on toisinaan ihan mielenkiintoista seurattavaa.Heh, niin on. Se on totta. Täynnä hassuja juttuja ja showta. Rivienvälit irvistelee, mutta tiimihengessä ei passaa kun irvailla mukana tai edes hymyillä hyväksyvästi, joo öhhööhööö. 👍
Mielessään miettii voi nyt vittu, pitää vissiin lähtee kotiin tai jotain, ei jaksa enempää.Tökstöksnöö kirjoitti:
Heh, niin on. Se on totta. Täynnä hassuja juttuja ja showta. Rivienvälit irvistelee, mutta tiimihengessä ei passaa kun irvailla mukana tai edes hymyillä hyväksyvästi, joo öhhööhööö. 👍
Mielessään miettii voi nyt vittu, pitää vissiin lähtee kotiin tai jotain, ei jaksa enempää.Nyt naurattaa jo niin makeesti nää mieskuviot kun näitä miettii, että lirahtas housuun nauramisesta jos en olis just pissalla käynny. 🤣
Osaa ne olla taukkeja....- Anonyymi00089
Tökstöksnöö kirjoitti:
Nyt naurattaa jo niin makeesti nää mieskuviot kun näitä miettii, että lirahtas housuun nauramisesta jos en olis just pissalla käynny. 🤣
Osaa ne olla taukkeja...."Osaa ne olla taukkeja...."
Niin. No eihän naisiakaan toki voi massana aina niin hirveän fiksuiksi kehua. Itseäni jaksaa kuitenkin aina vähän ihmetyttää ja hymyilyttää, että miksi osa miehistä haluaa esittää oman sukupuolensa henkilöinä, jotka eivät muuta osaa kuin syödä ja panna/ajatella panemista. Ei voi edes sanoa, että pitävät miehiä eläiminä, koska eläimetkin osaavat tehdä ja tekevät enemmän kuin vain noita mainittuja. Koen oudoksi, että itsensä haluaa kuvata noin. - Anonyymi00090
Tökstöksnöö kirjoitti:
No en kyllä gubbe tierä. Haluatko kuvata tätä ilmiötä tarkemmin, juvenaalin oloinen jäbä?
- Anonyymi00092
Anonyymi00083 kirjoitti:
Autoista välillä myös puhuvat gubbe
- Anonyymi00094
Anonyymi00092 kirjoitti:
Autoista välillä myös puhuvat gubbe
Se on totta. Itsekin puhun autoista ihan mielelläni, että ei tuo vain miesten puheenaihe ole. Myönnän kyllä, että selvästi enemmän niistä tulee miesten kanssa puhuttua. Ei se tosin mikään kovin yleinen puheenaihe omissa piireissäni ole.
- Anonyymi00096
Anonyymi00094 kirjoitti:
Se on totta. Itsekin puhun autoista ihan mielelläni, että ei tuo vain miesten puheenaihe ole. Myönnän kyllä, että selvästi enemmän niistä tulee miesten kanssa puhuttua. Ei se tosin mikään kovin yleinen puheenaihe omissa piireissäni ole.
Olen muutenkin havahtunut viimeaikoina huomaamaan miten todella harva mies tuttavapiirissäni omistaa auton. En ole tullut kysyttyä mahtaako noilla olla edes ajokorttia.
Anonyymi00089 kirjoitti:
"Osaa ne olla taukkeja...."
Niin. No eihän naisiakaan toki voi massana aina niin hirveän fiksuiksi kehua. Itseäni jaksaa kuitenkin aina vähän ihmetyttää ja hymyilyttää, että miksi osa miehistä haluaa esittää oman sukupuolensa henkilöinä, jotka eivät muuta osaa kuin syödä ja panna/ajatella panemista. Ei voi edes sanoa, että pitävät miehiä eläiminä, koska eläimetkin osaavat tehdä ja tekevät enemmän kuin vain noita mainittuja. Koen oudoksi, että itsensä haluaa kuvata noin.Niin erittäin hyvä kysymys. Vois tehdä aloituksenkin tuosta. Miksi tosiaan. Miesbimbo ehkä?
Anonyymi00090 kirjoitti:
No en kyllä gubbe tierä. Haluatko kuvata tätä ilmiötä tarkemmin, juvenaalin oloinen jäbä?
No mä jäbänä olisin aika erilainen jäpykkä. Mua ei kauheesti huvita miesmaailman pellet, koska ne nyt on pellejä ja pilaa muittenkin maineen naisten silmissä.
Onneksi kuitenkin tiedän, että naiset ei ole tyhmiä, naiset erottaa melko pian viimeistään kantapään kautta millaiseen mieheen ei kannata tarttua. Ja ne on nää lahopäät jotka on enemmän äijää kun celciukset Siperiassa. Ja naista halventavat nyhveröt.Tökstöksnöö kirjoitti:
No mä jäbänä olisin aika erilainen jäpykkä. Mua ei kauheesti huvita miesmaailman pellet, koska ne nyt on pellejä ja pilaa muittenkin maineen naisten silmissä.
Onneksi kuitenkin tiedän, että naiset ei ole tyhmiä, naiset erottaa melko pian viimeistään kantapään kautta millaiseen mieheen ei kannata tarttua. Ja ne on nää lahopäät jotka on enemmän äijää kun celciukset Siperiassa. Ja naista halventavat nyhveröt.Väitän että olisin miehenä aikalailla mies, johon on helppo luottaa ja turvata niin tahtoessaan. Mää luulen, ettei tarvis paljon eroilla naisen minusta, sen verran itteeni tunnen ja naisten ajatusmaailmaa.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Väitän että olisin miehenä aikalailla mies, johon on helppo luottaa ja turvata niin tahtoessaan. Mää luulen, ettei tarvis paljon eroilla naisen minusta, sen verran itteeni tunnen ja naisten ajatusmaailmaa.
Et varokaas nyt vaan, kun tiede krhittyy ja kohta saa muutettua sukupuolen täysin biologiseksi mieheksi, niin tuun ja vien teidän naiset. Hähhäähhää. 😜
No vitsi vitsi yhen vaan veisin.Tökstöksnöö kirjoitti:
Niin erittäin hyvä kysymys. Vois tehdä aloituksenkin tuosta. Miksi tosiaan. Miesbimbo ehkä?
Rehellisesti sanottuna en ikinä ole kuullut miesten suusta tuollaista jos tilanne on ollut sidonnaisuuksista vapaa. Sidonnaisuuksilla tarkoitan, ettei paikalla ole ollut vaimoja tai tyttöystäviä tms. Toinen vaihtoehto on, että mies vain jännittää suoriutumistaan niin paljon, että kieltäytyy jo etukäteen
Keskiverto mies on niin huonoa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla, että moni nai olohuoneen nahkaista rahiakin kiimoissaan saati sitten hyvännäköistä parikymppistä. Naiset eivät tajua millaista on olla keskimittainen keskituloinen mies. He kokevat saman ehkä n. 70 kg ylipainoisena tai 70+ vuoden iässä jos silloinkaan.
Tiedostan itsekin, että epäröisin pitkään parisuhteeseen lähtemistä yli 30 vuotta itseäni nuoremman naisen kanssa, mutta seksisuhteeseen heti.
Se on kyllä hassua, että naiset ovat toisilleen susia ja vanhemmat leimaavat nuoret kauniit naiset bimboiksi ja arvelevat jotenkin olevan huonoja sängyssä ja sitten nuoremmat naiset näkevät jo nelikymppiset elämänraiskaamina mammoina.- Anonyymi00087
"Keskiverto mies on niin huonoa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla, että moni nai olohuoneen nahkaista rahiakin kiimoissaan saati sitten hyvännäköistä parikymppistä. "
En varmaan ole sitten koskaan elämässäni tuntenut yhtään keskivertoa miestä. Näitä lukiessa tulee toisinaan mieleen, että missähän sellaisiin tutustuisi?
"Se on kyllä hassua, että naiset ovat toisilleen susia ja vanhemmat leimaavat nuoret kauniit naiset bimboiksi ja arvelevat jotenkin olevan huonoja sängyssä ja sitten nuoremmat naiset näkevät jo nelikymppiset elämänraiskaamina mammoina."
Tämäkin on näitä, joihinnen itse ole koskaan törmännyt. Näistäkin olen toisinaan miettinyt, että missähän tuollaista toimintaa pääsisi näkemään ja todistamaan? - Anonyymi00088
Anonyymi00087 kirjoitti:
"Keskiverto mies on niin huonoa valuuttaa parisuhdemarkkinoilla, että moni nai olohuoneen nahkaista rahiakin kiimoissaan saati sitten hyvännäköistä parikymppistä. "
En varmaan ole sitten koskaan elämässäni tuntenut yhtään keskivertoa miestä. Näitä lukiessa tulee toisinaan mieleen, että missähän sellaisiin tutustuisi?
"Se on kyllä hassua, että naiset ovat toisilleen susia ja vanhemmat leimaavat nuoret kauniit naiset bimboiksi ja arvelevat jotenkin olevan huonoja sängyssä ja sitten nuoremmat naiset näkevät jo nelikymppiset elämänraiskaamina mammoina."
Tämäkin on näitä, joihinnen itse ole koskaan törmännyt. Näistäkin olen toisinaan miettinyt, että missähän tuollaista toimintaa pääsisi näkemään ja todistamaan?Nykyään kun tarkemmin mietin, niin olen saattanut tietää/tuntea yhden, ehkä jopa kaksi miestä, joihin tuo voisi päteä. Toiseen se pätee melko suurella todennäköisyydellä ja toiseen ehkä, mutta hän on kyllä ihan hyväkäytöksinen myös miesseurassa. Tämä toinen on just sellanen p.llu/p.erse/t.ssi juttuja aina kun tilaisuus tulee jauhava yksilö, jonka elämäntehtävä tuntuu olevan selvittää, koska vaivaantuneina hänen juttujaan kuuntelevat nuoremmat miehet ovat viimeksi saaneet. Tämä yksilö on jopa jauhanut chadeista ja stacyistä, siis oikeasti viiskymppinen ukkeli jauhaa noita. Muut eivät edes tienneet mistä tuo puhui ja joutui selittämään taas kovin vaivautuneelle yleisölleen.
Ehkä miehenkin olis nähtävä naiselle jonin muukin funktio, kun olla se panomatto. Harvempi nainen haluaa olla reikä, eikä mitään muuta. Keskiverto mies voi loistaa markkinoilla, kun osaa muutakin kun panna.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ehkä miehenkin olis nähtävä naiselle jonin muukin funktio, kun olla se panomatto. Harvempi nainen haluaa olla reikä, eikä mitään muuta. Keskiverto mies voi loistaa markkinoilla, kun osaa muutakin kun panna.
Eli keskittyy antamaan itsestään muutakin, kuin munat. Muuten ei kyllä tuu kovin montaa kyselijää perään kulkemaan.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Eli keskittyy antamaan itsestään muutakin, kuin munat. Muuten ei kyllä tuu kovin montaa kyselijää perään kulkemaan.
Sitten ne nuoret tytöt, eikä kaikki nuoret tytötkään jotka on kokemuksia vailla, opettelee vasta miehen ja naisen välistä suhdetta. Ne lankee helpisti miehen pyöritettväksi kokemattomuuttaan ja hyväuskoisuuttaan, kunnes hokaa että toi jätkä vaan hyväksikäyttää.
Ja jokainen hyväksikäyttävä jätkä syö tytön ja nausen luittamusta miessukupuoleen. Eli jos haluut olla mies jota rakastetaan, älä pelaa naisilla. Pelaa oleikalla tms.Tökstöksnöö kirjoitti:
Sitten ne nuoret tytöt, eikä kaikki nuoret tytötkään jotka on kokemuksia vailla, opettelee vasta miehen ja naisen välistä suhdetta. Ne lankee helpisti miehen pyöritettväksi kokemattomuuttaan ja hyväuskoisuuttaan, kunnes hokaa että toi jätkä vaan hyväksikäyttää.
Ja jokainen hyväksikäyttävä jätkä syö tytön ja nausen luittamusta miessukupuoleen. Eli jos haluut olla mies jota rakastetaan, älä pelaa naisilla. Pelaa oleikalla tms.Pelimiehet aiheuttaa sen huonon kierteen, mistä kärsii sitten nekin miehet joiden suhteen on vaikeeta muutenkin päästä tutustumaan tai jotka on yli-innoissaan seksin perään, kokemattomuuttaan.
Naiset karttaa lopulta kaikkia takiaisia ja miehiä mistä tulee vibat, pitää leikkiä äitiä sille tai olla pelkkä reikä. Fiksummat naiset lopettaa justiinsa sen touhun, kun varotusvalot viljahtaa ja loittonee tulipaloakin nopeammin. Eli oo hyvä mies, kunnon mies. Älä vinkulelu tai kävelevä dildo öljytyillä lenkkareilla.- Anonyymi00099
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tuo on varmasti ihan totta. Jollei ole mitään muuta annettavaa kuin ne munat, niin saattaa se hyvinkin luoda kovia suorituspaineta. Yksi ainoa asia ja jos ei siitäkään kunnolla suoriudu ...
Anonyymi00099 kirjoitti:
Tuo on varmasti ihan totta. Jollei ole mitään muuta annettavaa kuin ne munat, niin saattaa se hyvinkin luoda kovia suorituspaineta. Yksi ainoa asia ja jos ei siitäkään kunnolla suoriudu ...
Jep, kun niilläkin on munat joilla on sitä muutakin annettavaa.
Anonyymi00087 kirjoitti:
Tämäkin on näitä, joihinnen itse ole koskaan törmännyt. Näistäkin olen toisinaan miettinyt, että missähän tuollaista toimintaa pääsisi näkemään ja todistamaan?Koitapa laittaa ilmoitus vaikka johonkin deittipalveluun. Naiset saavat jopa ilman kuvaa kymmenittäin tai sadoittain vastauksia miehiltä 15 ja 75 väliltä, kun taas mies saa hyvässä lykyssä sen yhden.
Kotapa mennä baariin helsingissä. Otetaan tavallinen keskimittainen erityisesti treenaamaton hoikka nainen tai mies ja laitetaan tönöttämään baaritiskin nurkalle tai tanssimaan, kumman luulet saavan murskaavasti enemmän aloitteita illan aikana. Mies saa olla onnellinen jos saa yhden.- Anonyymi00109
Yogamies kirjoitti:
Koitapa laittaa ilmoitus vaikka johonkin deittipalveluun. Naiset saavat jopa ilman kuvaa kymmenittäin tai sadoittain vastauksia miehiltä 15 ja 75 väliltä, kun taas mies saa hyvässä lykyssä sen yhden.
Kotapa mennä baariin helsingissä. Otetaan tavallinen keskimittainen erityisesti treenaamaton hoikka nainen tai mies ja laitetaan tönöttämään baaritiskin nurkalle tai tanssimaan, kumman luulet saavan murskaavasti enemmän aloitteita illan aikana. Mies saa olla onnellinen jos saa yhden.Olen itseasiassa keskustellut tästä tuntemieni deittipalveluita käyttävien/käyttäneiden miesten kanssa ja heidän kokemuksensa eivät ole olleet kuvaamasi kaltaiset. He ovat kaikki tavallisia miehiä, eivät hunkseja, miljonäärejä, julkkiksia tai malleja ja jokainen heistä on saanut vähintään joitain kymmeniä vastauksia. Oikeastaan kukaan ei ilmaissut, että olisi kaivannut enemmän vastauksia. Niiden läpikäyminen olisi luonnollisesti käynyt jo hankalaksi.
Olen myös käynyt aika usein Helsingissä baarissa mieshenkilöiden (työ- ja harrastuskaverieni) kanssa. Kyllä he ovat ihan riittävästi naisten huomiota saaneet. sinällään huomio ei tietenkään, miehen eikä naisen, kohdalla vielä automaattisesti johda mihinkään sen pidemmälle. En ilmeisesti tunne kaltaisiasi miespuolisia huomiohaukkoja, jotka kokisivat lainkaan posittiviseksi sen, että naisia uisi jatkuvasti baareissa iholle. - Anonyymi00111
Yogamies kirjoitti:
Koitapa laittaa ilmoitus vaikka johonkin deittipalveluun. Naiset saavat jopa ilman kuvaa kymmenittäin tai sadoittain vastauksia miehiltä 15 ja 75 väliltä, kun taas mies saa hyvässä lykyssä sen yhden.
Kotapa mennä baariin helsingissä. Otetaan tavallinen keskimittainen erityisesti treenaamaton hoikka nainen tai mies ja laitetaan tönöttämään baaritiskin nurkalle tai tanssimaan, kumman luulet saavan murskaavasti enemmän aloitteita illan aikana. Mies saa olla onnellinen jos saa yhden.Vinkiksi voi sinulle antaa, että yksinään "metsästävä" mies ja miesjoukossa "metsästävä" mies on aina naisen näkökulmasta hieman varautuneisuutta aiheuttava. Se ei tarkoita, että noinkaan olisi mahdotonta löytää naisseuraa. Se on vain vaikeampaa. Mies, joka on liikkeellä naispuolisten kavereiden kanssa tai ainakin ryhmässä, jossa on myös naispuolisia, on naisille turvallisemman tuntuinen lähestytttävä. Tämä on tietysti hieman epävarma tapa arvioida ketään, sillä ulkopuolinen ei voi varmaksi tietää onko se naispuolinen mukana vain hämäyksenä, mutta se on naiselle psykologisesti turvallisemman tuntuinen tilanne. Sen naispuolisen mukana olo ryhmässä koetaan jonkinlaiseksi vakuutukseksi siitä, että ne miehet ovat ihan ok.
- Anonyymi00114
Anonyymi00111 kirjoitti:
Vinkiksi voi sinulle antaa, että yksinään "metsästävä" mies ja miesjoukossa "metsästävä" mies on aina naisen näkökulmasta hieman varautuneisuutta aiheuttava. Se ei tarkoita, että noinkaan olisi mahdotonta löytää naisseuraa. Se on vain vaikeampaa. Mies, joka on liikkeellä naispuolisten kavereiden kanssa tai ainakin ryhmässä, jossa on myös naispuolisia, on naisille turvallisemman tuntuinen lähestytttävä. Tämä on tietysti hieman epävarma tapa arvioida ketään, sillä ulkopuolinen ei voi varmaksi tietää onko se naispuolinen mukana vain hämäyksenä, mutta se on naiselle psykologisesti turvallisemman tuntuinen tilanne. Sen naispuolisen mukana olo ryhmässä koetaan jonkinlaiseksi vakuutukseksi siitä, että ne miehet ovat ihan ok.
Tämä!!! Tuo on asia, jota todella moni mies ei joko tiedä tai tajua.
- Anonyymi00123
Anonyymi00109 kirjoitti:
Olen itseasiassa keskustellut tästä tuntemieni deittipalveluita käyttävien/käyttäneiden miesten kanssa ja heidän kokemuksensa eivät ole olleet kuvaamasi kaltaiset. He ovat kaikki tavallisia miehiä, eivät hunkseja, miljonäärejä, julkkiksia tai malleja ja jokainen heistä on saanut vähintään joitain kymmeniä vastauksia. Oikeastaan kukaan ei ilmaissut, että olisi kaivannut enemmän vastauksia. Niiden läpikäyminen olisi luonnollisesti käynyt jo hankalaksi.
Olen myös käynyt aika usein Helsingissä baarissa mieshenkilöiden (työ- ja harrastuskaverieni) kanssa. Kyllä he ovat ihan riittävästi naisten huomiota saaneet. sinällään huomio ei tietenkään, miehen eikä naisen, kohdalla vielä automaattisesti johda mihinkään sen pidemmälle. En ilmeisesti tunne kaltaisiasi miespuolisia huomiohaukkoja, jotka kokisivat lainkaan posittiviseksi sen, että naisia uisi jatkuvasti baareissa iholle.No tämä on sitten täysin päinvastainen kokemus mitä omani ja yleisesti tuttavapiirieni miesten kokemus on ja mitä naiset myös valittavat esimerkiksi näillä palstoilla.
Miehet kysyvät miksi naiset eivät vastaa aloitteisiin vaikkapa Tinderissä ja naiset sanovat, että he saavat niin paljon vastauksia, että geneeriset aloitteet jäävät massaan.
Jos kuuntelet esimerkiksi Mennyt Pahaks podcastia Yle Areenasta, siinä miehet keskustelevat, että tinderissä voivat saada jonkun mätsin, jos pyyhkäisevät ihan kaikki naiset oikealle ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Tämän vahvistaa myös Gemini
Deittipalveluissa ja -sovelluksissa (kuten Tinder) miesten ja naisten saamissa kontakteissa ja osumissa on suuri ja useissa kansainvälisissä tutkimuksissa todistettu epätasapaino.Yleiset erot ja lainalaisuudetSukupuolijakauma: Miehiä on deittisovelluksissa enemmän kuin naisia. Esimerkiksi suosituimmilla alustoilla miehiä on noin 60–75 % käyttäjistä ja naisia 25–40 %.Kontaktien määrä: Naiset saavat suhteessa paljon enemmän yhteydenottoja, tykkäyksiä ja osumia (matcheja) saatuun profiilimäärään nähden. Keskiverto nainen saa huomattavasti enemmän kontakteja kuin keskiverto mies.Valikoivuus (swaippauskäyttäytyminen): Tutkimusten mukaan miehet tykkäävät profiileista paljon herkemmin (pyyhkivät useammin oikealle), kun taas naiset ovat huomattavasti valikoivampia ja reagoivat vain pieneen osaan ehdokkaista.Viestintä ja aloitteet: Vaikka naiset saavat paljon kontakteja, he aloittavat harvemmin varsinaisen viestittelyn ensimmäisenä (ellei kyseessä ole sovellus kuten Bumble, jossa nainen tekee aloitteen). Miehet lähettävät aktiivisesti enemmän viestejä, mutta suuri osa viesteistä jää vastaamatta. - Anonyymi00129
Anonyymi00123 kirjoitti:
No tämä on sitten täysin päinvastainen kokemus mitä omani ja yleisesti tuttavapiirieni miesten kokemus on ja mitä naiset myös valittavat esimerkiksi näillä palstoilla.
Miehet kysyvät miksi naiset eivät vastaa aloitteisiin vaikkapa Tinderissä ja naiset sanovat, että he saavat niin paljon vastauksia, että geneeriset aloitteet jäävät massaan.
Jos kuuntelet esimerkiksi Mennyt Pahaks podcastia Yle Areenasta, siinä miehet keskustelevat, että tinderissä voivat saada jonkun mätsin, jos pyyhkäisevät ihan kaikki naiset oikealle ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Tämän vahvistaa myös Gemini
Deittipalveluissa ja -sovelluksissa (kuten Tinder) miesten ja naisten saamissa kontakteissa ja osumissa on suuri ja useissa kansainvälisissä tutkimuksissa todistettu epätasapaino.Yleiset erot ja lainalaisuudetSukupuolijakauma: Miehiä on deittisovelluksissa enemmän kuin naisia. Esimerkiksi suosituimmilla alustoilla miehiä on noin 60–75 % käyttäjistä ja naisia 25–40 %.Kontaktien määrä: Naiset saavat suhteessa paljon enemmän yhteydenottoja, tykkäyksiä ja osumia (matcheja) saatuun profiilimäärään nähden. Keskiverto nainen saa huomattavasti enemmän kontakteja kuin keskiverto mies.Valikoivuus (swaippauskäyttäytyminen): Tutkimusten mukaan miehet tykkäävät profiileista paljon herkemmin (pyyhkivät useammin oikealle), kun taas naiset ovat huomattavasti valikoivampia ja reagoivat vain pieneen osaan ehdokkaista.Viestintä ja aloitteet: Vaikka naiset saavat paljon kontakteja, he aloittavat harvemmin varsinaisen viestittelyn ensimmäisenä (ellei kyseessä ole sovellus kuten Bumble, jossa nainen tekee aloitteen). Miehet lähettävät aktiivisesti enemmän viestejä, mutta suuri osa viesteistä jää vastaamatta.Tuohan on tutkittukin, että "parhaat" kohtamiset deittiapeissa tapahtuvat hyvin pian palvelun käyttöönoton jälkeen. Mitä pidempään niissä viettää aikaansa, niin sitä epätodennäköisempää on enää löytää mitään.
Tekstisi ei lainkaan kumoa noita kokemuksia, vaan pikemmin vahvistaa niitä. Kukaan ei tarvitse satoja ja tuhansia "mätsejä" ja viestittelykavereita löytääkseen jonkun mielenkiintoisen. Sadat ja tuhannet johtavat korkeintaan noihin kuvaamiisi ongelmiin. "että geneeriset aloitteet jäävät massaan", hyvä että otit tuon esille. Pelkästään hyvä profiili ei tosiaan riitä. Pitää osata myös aloittaa keskustelu jotenkin muuten kuin geneerisellä avauksella. Olen tosiaan kuullut, että tuo on monien miesten tapa ja se tosiaan ei johda hyvään lopputulokseen. "Miehet lähettävät aktiivisesti enemmän viestejä, mutta suuri osa viesteistä jää vastaamatta." Ei se määrä, vaan se laatu. Laatu kärsii aina väistämättä siitä, että "tykkäyksiä" ja "aloituksia" tehtailee suuremmassa määrin. Tässäkin asiassa vähemmän on enemmän, mutta monilla on vaikeuksia ymmärtää se.
- Anonyymi00101
kuulopu eli v<lhe... mutta itse kunniin.. pokweipewli govwenoe od pokeyt.. pelaanb josddasn Las Ves- patsaalla joysain
Bludd- Anonyymi00102
Eikö kaikki puhe ole kuultua?
- Anonyymi00103
POJata aukupolviu panww, rtrrlvayara gibibww,,
- Anonyymi00105
Mäkin olen useamman kerran törmännyt näihin tilanteisiin, joissa se nuoruus on ollut miehelle negatiivinen juttu, ei positiivinen kuten täällä jaksetaan aina väittää. Mut on ihan henkilökohtaisestikin torjuttu liian nuoren ikäni takia ja olin silloin kuitenkin ihan selvästi aikuinen, että mistään sakkoiästä ei ollut kyse.
- Anonyymi00116
Tuo on myös totta. Itsekin olen törmännyt myös tuohon tilanteeseen, että olen tullut torjutuksi sen takia, että olen ollut liian nuori. Olin tuolloin 18.
- Anonyymi00106
Ei ollu parikymppisillä ongelma ne kotkotukset vaan vähäinen p illun saanti johtu mistä kuka v ittu haluaa antaa jos kokemuksena sattuu eikä muutoinkaan ole edes tyydyttävää ettekö ole koskaan edes vahingossa kuulleet tyttöjen tai naisten keskusteluja "ominkäsin onneen" nääs poijjaat kun todennäköisyys on olematon ettäkö nainen saisi yhdynnässä orgasmin tutkimusten mukaan siihen pystyy noin kymmenen prosenttia naisista ei johdu sen enempää miehen osaamattomuudesta pitää ymmärtää että seksin alunperäinen tarkoitis ei ole ollut kuin lisääntyminen se jos mies haluaa usein p illua on miehen osattava saada nainen nauttimaan tytöille riittää yleensä tyydytys siihen asti kunnes ovat ensimmäisen kerran päässeet kokeilemaan miltä nautinto tuntuu
No eihän aina jaksa kuunnella, ylipäänsä mitään...tosin kuuntelen välillä ihan toisen mieliksi jos on purettavaa mielen päällä, kotkotustakin rajoitetusti :).
Ja aina voi ottaa kuulemansa luonnonääninä, sirkutuksena tai lirkutuksena ellei sisältöön jaksa keskittyä. Vanhemmiten on oppinut nauttimaan pikku jutuista- Anonyymi00108
On ihan kohteliasta kuunnella toisinaan myös kotkotusta, kaakatusta, mäkätystä, mölinää jne. 👍
Anonyymi00108 kirjoitti:
On ihan kohteliasta kuunnella toisinaan myös kotkotusta, kaakatusta, mäkätystä, mölinää jne. 👍
Ei ole, jos se sairastuttaa. Se on silloin itsetuhoista eikä kohteliasta.
Puhun kokemuksesta.- Anonyymi00128
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei ole, jos se sairastuttaa. Se on silloin itsetuhoista eikä kohteliasta.
Puhun kokemuksesta.On se minusta toisinaan ihan kohteliasta. Kaikki on hyväksi, kunhan annos on sopiva.
Anonyymi00128 kirjoitti:
On se minusta toisinaan ihan kohteliasta. Kaikki on hyväksi, kunhan annos on sopiva.
Ei aina ole sellaista, kun sopiva annos olemassakaan. Eka kerta voi olla jo se sairastuttava kerta. Saati kaikki jatkokerrat.
- Anonyymi00130
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ei aina ole sellaista, kun sopiva annos olemassakaan. Eka kerta voi olla jo se sairastuttava kerta. Saati kaikki jatkokerrat.
Sinulle henkilökohtaisesti tietenkin voi olla paras annos se täysi nolla. Valtaosalle ihmisistä tekee ihan hyvää joiutua välillä sietämään myös epämukavuutta. Sinulla käsittääkseni on jo muutenkin ihan riittävästi tuota lajia.
- Anonyymi00110
tuijotittreko uuden quake-pelin traileri oli... hirviöoiden räiskintää...
ssupe3r nail-gun.
mutta niin jotkin tiffany ja tony.. amerikkalaisia Houston TX... että jos pystyt olemaan erossa näistä kun omia hommia.. Ohioi stain omia hommia... kkk Ohio awcond in command. - Anonyymi00112
Tjaah en tiedä tuosta aloituksen ilmiöstä, kun en ole sitä kohdannut. Mutta kun luin ketjun viestejä niin se tuli mieleen että pervoimmat ja seksipakkomielteisimmät miesotukset ovat aina löytyneet selvästi itseäni vanhemmista miehistä. Sama ilmiö näkynyt myös siinä kuinka pian "pitäisi" mennä sänkyyn, "viimeistään kolmansilla treffeillä" tuntuu olevan niiden vanhempien miesten asenne. Itseäni vähintään pari vuotta nuoremmat voisivat odottaa jopa kuukausia.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton (kännykällä)- Anonyymi00117
Tämänkin kokemuksen myös minä tunnistan. Tietenkään kaikki vanhemmat miehet eivät ole seksipakkomielteisiä, mutta yllättävän monet vaikuttavat olevan. Oman kokemukseni mukaan ovat ihan vain sen p.llun perässä. Nuorempien kanssa ei minullakaan ole tuota ongelmaa ollut.
- Anonyymi00118
Ei tule mieleen mitään sellaista omakohtaista kokemusta, mikä tukisi tuota aloituksen havaintoa sen erityisemmin. Varmaan kaikenlaisia "kotkottajia" löytyy parikymppisistä, mutta niin löytyy vanhemmistakin, joten enemmän ajattelisin asian liittyvän siihen, että toiset vain pitävät sukupuolesta huolimatta kypsemmistä ihmisistä, jolloin nuoremmat eivät niin kiinnosta parisuhdemielessä.
Kyllähän minunkin mielestäni kovin nuoret miehet vaikuttavat usein liian epäkypsiltä. Ei heissä mitään vikaa ole, mutta olemme vain liian eri kohdissa elämän kaarta.
Aletheias- Anonyymi00119
No siis noin minä tuon juuri tulkitsin, että pitää vähän kypsemmästä käytöksestä ja että tuo tuiskahdus liittyi siihen toiden henkilön ärsyttäväksi koettuun kyselemiseen.
- Anonyymi00122
20v nainen on käytännössä elänyt aikuiselämää ehkä 2 vuotta ja hänestä näkyy vielä pikkutyttömäisyys joka ei ole miehen näkökulmasta siis normaalin yli 30v miehen mielestä joka ei ole pedofiilinen tms taipumuksiltaan haluttavaa. Toki on miehiä jotka ajattelee että he 80 vuotiaanakin vielä kuolaavat 20v perään mutta se ei ole normaalia se on sairasta. Itsekkin haluan naisen en tyttöä.
- Anonyymi00120
En jaksa kuunnella teinien tyhmäilyä,
en jaksa kuunnella teinien mopoja ja hormonimyrskyjä.
En jaksa kuunnella juoppoja, enkä riitelyä.
Kiusaaminen on ihan turhaa kuunneltavaa. - Anonyymi00121
Siis mikä tarve naisilla on koko ajan kieltää hypergamia? Se on ihan tutkittu juttu.
- Anonyymi00127
Kun tunne sellaisia naisia, niin mitenpä voisin sanoa sen olevan yleistä? En ole sanonut, etteikö sellaista osa varmasti harrasta, mutta niin myös miehistä. Omassa tuttavapiirissäni ajattelu menee lähinnä, että "lika barn leka bäst", eli samankaltaisuus on kovassa huudossa. Itsekin ajattelen, että jos oltaisiin miehen kanssa kovin erilaisia, niin ei siitä mitään tulisi.
- Anonyymi00124
Kantsii pitää ittensä kondiksessa, että selviää kaikessa rauhassa viikonvaihteeseen.
Suomi-Ruotsi maaottelukin tulossa.
Ei oo häppee, jos rikkaalle ja paljon isommalle naapurillemme hävittäiskin!
Mikä sen suomea puhuvan kiekkojätin nimi taas onkaan.
Hänen mummonsa on kai suomalainen?
van köyhyys. - Anonyymi00125
En oo kyllä itse kuulut kenenkään irl noin sanovan. Mut en pidä mitenkään outona. Ajatelen samoin naisena nuorista miehistä.
- Anonyymi00131
ei se selvinpäin onnistu jollei ole zen-tason mestari
- Anonyymi00132
MYÖ miehet olemme ihmeissämme miten nainen suhtautuu erilasiin elämän tilanteisiin . Syystä että he funtsivat jutut eritavalla erilaisin elämän arvoin mikä tuo ylläreitä joskus /aina / silloin tällöin , lähes aina .
- Anonyymi00133
En olekaan huomannut, että elämänarvoni eroaisivat jotenkin kaikista miehistä tai suhtautumiseni erilaisiin elämän tilanteisiin. Kertositko jotain esimerkkejä miten tämä ilmenee?
- Anonyymi00134
Anonyymi00133 kirjoitti:
En olekaan huomannut, että elämänarvoni eroaisivat jotenkin kaikista miehistä tai suhtautumiseni erilaisiin elämän tilanteisiin. Kertositko jotain esimerkkejä miten tämä ilmenee?
Fe mi nis mi. Selittää kaiken.
- Anonyymi00135
Anonyymi00134 kirjoitti:
Fe mi nis mi. Selittää kaiken.
Eli ei löydy kuitenkaan ainoatakaan esimerkkiä?
Ei niitä kotkotuksia jaksanut kuunnella silloin nuorenakaan kuunnella. Mutta sitä ei arvannut minkälaiseksi mäkätykseksi se muuttuu, kun naisen markkina-arvo laskee ja katkeruus tulee mukaan. Nyt kun kuuntelee keski-ikäisten naisten katkeraa rutinaa, niin hulluksi tulee. Nykyään sanonkin näille, että antakaa minulle oma tilani, älkääkö mäkättäkö.
- Anonyymi00137
Missä te oikein törmäätte naisiin, joita kiinnostaa pennin vertaa joku "markkina-arvo"?
Anonyymi00137 kirjoitti:
Missä te oikein törmäätte naisiin, joita kiinnostaa pennin vertaa joku "markkina-arvo"?
Niin. Heitä ei kiinnosta se. Eivät varsinkaan suhtaudu vihamielisesti nuorempiin ja kauniimpiin naisiin.
- Anonyymi00140
Miedten markkina-arvo laskee ihan samalla tavall Olen itse saanut koko ikäni huomiota miehiltö iöståni riippumata ja voin sanoa, että se huomio ei ollut koskaan sen arvoista nuorempanakaan 🤮🤮
- Anonyymi00139
Jmies ei usko avioliittoon eikä aio koskaan mennä naimisiin
- Anonyymi00141
Jotkut hiihtää pirttissään samaa latua vuodesta toiseen, konsanaan Palsan taideteoksen tyyliin.
https://fi.pinterest.com/pin/10977592821318836/
❗ Internet rajoittaa ihmiselämää -ja järkeä rajoita käyttöä jo tänään❗- Anonyymi00142
Eikö kuva näy, kokeile tätä
https://i.pinimg.com/736x/54/f5/29/54f5294a4af8e430bc4ebdd8dfaa912d.jpg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561