Loppuisiko kiinnostus
Vastaukset 77
- Anonyymi00001
Toivottavasti ei ole! Mut minkäs sille mahtais, jos taipumuksia olis. Ei suoranainen este kuitenkaan. Tiedän että aloitus oli trolli
- Anonyymi00002
Loppuisi.
- Anonyymi00003
Ei loppuisi .
Olen jo kauan niin ajatellut että se mies on BI.
Ja myös hyväksynyt asian .- Anonyymi00008
Joka kerta alkaa soida päässä NSYNCin Bye, bye ,bye kun kuulen tai luen että bi.
Jospa se nyt loppuu kun sanoin asian ääneen 😱
- Anonyymi00004
Jos saan katsella, niin ei haittaisi. 👀😅
- Anonyymi00014
Saat tietenkin. Haittaako että olen 100% bottom?
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Saat tietenkin. Haittaako että olen 100% bottom?
Jotenkin mukavampi niin, tehdään jono jossa minä olen alimmaisena. 🖐️
- Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jotenkin mukavampi niin, tehdään jono jossa minä olen alimmaisena. 🖐️
Sopii, jos otat takaa. Ei ole pakko ottaa peppuun kuitenkaan.
- Anonyymi00036
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinähän et olisi se, joka minuun laittaisi, kun haluat olla vaan bottom. Keskimmäinen laittaisi mua takaa.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sinähän et olisi se, joka minuun laittaisi, kun haluat olla vaan bottom. Keskimmäinen laittaisi mua takaa.
Eiku ajatus virhe. Olisit se keskimmäinen sori.
- Anonyymi00053
Anonyymi00029 kirjoitti:
Minä katselija olen nainen, en voi ottaa takaa. Tarkoitin, että minä selälläni, sinä minun päällä ja sun homostelukaveri sun takana.
- Anonyymi00071
Anonyymi00039 kirjoitti:
Eiku ajatus virhe. Olisit se keskimmäinen sori.
Niinpä. Bottom ja samalla bi, voin laittaa sinua jos tahdot. Siinä teidän välissä. Bottom sillä tavalla, ettei tee mieli laittaa miestä, tykkään ottaa peppuun kyllä.
- Anonyymi00072
Anonyymi00053 kirjoitti:
Minä katselija olen nainen, en voi ottaa takaa. Tarkoitin, että minä selälläni, sinä minun päällä ja sun homostelukaveri sun takana.
No mutta, pelkkä ajatuskin kiihottaa.
- Anonyymi00074
Anonyymi00029 kirjoitti:
Minä laittaisin sua peppuun.
T nainen
- Anonyymi00005
Useimmilla joo mu jos huoran onnistut saamaan jakaa itsensä mielellään kahden miehen patjaksi
- Anonyymi00007
Mitä on kaksinaismoralismi tässä asiassa miehet jopa ottasivat riemusta kiljuen naiselleen naisystävän unohtivat yhden pikkuasian jos et pysty antamaan yhtä paljon aikaa kummallekin ei yksikään nainen halua jakaa miestä jota rakastaa sinänsä mitä kertoo semmoinen pikkuseikka kuin yhteinen aika parisuhteessa karua kieltä siitä välittääkö toisesta edes sen vertaa ettäkö haluaisi vapaa-aikansa tämän kanssa olla
- Anonyymi00006
Ei tietenkään loppuisi kiinnostus.
Miksi tai miten se siihen vaikuttaisi? - Anonyymi00009
Olisin hyvin hämmentynyt asioiden saamasta käänteestä. Sen verran selvästi hän on nimittäin ilmaissut, ettei ole. Jäisin tietysti pohtimaan missä kaikessa muussa hän on ollut epärehellinen ja miksi.
- Anonyymi00058
Sama täällä
- Anonyymi00010
Ainakin mies-heterona nainen bi-nä ei aiheuta mitään negatiivisa tuntemuksia. Paremminkin ymmärrän sen puolen, että juuri naisen ja miehen käsillä, suulla ja huulilla voi saada ja antaa suurimman nautinnon aikaan naiselle. Kulli on kuitenkin kuin jörö-jukka seinänvierustalla naistentansseissa siis suhteellisen hidas ja kankea toteuttamaan suurinta herkkyyttä, tunnetta ja rähähdysvoimaa, toki kulli osana rakastelua. Sensijaan bi-miestä en koe mitenkään ensinnäkään harvoin edes hyvän näköisenä, ei ollenkaan seksuaalisuutta tihkuvana. Näen miehet vain kulliaan esittävänä, kankeina äijinä, jotka työntelee pikkuveitikkaansa monotonisesti kuin sahaten ja ajattelee antavansa naiselle vuosisadan kyydit. Toki miehet ihmisä ovat.
- Anonyymi00013
Juuri väkivaltaisina näen usein varsinkin suurikokoiset homot. Näenkin heidät sieluni silmin joko vankilassa tai peräti tuonelan porteilla.
- Anonyymi00012
Ei loppuisi. Ei olisi este.
- Anonyymi00018
Kenestä sinä gubbe puhut? Kuka on se sinun kaivattu mies,vaik itsekki olet ns.mies!
- Anonyymi00021
Jättäisittekö sen toisen aviopuolison rauhaan,olette aika sitkaita kiusaajia,täytyy sanoa! Satutatte sen vaimoa ihan tahallaan!
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kenestä sinä gubbe puhut? Kuka on se sinun kaivattu mies,vaik itsekki olet ns.mies!
Ei kuulu sinulle sitten pätkääkään,.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jättäisittekö sen toisen aviopuolison rauhaan,olette aika sitkaita kiusaajia,täytyy sanoa! Satutatte sen vaimoa ihan tahallaan!
Ei kai se auta ku luovuttaa,ei tätä jaksa itte kukaan! Taasen selkä ihan punaisena ja reikiä täynnä,ei olis ilmeisesti saanut käydä yhtään ulkona,vaikka kaikilla on oikeus.....siks pelkäänkin noita,ku yrittävät omia toisten puolisoita,ainkin toi gubbeolga!
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Vai onko harhat saaneet vallan?
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vai onko harhat saaneet vallan?
Syksy on saapunut voi aiheuttaa joillekkin esim.skitsofreenikoille vaikeitakin harhoja,voivat olla vaarallisia ,jos eivät saa lääkitystä otettua säännöllisesti?! Vaarallistahan se on,jos aletaan satuttaa tollein,et jäljet jää ja on kipeitä! Eikä ole ensimmäinen kerta!!
- Anonyymi00031
Anonyymi00026 kirjoitti:
Syksy on saapunut voi aiheuttaa joillekkin esim.skitsofreenikoille vaikeitakin harhoja,voivat olla vaarallisia ,jos eivät saa lääkitystä otettua säännöllisesti?! Vaarallistahan se on,jos aletaan satuttaa tollein,et jäljet jää ja on kipeitä! Eikä ole ensimmäinen kerta!!
Kun huomaa tuollaista alkavan, antaa vaikka tyrmäystippoja tai muuta lamauttavaa.
- Anonyymi00054
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kun huomaa tuollaista alkavan, antaa vaikka tyrmäystippoja tai muuta lamauttavaa.
En aio olla missään tekemisissä oman lapseni ikäisen kanssa! En saa mielestäni pois sitä mielikuvaa, etten pysty olemaan samassa tilassa hänen kanssaan koskaan!
- Anonyymi00015
tuntuu että minä olin luotu bi seksuaaliksi jo tänne ländätessäni eli oltais samiksii
- Anonyymi00016
Kaveri voisi olla, mutten ikävä kyllä kykenisi koskemaan kikkeIiin, joka on ollut jonkun kakkakolossa.
- Anonyymi00030
Onpa ajatus. Muiden emättimissä käynyt kikkeli ei haittaa? ..tai niissä naisten kakkakoloissa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Onpa ajatus. Muiden emättimissä käynyt kikkeli ei haittaa? ..tai niissä naisten kakkakoloissa.
AnaaliAntit ei kiinnosta.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
AnaaliAntit ei kiinnosta.
Valitse sellainen EmätinAntti jonka kikkeli ei ole käynyt naisen kakkakolossa
- Anonyymi00040
Anonyymi00030 kirjoitti:
Heteroihmisille kakkakolo on exit only -kolo. Siellä on paljon pöpöjä, noin biljoona pöpöä per millilitra, siis tooooosi paljon pöpöjä, ja myös hyvin vaarallisia pöpöjä.
Jos jonkun kikuIi on käynyt jonkun kakkakolossa, niin hän on bi-ihminen, jolloin ympyrä on sulkeutunut alkuperäiseen kysymykseen.
Voin olla sinunkin kaveri, ei mitään hätää. - Anonyymi00052
Anonyymi00040 kirjoitti:
Heteroihmisille kakkakolo on exit only -kolo. Siellä on paljon pöpöjä, noin biljoona pöpöä per millilitra, siis tooooosi paljon pöpöjä, ja myös hyvin vaarallisia pöpöjä.
Jos jonkun kikuIi on käynyt jonkun kakkakolossa, niin hän on bi-ihminen, jolloin ympyrä on sulkeutunut alkuperäiseen kysymykseen.
Voin olla sinunkin kaveri, ei mitään hätää.Ajattele mikä paniikki nyt tuli kaikille heteromiehille, joille käy kakkonenkin
- Anonyymi00056
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ajattele mikä paniikki nyt tuli kaikille heteromiehille, joille käy kakkonenkin
He ovat silloin bi-ihmisiä, yksinkertaista. Ei syytä paniikkiin!
- Anonyymi00061
Anonyymi00056 kirjoitti:
Vain kaappi-bi taistelee noin paljon oman määritelmänsä puolesta 🙂
Jos löydät itsestäsi biseksuaalin joku kaunis päivä, niin ei kaikki bi:t elä molempia sukupuolia koskettaen. Eli ei sen tarvi muuttaa elämää. - Anonyymi00062
Anonyymi00056 kirjoitti:
Miten miehestä tulee bi, jos hän on käynyt NAISEN kakkosessa? 😁
- Anonyymi00067
Anonyymi00062 kirjoitti:
Miten miehestä tulee bi, jos hän on käynyt NAISEN kakkosessa? 😁
Hän on ilmeisesti, kuten tuossa yllä todetaan, tuollainen kaappi-bi-ihminen. Nämä kakkakoloasiathan tässä mielessä ovat ihan vain urosihmisten juttu, naarailla ei siinä ole mitään osaa, ei arpaa.
Ymmärtääksemme asiaa paremmin, meidän tulee paneutua (uppoutua?) syvälle Homo sapiensin anatomiaan. Uroksilla on kakkakoIon etuseinämän läheisyydessä eturauhanen, erogeeninen alue, jonka hyväily saattaa tuottaa voimakasta seksuaalista mielihyvää. Naarailla tätä ymmärrettävästi ei ole, sillä sen tehtävä on tuottaa siemennestettä.
Naarasihmiselle siis tuollainen mainitsemasi käynti hänen kakkakoIossaan ei tuota fyysisellä tasolla minkäänlaista nautintoa. Henkisellä tasolla hän toki voi saada mielihyvää siitä, että tyydyttää nämä uroksen bi-tarpeet, jolloin uroksen ei tarvitse hakeutua toisten urosten kakkakoloille, tai pyytää näitä käymään omassaan.
Kaikki meistä eivät vain ole noin miellyttämishaluisia, vaan ajatuskin kakkaisesta kikkeIistä saattaa aiheuttaa oksuoIon.
Simppeli homma. - Anonyymi00069
Anonyymi00067 kirjoitti:
Hän on ilmeisesti, kuten tuossa yllä todetaan, tuollainen kaappi-bi-ihminen. Nämä kakkakoloasiathan tässä mielessä ovat ihan vain urosihmisten juttu, naarailla ei siinä ole mitään osaa, ei arpaa.
Ymmärtääksemme asiaa paremmin, meidän tulee paneutua (uppoutua?) syvälle Homo sapiensin anatomiaan. Uroksilla on kakkakoIon etuseinämän läheisyydessä eturauhanen, erogeeninen alue, jonka hyväily saattaa tuottaa voimakasta seksuaalista mielihyvää. Naarailla tätä ymmärrettävästi ei ole, sillä sen tehtävä on tuottaa siemennestettä.
Naarasihmiselle siis tuollainen mainitsemasi käynti hänen kakkakoIossaan ei tuota fyysisellä tasolla minkäänlaista nautintoa. Henkisellä tasolla hän toki voi saada mielihyvää siitä, että tyydyttää nämä uroksen bi-tarpeet, jolloin uroksen ei tarvitse hakeutua toisten urosten kakkakoloille, tai pyytää näitä käymään omassaan.
Kaikki meistä eivät vain ole noin miellyttämishaluisia, vaan ajatuskin kakkaisesta kikkeIistä saattaa aiheuttaa oksuoIon.
Simppeli homma.Onhan tässä järkeäkin. 🤔
- Anonyymi00082
Anonyymi00067 kirjoitti:
Simppeli homma.Tuottaahan se naisenkin kakkakolo nautintoa. Mistä sinä tietosi kaivat oikein
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Tuottaahan se naisenkin kakkakolo nautintoa. Mistä sinä tietosi kaivat oikein
Eikun Hänen miehen kakkakolossa.. luin väärin. Saa nainen silläkin tavalla nautintoa
- Anonyymi00020
Eipä meikää haittaisi.
- Anonyymi00027
En ehkä ymmärtäisi peppuseksiä miesten välillä, mutta muuten rakkauden hyväksyisin. Naisten välillä suhde on jostain syystä ymmärrettävämpää, vaikka en tajua miesmäisiä naisia.
- Anonyymi00041
En harrasta seksiä miesten kanssa silloin kun olen suhteessa naisen kanssa. En ole polyamorinen, vaikka olenkin bi.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
En harrasta seksiä miesten kanssa silloin kun olen suhteessa naisen kanssa. En ole polyamorinen, vaikka olenkin bi.
Saako naisellasi olla muita miehiä ja/tai naisia?
- Anonyymi00059
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ok, en tajua sitä nautinnon muotoa, mutta eihän se minun tai sinun ongelma ole.
- Anonyymi00073
Anonyymi00042 kirjoitti:
Saako naisellasi olla muita miehiä ja/tai naisia?
Saa jos minullakin saa.
- Anonyymi00028
Kaverina täysin ok, mutta kyllähän se ajatuksena hänestä vähän lässähdys olisi. Vähän kuin hienosta paketista paljastuisi temu versio kaivatusta.
Nainen - Anonyymi00032
Ei.
- Anonyymi00034
Joo, todennäköisesti. Se olisi oikeastaan helpottava tieto. Voisi jatkossa suhtautua pelkkänä kaverina. Kun molemmat ollaan muutenkin varattuja.
- Anonyymi00037
En tiiä kun oon taisteluhelikopteri *ftututututututu*
- Anonyymi00045
Mitä jos kaivattusi olisi hävittäjä?
- Anonyymi00043
Ajatus siitä, että hän pitäisi jotain miestä seksuaalisesti vetovoimaisempana kuin minua saisi oloni tuntumaan riittämättömäksi. En jaksaisi kauaa sellaisessa suhteessa. Haluan olla aina rakastamani miehen "tyyppiä", enkä mikään naispuolinen versio ihanteesta, jos sitäkään.
- Anonyymi00044
Seksi ja seksuaalisuus ei ole tärkeä edes vielä toisena tai kolmantena. Kaipaan ihan muuta ihmisessä, ystävässä.
- Anonyymi00055
Minä en halua harrastaa seksiä enää koskaan kenenkään kanssa! Hyvin olen pärjännyt ilman sitä jo 14vuotta!
- Anonyymi00046
Ei loppuisi. Sehän olisi vain lisämauste.
- Anonyymi00047
Ei tietenkään jos kahden komian miehen VAIMONA saa olla!
Sinäkin voit RAUHASSA käydä töissä. - Anonyymi00048
Ei hän olisi, jokatapauksessa vaan toinen on alhaalla.
- Anonyymi00050
Aivan varmasti loppuisi!
- Anonyymi00057
Ei haittaisi yhtään eikä vaikuttaisi mitenkään mihinkään.
- Anonyymi00060
Loppuisi. Kyllä nämä "biit"nyt enempi homoja ovat, jos ihan rehellisiä ollaan. En lähtisi kilpailemaan miesten kanssa.
- Anonyymi00063
Ei loppuisi, mä jopa niin toivon 🤭
- Anonyymi00064
Aina pitäisi pariskunnan rakastaa toisiaan ja olla toisillee uskollisia. Taipumukset on huonoja varmaan siksi, että ne rikkovat parisuhdetta usein ja rehellisyys ja uskollisuus kärsivät. (sivusta.)
- Anonyymi00065
Kiltti ihminen elämääni. Semmoinen joka aidosti rakastaa juuri minua ’naista! Silloin olen parempi äiti yms kaikella tavalla mukavampi ihminen. Vaikka ku rapäitä on liikaa niin se yksi vain se riittää. Minä olen hänen kanssa aina:) tai siihen asti lupaan olla kunnes jompi kumpi heittää veivit jos vaan oon rakkautta. Muita en kattele en ole kiinnostunut ihmisistä muutenkaan ja ELÄIMISTÄ VIELÄ VÖHEMMÄN
- Anonyymi00066
Olen bicurious, mutta niin hetero kuin olla ja voi. Miehillä ei ole samaa herkkyyttä, älyä ja tunnetta, mitä kaipaan ihmissuhteisiini.
Miehillä myöskin on harvoin pehmeä söpö paksu nenä, joka on naisellinen, mistä pidän. Kaksi poikkeusta olen tavannut, ja myönnän että viehätyin heistä enemmän kuin perus miehestä, he olivat molemmat kovin naisellisia. - Anonyymi00068
Ei loppuisi kiinnostus. Olenhan sitä luultavasti itsekin.
- Anonyymi00075
Onneksi en ole bi.
- Anonyymi00076
Kyllä välittömästi! En enää näkisi häntä miehenä siis miehekkäänä sellaisena.
- Anonyymi00077
Totaalinen 🚨🚨🚨🚩🚩🚩
- Anonyymi00078
Joo eiköhän
- Anonyymi00079
Kyllä
Ei vaikuta mitenkään, kun osaa olla parisuhteessa uskollisesti yhden kanssa kerrallaan. Se riittää.
- Anonyymi00080
Ei välttämättä, mutta suhteessa oletusarvona olisi uskollisuus ja monogamia.
- Anonyymi00081
Mieluiten muhinoisin Back Street boys jäsenen kanssa, en kuuntelisi sitä mankasta mieheni kanssa ajatellen samaa, jos ymmärrät yskän.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561