Sinkut-palstan suurin valhe

Anonyymi-ap

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten.

Niin kauan kuin sitä valhetta vaalitaan, mitään todellisia ratkaisuja pariutumiseen ei saavuteta.

🦄

318

1172

4Äänestä

Vastaukset 318

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No. Eikös pariutumisessa tarvita molempia osapuolia? Eihän muuten ole paria??
      Vilma

• Riippuu vaatimustasosta.

• Hemmetti, mä oon sitten ollu aina väärässä paikassa, kun ei oo taso riittäny. ☹️

• Anonyymi00013

Kyllä, mutta ei koskaan vain toisen osapuolen vaatimustasosta.

🦄

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyllä, mutta ei koskaan vain toisen osapuolen vaatimustasosta.

🦄

Jos nainen laskee riman riittävän alas, niin taatusti on jo laumana kumppaniksi soveltuvia.

(sama tietysti miehilläkin, mutta lauma on huomattavasti pienempi ja varsinkin kun ottaa huomioon, että miehissä on laajalla skaalalla yleiskelvottomia yksilöitä)

• Anonyymi00038
        buddy-love kirjoitti:

Jos nainen laskee riman riittävän alas, niin taatusti on jo laumana kumppaniksi soveltuvia.

(sama tietysti miehilläkin, mutta lauma on huomattavasti pienempi ja varsinkin kun ottaa huomioon, että miehissä on laajalla skaalalla yleiskelvottomia yksilöitä)

"Jos nainen laskee riman riittävän alas, niin taatusti on jo laumana kumppaniksi soveltuvia."

Se menee juurikin toisin päin: riman ollessa alhaalla saa seksiseuraa. Jos haluaa jotain muuta kuin seksiseuraa, täytyy kieltäytyä seksiseurasta.

🦄

• Anonyymi00038 kirjoitti:

"Jos nainen laskee riman riittävän alas, niin taatusti on jo laumana kumppaniksi soveltuvia."

Se menee juurikin toisin päin: riman ollessa alhaalla saa seksiseuraa. Jos haluaa jotain muuta kuin seksiseuraa, täytyy kieltäytyä seksiseurasta.

🦄

Mutta miten olisi mahdollista, ettei matalan riman ylittäneiden joukossa olisi pysyvää parisuhdetta etsiviä.
        Minusta ei ole loogista ettei heitä olisi.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

🦄

Onhan naisia, jotka eivät kanna mitään rimaa, jolloin kuka tahansa ylittyy.
        Suomeksi: pienen pieni mahdollisuus aina?
        Vilma

• Anonyymi00043
        buddy-love kirjoitti:

Mutta miten olisi mahdollista, ettei matalan riman ylittäneiden joukossa olisi pysyvää parisuhdetta etsiviä.

On siellä sellaisiakin. Minäkin olin sellainen niin kauan kuin pidin riman alhaalla.

🦄

• Anonyymi00043 kirjoitti:

On siellä sellaisiakin. Minäkin olin sellainen niin kauan kuin pidin riman alhaalla.

🦄

Mutta silloinhan ongelma on vain lajittelussa.

• Anonyymi00040 kirjoitti:

Vilma

Tuossa tilanteessa parisuhde on täysin varma, kun vain valitsee tarjokkaista sopivimman.

• Anonyymi00052
        buddy-love kirjoitti:

Mutta silloinhan ongelma on vain lajittelussa.

Nimenomaan. Täytyyhän suorittaa haastattelu ensin, jos mietti vakavissaan rekrytointia.
        Vilma

• Anonyymi00052 kirjoitti:

Nimenomaan. Täytyyhän suorittaa haastattelu ensin, jos mietti vakavissaan rekrytointia.
        Vilma

Tuon kuvittelisi olevan melko ongelmatonta.
        (tai jos ei ole, niin pitäisikö julkaista opas niistä kysymyksistä jotka kannattaa esittää)

• Anonyymi00056
        buddy-love kirjoitti:

(tai jos ei ole, niin pitäisikö julkaista opas niistä kysymyksistä jotka kannattaa esittää)

Joo. Tee se. Voit testata täällä sitä, ennen kuin lanseeraat sen laajempaan käyttöön.
        Vilma

• Anonyymi00056 kirjoitti:

Joo. Tee se. Voit testata täällä sitä, ennen kuin lanseeraat sen laajempaan käyttöön.
        Vilma

Joukkoäly lienee tässä toimivin menetelmä.

• buddy-love kirjoitti:

Tein aloituksen, jossa hoidamme ongelman.

• Anonyymi00058
        buddy-love kirjoitti:

Tein aloituksen, jossa hoidamme ongelman.

Upeeta, mahtavaa.
        Innovaatiota täältä käsin!
        Vilma

• Anonyymi00059
        buddy-love kirjoitti:

Joukkoäly lienee tässä toimivin menetelmä.

Joukossa voi kyllä käydä toistekin päin. Jotain tiivistyy?
        Vilma

• Anonyymi00059 kirjoitti:

Joukossa voi kyllä käydä toistekin päin. Jotain tiivistyy?
        Vilma

Jos se tiivistyy pohjalle, niin sen voi dekantoida pois.

• Anonyymi00064
        buddy-love kirjoitti:

Jos se tiivistyy pohjalle, niin sen voi dekantoida pois.

Siis sakkaa?
        (Pörssikurssitkin sakkaa. Metaforaksi?)
        Vilma

• Anonyymi00064 kirjoitti:

Siis sakkaa?
        (Pörssikurssitkin sakkaa. Metaforaksi?)
        Vilma

sakkauksessa lentokone saattaa tiivistyä maan pintaan.

• Anonyymi00067
        buddy-love kirjoitti:

sakkauksessa lentokone saattaa tiivistyä maan pintaan.

Siitä on silloin tosi hankalaa päästä pois.
        Pitäisi olla ihan paperia.
        Vilma

• Anonyymi00067 kirjoitti:

Siitä on silloin tosi hankalaa päästä pois.
        Pitäisi olla ihan paperia.
        Vilma

Kannattaa siis poistua ennen maanpinnan kohtaamista.
        Miksei lentokoneissa ole pakollisia laskuvarjoja, kun on kuitenkin turvavyöt.

• Anonyymi00074
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Vilma

Olen ymmärtänyt ettei aidossa rakkaudessa ole mitään rimaa koska oikeastaan ett voi itse edes päättää keneen rakastut (ja nyt puhun siitä ihan aidon oikeasta rakkaudesta jota kaikki eivät välttämättä koskaan edes koe) nimittäin sitä aitoa kun ei voi välttää jos se tulee vastaan olet puolustuskyvytön sille tunteelle ja se vähät välittää mistään omista vaatimuksistasi tai toiveistasi oli ne sitten ulkonäköön, varakkuuteen tms. liittyviä sua viedään ja meet tunteen mukana.

Kestää koko loppuelämän ei laimene vaan kasvaa ja muuttuu monipuolisemmaks elämän kokemusten myötä mutta se on varmaa että ihminen on silloin sitä mieltä ett vain tämän ihmisen kanssa haluun olla siihen kun kuolema korjaa jomman kumman ekaks täältä pois.

• Anonyymi00078
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Olen ymmärtänyt ettei aidossa rakkaudessa ole mitään rimaa koska oikeastaan ett voi itse edes päättää keneen rakastut (ja nyt puhun siitä ihan aidon oikeasta rakkaudesta jota kaikki eivät välttämättä koskaan edes koe) nimittäin sitä aitoa kun ei voi välttää jos se tulee vastaan olet puolustuskyvytön sille tunteelle ja se vähät välittää mistään omista vaatimuksistasi tai toiveistasi oli ne sitten ulkonäköön, varakkuuteen tms. liittyviä sua viedään ja meet tunteen mukana.

Kestää koko loppuelämän ei laimene vaan kasvaa ja muuttuu monipuolisemmaks elämän kokemusten myötä mutta se on varmaa että ihminen on silloin sitä mieltä ett vain tämän ihmisen kanssa haluun olla siihen kun kuolema korjaa jomman kumman ekaks täältä pois.

Ekaa kappaletta komppaan täysin.
        Toisesta en sano mitään.
        Tuohon ekaa. Sivulliset ovat huomanneet, kun se klik on tapahtunut.
        Vilma

• Anonyymi00127
        buddy-love kirjoitti:

Ei ole siltikään. Minun harvat vaatimukset on, ettei tupakoi ja käytä alkoholia tai nuuskaa. On luotettava ja rehellinen ja ottaa toiset huomioon.

• Anonyymi00131
        Anonyymi00038 kirjoitti:

🦄

Ihme seuraa olisin monet kerrat saanut, mutta en halua mitään yhden illan tai mitään viikkosuhteita vaan kestävän ja sellaisen joka ei perustu vain seksiin. En halua heti antaa seksiä vaan tuntea toisen paremmin ja tutustua toiseen kunnolla.

Mitään seksiseuraa tai seksikaveria en halua.

Vaan sellaisen, jonka kanssa voisimme aikanaan muuttaa yhteen ja perustaa oman perheen.

Sellaista en ole vielä löytänyt joka haluaa kestävän parisuhteen ja suostuisi odottamaan, että tunnen todella hyvin ennenkuin seksiä alan harrastamaan.

• Anonyymi00132
        buddy-love kirjoitti:

Minulla oli yhdessä vaiheessa todella matala vaatimustaso, mutta olisin saanut vain yhden illan juttuja tai ihmisen jolle alkoholi maistuu liian usein ja alkoholista ei suostunut luopumaan tai edes vähentämään alkoholin juomista. Alkoholi oli tärkeämpi kuin minä olen.

Minua ei haittaa, jos harvoin juo alkoholia, mutta jos joku ikinen päivä pitää saada alkoholia niin se minua haittaa.

Välillä voi sauna juomaksi ottaa yhden tai kahden kaljan tai lonkeroa ja merkki päivinä sitten Hyvää lonkeroa tai viiniä.

• Anonyymi00133
        buddy-love kirjoitti:

Kannattaa siis poistua ennen maanpinnan kohtaamista.
        Miksei lentokoneissa ole pakollisia laskuvarjoja, kun on kuitenkin turvavyöt.

Sitä minäkin olen monesti miettinyt.

• Anonyymi00134
        Anonyymi00074 kirjoitti:

On silloinkin rima, mutta sitä ei vaan huomaa, kun on vaaleanpunaisen lasit päässä.

• Anonyymi00135
        Anonyymi00127 kirjoitti:

Ei ole siltikään. Minun harvat vaatimukset on, ettei tupakoi ja käytä alkoholia tai nuuskaa. On luotettava ja rehellinen ja ottaa toiset huomioon.

En löytänyt. Olisin saanut ihmisen jolle alkohli maistuu liian usein. Joka päivä piti saada kaljaa tai muuten ei ollut tyytyväinen ihminen. Ei sitä jaksanut katsoa, että oli niin riippuvainen kaljasta, että heti kun kello oli 9:00 oli kaupassa ostamassa kaljaa.

• Anonyymi00150
        Anonyymi00074 kirjoitti:

197cm pitkä mies niin naista kuin naista viedään kuin lammasta narussa.

• Anonyymi00175
        Anonyymi00135 kirjoitti:

En löytänyt. Olisin saanut ihmisen jolle alkohli maistuu liian usein. Joka päivä piti saada kaljaa tai muuten ei ollut tyytyväinen ihminen. Ei sitä jaksanut katsoa, että oli niin riippuvainen kaljasta, että heti kun kello oli 9:00 oli kaupassa ostamassa kaljaa.

Niin minäkin olen joutunut huomaa, että joillekin alkoholi on kaikista tärkein.

• Anonyymi00210
        buddy-love kirjoitti:

Onhan heitä varmasti eihän ongelma ole siinä vaan siinä kuinka paljon heitä on määrällisesti ylipäätään ja jos niitä matalan riman puolella olevia on suhteellisesti paljon niin ei kaikille riitä niitä riman ylittäviä hyviä miehiä tai edes suht kunnollisia.

Tämän vuoden uutisissa on ihmetelty miesten tekemiä väkivaltarikoksia jossa nainen on menettänyt hengensä. Uutisoitu että joka kuukausi tänä vuonna on kuollut 2 naista tämän vuoden aikana miehen tekemään väkivaltaan.

Ei paljon naurata naisena ja siinä ovat kärsijöinä myös lapset. Eli näitä tällaisia miehiä on määrällisesti melko paljon vaikka vielä eivät olisi onnistuneetkaan naista saamaan hautuumaalle.

Eli kaikki sitten riippuu niistä riman ylittävistä haluavatko pariutua, hankkia lapsia jne. Sehän on kait perussettiä parisuhteissa se vakiintuminen.

Jos näissä riman ylittäneissä miehissä on paljon niitä jotka eivät halua esim. vakiintua, hankkia lapsia jne. niin vaikeaksi menee naisten kannalta kun näitä miehiä koko miespopulaariosta ei kuitenkaan koko naismäärään suhteutettuna ole kaikille otettavaksi.

Tässähän se koko ongelman ydin on kaikkinensa. On aivan liian vähän turvalliseen parisuhteeseen sopivia miehiä jotka haluaisivat myös perheen ja ovat uskollisia jne.

Naiset tulee kyynisiksi ennen pitkää ja haluavatkin jäädä mieluummin sinkuiksi loppuelämäkseen koska sekin on parempi vaihtoehto kuin sen väkivaltaisen miehen kanssa eläminen tai lähtevät sitten hakemaan sitä matalan rajan ylittäviä suomen rajojen ulkopuolelta. Yksi hyvä vaihtoehto sekin.

• Anonyymi00212
        Anonyymi00132 kirjoitti:

Minulla oli yhdessä vaiheessa todella matala vaatimustaso, mutta olisin saanut vain yhden illan juttuja tai ihmisen jolle alkoholi maistuu liian usein ja alkoholista ei suostunut luopumaan tai edes vähentämään alkoholin juomista. Alkoholi oli tärkeämpi kuin minä olen.

Minua ei haittaa, jos harvoin juo alkoholia, mutta jos joku ikinen päivä pitää saada alkoholia niin se minua haittaa.

Välillä voi sauna juomaksi ottaa yhden tai kahden kaljan tai lonkeroa ja merkki päivinä sitten Hyvää lonkeroa tai viiniä.

Ja tuo kuulostaa selkeesti jo alkoholistilta eli ongelmia seurais rutkakaupalka hyvä ettet huolinu.

• Anonyymi00213
        Anonyymi00150 kirjoitti:

197cm pitkä mies niin naista kuin naista viedään kuin lammasta narussa.

Ei viedä! Kukaan nainen ei halua väkivaltaista juoppoa on sitten kuinka pitkä tahansa.

• Anonyymi00246
        buddy-love kirjoitti:

Tarkoitat kaipa miesten omasta päästään keksimää, naisten itselleen asettamaa rimaa?. Mielikuvituksissa luotua rimaa, jonka alapuolelle, lähes kaikki ehkä jää. Mistä ihmeestä mies sen naisen itselleen asettaman riman korkeuden näkee?. Kuinka tyrkky pitäis olla. Pitäisikö olla kaikille miehille syli näkyvästi avoinna vaan noin yleensä ottaen?.
        Sivusta pakko kommentoida

• Anonyymi00246 kirjoitti:

Tarkoitat kaipa miesten omasta päästään keksimää, naisten itselleen asettamaa rimaa?. Mielikuvituksissa luotua rimaa, jonka alapuolelle, lähes kaikki ehkä jää. Mistä ihmeestä mies sen naisen itselleen asettaman riman korkeuden näkee?. Kuinka tyrkky pitäis olla. Pitäisikö olla kaikille miehille syli näkyvästi avoinna vaan noin yleensä ottaen?.
        Sivusta pakko kommentoida

Ääh...
        Se rima joka on päällä silloin kun vastaantulevien miesten kohdalla sisäinen automaatti hokee "ei toi, ei toi, ei toi, eikä varsinkaan tuo, eikä tuokaan".

• Anonyymi00251
        Anonyymi00038 kirjoitti:

🦄

Mä olen pyörinyt deittipalveluissa enkä ole löytänyt kuin hetken huumaa missä vika?
        Komea pitkä mies ei polta juo harvoin urheilee käyt töissä ei ole väkivaltainen puhuu ja pussaa asiat muutenkin kunnossa. Matkustelu ei tosin kiinnosta enkä ole miljonääri. Eikö näillä pitäisi löytyä silti nainen joka etsii kumppania tositarkoituksella ei rahojen ja matkailun takia mutta ei löydy miksi?

• Anonyymi00252
        buddy-love kirjoitti:

Itse miehenä tykkään seksistä ja haluan sitä ja aika nopeastikkin voi edetä siihen mutta se ei tarkoita sitä etten haluaisi mitään muuta. Eli seksin haluaminen ei poista sitä rakkauden ja pitkän parisuhteen juttua.

• Anonyymi00253
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Vilma

Joo mutta kannattaa Vilma muistaa haastattelussa se että tutustuminen ei ole sitä että mies yksin tekee aloitteen jatkuvasti. On miehiä kuten itsekkin joka lopettaa siihen jos huomaa että naiselta ei tule minkäänlaista vastakaikua tai aloitetta kysymyksiin tai keskusteluihin.

• Anonyymi00254
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Tätä odotellessa. Sitten ruuttuun tulee sinikka 63v joka näyttää meikatulta leo lastumäeltä. Voinko rakastua tähän? Tuskin. Seksiä meillä ei ainakaan olisi.

• Anonyymi00257
        Anonyymi00131 kirjoitti:

Ihme seuraa olisin monet kerrat saanut, mutta en halua mitään yhden illan tai mitään viikkosuhteita vaan kestävän ja sellaisen joka ei perustu vain seksiin. En halua heti antaa seksiä vaan tuntea toisen paremmin ja tutustua toiseen kunnolla.

Mitään seksiseuraa tai seksikaveria en halua.

Vaan sellaisen, jonka kanssa voisimme aikanaan muuttaa yhteen ja perustaa oman perheen.

Sellaista en ole vielä löytänyt joka haluaa kestävän parisuhteen ja suostuisi odottamaan, että tunnen todella hyvin ennenkuin seksiä alan harrastamaan.

Nyt kun Vilma pakotti tätä ajattelemaan, niin monet kertovat eronneena koska menivät yhteen järkisyistä, suhde on laimennut veli ja sen sisar suhteeksi tai jopa äitihahmoksi.

Tehokkaammin se toimii niin, ettei suhteen alkamista/etenemistä ei voi estää, jos kahden ihmisten väliin syntyy intohimoa. Vaatii se siis jonkinlaisen kohtaamisen, mutta aika välittömästi ne lamput syttyvät.

Viettien ja himojen on taasen epäilty häiriintyneen ympäristömyrkyistä ja muovista liukenevien hormonien tavoin vaikuttavista aineista, joten onko sitä enää kuin harvoilla?

Jos ei ole tuntenut koskaan halua seksiin kenenkään kanssa, niin eipä parisuhteessakaan ole mitään järkeä.

• Anonyymi00258
        Anonyymi00257 kirjoitti:

Nyt kun Vilma pakotti tätä ajattelemaan, niin monet kertovat eronneena koska menivät yhteen järkisyistä, suhde on laimennut veli ja sen sisar suhteeksi tai jopa äitihahmoksi.

Tehokkaammin se toimii niin, ettei suhteen alkamista/etenemistä ei voi estää, jos kahden ihmisten väliin syntyy intohimoa. Vaatii se siis jonkinlaisen kohtaamisen, mutta aika välittömästi ne lamput syttyvät.

Viettien ja himojen on taasen epäilty häiriintyneen ympäristömyrkyistä ja muovista liukenevien hormonien tavoin vaikuttavista aineista, joten onko sitä enää kuin harvoilla?

Jos ei ole tuntenut koskaan halua seksiin kenenkään kanssa, niin eipä parisuhteessakaan ole mitään järkeä.

..eli hylkäsin nuo rimajutut.

Nuoremmilla ihmisillä on vain ylipäätään enemmän kiinnostunut seksiin. Mielestäni hyvä niin, koska ei se siitä kiihtymään päin yleensä ole. Moni osaa jättää ainakin kokeilut ja hölmöilyt pois.

• Anonyymi00260
        Anonyymi00132 kirjoitti:

Jotkut vähättelee omaa alkoholin kulutusta.

• Anonyymi00261
        Anonyymi00135 kirjoitti:

Mieluummin elään sitten yksin.

Enää en päiväkään ala katsomaan kuinka alkoholista on tullut ni iso osa elämää, ettei aamu lähde käyntiin, jos ei saa kaljaa aamupalaksi.

• Anonyymi00262
        Anonyymi00210 kirjoitti:

Onhan heitä varmasti eihän ongelma ole siinä vaan siinä kuinka paljon heitä on määrällisesti ylipäätään ja jos niitä matalan riman puolella olevia on suhteellisesti paljon niin ei kaikille riitä niitä riman ylittäviä hyviä miehiä tai edes suht kunnollisia.

Tämän vuoden uutisissa on ihmetelty miesten tekemiä väkivaltarikoksia jossa nainen on menettänyt hengensä. Uutisoitu että joka kuukausi tänä vuonna on kuollut 2 naista tämän vuoden aikana miehen tekemään väkivaltaan.

Ei paljon naurata naisena ja siinä ovat kärsijöinä myös lapset. Eli näitä tällaisia miehiä on määrällisesti melko paljon vaikka vielä eivät olisi onnistuneetkaan naista saamaan hautuumaalle.

Eli kaikki sitten riippuu niistä riman ylittävistä haluavatko pariutua, hankkia lapsia jne. Sehän on kait perussettiä parisuhteissa se vakiintuminen.

Jos näissä riman ylittäneissä miehissä on paljon niitä jotka eivät halua esim. vakiintua, hankkia lapsia jne. niin vaikeaksi menee naisten kannalta kun näitä miehiä koko miespopulaariosta ei kuitenkaan koko naismäärään suhteutettuna ole kaikille otettavaksi.

Tässähän se koko ongelman ydin on kaikkinensa. On aivan liian vähän turvalliseen parisuhteeseen sopivia miehiä jotka haluaisivat myös perheen ja ovat uskollisia jne.

Naiset tulee kyynisiksi ennen pitkää ja haluavatkin jäädä mieluummin sinkuiksi loppuelämäkseen koska sekin on parempi vaihtoehto kuin sen väkivaltaisen miehen kanssa eläminen tai lähtevät sitten hakemaan sitä matalan rajan ylittäviä suomen rajojen ulkopuolelta. Yksi hyvä vaihtoehto sekin.

Mieluummin elään yksin. Olisin saanut ihmisen joka selvänä oli ihana ja turvallinen ja luotettava ja rakastin häntä, kun oli selvänä!

Mutta kun joi hän muuttui aivan toiseksi ihmiseksi ja oli väkivaltainen minua kohtaan.

Ekan kerran jälkeen annoin anteeksi, kun sai vakuteltu minua, että se oli vahinko.

Mutta ei se ollut vahinko!
        Sen sain huomata aina, kun hän joi.

Väkivaltaa en hyväksy lainkaan enää yhtään ja sen opin siitä, että nykyään kerrasta poikki

• Anonyymi00263
        Anonyymi00212 kirjoitti:

Ja tuo kuulostaa selkeesti jo alkoholistilta eli ongelmia seurais rutkakaupalka hyvä ettet huolinu.

Samaa mieltä olen. Varsinkin, kun välillä näen häntä ja edelleen juo usein!

• Anonyymi00265
        buddy-love kirjoitti:

Ääh...
        Se rima joka on päällä silloin kun vastaantulevien miesten kohdalla sisäinen automaatti hokee "ei toi, ei toi, ei toi, eikä varsinkaan tuo, eikä tuokaan".

Muualta hyppään keskusteluun. En minä nyt työmatkalla mitään suhteita etsi.

• Anonyymi00266
        Anonyymi00251 kirjoitti:

Mä olen pyörinyt deittipalveluissa enkä ole löytänyt kuin hetken huumaa missä vika?
        Komea pitkä mies ei polta juo harvoin urheilee käyt töissä ei ole väkivaltainen puhuu ja pussaa asiat muutenkin kunnossa. Matkustelu ei tosin kiinnosta enkä ole miljonääri. Eikö näillä pitäisi löytyä silti nainen joka etsii kumppania tositarkoituksella ei rahojen ja matkailun takia mutta ei löydy miksi?

Itsekehua dinulta ainakin löytyy

• Anonyymi00265 kirjoitti:

Muualta hyppään keskusteluun. En minä nyt työmatkalla mitään suhteita etsi.

Eihän kyse ole siitä, että etsisi, vaan siitä, että nainen alitajuisesti luokittelee vastaantulevia miehiä automaattisesti kelvollisiin ja kelvottomiin (ja niitä kelvollisia on ilmeiseti tavattoman harvassa).
        Sama ilmiö on käynnissä myös vaarallinen/vaaraton-asteikolla.

• Hmm, no en koe helpommaksi. Jollei itse ole yhtään aloitteellinen tai ruusu, jää kyllä hyvinkin takariviin huomiotta siinä kun ne ruususet huomataan. Ainoa vaihtoehto on olla itse aloitteellinen tilanteessa, jossa jää seinäruusuksi on and on. Like me use to be. 😅

• Anonyymi00002

Naisten pariutuminen on OLLUT helpompaa, tähän asti. Mutta nyt se on vaikeutunut erittäin paljon viime vuosina. Ja tulee vaikeutumaan edelleen, lopulta tullen mahdottomaksi.

• Mikä siitä tulee tekemään mahdottoman? Joku visio?

• Anonyymi00004
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Mikä siitä tulee tekemään mahdottoman? Joku visio?

Miehet on vaan saaneet tarpeekseen.

Lisäksi ylemmän tason naisiksi itsensä kokevat, joita on melko suuri osa naisista, eivät hyväksy mitään oman tasonsa alle menevää, jolloin heille pariutumiseen sopivat miehet ovat erittäin pieni ryhmä, alle 5% miehistä. Silloin kilpailu on erittäin kovaa.

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Miehet on vaan saaneet tarpeekseen.

Lisäksi ylemmän tason naisiksi itsensä kokevat, joita on melko suuri osa naisista, eivät hyväksy mitään oman tasonsa alle menevää, jolloin heille pariutumiseen sopivat miehet ovat erittäin pieni ryhmä, alle 5% miehistä. Silloin kilpailu on erittäin kovaa.

Kokeeko kukaan itseään ylemmän tason naiseksi ja jos niin millä perusteella?

Hyväksymistäkin on niin montaa sorttia, pintaliito hyväksyntää ja oikeesti kohtaa ihmisen, että epäilen pintaliitäjien olevan niitä joille ei kukaan kelpaa.

Seuraava kysymys, kuka vittu haluaa edes pintaliitäjän?

• Anonyymi00014
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Hyväksymistäkin on niin montaa sorttia, pintaliito hyväksyntää ja oikeesti kohtaa ihmisen, että epäilen pintaliitäjien olevan niitä joille ei kukaan kelpaa.

Ei kannata jutella tuon kanssa. Se on juuri yksi niistä valehtelijoista.

Se ei perustele mielipidettään millään, ei edes omalla kokemuksellaan. En tiedä miksi se edes keskustelee naisista, koska inhoaa heitä.

🦄

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei kannata jutella tuon kanssa. Se on juuri yksi niistä valehtelijoista.

Se ei perustele mielipidettään millään, ei edes omalla kokemuksellaan. En tiedä miksi se edes keskustelee naisista, koska inhoaa heitä.

🦄

Ja milläs sarvipää perustelee omia mielipiteitään?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Painovoimalla...?

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Ilmoitan yksärin puolesta, että olen jakanut hänelle intialaisen asiantuntijaryhmäni osoitetiedot, joten kaikki hänen mielipiteensä ovat asiantuntijoiden läpikäymiä ja siten erittäin päteviä.

• Anonyymi00033
        buddy-love kirjoitti:

Ilmoitan yksärin puolesta, että olen jakanut hänelle intialaisen asiantuntijaryhmäni osoitetiedot, joten kaikki hänen mielipiteensä ovat asiantuntijoiden läpikäymiä ja siten erittäin päteviä.

Kyllä, tähän uskon täysillä, intialainen scammerijoukko vahvistaa hänen mielipiteensä, aina tarvittaessa.

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Kyllä, tähän uskon täysillä, intialainen scammerijoukko vahvistaa hänen mielipiteensä, aina tarvittaessa.

Olen antanut potkuja kaikille kelvottomille, joten siellä on vain parasta sikäläistä laatua olevia työntekijöitä.
        (tosin ne vaativat jatkuvasti lisää palkkaa ja muita etuja, ja toisinaan sekoilevat siviilielämässään melko kummallisesti, mutta muuta vikaa niissä ei ole)

• Anonyymi00036
        buddy-love kirjoitti:

Meillähän oli puhetta, ettei sitä paljasteta... 😱

Minäkin joudun nyt sitten kertomaan, että intialainen asiantuntijaryhmäsi on sisäisten kiistojen vuoksi jakautunut kahtia. Toinen ryhmittymä kutsuu itseään nimellä "Kala" ja toinen nimellä "Kutta". Joudut varmasti neuvottelemaan heidän kanssaan pitkään, että saat kahtiajakautuneen joukon pysymään yhdessä...

🦄

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Meillähän oli puhetta, ettei sitä paljasteta... 😱

Minäkin joudun nyt sitten kertomaan, että intialainen asiantuntijaryhmäsi on sisäisten kiistojen vuoksi jakautunut kahtia. Toinen ryhmittymä kutsuu itseään nimellä "Kala" ja toinen nimellä "Kutta". Joudut varmasti neuvottelemaan heidän kanssaan pitkään, että saat kahtiajakautuneen joukon pysymään yhdessä...

🦄

Johtuu varmaan siitä musiikkivideosta, josta ne ovat jankuttaneet jo viikon verran.
        Taas niitä niiden omituisia uskontojuttuja, mutta tuskin yhtä hankala kuin silloin kun ne keksivät, että toimistorakennuksen kellarissa asuu pyhiä rottia.
        Paras vain olla kiinnittämättä asiaan huomiota, niin ne unohtavat kohta koko jutun..

• Anonyymi00060
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Painovoimalla...?

Ai fysiikan lakejakin sovelletaan...
        Vilma

• Anonyymi00176
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Minä en ole pintaliitäjä, muttei kiinnosta ihminen, jolle alkoholi on tärkeämpi kuin minä.

• Anonyymi00214
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No tämäpä se! En naisena pysty ymmärtämään tätä tasoteoria höpötystä. Itse haluan miehen joka kohtelee naista hyvin eli on turvallinen, miehekäs ja kykenee hyvään parisuhteeseen jossa molemmat ovat tyytyväisiä ja onnellisia. Osaa rakastaa aidosti eikä mieti mitään hiton tasoteorioita.

• Anonyymi00229
        Anonyymi00214 kirjoitti:

No tämäpä se! En naisena pysty ymmärtämään tätä tasoteoria höpötystä. Itse haluan miehen joka kohtelee naista hyvin eli on turvallinen, miehekäs ja kykenee hyvään parisuhteeseen jossa molemmat ovat tyytyväisiä ja onnellisia. Osaa rakastaa aidosti eikä mieti mitään hiton tasoteorioita.

Enpä ole minäkään ymmärtänyt, jos kaikki on kohdallaan niin kaikki lutviutuu kohdalleen automaattisesti tai pienellä ohjailulla. Ei siinä tarvita tasoteorioita missään vaiheessa, eikä käy kyllä mielessäkään.

(Tekisi mieleni sanoa ettei ainakaan järjellä varustetun yksilön mielessä :) )
        -sivusta

• Anonyymi00003

Mikäli nainen hyväksyy ulkomaalaisen miehen, niin saa sen heti kun vaan haluaa. Ja joskus ihan haluamattakin.

• Anonyymi00005

Miesten kannattaisi panna parastaan kaikilla tasoilla, ettei tarvitse a i n a viitata ulkolaisiin. Ei tarvitse imitoida silti manolitoja tai shemenkkoja.
        Vilma

• Anonyymi00247
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miesten kannattaisi panna parastaan kaikilla tasoilla, ettei tarvitse a i n a viitata ulkolaisiin. Ei tarvitse imitoida silti manolitoja tai shemenkkoja.
        Vilma

Itse ihmettelen tuota ulkomaalaisten miesten helppoa saamista jos vaan haluaa.

Ensinnäkin ulkomaalaisia miehiä on ihan yhtä moneen junaan kuin suomalaisiakin. Eli ei heistäkään kaikille kuka vaan nainen kelpaa. Tuo ajatus johtunee siitä ettei ole tietämystä ulkomaalaisista oikeastaan yhtään.

Itse olen työni puolesta ollut tekemisissä ulkomaalaisten niin naisten kuin miestenkin kanssa ja kyllä skaala voi olla melkoisen laaja kuten suomalaisissakin.

Törmäsin myös niin älykkäisiin tyyppeihin että alta pois. Esim. noissa IT-hommissa aivan käsittämättömän hyviä ja eräät jo varmaan työskentelee todella haastavissa vaikeissa ja brilljanttia ammattitaitoa ja älykkyyttä vaativissa hommissa.

Näitä joilla äo lähentelee 200 on tietysti kaikissa kansalaisuuksissa mutta on välillä hämmentävää huomata miten todella älykkäitä tyyppejä sieltä löytyy.

Eli ei teilata kaikkia.

• Anonyymi00006

Jee. Incelit ovat keksineet Laasasen tasoteariat, jotka kehitettiin jenkeissä 80 -luvulla.

• Anonyymi00008

Millainen se on?
        No, miten pitkälle Laasanen on päässyt tai korkealle?
        Vilma
        Ihan mielenkiinnosta...

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Millainen se on?
        No, miten pitkälle Laasanen on päässyt tai korkealle?
        Vilma
        Ihan mielenkiinnosta...

Se onkin pitempi tarina, mutta lyhyesti:
        liki 20 vuotta sitten sosiologi H.Laasanen kirjoitti ja julkaisi pamflettityyppisen opuksen
        "Naisen seksuaalinen valta"
        ja se jos mikä oli ollut iso hitti Sinkut palstalla, lähinnä miesten joukossa. Silloin on tullut palstalle paljon uutta termistöä, atm, ytm, "kiltti ja kunnollinen", hypergamia, naisten markkina-arvo- ja tasoteorioiden selvitysten mukana ym.

Lieneekö ollut myös halu suitsia naisen seksuaalista valtaa, kun tunnetusti miehen aivojen otsalohko (kontrolli) helposti putoaa päältä eli erään laulun sanoin "Vanha rakuuna kun naisen näkee, päässä tärähtää....."
        naisella pariutumismahdollisuuksissa on liiaksi itsemääräämisvaltaa miesten haluihin nähden tms..
        Jälkikäteen ajateltuna kirja lienee tarjonnut siihen aikaan (tulkittu) liikaa katteetonta toivoa palstan kantaväestön joukossa ("saamisessa naisten käyttäytymismalleja kuriin")

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Se onkin pitempi tarina, mutta lyhyesti:
        liki 20 vuotta sitten sosiologi H.Laasanen kirjoitti ja julkaisi pamflettityyppisen opuksen
        "Naisen seksuaalinen valta"
        ja se jos mikä oli ollut iso hitti Sinkut palstalla, lähinnä miesten joukossa. Silloin on tullut palstalle paljon uutta termistöä, atm, ytm, "kiltti ja kunnollinen", hypergamia, naisten markkina-arvo- ja tasoteorioiden selvitysten mukana ym.

Lieneekö ollut myös halu suitsia naisen seksuaalista valtaa, kun tunnetusti miehen aivojen otsalohko (kontrolli) helposti putoaa päältä eli erään laulun sanoin "Vanha rakuuna kun naisen näkee, päässä tärähtää....."
        naisella pariutumismahdollisuuksissa on liiaksi itsemääräämisvaltaa miesten haluihin nähden tms..
        Jälkikäteen ajateltuna kirja lienee tarjonnut siihen aikaan (tulkittu) liikaa katteetonta toivoa palstan kantaväestön joukossa ("saamisessa naisten käyttäytymismalleja kuriin")

Minä vastustan tuollaista teoriaa, tuo ilmiö on seurausta ainoastaan fe mi nismistä ja sen vaikutuksista naisiin sekä yhteiskuntaan. Ja tuo ilmiö on vain VÄLIAIKAINEN, ei pysyvä. Sitä ei ole ollut olemassa ennen naisen voimaantumisen aikakautta, eikä tule olemaan enää sen jälkeenkään. On turha tehdä tuollaisia teorioita jostain väliaikaisesta ilmiöstä joka on vain kuin salamanväläys ihmisen kokonaishistoriassa.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Minä vastustan tuollaista teoriaa, tuo ilmiö on seurausta ainoastaan fe mi nismistä ja sen vaikutuksista naisiin sekä yhteiskuntaan. Ja tuo ilmiö on vain VÄLIAIKAINEN, ei pysyvä. Sitä ei ole ollut olemassa ennen naisen voimaantumisen aikakautta, eikä tule olemaan enää sen jälkeenkään. On turha tehdä tuollaisia teorioita jostain väliaikaisesta ilmiöstä joka on vain kuin salamanväläys ihmisen kokonaishistoriassa.

Kummalla tahansa on seksuaalista valtaa. Kumpi tahansa voi pihdata eli laittaa jalat ristiin.
        Vilma

• Anonyymi00068
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kummalla tahansa on seksuaalista valtaa. Kumpi tahansa voi pihdata eli laittaa jalat ristiin.
        Vilma

Ehkä, mutta miehelle se on erittäin vaikeaa.

Toki kummallakin on seksuaalista valtaa, tai sitten sitä ei ole. Joko on tai ei, riippuen henkilöstä.

• Anonyymi00075
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niin ja tuolle Laasaselle joka tuon tasoteorian kehitti kävikin niin että törmäsi naiseen ja rakastui ja oletettavasti elävät hyvää perhe-elämää tälläkin hetkellä. No Laasasta ei oo ainakaan näkyny enäätasoteorioitaaan esittämässä..

• Anonyymi00079
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Niin ja tuolle Laasaselle joka tuon tasoteorian kehitti kävikin niin että törmäsi naiseen ja rakastui ja oletettavasti elävät hyvää perhe-elämää tälläkin hetkellä. No Laasasta ei oo ainakaan näkyny enäätasoteorioitaaan esittämässä..

Toisaalta. Onnellinen käänne. Silti.
        Vilma
        Emme aina ole ihan oikeassa. Usein melkein.

• Anonyymi00151
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Ja mikä tuossa laasasen rakkaustarinassa rikkoi sääntöä ettei teoria nyt enää toimikaan?

• Anonyymi00178
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Vilma

Kumpikin

• Anonyymi00215

Niin muuten tossa mietin ett Laasasta ei oo näkyny pitkiin aikoihin tasoteorioitaan paukuttamassa.

Hänhän taisi pariutua jonkun naisen kanssa tuliko siitä sitten ihan vakava RAKKAUSSUHDE jossa millään tyhmillä tasoteorioilla ei ole minkään vertaa väliä.

Ehkä hän sitten itsekin ymmärsi kun ihan aidosti rakastui niin ne tasoteoriat voi heittää roskiin minne kuuluvatkin.

• Anonyymi00238
        Anonyymi00215 kirjoitti:

Niin muuten tossa mietin ett Laasasta ei oo näkyny pitkiin aikoihin tasoteorioitaan paukuttamassa.

Hänhän taisi pariutua jonkun naisen kanssa tuliko siitä sitten ihan vakava RAKKAUSSUHDE jossa millään tyhmillä tasoteorioilla ei ole minkään vertaa väliä.

Ehkä hän sitten itsekin ymmärsi kun ihan aidosti rakastui niin ne tasoteoriat voi heittää roskiin minne kuuluvatkin.

Laitoin sosiaaliseen mediaan profiilin niin nyt jossain vaiheessa yhden kanssa tavataan

• Anonyymi00249
        Anonyymi00151 kirjoitti:

Ja mikä tuossa laasasen rakkaustarinassa rikkoi sääntöä ettei teoria nyt enää toimikaan?

Taisi olla ihan vaan se perinteinen eli rakkaus käveli vastaan. Ei siinä silloin mitkään tasoteoriat tuu mieleen kun sydän lyö tuhatta ja sataa ja pää sanoo että tuon haluan ja vain tuon. Ja molemmilla samat ajatukset niin siitäpä se sit homma etenee. 🥰

• Anonyymi00007

nooh niin.. mutta ehkä joku palstailukin on osa sosiaalista kanssakäymistä.. kuin itse joku NATOn pitkä takki kun jos voi tulla vwesisadetta niin hupullinen tuollain ulkotakiksi M65

• Liekö sinkut palsta mikään pariutumisen mekka missään mielessä 😄.

Henkilökohtainen mielipiteeni aiheesta on että naispuolisen on keskimäärin helpompi löytää miespuolista seuraa halutessaan kuin miehen naispuolista, eikä tarvitse kuin tuijottaa deittipalveluiden käyttäjämääriin ja sukupuolijakaumiin.

Enkä muuta mielipidettäni aiheesta sitten millään vaikka miten yleistettäisiin 😁

• Anonyymi00010

No, minä en puhunut seuran löytämisestä vaan pariutumisesta. ☺️

Seuran löytäminen onkin helppoa.

🦄

• Anonyymi00010 kirjoitti:

No, minä en puhunut seuran löytämisestä vaan pariutumisesta. ☺️

Seuran löytäminen onkin helppoa.

🦄

Minä en taas halunnut eritellä pariutumisen kestoa, sitä kun ei tutustuessaan pysty välttämättä määrittelemään etukäteen. Enkä erittele myöskään seuranhakua parinmuodostamisesta toisin kuin jotkut tekevät :).

• Anonyymi00037
        Ex-Lukka kirjoitti:

Minä en taas halunnut eritellä pariutumisen kestoa, sitä kun ei tutustuessaan pysty välttämättä määrittelemään etukäteen. Enkä erittele myöskään seuranhakua parinmuodostamisesta toisin kuin jotkut tekevät :).

No, siihen tuo sinun nimimerkkisikin taitaa viitata.

🦄

• Anonyymi00044

Kaipaan esimerkkejä.
        Mietin, miesten pitäisi siis ottaa jotain oppia naisista. Mitä?
        Vilma

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Kaipaan esimerkkejä.
        Mietin, miesten pitäisi siis ottaa jotain oppia naisista. Mitä?
        Vilma

Ei voi paritella, ellei ole seuraa.
        Vilma

• Anonyymi00037 kirjoitti:

No, siihen tuo sinun nimimerkkisikin taitaa viitata.

🦄

Ei viittaa, mutta sovitaan että valmista tuli :)

• Kylä seommeinaan miehenkin helppo löytää elämäm kumppani kuha ajaa reemium luokan autolla ja tuoksuu menneniltä. Seommeinaan ollut vallan Hiaseja ja Carinoita ennen tätä kasi pätkä Volvoa ja olen huomannut että tanssi paikoilla naiset kiinnostuu heti kun vähän mainitsee Volvosta. Nokkaakselin asento anturi tähän piti vaihtaa mutta muuten on ollut luotettava peli ja herraskaista kyytiä. Hiasesta sai meinaan vieläpä hyvän raha nipun kouraan kun tumma poika tuli Risman parkki paikalla juttelemaan. Siellä se varmasti vieläkin rutkuttaa ja jyrisee mutta jumankautammeinaan toimii Afriikassa jonkun perheen tai virman jokapäiväisenä käyttöautona 👍👍👍

• Anonyymi00009

"Nokkaakselin asento anturi tähän piti vaihtaa"

Vaihdettiinko tuo ilman jakoketjun tai -hihnan vaihtoa?

🦄

• Anonyymi00009 kirjoitti:

"Nokkaakselin asento anturi tähän piti vaihtaa"

Vaihdettiinko tuo ilman jakoketjun tai -hihnan vaihtoa?

🦄

Ihan ite hain muutama vuosi sitten hondiksen myymälästä kun hän teki auto hommia. Ihan ilman jako pään remmin vaihtoa se onnistui. Kylä meinaan se hihnakin pitää muistaa vaihtaa ajallaan mutta sen tein Uuren kaupungin mökillä Jeren kanssa. Jeren Carinalla on muuten ajettu jo yli puoli miljoonaa kilo metriä eikä meinaan koskaan ole tarvinnut tehrä muuta kuhan jako pään remmin on vaihtanut ja jotain palloniveliä sekä jarrupaloja.

• Anonyymi00011

Ei yosiaankaan pidä paikkaansa, etenkin jos yritetään lykätä teini-ikäisten pariin ja kiinnostumaan Harry Pottereista tai ylenmäärin uppoutumaan fantasiamasilmoihin. Ei siinä sen puoleen, olen lukenut Tolkieni, mutten fanita ja pelkästään yhteen genreen fakkiutuminen, ei kuulu taipumuksiini.

• Anonyymi00024

Tuo onkin miehinen ominaisuus, yhteen asiaan keskittyminen ja siihen täysillä paneutuminen ja sen asian tai alan asiantuntijaksi tuleminen. Naiset eivät tuollaisesta mitään ymmärrä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tuo onkin miehinen ominaisuus, yhteen asiaan keskittyminen ja siihen täysillä paneutuminen ja sen asian tai alan asiantuntijaksi tuleminen. Naiset eivät tuollaisesta mitään ymmärrä.

Ei se olekaan todellista minua vaan oletus, joka minuun asetetaan ulkopäin muiden taholta.

Minä tylsistynyt, jos minun oletetaan keskittyvän ainoastaan yhteen seikkaan tai aiheeseen.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Käsitän asiantuntijuuden eri tavoin, kuin sinä ja ennemminkin työelämään liittyväksi laaja-alaiseksi ja monipuoliseksi tietotaidoksi. En niinkään yhteen suppeaan osa-alueeseen intensiivisesti keskittymiseksi.

• Anonyymi00015

Naisilla on seksuaalinen valta ja pariutuminen on ollut naisille helpompaa, mutta seksuaalinen valta on saavuttanut päätepisteensä ja nyt myös naisten pariutuminen on vaikeutunut, koska komeita miesmalleja ei riitä kaikille naisille, joten sinkkuus koskettaa myös naisia.

• Anonyymi00048

"komeita miesmalleja ei riitä kaikille naisille"

Älä selitä tuota vanhaa hömppää, se ei pidä paikkaansa. Naiset ovat erilaisia joten heillä on ihan kaikilla erilainen maku miesten suhteen. Harva etsii komeita miesmalleja, mutta useampi ihan tavallista normaalia, itselleen sopivaa miestä.

- Sheena

• Anonyymi00076
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Älä selitä tuota vanhaa hömppää, se ei pidä paikkaansa. Naiset ovat erilaisia joten heillä on ihan kaikilla erilainen maku miesten suhteen. Harva etsii komeita miesmalleja, mutta useampi ihan tavallista normaalia, itselleen sopivaa miestä.

- Sheena

Naiset ja miehet taitaa erota siinä ett miehille puutteessa kelpaa liki kuka vaan nainen mut naisille ei.

Tähän syynä tietysti se ett naisilla on miesten suhteen aina omat riskinsä. Eli jos haluaa välttää tiettyjä ikäviä seurauksia kuten nyt vaikka kaltoinkohtelu jollain tavalla vaikkapa väkivaltainen sadistinen raiskaus niin kenen tahansa miehen matkaan ei kannata lähteä.

Seuraukset luemme uutisista ja pahimmat keissit päätyy hautuumaalle. Eli naisille se ei todellakaan ole niin että meempäs tästä miehen iskemään ravintolasta.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Naiset ja miehet taitaa erota siinä ett miehille puutteessa kelpaa liki kuka vaan nainen mut naisille ei.

Tähän syynä tietysti se ett naisilla on miesten suhteen aina omat riskinsä. Eli jos haluaa välttää tiettyjä ikäviä seurauksia kuten nyt vaikka kaltoinkohtelu jollain tavalla vaikkapa väkivaltainen sadistinen raiskaus niin kenen tahansa miehen matkaan ei kannata lähteä.

Seuraukset luemme uutisista ja pahimmat keissit päätyy hautuumaalle. Eli naisille se ei todellakaan ole niin että meempäs tästä miehen iskemään ravintolasta.

Silti ne naiset tekee juuri tuota kokoajan, mutta kännykän kautta. Ei toki ihan kenen kanssa tahansa, vaan YTM:m kanssa ainoastaan.

• Anonyymi00180

Ei miehen tarvitse olla komea.

Vaan luotettava ja jolle ei liian usein alkoholi maistu.

Kuka haluaa parisuhdetta ihmisen kanssa joka jokai ikinen päivä juo alkoholia?

Alkoholia voi nauttia joskus, muttei joka päivä.

• Anonyymi00181

Älä sinä hauku ketään. Kuka ny mallia haluaa puolisoksi?

• Anonyymi00218
        Anonyymi00048 kirjoitti:

- Sheena

Näissä parisuhteissa tuntuu puuttuvan täysin yksi asia eli nykyisin ei ilmeisesti enää rakastuta siis ihan aidosti eli en puhu ihastumisesta se on heppoinen juttu aitoon rakkauteen verrattuna? Pinnalliset asiat tuntuvat miehilläkin olevan vaan mielessä ei ihme että pariutumisesta on tullu jo iso ongelma.

• Anonyymi00219
        Anonyymi00077 kirjoitti:

Silti ne naiset tekee juuri tuota kokoajan, mutta kännykän kautta. Ei toki ihan kenen kanssa tahansa, vaan YTM:m kanssa ainoastaan.

En oikein ymmärrä tuota YTM juttua naisena. Mitä minä siis haen jos näitä YTM miehiä haluaisin kerroppas.

• Anonyymi00232
        Anonyymi00219 kirjoitti:

En oikein ymmärrä tuota YTM juttua naisena. Mitä minä siis haen jos näitä YTM miehiä haluaisin kerroppas.

Palstaa jonkun aikaa seuranneena vihjaisisin hienovaraisesti etteivät ytm ja tasoteoriajutut ole mitään varsin tuoreita aiheita palstalla.
        Lisäksi ns. vastineen saanti mielipiteelleen ei ehkä ole vaivan arvoista :D

• Mitähän ne sellaiset ratksisut olisivat. Osa ihmisistä elää parina ja osa ei. Suurempi osa kuolee parittomana kuin parillisena. Se on vain elämää. Yksin olet sinä ihminen.

• Anonyymi00019

Ehkä kaikista mielenkiintoisimpia ovat yksilöt, jotka ovat parisuhteessa vaikka eivät halua olla parisuhteessa, sen takia koska eivät halua kuolla yksin. Väkisin tulee mieleen, että onko näin sanovalla ihmisellä mielessä joku murha-itsemurha-skenaario. Harva täältä muuten käsikädessä lähtee.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Ehkä kaikista mielenkiintoisimpia ovat yksilöt, jotka ovat parisuhteessa vaikka eivät halua olla parisuhteessa, sen takia koska eivät halua kuolla yksin. Väkisin tulee mieleen, että onko näin sanovalla ihmisellä mielessä joku murha-itsemurha-skenaario. Harva täältä muuten käsikädessä lähtee.

Yksin tänne synnytään, yksin eletään ja kuollaan. Ei se seura sitä miksikään muuta.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei noin dramaattista.
        Voipi olla läheisriippuvainen.
        Jos kumppani delaa, ei se kerkee jäähtyä, kun toinen samanmoinen on rinnalla.
        Vilma

• Anonyymi00050

Niinpä.
        Olin juuri yhdessä paikassa, jossa oli paljon toisilleen tuntemattomia ihmisiä, naisia ja miehiäkin. Siinä juotiin kahvia ja rupateltiin niitä näitä - tai enimmäkseen muut kertoivat puutarhan hoidosta ja sen sellaisesta, joka ei itseäni varsinaisesti kiinnosta. Mutta todellakin kiinnosti tietää, että hyvin monen ryhmäläisen puoliso/kumppani oli kuollut (ei ollut sururyhmä) Nopeasti laskeskellen oli varsin nuoriakin leskiä. Yhdeltä oli kaksi puolisoa kuollut. Yhdellä kumppani oli sairaalassa. Todellakin se on vain elämää.

- Sheena

• Anonyymi00053
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Niinpä.
        Olin juuri yhdessä paikassa, jossa oli paljon toisilleen tuntemattomia ihmisiä, naisia ja miehiäkin. Siinä juotiin kahvia ja rupateltiin niitä näitä - tai enimmäkseen muut kertoivat puutarhan hoidosta ja sen sellaisesta, joka ei itseäni varsinaisesti kiinnosta. Mutta todellakin kiinnosti tietää, että hyvin monen ryhmäläisen puoliso/kumppani oli kuollut (ei ollut sururyhmä) Nopeasti laskeskellen oli varsin nuoriakin leskiä. Yhdeltä oli kaksi puolisoa kuollut. Yhdellä kumppani oli sairaalassa. Todellakin se on vain elämää.

- Sheena

Mua alkais epäilyttämään, jos kaksi on delannut ja leski nuori...
        Vilma

• Anonyymi00053 kirjoitti:

Vilma

ja varsinkin jos harrastaa sienestystä.
        :)

• buddy-love kirjoitti:

ja varsinkin jos harrastaa sienestystä.
        :)

Aasi, mennäänpäs tämän joen yli!

Koska Trollikka ei enää ilahduta palstalaisia retostelemalla sienisaallinsa suuruudella, niin pitää vähäisemmän marjanpoimijan yrittää.

Hassu vuosi ollut siten, että esim. tatteja on ollut melko niukasti mutta kanttarelleja enemmän kuin ikinä. Tehdäänkö soppaa, soosia vai piirakkaa. Kuka haluaa maistaa?

• scrg kirjoitti:

Aasi, mennäänpäs tämän joen yli!

Koska Trollikka ei enää ilahduta palstalaisia retostelemalla sienisaallinsa suuruudella, niin pitää vähäisemmän marjanpoimijan yrittää.

Hassu vuosi ollut siten, että esim. tatteja on ollut melko niukasti mutta kanttarelleja enemmän kuin ikinä. Tehdäänkö soppaa, soosia vai piirakkaa. Kuka haluaa maistaa?

Olen kyllä ollut sienien kanssa muutoin tekemisissä (lahottajasienten), mutta en silti mielelläni syö niitä syömäkelpoisiakaan.

• buddy-love kirjoitti:

Olen kyllä ollut sienien kanssa muutoin tekemisissä (lahottajasienten), mutta en silti mielelläni syö niitä syömäkelpoisiakaan.

En minäkään tietääkseni ole syönyt lahottajasieniä. Näiden syötävien energia ymmärtääkseni tulee puiden kautta. Sienillä ei ole omia aurinkopaneeleja kuten puilla. Mutta sienet ovat taitavia louhimaan ravinteita ja niin sienet ja puut tekevät yhteisen juuren, jossa hyödyllisellä kaupankäynnillä molemmat voittavat. Vähän kuin mikä tahansa parisuhde parhaimmillaan.

Joten voisin tätä https://youtu.be/sw18OafeQiM?si=bMcMztcZTeDAEm97
        mukaellen todeta että
        This week i have been mostly eating trees

Omenoita puusta, luumuja puusta, sieniä "puusta". Leipä ei kuitenkaan ole ollut pettua. Katajanmarjalla maustettua juomaa olen maistellut.

• scrg kirjoitti:

En minäkään tietääkseni ole syönyt lahottajasieniä. Näiden syötävien energia ymmärtääkseni tulee puiden kautta. Sienillä ei ole omia aurinkopaneeleja kuten puilla. Mutta sienet ovat taitavia louhimaan ravinteita ja niin sienet ja puut tekevät yhteisen juuren, jossa hyödyllisellä kaupankäynnillä molemmat voittavat. Vähän kuin mikä tahansa parisuhde parhaimmillaan.

Joten voisin tätä https://youtu.be/sw18OafeQiM?si=bMcMztcZTeDAEm97
        mukaellen todeta että
        This week i have been mostly eating trees

Omenoita puusta, luumuja puusta, sieniä "puusta". Leipä ei kuitenkaan ole ollut pettua. Katajanmarjalla maustettua juomaa olen maistellut.

Koivunkantosienet ovat lahottajia ja niitä syödään.
        Korvasienetkin ovat lahottajia.
        Samoin herkkusieni ja muut viljeltävät sienet.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Vilma

Minä juttelin joskus jossain nettitreffeissä erään nuorehkon naisen kanssa, kunnes hän kertoi että kaksi hänen poikaystäväänsä oli menehtynyt. Toivotin hyvät jatkot sen jälkeen, en halua tietää enempää yksityiskohtia.

• Anonyymi00105
        buddy-love kirjoitti:

Koivunkantosienet ovat lahottajia ja niitä syödään.
        Korvasienetkin ovat lahottajia.
        Samoin herkkusieni ja muut viljeltävät sienet.

Joo. Ja kuusenksntosienissä on vissiin kolme ristiä sienikirjassa.
        Vilma

• Anonyymi00216
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Vilma

Minulla oli työkaveri 60v, jolta oli kuollut kolme miestä. Ensimmäisen miehen kanssa ehti olla parikymppisenä muutaman kuukauden.

• Anonyymi00217
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Minä juttelin joskus jossain nettitreffeissä erään nuorehkon naisen kanssa, kunnes hän kertoi että kaksi hänen poikaystäväänsä oli menehtynyt. Toivotin hyvät jatkot sen jälkeen, en halua tietää enempää yksityiskohtia.

"Toivotin hyvät jatkot sen jälkeen, en halua tietää enempää yksityiskohtia."

Syystä että? Aika julmaa.

• Anonyymi00018

Jos sellainen seksuaalinen valta on olemassa niin ovatpa silloin miehet vietävissä. Tuijottaa pornosaitteja ja kävelee viettiensä perässä kuin aivottomat? Naiset on kurkkua myöten täys tuollaisia miehiä että eipä ihme jos heitä itkettää.Ei pariutumiskelpoisia. Omapahan on ongelma.🤷‍♀️

• Anonyymi00021

No mitäs mieltä olisit siitä että miehet alkaisivat haukkumaan naisia siitä että naiset tulevat niin helposti raskaaksi ja sen seurauksena vaan makaavat sohvalla ja syövät. Olisiko kiva kuunnella sellaista valitusta viestistä toiseen ja ketjusta toiseen?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

No mitäs mieltä olisit siitä että miehet alkaisivat haukkumaan naisia siitä että naiset tulevat niin helposti raskaaksi ja sen seurauksena vaan makaavat sohvalla ja syövät. Olisiko kiva kuunnella sellaista valitusta viestistä toiseen ja ketjusta toiseen?

Mitä uutta? Jatkuvastihan miehet valittavat nykyäänkin itse aiheuttamistaan ongelmista. Katso minne pippeIisi pistät.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Mitä uutta? Jatkuvastihan miehet valittavat nykyäänkin itse aiheuttamistaan ongelmista. Katso minne pippeIisi pistät.

Kyllä tämä voidaan järjestää jos todella haluat asiat niin kärjistää.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ei todellakaan. Mitään naisten mollaamis viestejä ei ole kiva lukea. Mitä jos nämä mollaajat opettelisivat laittamaan tänne kauniita viestejä naisista. Keskittyisivät hyvään. Mutta eipä ole sellaisia aloituksia miesten piolelta nähty. Siksi tuntuu että jos miehet on nykyään tätä ni on ihme että sinkkuja ovat ja sellaisina pusyvät.🤷‍♀️

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ei todellakaan. Mitään naisten mollaamis viestejä ei ole kiva lukea. Mitä jos nämä mollaajat opettelisivat laittamaan tänne kauniita viestejä naisista. Keskittyisivät hyvään. Mutta eipä ole sellaisia aloituksia miesten piolelta nähty. Siksi tuntuu että jos miehet on nykyään tätä ni on ihme että sinkkuja ovat ja sellaisina pusyvät.🤷‍♀️

Korjaus,Niin EI IHME että sinkkuja ovat ja sellaisina pysyvät🤷‍♀️

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Korjaus,Niin EI IHME että sinkkuja ovat ja sellaisina pysyvät🤷‍♀️

Negaan keskittyminen luo negaa, positiiviseen positiivista. Mutta nämä pyörii itsekeskeisesti omassa navassa ja omassa surkeudessa ja luulee että sitä surkeutta lisäämällä saa itselleen hyvää. Täysin vääristynyt luulo.Tätä rataa parkuvat täällä hamaan tappiin ja ei näin taatusti omaa tilannettaan paranna. Olen pahoillani puolestanne mutta niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.🤷‍♀️

• Anonyymi00025 kirjoitti:

00025: "Mitä jos nämä mollaajat opettelisivat laittamaan tänne kauniita viestejä naisista. Keskittyisivät hyvään. Mutta eipä ole sellaisia aloituksia miesten puolelta nähty."

Jos on oikein kieroutunut mieleltään, kauneimmatkin viestit tulkitsee täysin päinvastaisesti, salaliittolaisen psyykensä mukaisesti ja kieroiluna. Siksi ET niitä NÄE.

OIKEASTI sisaret ovat fiksuja, herttaisia, suloisia, ystävällisiä ja kauniita, mutta luulet, että sen mainitseminen on vain kieroilua. 🌹👀

• Anonyymi00032
        rennosti.m kirjoitti:

00025: "Mitä jos nämä mollaajat opettelisivat laittamaan tänne kauniita viestejä naisista. Keskittyisivät hyvään. Mutta eipä ole sellaisia aloituksia miesten puolelta nähty."

Jos on oikein kieroutunut mieleltään, kauneimmatkin viestit tulkitsee täysin päinvastaisesti, salaliittolaisen psyykensä mukaisesti ja kieroiluna. Siksi ET niitä NÄE.

OIKEASTI sisaret ovat fiksuja, herttaisia, suloisia, ystävällisiä ja kauniita, mutta luulet, että sen mainitseminen on vain kieroilua. 🌹👀

Sinä olet kynis ainoa mies, joka täällä kirjoittaa naisista nätisti.
        sivusta

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Sinä olet kynis ainoa mies, joka täällä kirjoittaa naisista nätisti.
        sivusta

Ei se ole mikään mies.

• Anonyymi00042
        rennosti.m kirjoitti:

No.. laitat kyllä, mutta pervoilet. Siten alistat naisen vituksi, että vittu tekee naisesta ihanan fiksun suloisen ja blääpblääp. En lämpene.🤷‍♀️

• Anonyymi00027

Naiset hamuavat samoja miehiä mutta niitä ei mitenkään riitä kaikille naisille.

Sen takia sinkkuus ja alhainen syntyvyys, mutta mediassa tämä on tabu, koska jos tästä puhuttaisiin, niin toimittajat joutuisivat feministien hyökkäyksen kohteeksi.

• Kyseessä on myös sama tilanne kuin mitä kuluttajatutkimuksissa on havaittu, eli kun koeasetelmassa oli kaupan hyllyllä valtava määrä eri tomaattikastikkeita, niin niitä ostettiin vähemmän, sillä kaupassa kävijä ei kyennyt valitsemaan ja jätti sitten kokonaan ostamatta.

Kaupungistumisen ja nettiytymisen kautta naisilla on liikaa valinnanvaraa, sillä "lähiympäristössä" on liikaa mahdollisia kumppaneita.

(entisinä aikoina kylässä ja lähikylissä oli vain muutama kelvollinen ehdokas, joten valintakaan ei ollut vaikeaa)

• Anonyymi00071
        buddy-love kirjoitti:

Kyseessä on myös sama tilanne kuin mitä kuluttajatutkimuksissa on havaittu, eli kun koeasetelmassa oli kaupan hyllyllä valtava määrä eri tomaattikastikkeita, niin niitä ostettiin vähemmän, sillä kaupassa kävijä ei kyennyt valitsemaan ja jätti sitten kokonaan ostamatta.

Kaupungistumisen ja nettiytymisen kautta naisilla on liikaa valinnanvaraa, sillä "lähiympäristössä" on liikaa mahdollisia kumppaneita.

(entisinä aikoina kylässä ja lähikylissä oli vain muutama kelvollinen ehdokas, joten valintakaan ei ollut vaikeaa)

Tuo valinta tapahtui juuri kiinaa käsittelevässä dokumentissa, pienessä kylässä kaunis nainen meni naimisiin, yllätys yllätys... kylän poliisin kanssa. Siinä sanottiin että poliiseilla on vakaa työpaikka ja hyvät uralla etenemismahdollisuudet.

• Anonyymi00029

Ole nainen ja paina 100 kiloa, yksin jäät. Kun taas sitten ole 183/70 ja teinit kuolaa perään vaikka oot jo lähes 50.

• No naispareilla melko usein toinen onkin se iso mörssäri. Toinen vähän pienempi. Onpa niin miehilläkin, isoja muijia monella.

• Anonyymi00035
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No naispareilla melko usein toinen onkin se iso mörssäri. Toinen vähän pienempi. Onpa niin miehilläkin, isoja muijia monella.

Ne miehet on niitä mitkä ei ole mitään muuta saaneet, jos tilaisuus tulisi niin se mörssäri vaihtuisi sekunnissa kauniiseen naiseen.

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Ne miehet on niitä mitkä ei ole mitään muuta saaneet, jos tilaisuus tulisi niin se mörssäri vaihtuisi sekunnissa kauniiseen naiseen.

Voi kyllä olla ettei ne naisetkaan ole muuta saaneet. Vähemmistöriveissä on aika vähän valinnanvaraa, mitä pienempi paikkakunta sitä vähemmän.
        Heteroilla on aina enemmän mistä valita.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Pitänee paikkansa valtaosan miehistä kohdalla. Itse tunnen kuitenkin myös miehiä, joilla olisi ollut mahdollisuus ottaa kauniskin, mutta valitsivat "mörssärin". Ilmeisesti miehissäkin on siis poikkeuksia.

• Anonyymi00039

Miten olisi se että edes yrittää asettua naisen asemaan. Gooklaa kappale K C , minä tein parhaani. Aivan mahtava kappale! Samaistun.🤷‍♀️

• Anonyymi00047

Tämähän nyt taas riippuu ihan siitä miten asian määrittää. Jos naiselle kelpaa kuka vaan, niin silloin on ihan fakta, että naisen on helpompaa pariutua. Jos pariumiseksi määritelläännihan mikä tahansa vähänkään pidempään kestävä parisuhde, niin on ihan fakta, että naisen on helpompi pariutua. Kumpikaan noista edellä mainituista ei kuitenkaan ole lainkaan normaalia, eikä järkevää toimintaa.

Heti kun kuvaan tuodaan mukaan toiveita siitä millainen sen toisen olisi hyvä olla ja siitä, että sen parisuhteenkin pitäisi olla hyvä ja mieluiten kestäväkin, niin homma tasoittuu. Tuollaista parisuhdetta naisen ei ole lainkaan helpompi löytää. Monien miesten naista kohtaan esittämistä vaatimuksista johtuen naisen on vaikeampi löytää tällaista parisuhdetta.

• Anonyymi00049

Mitäkähän sä yrität selitellä itsellesi. Kääntää ja vääntää asiat toivomasi mukaisiksi. Et elä tässä todellisuudessa. Ymmärrätkö että elät omissa luomissasi harhoissa. Huomaa ettet tiedä parisuhteista tai pariutumisesta tuon taivaallista. Sinulla ei ole henkilökohtaista kokemusta. Et ole siis sanomaan yhtään mitään siitä mitä et itse ole kokenut. 🤷‍♀️

• Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Mitäkähän sä yrität selitellä itsellesi. Kääntää ja vääntää asiat toivomasi mukaisiksi. Et elä tässä todellisuudessa. Ymmärrätkö että elät omissa luomissasi harhoissa. Huomaa ettet tiedä parisuhteista tai pariutumisesta tuon taivaallista. Sinulla ei ole henkilökohtaista kokemusta. Et ole siis sanomaan yhtään mitään siitä mitä et itse ole kokenut. 🤷‍♀️

Näköjään tiedän enemmän kuin sinä. Voi voi 🤷‍♀️

• Anonyymi00055

Mietis.
        Ihmisethän mielikuvittelee toisen joksikin.
        Toinen esiintyy ja panee parastaan.
        Ja sitten paritellaan. Ei siinä järkeä käytetä.
        No sitten eräänä kauniina päivänä molemmat toteavat, että kandeeko jatkaa.
        Laskelmointi ei kannata, mutta haastattelu ja pidempi koeaika kannattaa.
        Hyviä miehiä on.
        Vilma

• Anonyymi00057
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Mietis.
        Ihmisethän mielikuvittelee toisen joksikin.
        Toinen esiintyy ja panee parastaan.
        Ja sitten paritellaan. Ei siinä järkeä käytetä.
        No sitten eräänä kauniina päivänä molemmat toteavat, että kandeeko jatkaa.
        Laskelmointi ei kannata, mutta haastattelu ja pidempi koeaika kannattaa.
        Hyviä miehiä on.
        Vilma

En tietenkään kiellä sinulta mielikuvittelemista. Vaikka kuinka kuvittelisit, niin ei se silti todellisuutta muuta.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00057 kirjoitti:

En tietenkään kiellä sinulta mielikuvittelemista. Vaikka kuinka kuvittelisit, niin ei se silti todellisuutta muuta.

19:04
        Tää oli paha.
        Unohdin itseni.
        Vilma
        Pyrsk

• Anonyymi00063
        Anonyymi00062 kirjoitti:

19:04
        Tää oli paha.
        Unohdin itseni.
        Vilma
        Pyrsk

Oliko ensimmäinen kerta elämässäsi?

• Juu, totta. Silloin kun ei itsekkään vielä tiedä mitä kumppanilta toivoo parisuhteeseen menee helposti rinta rottingilla heikoille jäillekin. Sitten sitä pettyy, oppii mikä satuttaa, mitä ei ainakaan halua ja pyrkii tutustumaan ihmisiin jotka olisi erilaisia, kun nuo aiemmin koetut kompastuskivet.

Eikä sillä, kukaan ei ole täydellinen siinä määrin etteikö mitään toivomisen varaa jää, mutta ihminen kyllä sopeutuukin vaikkei ihan perfect match oliskaan, kunhan on enemmän hyvä kuin huono kumppani.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Oliko ensimmäinen kerta elämässäsi?

No ei. Olen enimmäkseen laittanut muiden edun itseni edelle.
        Vilma

• Anonyymi00066
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, totta. Silloin kun ei itsekkään vielä tiedä mitä kumppanilta toivoo parisuhteeseen menee helposti rinta rottingilla heikoille jäillekin. Sitten sitä pettyy, oppii mikä satuttaa, mitä ei ainakaan halua ja pyrkii tutustumaan ihmisiin jotka olisi erilaisia, kun nuo aiemmin koetut kompastuskivet.

Eikä sillä, kukaan ei ole täydellinen siinä määrin etteikö mitään toivomisen varaa jää, mutta ihminen kyllä sopeutuukin vaikkei ihan perfect match oliskaan, kunhan on enemmän hyvä kuin huono kumppani.

"Eikä sillä, kukaan ei ole täydellinen siinä määrin etteikö mitään toivomisen varaa jää, mutta ihminen kyllä sopeutuukin vaikkei ihan perfect match oliskaan, kunhan on enemmän hyvä kuin huono kumppani."

Kyllä. Täydellisen ja kelvottoman väliin jää lukematon määrä erilaisia vaihtoehtoja, joista jokaiseen on ehkä mahdollisuus sopeutua.

• Anonyymi00072
        Anonyymi00066 kirjoitti:

"Eikä sillä, kukaan ei ole täydellinen siinä määrin etteikö mitään toivomisen varaa jää, mutta ihminen kyllä sopeutuukin vaikkei ihan perfect match oliskaan, kunhan on enemmän hyvä kuin huono kumppani."

Kyllä. Täydellisen ja kelvottoman väliin jää lukematon määrä erilaisia vaihtoehtoja, joista jokaiseen on ehkä mahdollisuus sopeutua.

Mutta kun se "ei vaan ihan riitä"

• Anonyymi00081
        Anonyymi00072 kirjoitti:

Mutta kun se "ei vaan ihan riitä"

Kyllä se lähes aina riittää.

• Anonyymi00083

"Tämähän nyt taas riippuu ihan siitä miten asian määrittää. Jos naiselle kelpaa kuka vaan, niin silloin on ihan fakta, että naisen on helpompaa pariutua."

Ei, tämä EI ole fakta.

Kokemukseni mukaan: mitä kauemas nainen menee siitä, minkä kokee olevan itselleen sopivaa, sitä todennäköisempää on, että mies lähtee pois päin enemmin kuin nainen.

🦄

• Anonyymi00084

"Heti kun kuvaan tuodaan mukaan toiveita siitä millainen sen toisen olisi hyvä olla ja siitä, että sen parisuhteenkin pitäisi olla hyvä ja mieluiten kestäväkin, niin homma tasoittuu. Tuollaista parisuhdetta naisen ei ole lainkaan helpompi löytää. Monien miesten naista kohtaan esittämistä vaatimuksista johtuen naisen on vaikeampi löytää tällaista parisuhdetta."

Kokemukseni mukaan miehillä on aina ollut tiukemmat kriteerit parisuhteen löytämiselle kuin itselläni.

🦄

• Anonyymi00086
        Anonyymi00083 kirjoitti:

"Tämähän nyt taas riippuu ihan siitä miten asian määrittää. Jos naiselle kelpaa kuka vaan, niin silloin on ihan fakta, että naisen on helpompaa pariutua."

Ei, tämä EI ole fakta.

Kokemukseni mukaan: mitä kauemas nainen menee siitä, minkä kokee olevan itselleen sopivaa, sitä todennäköisempää on, että mies lähtee pois päin enemmin kuin nainen.

🦄

Sinulla on hyvin poikkeavat kokemukset. Olen itse tavannut vain naisia, jotka ovat löytäneet, kun ovat laskeneet rimansa epätoivoisen alas. Onko mahdollista, että sinä et ehkä koskaan laskenut sitä yhtä epätoivoisen alas, kuin mitä tuolla tarkoitin?

Ja siis mitään positiivista pidemmän päälle ei kukaan heistä tokikaan ole tuolla saavuttanut.

• Anonyymi00087
        Anonyymi00084 kirjoitti:

"Heti kun kuvaan tuodaan mukaan toiveita siitä millainen sen toisen olisi hyvä olla ja siitä, että sen parisuhteenkin pitäisi olla hyvä ja mieluiten kestäväkin, niin homma tasoittuu. Tuollaista parisuhdetta naisen ei ole lainkaan helpompi löytää. Monien miesten naista kohtaan esittämistä vaatimuksista johtuen naisen on vaikeampi löytää tällaista parisuhdetta."

Kokemukseni mukaan miehillä on aina ollut tiukemmat kriteerit parisuhteen löytämiselle kuin itselläni.

🦄

Voiko olla, ettet oikeasti vain ole koskaan kaivellut ihan niin pohjamutia kuin mistä tuossa puhuin?

• Anonyymi00088
        Anonyymi00086 kirjoitti:

Sinulla on hyvin poikkeavat kokemukset. Olen itse tavannut vain naisia, jotka ovat löytäneet, kun ovat laskeneet rimansa epätoivoisen alas. Onko mahdollista, että sinä et ehkä koskaan laskenut sitä yhtä epätoivoisen alas, kuin mitä tuolla tarkoitin?

Ja siis mitään positiivista pidemmän päälle ei kukaan heistä tokikaan ole tuolla saavuttanut.

Silloin kun minulla ei ollut rimaa, en löytänyt ketään. Kauhean moni toki halusi seksiä kanssani. 😄

Laitoin riman tosi korkealle, ja silloin löysin elämäni rakkaudet järjestysnumero 1 ja 2.

En usko, että kokemukseni olisivat poikkeavia.

🦄

• Anonyymi00089
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Voiko olla, ettet oikeasti vain ole koskaan kaivellut ihan niin pohjamutia kuin mistä tuossa puhuin?

Voisitko määritellä, mitä tarkoittaa "pohjamuta"?

🦄

• Anonyymi00090
        Anonyymi00088 kirjoitti:

Silloin kun minulla ei ollut rimaa, en löytänyt ketään. Kauhean moni toki halusi seksiä kanssani. 😄

Laitoin riman tosi korkealle, ja silloin löysin elämäni rakkaudet järjestysnumero 1 ja 2.

En usko, että kokemukseni olisivat poikkeavia.

🦄

Minun on jotenkin vaikea uskoa, että sinulla olisi ollut rima ikinä niin alhaalla kuin mistä tässä puhuin, mutta ok.

Kokemuksesi kuulostavat hyvin poikkeavilta verrattuna niihin, mitä olen kuullut ja nähnyt.

• Anonyymi00091
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Voisitko määritellä, mitä tarkoittaa "pohjamuta"?

🦄

En halua nyt lähteä leimaamaan mitään ryhmää, mutta mieti vaikka jotakin, jota et ikisä huolisi ja mene siitä vielä alaspäin.

• Anonyymi00094
        Anonyymi00091 kirjoitti:

En halua nyt lähteä leimaamaan mitään ryhmää, mutta mieti vaikka jotakin, jota et ikisä huolisi ja mene siitä vielä alaspäin.

Kadulla asuvia alkoholisteja? En ole koskaan edes jutellut sellaisten kanssa.

Luuletko että he kestäisivät olla kanssani parisuhteessa? 😄

Luuletko tosissasi, että sellainen kiinnostuisi minusta?! Meillä ei olisi mitään yhteistä, ja minä sanoisin koko ajan, että viinaa ei saa juoda, suihkussa käydään päivittäin ja vaatteiden on oltava puhtaat. Niin luuletko että kelpaisin sellaisille? Eiväthän ne voisi sietää minua. 😂

🦄

• Anonyymi00107
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Luuletko tosissasi, että sellainen kiinnostuisi minusta?! Meillä ei olisi mitään yhteistä, ja minä sanoisin koko ajan, että viinaa ei saa juoda, suihkussa käydään päivittäin ja vaatteiden on oltava puhtaat. Niin luuletko että kelpaisin sellaisille? Eiväthän ne voisi sietää minua. 😂

🦄

Ei KUKAAN voi sietää sinua. Ei kukaan.

• Anonyymi00108
        Anonyymi00107 kirjoitti:

Ei KUKAAN voi sietää sinua. Ei kukaan.

Pöh. Kotonani on yksi, joka rakastaa minua. 😄

🦄

• Anonyymi00113
        Anonyymi00094 kirjoitti:

🦄

No ei nyt ihan. En vain voi nimetä mitään ryhmää ja sanoa, että nämä. Lähes kaikissa joukoissa on kuitenkin myös ok yksilöitä (varmasti noissa kadulla asuvissa alkoholisteissakin on samantyyppiselle sopivia yksilöitä). Sinun pitäisi tietää juuri ne yksilöt, joista puhun, eikä pelkkää epämääräistä ryhmää, johon he kuuluvat.

• Anonyymi00117
        Anonyymi00108 kirjoitti:

Pöh. Kotonani on yksi, joka rakastaa minua. 😄

🦄

SE ON MIELIKUVITUSHENKILÖ.

sitä ei lasketa.

• Anonyymi00122
        Anonyymi00113 kirjoitti:

No ei nyt ihan. En vain voi nimetä mitään ryhmää ja sanoa, että nämä. Lähes kaikissa joukoissa on kuitenkin myös ok yksilöitä (varmasti noissa kadulla asuvissa alkoholisteissakin on samantyyppiselle sopivia yksilöitä). Sinun pitäisi tietää juuri ne yksilöt, joista puhun, eikä pelkkää epämääräistä ryhmää, johon he kuuluvat.

Toistan mitä olen ylempänä kertonut:

Kun rimani oli alhaalla:
        1. Sain runsaasti tarjouksia fyysiseen yhteyteen.
        2. Mutta kukaan ei ollut kiinnostunut parisuhteesta saati sitten elämänmittaisesta kumppanuudesta.

Toistan myös toisen seikan: mitä kauempana mies oli ominaisuuksiltaan minusta, sitä useammin ja sitä nopeammin tapahtui ainakin kohta 2. yläpuolelta.

Huomaatko muuten, että kommentissasi oleva kehotus "sinun pitäisi tietää juuri ne yksilöt" ei tarkoita yhtään mitään. Voitko keskustella kanssani täsmällisemmin, koska nykyisellään muotoilet asiasi epäselvästi ja ympäripyöreästi, enkä jaksaisi joka kommenttisi jälkeen kysyä sinulta tarkennusta, jotta voin vastata sinulle.

🦄

• Anonyymi00123
        Anonyymi00117 kirjoitti:

SE ON MIELIKUVITUSHENKILÖ.

sitä ei lasketa.

Sinä saat kuvitella mitä haluat. 😁 Ei se ole minulta pois.

🦄

• Anonyymi00136
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Kun rimani oli alhaalla:
        2. Mutta kukaan ei ollut kiinnostunut parisuhteesta saati sitten elämänmittaisesta kumppanuudesta.

Toistan myös toisen seikan: mitä kauempana mies oli ominaisuuksiltaan minusta, sitä useammin ja sitä nopeammin tapahtui ainakin kohta 2. yläpuolelta.

Huomaatko muuten, että kommentissasi oleva kehotus "sinun pitäisi tietää juuri ne yksilöt" ei tarkoita yhtään mitään. Voitko keskustella kanssani täsmällisemmin, koska nykyisellään muotoilet asiasi epäselvästi ja ympäripyöreästi, enkä jaksaisi joka kommenttisi jälkeen kysyä sinulta tarkennusta, jotta voin vastata sinulle.

🦄

Ja kuten minäkin jo totesin yllä, niin en usko sinun ihan niin pohjamudissa käyneen kuin mitä tarkoitin. Kuvittelen sinulla jonkinlainen omanarvon tunto aina olleen. Voin tietysti olla väärässäkin.

• Anonyymi00137
        Anonyymi00122 kirjoitti:

Kun rimani oli alhaalla:

🦄

"Huomaatko muuten, että kommentissasi oleva kehotus "sinun pitäisi tietää juuri ne yksilöt" ei tarkoita yhtään mitään. Voitko keskustella kanssani täsmällisemmin, koska nykyisellään muotoilet asiasi epäselvästi ja ympäripyöreästi, enkä jaksaisi joka kommenttisi jälkeen kysyä sinulta tarkennusta, jotta voin vastata sinulle."

En, koska minä en lähde kuvailemaan heitä niin, että heidät voisi joku jopa tunnistaa.

• Anonyymi00142
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Ja kuten minäkin jo totesin yllä, niin en usko sinun ihan niin pohjamudissa käyneen kuin mitä tarkoitin. Kuvittelen sinulla jonkinlainen omanarvon tunto aina olleen. Voin tietysti olla väärässäkin.

No, pyysin sinua määrittelemään pohjamudan, ja sinä et halunnut sitä tehdä.

🦄

• Anonyymi00143
        Anonyymi00142 kirjoitti:

No, pyysin sinua määrittelemään pohjamudan, ja sinä et halunnut sitä tehdä.

🦄

En ole pyytänyt sinua määrittelemään pohjamutaa. 🙂

• Anonyymi00144
        Anonyymi00137 kirjoitti:

"Huomaatko muuten, että kommentissasi oleva kehotus "sinun pitäisi tietää juuri ne yksilöt" ei tarkoita yhtään mitään. Voitko keskustella kanssani täsmällisemmin, koska nykyisellään muotoilet asiasi epäselvästi ja ympäripyöreästi, enkä jaksaisi joka kommenttisi jälkeen kysyä sinulta tarkennusta, jotta voin vastata sinulle."

En, koska minä en lähde kuvailemaan heitä niin, että heidät voisi joku jopa tunnistaa.

Luulin että puhuimme nyt ihmisryhmistä emmekä yksilöistä.

🦄

• Anonyymi00149
        Anonyymi00144 kirjoitti:

Luulin että puhuimme nyt ihmisryhmistä emmekä yksilöistä.

🦄

Natsikortti tulee kohta esiin jos keskustelu etenee tuota rataa!!!

• Anonyymi00073

Miksi pitäisi saavuttaa joku ratkaisu?
      Usein ongelman pohtiminen ja palastelu on mielenkiintoisempaa kuin lopputulos.

-keinovaginamies-

• Anonyymi00080

22:04
        Hyvä, viisas kommentti.
        Vilma

• Anonyymi00082

Ap "valhe" väittämään totean sivusta. Pariutuminen ei ole se mitä kannattaisi pohtia. Lähes yhtäpaljon miehiä ja naisia on vapailla markkinoilla (toistaiseksi). Se mikä pitää paikkansa että naisilla on paremmat mahdollisuudet tutustua miehiin kuin miesten naisiin. Miesten ylitarjonta deittisovelluksissa vääristää täysin tilannetta. Monet miehet jäävät vaille mitään mahdollisuutta tutustua kehenkään. Naiset taas saavat sadoittain mahdollisuuksia.

Valitettavasti naiset valitsevat usein väärin joten pariutuminen ei tapahdu. Taas miehet eivät saa edes mahdollisuutta siihen.

Itse olen onnellisessa asemassa ollut ja saanut mahdollisuuksia niin sovelluksissa ja oikeassa elämässä. Kaikki joiden kanssa olen tavannut ovat halunneet suhteeseen minun kanssa, yhtä lukuunottamatta. Joten en voi olla katkera minun kokemasta näkymättömyydestä deitti sovelluksissa.

Ja jos ja kun joku nainen lukee ja naureskelee väittämille näkymättömyydestä. Miettikää tilannetta jos olette tinderissä ja saatte yhden tykkäyksen jokaista kuukauttakohden jonka vietätte siellä. Tämä oli minun kokemus vuoden tinderöinnistä, 6vuotta sitten.

• Anonyymi00085

"Se mikä pitää paikkansa että naisilla on paremmat mahdollisuudet tutustua miehiin kuin miesten naisiin. Miesten ylitarjonta deittisovelluksissa vääristää täysin tilannetta. Monet miehet jäävät vaille mitään mahdollisuutta tutustua kehenkään. Naiset taas saavat sadoittain mahdollisuuksia."

Niin, mutta tutustuminen EI korreloi pariutumisen kanssa. Olen itse tutustunut kymmeniin miehiin ja vain yksi halusi pariutua. Tuo sinut väitteesi on juuri osa sitä valhetta, että tutustuminen jotenkin edesauttaisi pariutumista. Se ei kuitenkaan ole totta.

"Valitettavasti naiset valitsevat usein väärin joten pariutuminen ei tapahdu. Taas miehet eivät saa edes mahdollisuutta siihen."

Miehet ovat AINA olleet se osapuoli, joka on päättänyt, ettei halua pariutua. En siis voi uskoa väitettäsi siitä, että nainen tekisi aina valinnan.

"Itse olen onnellisessa asemassa ollut ja saanut mahdollisuuksia niin sovelluksissa ja oikeassa elämässä. Kaikki joiden kanssa olen tavannut ovat halunneet suhteeseen minun kanssa, yhtä lukuunottamatta. Joten en voi olla katkera minun kokemasta näkymättömyydestä deitti sovelluksissa."

Aika hurjaa. 😵 Että tuollaistakin voi olla...

"Ja jos ja kun joku nainen lukee ja naureskelee väittämille näkymättömyydestä. Miettikää tilannetta jos olette tinderissä ja saatte yhden tykkäyksen jokaista kuukauttakohden jonka vietätte siellä. Tämä oli minun kokemus vuoden tinderöinnistä, 6vuotta sitten."

Näkyvyys ei korreloi pariutumisen kanssa. En ole ollut Tinderissä, mutta kuulemani perusteella uskallan väittää, että edes koko Tinder ei millään tavalla liity pariutumiseen.

🦄

• Anonyymi00092

""Olen itse tutustunut kymmeniin miehiin ja vain yksi halusi pariutua.""

Millainen olet itse ja millaisia nämä miehet olivat? Olivatko miehet kenties niitä mallimiehiä joita juuri naiset jahtaavat? Sitähän täällä on sanottu, että pariutuminen mallimiesten kanssa on vaikeaa, koska mallimiehiin kohdistuu valtava kysyntä. Aivan kuten kohdistuu tavisnaisiinkin, jotka siis saa Tinderin kaltaisissa sovelluksissa tuhansia tykkäyksiä.

• Anonyymi00096

Minä olen puhelias ja reipas. En tiedä mitä muuta minusta saa selville, kun yrittää tutustua. Nuo nyt varmaan ensimmäisenä.

En pidä perinteisesti maskuliinisen näköisistä miehistä. En tiedä mitä tarkoitat mallimiehillä.

🦄

• Anonyymi00097

Ne olivat aivan tavallisia miehiä.

Mutta minä en oikein hyvällä tahdollakaan ole tavallinen. 🥴

🦄

• Anonyymi00222

Mitä tekee mallimiehellä jolla on ärsyttävä luonne tai muutoin vaikka kummalliset elämäntavat, elämän asenne jne.

Eihän tuollaisen kanssa voisi edes ajatella yhteistä elämää. Tuntuu siltä kuin ett olisi koskaan seurustellut tai ollut ihan suhteessa eli asuttu saman katon alla. Sulla on jotenkin niin kummalliset ajatukset parisuhteista.

• Anonyymi00093

""Näkyvyys ei korreloi pariutumisen kanssa. En ole ollut Tinderissä, mutta kuulemani perusteella uskallan väittää, että edes koko Tinder ei millään tavalla liity pariutumiseen.""

Mitä ihmettä selität? Tinder on deittisovellus ja sieltä haetaan kumppania tai seksiseuraa.

• Anonyymi00098

Kysyntä ja tarjonta ovat eri asioita.

🦄

• Anonyymi00101
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Kysyntä ja tarjonta ovat eri asioita.

🦄

Kysyntä ja tarjonta. Sinulla on kyllä aika mustavalkoiset lasit. Jos väität että miehellä on paremmat mahdollisuudet pariutua kun ei ole tarjontaa. Kun taas naisella on tarjontaa tarjolla.

Mies joutuu tyytymään siihen mitä saa mutta nainen pääsee valitsemaan isosta määrästä.

Lyhykäisyydessä. Naiset saavat katsoa peiliin kun valitsevat alkujen aluksi väärin ehdokkaista.

• Anonyymi00102
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Kysyntä ja tarjonta. Sinulla on kyllä aika mustavalkoiset lasit. Jos väität että miehellä on paremmat mahdollisuudet pariutua kun ei ole tarjontaa. Kun taas naisella on tarjontaa tarjolla.

Mies joutuu tyytymään siihen mitä saa mutta nainen pääsee valitsemaan isosta määrästä.

Lyhykäisyydessä. Naiset saavat katsoa peiliin kun valitsevat alkujen aluksi väärin ehdokkaista.

"Mies joutuu tyytymään siihen mitä saa mutta nainen pääsee valitsemaan isosta määrästä."

Ei ole totta. Vaikka miten moni mies lähestyisi, ei se tarkoita, että kukaan heistä välttämättä haluaisi parisuhteen.

Minusta tuntuu hyvältä, että pääsen oikaisemaan näitä palstalla sitkeästi eläviä valheita. ☺️

🦄

• Anonyymi00109
        Anonyymi00102 kirjoitti:

"Mies joutuu tyytymään siihen mitä saa mutta nainen pääsee valitsemaan isosta määrästä."

Ei ole totta. Vaikka miten moni mies lähestyisi, ei se tarkoita, että kukaan heistä välttämättä haluaisi parisuhteen.

Minusta tuntuu hyvältä, että pääsen oikaisemaan näitä palstalla sitkeästi eläviä valheita. ☺️

🦄

Suosittelen kokeilemaan deittisovelluksia kuvitteellisinä miehenä. Huomaat nopeasti swaippailevan kaikkia, eikä kukaan vastaa.ehkä tajuat nopeasti että mies joutuu tyytymään johonkin epämääräisyyteen joka ei edes kiinnostanut mutta kuin oli ainoa joka suostui vastaamaan.

Väitän kovasti että sinä olet täysin hakuteillä kuvitelmiesi kanssa. Et mitenkään voi väittää että tietäisit millaista meillä miehillä on deittailu/pariutuminen, ennen kuin kokeilet itse.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00102 kirjoitti:

🦄

"Ei ole totta. Vaikka miten moni mies lähestyisi, ei se tarkoita, että kukaan heistä välttämättä haluaisi parisuhteen."

Tämä on asia, jota monien palstalla kirjoittelevien, ilmeisesti miesoletettujen, vaikuttaa olevan vaikeaa sisäistää.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Suosittelen kokeilemaan deittisovelluksia kuvitteellisinä miehenä. Huomaat nopeasti swaippailevan kaikkia, eikä kukaan vastaa.ehkä tajuat nopeasti että mies joutuu tyytymään johonkin epämääräisyyteen joka ei edes kiinnostanut mutta kuin oli ainoa joka suostui vastaamaan.

Väitän kovasti että sinä olet täysin hakuteillä kuvitelmiesi kanssa. Et mitenkään voi väittää että tietäisit millaista meillä miehillä on deittailu/pariutuminen, ennen kuin kokeilet itse.

Olen jutellut tästä asiasta useamman miehen kanssa irl, eikä heistävarsinaisesti kukaan tunnistanut tuota kuvaamaasi ilmiötä. Kaikki heistä ovat ihan tavallisia, tavallisen näköisiä miehiä, eivät mitään "mallimiehiä", joista täällä jaksetaan jauhaa. Se on tietenkin selvää, ettei heille mitään tuhansia tykkäyksiä puskenut, mutta kymmeniä nyt kuitenkin. Ei heistä kukaan olisi edes halunnut tuhansia, sillä kyllähän jokainen tajuaa, että sellaisen määrän läpikäyminen olisi työ ja tuska. Joitain kymmeniä, alle sata, oli kuulemma ihan jeppis määrä. Ei ollut hirveästi läpikäytävää, mutta kuitenkin varaa mistä valita.

Syy miksi olen näistä kysellyt miehiltä oli juurikin nämä täällä jatkuvasti esiintyvät väitteet ja haluni selvittää onko niissä perää. Ei vaikuta pitävän ihan paikkaansa.

• Anonyymi00114
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Olen jutellut tästä asiasta useamman miehen kanssa irl, eikä heistävarsinaisesti kukaan tunnistanut tuota kuvaamaasi ilmiötä. Kaikki heistä ovat ihan tavallisia, tavallisen näköisiä miehiä, eivät mitään "mallimiehiä", joista täällä jaksetaan jauhaa. Se on tietenkin selvää, ettei heille mitään tuhansia tykkäyksiä puskenut, mutta kymmeniä nyt kuitenkin. Ei heistä kukaan olisi edes halunnut tuhansia, sillä kyllähän jokainen tajuaa, että sellaisen määrän läpikäyminen olisi työ ja tuska. Joitain kymmeniä, alle sata, oli kuulemma ihan jeppis määrä. Ei ollut hirveästi läpikäytävää, mutta kuitenkin varaa mistä valita.

Syy miksi olen näistä kysellyt miehiltä oli juurikin nämä täällä jatkuvasti esiintyvät väitteet ja haluni selvittää onko niissä perää. Ei vaikuta pitävän ihan paikkaansa.

Tervetuloa kysymään irl minulta. Ihan omat todelliset kokemukset voin kertoa. Hyvin toimeentulevana ja parisuhteisiin orjentoutuneelta ihmiseltä. Jonka parisuhdehistoriatkin on aivan jotain muuta kuin palstojen inceleillä.

Se että olet joltain kysynyt livessä näitä, ei missään nimessä kerro sitä mitä todellisuus on. Monilla voi olla omat syyt kaunistella asioita, varsinkin kun nykyää kaikki palstat huutaa inceleitä joka tilanteessa.

Avarra katseitasi ja tee feikki profiili ja tutustu miesten maailmaan. Sinullahan varmaan onnistaa kun tiedät miten naiset ajattelevat. 😉

• Anonyymi00115
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Tervetuloa kysymään irl minulta. Ihan omat todelliset kokemukset voin kertoa. Hyvin toimeentulevana ja parisuhteisiin orjentoutuneelta ihmiseltä. Jonka parisuhdehistoriatkin on aivan jotain muuta kuin palstojen inceleillä.

Se että olet joltain kysynyt livessä näitä, ei missään nimessä kerro sitä mitä todellisuus on. Monilla voi olla omat syyt kaunistella asioita, varsinkin kun nykyää kaikki palstat huutaa inceleitä joka tilanteessa.

Avarra katseitasi ja tee feikki profiili ja tutustu miesten maailmaan. Sinullahan varmaan onnistaa kun tiedät miten naiset ajattelevat. 😉

Tietysti kertoo ja ovat kertoneet kokemuksiaan pitkin matkaa, treffeistä jne. Olen myös ihan nähnyt niitä vastauksia ja jopa löytyneitä kumppaneita.

• Anonyymi00116
        Anonyymi00114 kirjoitti:

Olen myös nähnyt niitä heidän profiileitaan ja jopa ollut muutamalle apuna antamassa naisen näkökulmaa niihin profiileihin. Periaatteessa olen siis ihan tehnyt muutaman miehen profiilin, vaikkakaan en feikkiä itselleni. Hyvin realistinen ja totuudenmukainen kuva minulla siis noista on.

Olisiko sinullakin ehkä siinä profiilissa jotain viilattavaa? Näytä jollekin naispuoliselle tuttavallesi. Josko osaisivat auttaa sinua.

• Anonyymi00119
        Anonyymi00115 kirjoitti:

Tietysti kertoo ja ovat kertoneet kokemuksiaan pitkin matkaa, treffeistä jne. Olen myös ihan nähnyt niitä vastauksia ja jopa löytyneitä kumppaneita.

Täytyy vielä lisätä, etteivät ne löytyneet kumppanitkaan ole olleet mitään karmeita hirvityksiä, joihin on varmasti jouduttu tyytymään pitkin hampain kun mitään muuta ei ole ollut löydettävissä. Päinvastoin, ovat olleet oikein mukavia ja nättejä tavallisia naisia.

• Anonyymi00120
        Anonyymi00116 kirjoitti:

Olen myös nähnyt niitä heidän profiileitaan ja jopa ollut muutamalle apuna antamassa naisen näkökulmaa niihin profiileihin. Periaatteessa olen siis ihan tehnyt muutaman miehen profiilin, vaikkakaan en feikkiä itselleni. Hyvin realistinen ja totuudenmukainen kuva minulla siis noista on.

Olisiko sinullakin ehkä siinä profiilissa jotain viilattavaa? Näytä jollekin naispuoliselle tuttavallesi. Josko osaisivat auttaa sinua.

Sellainen juttu kuin asuinpaikka on hyvin merkityksellinen, kerronpa pari elävää esimerkkiä omalta kohdaltani.
        Tipautin itseni tinderissä vahingossa Tampereelle muinoin, 25 matchia / 1,5 tunnissa ennen kuin huomasin mokani.
        Sama juttu Helsinkiin ja kymmenessä minuutissa tapahtui enemmän kuin kuukaudessa näillä seuduin erämaassa missä asun.
        Normo tavis pappa hyvällä profiilitekstillä.

-sivusta

• Anonyymi00126
        Anonyymi00109 kirjoitti:

En minä ole missään väittänyt, että tiedän mitään miesten kokemuksista. Kerron vain omista kokemuksistani.

Lisäksi vastustan sitä, että miehet valehtelevat NAISTEN kokemuksista. Sitähän aloitukseni koski.

🦄

• Anonyymi00128
        Anonyymi00120 kirjoitti:

Sellainen juttu kuin asuinpaikka on hyvin merkityksellinen, kerronpa pari elävää esimerkkiä omalta kohdaltani.
        Tipautin itseni tinderissä vahingossa Tampereelle muinoin, 25 matchia / 1,5 tunnissa ennen kuin huomasin mokani.
        Sama juttu Helsinkiin ja kymmenessä minuutissa tapahtui enemmän kuin kuukaudessa näillä seuduin erämaassa missä asun.

-sivusta

Tietysti asuinpaikalla on väliä. Se on itsestään selvää ja tutkimustenkin mukaan suurin Suomalaisten pariutumista vaikeuttava ongelma. Jos asuu jossakin, jossa ei sinkkunaisia ole, niin ei niitä taikaiskusta sinne deittipalveluun lähellesi ilmesty. Ei tämäkään nyt ihan rakettitiedettä ole, vaan ei oo on ei oo.

• Anonyymi00130
        Anonyymi00120 kirjoitti:

-sivusta

Ja kyllä, nämä kokemukset ovat nimenomaan PK-seudulta ja Tampereelta.

• Anonyymi00224
        Anonyymi00109 kirjoitti:

Johtuuko tuo vaan siitä ett miehiä on vaan siellä deittisovelluksissa paljon enemmän kuin naisia eli ei oikein voi mätsätä jos suhdeluku on jotain tyylikn naisia 100 ja miehiä 1000.

• Anonyymi00239
        Anonyymi00101 kirjoitti:

En minä nyt vastaan pistäisi vaikka sinkkuelämä päättyisikin jos kunnolla kolahtaa

• Anonyymi00095

Naisten hypergamia muuttaa parisuhteita kun esim. uusioperheet ja yh-äitiys lisääntyvät ja sinkkujen määrä kasvaa. Kolikolla on aina se kääntöpuoli.

• Anonyymi00099

Tuleehan siinä samalla myös yh-isiä.

🦄

• Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Tuleehan siinä samalla myös yh-isiä.

🦄

No juu, mutta ne komeat miehet siittää jo muualla kun naisen on vaikeampi löytää kumppania.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00100 kirjoitti:

No juu, mutta ne komeat miehet siittää jo muualla kun naisen on vaikeampi löytää kumppania.

Sinkkuisät ja sinkkuäidit mudostanevat parisuhdemarkkinoilla pitkälti oman segmenttinsä.

Tarkoitin, että yhden sinkkuäidin muodostuminen lisää yleensä myös yhden sinkkuisän sinne samaan segmenttiin.

🦄

• Anonyymi00103 kirjoitti:

Sinkkuisät ja sinkkuäidit mudostanevat parisuhdemarkkinoilla pitkälti oman segmenttinsä.

Tarkoitin, että yhden sinkkuäidin muodostuminen lisää yleensä myös yhden sinkkuisän sinne samaan segmenttiin.

🦄

Se vaan kun kaikkinäidit tietää olevansa äitejä, kaikki isät ei tiedä olevansa isejä. Sitten ne luulee olevansa vaan lapsettomia sinkkuja.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Se vaan kun kaikkinäidit tietää olevansa äitejä, kaikki isät ei tiedä olevansa isejä. Sitten ne luulee olevansa vaan lapsettomia sinkkuja.

Eli moni mies voi tietämättään olla isä ja ties vielä miten monelle. Riippuu miten on häntinyt pitkin kyliä.

Miehelle se ei silloin ole mikään parisuhderasite, että on lapsia kun niistä ei edes tiedä, eikä ne ole miehellä huollettavana. Silleen markkinat ikään kuin vääristyy. Että vain ne lapsivastuulliset miehetkin siis jää sinne omaan segmenttiinsä.

Kun nämä muut hilluu kuten ennenkin.

• Anonyymi00104

NAINEN ON LUCIFWEIN PIOKA.

• Anonyymi00106

Toinen sarvi puuttuu. 😈

🦄

• Anonyymi00111

tuollainen niin joku voi olla korealainenkinb joku tyytö... jänniä musiikeja jotain voi kuulua häneltä k-pop...

mutta niin... aika hyvä pokeri-pelissä foue of a kind nwljä äaaäää

• Anonyymi00121

Ylempänä esitettiin ajatus, joka oli sama kuin mitä minäkin olen useasti ehdottanut, siitä että nämä palstan äänekkäät naiset voisivat itse tehdä treffiprofiilin miehenä ja yrittää iskeä naisia sen kautta, jotta itse näkisivät mitä se todellisuus on minkä miehet kohtaavat joka päivä. Mutta nämä naiset eivät sitä tee, koska pelkäävät että se rikkoisi heidän huolella rakentamansa maailmankuvan, joka heijastaa tiettyjä oppeja joita he kannattavat.

• Anonyymi00125

Olen jo tehnyt, tosin oikeille miehille (keksityille on varmasti vaikeampi kunnollista ja uskottavaa profiilia luoda) ja kokemukset olivat täysin erilaisi kuin palstalla väitetään.

• Anonyymi00138
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Olen jo tehnyt, tosin oikeille miehille (keksityille on varmasti vaikeampi kunnollista ja uskottavaa profiilia luoda) ja kokemukset olivat täysin erilaisi kuin palstalla väitetään.

Sivusta. Valitan mutta en usko enää sinun väitteitäsi ollenkaan, tuon valheen jälkeen.

Onnea vain parisuhteen löytämiseen. Voin vain todeta että sinä olet juuri henkilö joka levittää valheita täällä ja kuvittelet että ongelma on muissa eikä sinussa.

• Anonyymi00140
        Anonyymi00125 kirjoitti:

Juurikin noin.

- Sheena

• Anonyymi00141
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Sivusta. Valitan mutta en usko enää sinun väitteitäsi ollenkaan, tuon valheen jälkeen.

Onnea vain parisuhteen löytämiseen. Voin vain todeta että sinä olet juuri henkilö joka levittää valheita täällä ja kuvittelet että ongelma on muissa eikä sinussa.

Se on ihan sinun oma ongelmasi. Minäkään en ole uskonut noita palstaväitteitä miesten deittiappien käytön ylettömistä vaikeuksista enää aikoihin. Se on selvää, että naisia on noissa vähemmän, joten siinä mielessä miehillä on vähemmän mahdollisuuksia. Noiden kokemusteni jälkeen on kuitenkin selvää myös se, että mien vaikuttaa todella paljon itse niihin omiin mahdollisuuksiinsa.

• Anonyymi00152
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Se on ihan sinun oma ongelmasi. Minäkään en ole uskonut noita palstaväitteitä miesten deittiappien käytön ylettömistä vaikeuksista enää aikoihin. Se on selvää, että naisia on noissa vähemmän, joten siinä mielessä miehillä on vähemmän mahdollisuuksia. Noiden kokemusteni jälkeen on kuitenkin selvää myös se, että mien vaikuttaa todella paljon itse niihin omiin mahdollisuuksiinsa.

Ei muuta kun tekemään se profiili sinne ja katsomaan itse, kun kokeilet oikeasti keskustella niiden naisten kanssa niin sinulle selviää tosi paljon ja tosi nopeasti.

• Ei tarvitse, riittää kun on vähemmistöä. Silloin kiertää kaukaa niin naiset kun miehetkin, sitäkin voi kukin kokeilla jollei usko.

• Anonyymi00168
        Anonyymi00152 kirjoitti:

Ei muuta kun tekemään se profiili sinne ja katsomaan itse, kun kokeilet oikeasti keskustella niiden naisten kanssa niin sinulle selviää tosi paljon ja tosi nopeasti.

Minähän keskustelen naisten kanssa harva se päivä, myös netissä. Minuun ovat naiset ihastuneetkin monet kerrat (enkä ole edes yrittänyt saavuttaa sitä). Naisten kanssa keskusteleminen ei ole lainkaan vaikeaa.

• Anonyymi00170
        Anonyymi00152 kirjoitti:

Ja siis toki olen joskus miehiä myös auttanut siinä, että miten naisten kanssa kannattaa keskustella. Edelleen kehotan pyytämään apua naipuolisilta tuttaviltasi. Naiset ovat usein varsin taitavia juttelemaan naisten kanssa, ainakin halutessaan.

• Anonyymi00124

Ap vois käydä vaikka katselemassa vähän.

https://youtube.com/@christinegracesmith

• Anonyymi00129

pojasta sukupolvikin paranww,l rttttövauvasra huononww

• Anonyymi00139

Niin, valheeltahan se kuulostaa, koska parisuhteeseen tarvitaan kaksi. Sitten kun se suhde on, onko kovinkaan hedelmällistä sanoa, että naiselta se onnistui helpommin....voi olla tosi loukkaavaakin, sillä vaikeuskin on mahdollista myös naisten kohdalla.

Ehkä tuolla väitteellä ajatellaan jotain muuta, tai "lyhyt suhteita"... Naiset voivat saada esimerkiksi enemmän yhteydenottoja eri sovelluksissa. Vaikka yhteydenottoja saattaa tulla enemmän, naiset kokevat haasteeksi seuloa niitä, jotka etsivät samanlaista, mahdollisesti pitkäaikaista sitoutumista. Tämä lienee enemmän naisten ongelma; Tindereissä sun muissa on enemmän miehiä kuin naisia. Suuri osa noista miehistä hakee jotain muuta kuin perinteistä parisuhdetta.

- Sheena

• Ehkä tyhmän tyhmä kysymys. mutta: Mitä naiset oikeasti tekevät pariutuakseen? Edellä on mainittu seulominen, ja se tietysti voi olla yhtä lailla helppoa tai vaikeaa.

Naisten näkökulmasta miehet tekevät kaikenlaista ärsyttävää ja väärin, siksi mm. Metoo. Mutta miesten näkökulmasta naisten toiminta on tuota seulomista.

• Anonyymi00147
        scrg kirjoitti:

Ehkä tyhmän tyhmä kysymys. mutta: Mitä naiset oikeasti tekevät pariutuakseen? Edellä on mainittu seulominen, ja se tietysti voi olla yhtä lailla helppoa tai vaikeaa.

Naisten näkökulmasta miehet tekevät kaikenlaista ärsyttävää ja väärin, siksi mm. Metoo. Mutta miesten näkökulmasta naisten toiminta on tuota seulomista.

Jaa. No itse ainakin lähestyin miestä, jonka olin huomannut kiinnostavaksi ja melkoisen ihanaksi. Hän ajatteli samoin minusta ja tässä edelleen ollaan.

• Anonyymi00148
        scrg kirjoitti:

Ehkä tyhmän tyhmä kysymys. mutta: Mitä naiset oikeasti tekevät pariutuakseen? Edellä on mainittu seulominen, ja se tietysti voi olla yhtä lailla helppoa tai vaikeaa.

Naiset toimivat (=suurelta osin tasapainottelevat omien odotusten, sosiaalisten taitojen ja vetovoimatekijöiden välillä ja puntaroivat mm miehen turvallisuutta)- eli varsin samaa mitä miehet tekevät.

Ei ole mitään "naisten mielestä", naiset ovat yksilöitä... kuten miehetkin. Seulontaa tarvitaan netissä, jos tarvitaan. Eikä nimittäin ole ollenkaan varmaa, että nainen saa miehiltä mahdottomasti huomioita, ja jos saakin niin mitä ja minkälaista ja johtaako yhtään mihinkään, paitsi.. suureen turhautumiseen.

Monet tuttavat ovat laittaneet Tinderin kiinni ja lähteneet vanhanaikaisesti tanssipaikkaan katsomaan live miehiä ja monelle sieltä on mies löytynytkin. Netti rajoittaa nykyajan sosiaalista toimintaa. Tekisi nimittäin ihmisille kaiken kaikkiaan hyvää tavata ihmisiä oikeasti elävässä elämässä. Vaikkei kumppania heti tai pitkään aikaan, tai koskaan sieltä löydykään, niin saapahan ainakin tavata ihmisiä ja jopa puhua heidän kanssaan. Sen sijaan että päivistä ja viikoista toiseen naputtelisi yksin koneella/puhelimella.

Niin, ja jos naisen mielestä joku mies tekee jotain ärsyttävää ja väärin, niin se ON ärsyttävää ja väärin. Siis huom! Koskee vain sitä yhtä miestä, ei muita.

- Sheena

• Anonyymi00148 kirjoitti:

Naiset toimivat (=suurelta osin tasapainottelevat omien odotusten, sosiaalisten taitojen ja vetovoimatekijöiden välillä ja puntaroivat mm miehen turvallisuutta)- eli varsin samaa mitä miehet tekevät.

Ei ole mitään "naisten mielestä", naiset ovat yksilöitä... kuten miehetkin. Seulontaa tarvitaan netissä, jos tarvitaan. Eikä nimittäin ole ollenkaan varmaa, että nainen saa miehiltä mahdottomasti huomioita, ja jos saakin niin mitä ja minkälaista ja johtaako yhtään mihinkään, paitsi.. suureen turhautumiseen.

Monet tuttavat ovat laittaneet Tinderin kiinni ja lähteneet vanhanaikaisesti tanssipaikkaan katsomaan live miehiä ja monelle sieltä on mies löytynytkin. Netti rajoittaa nykyajan sosiaalista toimintaa. Tekisi nimittäin ihmisille kaiken kaikkiaan hyvää tavata ihmisiä oikeasti elävässä elämässä. Vaikkei kumppania heti tai pitkään aikaan, tai koskaan sieltä löydykään, niin saapahan ainakin tavata ihmisiä ja jopa puhua heidän kanssaan. Sen sijaan että päivistä ja viikoista toiseen naputtelisi yksin koneella/puhelimella.

Niin, ja jos naisen mielestä joku mies tekee jotain ärsyttävää ja väärin, niin se ON ärsyttävää ja väärin. Siis huom! Koskee vain sitä yhtä miestä, ei muita.

- Sheena

Tanssipaikalle menemisen lasken tekemiseksi. Etenkin jos motiivina on ihmisten tapaaminen.

Mutta ei kai tanssipaikalle menemisessä mitään vaikeaa ole, ainakaan jos pitää tanssimisesta. Tai en minä tiedä, kun en ole koskaan käynyt. Ehkä siellä on ensin jokin vaikea esterata selvitettävänä. Tai tosi tiukka ovivahti.

• Anonyymi00154
        scrg kirjoitti:

Tanssipaikalle menemisen lasken tekemiseksi. Etenkin jos motiivina on ihmisten tapaaminen.

Mutta ei kai tanssipaikalle menemisessä mitään vaikeaa ole, ainakaan jos pitää tanssimisesta. Tai en minä tiedä, kun en ole koskaan käynyt. Ehkä siellä on ensin jokin vaikea esterata selvitettävänä. Tai tosi tiukka ovivahti.

Kävin nuorena äitini kanssa kerran (ensimmäisen ja viimeisen) sellaisella tanssilavalla landella, ja tuollaiselle esteradalle tai portsarille kyllä olisi ehkä ollut tarvetta; kaikki miehet siellä olivat ihan totaalisen lärvit. Mutta homman idea varmaan kärsisi, jos paikalle ei selviytyisi yhtään miestä...
        sivusta

• Anonyymi00225
        scrg kirjoitti:

Harvemmin parisuhteeseen päätyy, ellei mene "ihmisten ilmoille", vaikka sitten tanssipaikalle.

Et sinä enkä edes minä (!!!) voi tietää onko tanssipaikalle meneminen helppoa vai vaikeaa ja jos vaikeaa, miten ja mikä siinä on vaikeaa ja mikä on se pointti koko touhussa.

- Sheena

• Anonyymi00145

Nainenhan saa munaa baarissakin tartti käydä kun pöydälle reidet levälleen aina löytyy joku hölmö panemaan eikö se ole käsitys pariutumisesta tätä nykyä

• Anonyymi00146

Paljon jää näkemättä, kun ei baareissa pyöri.

• Anonyymi00153

Hauskinta tässä ketjussa on, että jonkun mielestä maailmasta antaa luotettavampaa tietoa se, että nainen tekee feikkiprofiilin deittipalveluun ja esiintyy miehenä kuin se, että naisena itse tarkkailisi maailmaa ja kertoisi kokemuksistaan.

Se on sitä aitoa "mansplainingiä". 😀

🦄

• Anonyymi00156

Hei kuka viitsii? Kuka viitsii huvitella noin? Älytöntä. Aika sairasta. Huijaamista.
        En ole mihinkään deittiprofiiliin ängennyt. Ei tulisi mieleenikään leikkiä miestä.
        Olen niin nainen.
        Vilma

• Anonyymi00161

"kuin se, että naisena itse tarkkailisi maailmaa"

Koska erittäin varsin hyvin tiedämme sen ettei naisen maailmantarkkailu oikein toimi ollenkaan, kun naisen mieli suodattaa siitä maailmasta kaiken sellaisen pois mikä ei sitä miellytä ja valitsee vain ne sen naisen omaa maailmankuvaa tukevat asiat ja vahvistaa niitä mielipiteitä tuon mukamas tutkimuksensa avulla.

Tämän takia on tiedemiehiä olemassa ja tiede on alunperin keksitty korvaamaan nämä naisten puheet ja naisten ajatukset (mutta tiede on nyt tietyistä syistä mennyt pilalle ja tullut epäluotettavaksi).

Mies luottaa ensi käden tietoon, ja suoraan kokemukseen, konkretiaan. Ei mihinkään naisten puheisiin tai naisten mielipiteisiin, koska mies varsin hyvin tietää että naisten mielipiteillä ei ole minkäänlaista kosketuspintaa todelliseen maailmaan.

Tämän takia on useampi ehdottanut että nainen kokisi itse sen mitä miehet kokevat joka päivä, ja tämän jälkeen nainen olisi mieluiten vain hiljaa ( tai myöntäisi olevansa väärässä).

• Anonyymi00161 kirjoitti:

"kuin se, että naisena itse tarkkailisi maailmaa"

Koska erittäin varsin hyvin tiedämme sen ettei naisen maailmantarkkailu oikein toimi ollenkaan, kun naisen mieli suodattaa siitä maailmasta kaiken sellaisen pois mikä ei sitä miellytä ja valitsee vain ne sen naisen omaa maailmankuvaa tukevat asiat ja vahvistaa niitä mielipiteitä tuon mukamas tutkimuksensa avulla.

Tämän takia on tiedemiehiä olemassa ja tiede on alunperin keksitty korvaamaan nämä naisten puheet ja naisten ajatukset (mutta tiede on nyt tietyistä syistä mennyt pilalle ja tullut epäluotettavaksi).

Mies luottaa ensi käden tietoon, ja suoraan kokemukseen, konkretiaan. Ei mihinkään naisten puheisiin tai naisten mielipiteisiin, koska mies varsin hyvin tietää että naisten mielipiteillä ei ole minkäänlaista kosketuspintaa todelliseen maailmaan.

Tämän takia on useampi ehdottanut että nainen kokisi itse sen mitä miehet kokevat joka päivä, ja tämän jälkeen nainen olisi mieluiten vain hiljaa ( tai myöntäisi olevansa väärässä).

Naisena elävä voi oikein hyvin tietää miehen karikit ja miehenä elävä naisen karikit. Mutta jikainen mies kun nainenkin on yksilö ja käy omat karikkonsa. Ei kaikilka miehillä ole noin vaikeeta mitä täällä kuvaillaan eikä kaikilla naisilla noin helppoa myöskään.

Väitän että moni mies on eläny helpomman elämän kun minä monessa asiassa. Ja elää helpommin jatkuvasti mitä tulee yhtään mihinkään. Edes kumppanin löytämiseen.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Naisena elävä voi oikein hyvin tietää miehen karikit ja miehenä elävä naisen karikit. Mutta jikainen mies kun nainenkin on yksilö ja käy omat karikkonsa. Ei kaikilka miehillä ole noin vaikeeta mitä täällä kuvaillaan eikä kaikilla naisilla noin helppoa myöskään.

Väitän että moni mies on eläny helpomman elämän kun minä monessa asiassa. Ja elää helpommin jatkuvasti mitä tulee yhtään mihinkään. Edes kumppanin löytämiseen.

Niin en ymmärrä pointtia inttää tuota miehien elämän vaikeutta, kun se on yksilöstä kiinni ei sukupuolesta.

Oma asenne, asema, ulkonäkö, tyyli, muiden kohtaaminen kaikki vaikuttaa suosioon myös.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Niin en ymmärrä pointtia inttää tuota miehien elämän vaikeutta, kun se on yksilöstä kiinni ei sukupuolesta.

Oma asenne, asema, ulkonäkö, tyyli, muiden kohtaaminen kaikki vaikuttaa suosioon myös.

Jos ilen introvertti mörkö tai läpiä päähäni puhuva tollo, en voi olettaa että kovin moni kiinnostuu minusta, vaikka itse pitäisin itseäni ihan huippu saaliina.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Jos ilen introvertti mörkö tai läpiä päähäni puhuva tollo, en voi olettaa että kovin moni kiinnostuu minusta, vaikka itse pitäisin itseäni ihan huippu saaliina.

Eli täytyy mennä vähän itteensäkin, jos ei ketään löydy tykkäämään. Eikä syytellä muita. Muut näkee jotain epämukavaa, vaikkei itse näkiskään.

• Anonyymi00155

hyvä käsi oli texas holdemissa four of a kind aces, äddiä, korkeimpia neljä

• Anonyymi00157

parta on valhr, puhuu psartaansds, js viiksikin on valhe

olen kain VIP Gold Member, pokeripelin jutussa hassussa

• Anonyymi00158

Naisten ongelma on löytää mielestään se kaikista paras valtavasta miesten massasta; potentiaalisia unelmaehdokkaita pursuaa joka tuutista, ovista ja ikkunoista, niin valinnan vaikeus ja lopulta yhteen tyytyminen voi tuntua hirmuisen hankalalta.

Miesten ongelma on päästä edes yhden naisen kanssa kommunikaatioetäisyydelle, joka kestää pidempään kuin pari päivää.

• Anonyymi00162

Varmaan tässä nyt on niin erillaisia nämä naisten ja miesten näkemykset, että väärinymmäryksiä tulee pakosti.

Mikäli mies saisi yhtä paljon huomiota kuin nainen osakseen, se ottaisi aina tarjolle tulevan naisen, viettäisi sen kanssa hetken ja vaihtaisi uuteen. (tosin osa naisistakin toimii juuri vastaavalla tavoin)

Nainen taas haluaa vakaan parisuhteen lisääntymistä varten. Naisen tarpeita ei täytä tuollainen vaihtuva kumppani (joka taas on ideaali miehelle).

• Anonyymi00162 kirjoitti:

Varmaan tässä nyt on niin erillaisia nämä naisten ja miesten näkemykset, että väärinymmäryksiä tulee pakosti.

Mikäli mies saisi yhtä paljon huomiota kuin nainen osakseen, se ottaisi aina tarjolle tulevan naisen, viettäisi sen kanssa hetken ja vaihtaisi uuteen. (tosin osa naisistakin toimii juuri vastaavalla tavoin)

Nainen taas haluaa vakaan parisuhteen lisääntymistä varten. Naisen tarpeita ei täytä tuollainen vaihtuva kumppani (joka taas on ideaali miehelle).

"Nainen taas haluaa vakaan parisuhteen lisääntymistä varten. "

Tuo on yksi asia, mitä nainen voi haluta. Tyypillistä on, että nainen haluaa eri elämänvaiheissa erilaisia asioita ja myöskin erilaisia miehiä erilaisiin käyttötarkoituksiin. Ja ilmeisesti tuo aiheuttaa jotain harmia, että vakaata parisuhdetta ei olekaan tarjolla siinä vaiheessa, kun se naisen suunnitelmiin optimaalisesti kävisi.

• Anonyymi00227

"potentiaalisia unelmaehdokkaita pursuaa joka tuutista, ovista ja ikkunoista"
        "lopulta yhteen tyytyminen voi tuntua hirmuisen hankalalta."

🤣🤣🤣😂😂😂

Vähänkö liioittelet.

- Sheena

• Anonyymi00159

Naisella on varmaan enemmän kiinnostuneita miehiä tarjolla, kun taas toistepäin ei niinkään, noin keskimäärin. Siitä tulenee tämä ilmeinen oletus, että naiset saa kumppanin helpommin.

Mutta kiinnostuminen ja tapaaminen ei ole vielä edellytys pariutumiseen. Se on sama, kun että autoa ostaessa löytäisi autoliikkeitä.

Pariutumisen edellytyksiä on monia. Siihen vaikuttaa elämänarvot, yleensäkin tapa elää ja kaikenlainen "synkrooni", että voisi pariutua jonkun kanssa. Näitä asioita naiset mielestäni keskimäärin osaavat arvostaa jo nuoresta pitäen paremmin kuin miehet, joille tuntuu usein olevan merkityksellistä lähinnä stereotyyppisesti vain seksi, tai vaan olla yhdessä naisen kanssa.

Tulee mieleen Wikipedian juttu:

"Professori Anna Rotkirchin mukaan syynä syntyvyyden nopeaan laskuun 2010-luvun Suomessa on miesten nopea syrjäytyminen, joka alkaa jo koulussa. 2000-luvulla syntyneiden määrä on seurannut 25–34-vuotiaiden miesten työllisyysastetta ja siten romahtanut 2010-luvulla. Pienituloisten osuus 25–34-vuotiaista miehistä nousi nopeasti 9 prosentista 18 prosenttiin, mutta osuus naisista laski alle 10 prosentin. Myös maksuhäiriöt ja matala koulutus ovat paljon yleisempiä miehillä, ja syrjäytyneet miehet syrjäytyvät usein lisääntymisestäkin. Koulutetuista 40–45-vuotiaista miehistä lapsettomia on 22 prosenttia, vain perusasteen suorittaneista 35 prosenttia ja kaikista 40–45-vuotiaista naisista vain 20 prosenttia. Vain pari prosenttia miehistä tulee vielä myöhemmin isäksi. Kouluttamattomatkin miehet haluaisivat lapsia mutta eivät saa. Jos tyttöjen koulutulokset olisivat yhtä huonoja kuin poikien nykyään, Rotkirchin mukaan "sitä pidettäisiin kansallisena skandaalina."[8]

Lokakuusta 2024 syyskuuhun 2025 Suomessa hedelmällisyysluku oli 1,28. Se oli kolmanneksi matalin 250 vuoden ajanjaksolla. Vieraskielisten naisten kokonaishedelmällisyysluku on pitkään ollut kotimaisia kieliä puhuvia korkeampi. Suomenkielisten naisten kokonaishedelmällisyysluku on ollut 2010-luvulta lähtien ruotsinkielisiä ja vieraskielisiä matalampi. Mainitulla ajanjaksolla vieraskielisten hedelmällisyysluku oli 1,38 ja ruotsinkielisten 1,46."

Toisinsanoen, tälläkin hetkellä sinkkuna vaeltelevat miehet tuppaa olemaan aika huonon elämänhallinnan omaavaa sakkia. Talousasiat kurallla ja koulutus kehnoa. Ei siis kovin houkuttelevaa "faijamatskua".

• Anonyymi00160

Mainio kommentti.

Erityinen ansio on tämä kohta:
        "Mutta kiinnostuminen ja tapaaminen ei ole vielä edellytys pariutumiseen. Se on sama, kun että autoa ostaessa löytäisi autoliikkeitä."

Tätä on joidenkin palstalaisten hyvin vaikea ymmärtää.

Kriittinen olisin vain kommentoijan negatiivista mieskuvaa kohtaan:

En menisi niin pitkälle, että väittäisin vain seksin kiinnostavan nuoria miehiä. Silloinhan kukaan nuori mies ei koskaan rakastuisi, ja heidän rakastumisestaan on kyllä tarpeeksi viitteitä.

En myöskään pidä miehiä niin yksinkertaisina, etteivät he ymmärtäisi omien elämänvalintojensa merkitystä tulevaisuudelleen. Voin toki olla väärässä.

Lopuksi: en tietenkään pidä siitä, että parisuhteen päämääräksi asetetaan lisääntyminen, oli kyse sitten miehestä tai naisesta. Sen vuoksi olen allerginen sellaisille sanoille kuin "faijamatsku" tai sen naispuolisille vastineille. Tuollainen välineellistäminen ei kuulu nykyaikaan.

🦄

• Toisinsanoen, tälläkin hetkellä sinkkuna vaeltelevat naiset tuppaa olemaan aika huonon elämänhallinnan omaavaa sakkia. Talousasiat kurallla ja mielenterveys kehnoa. Ei siis kovin houkuttelevaa "mutsimatskua".

• Anonyymi00163
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Mainio kommentti.

"Mutta kiinnostuminen ja tapaaminen ei ole vielä edellytys pariutumiseen. Se on sama, kun että autoa ostaessa löytäisi autoliikkeitä."

En menisi niin pitkälle, että väittäisin vain seksin kiinnostavan nuoria miehiä. Silloinhan kukaan nuori mies ei koskaan rakastuisi, ja heidän rakastumisestaan on kyllä tarpeeksi viitteitä.

En myöskään pidä miehiä niin yksinkertaisina, etteivät he ymmärtäisi omien elämänvalintojensa merkitystä tulevaisuudelleen. Voin toki olla väärässä.

Lopuksi: en tietenkään pidä siitä, että parisuhteen päämääräksi asetetaan lisääntyminen, oli kyse sitten miehestä tai naisesta. Sen vuoksi olen allerginen sellaisille sanoille kuin "faijamatsku" tai sen naispuolisille vastineille. Tuollainen välineellistäminen ei kuulu nykyaikaan.

🦄

Kirjoitinkin: " lähinnä stereotyyppisesti vain seksi, tai vaan olla yhdessä naisen kanssa."
        Tarkoitin tällä sitä, että usein miehet ei mieti suhdetta niin kokonaisvaltaisesti kuin naiset. Monet itse mukaanlukien, ymmärtää suhteen kokonaisvaltaisuuden vasta ehkä itse suhteessa. Ja mitä se tarkoittaa.
        Ja vielä lisään sen, että noin keskimäärin....ei kaikki, mutta yllättävän moni.

En suoranaisesti aseta päämääräksi mitään lisääntymistä, mutta koska pariutumisesta ei kaiketi pidetä niin tarkkaa saurantaa, voi tuollaisen väestöliiton tutkimusta syntyvyyden suhteen pitää mittarina. Varmaan aikamoni parisuhde kuitenkin tuottaa onnistuessaan jälkikasvua.

Luulen, että tämä on syytä sille, että naisen ja miehen asema on muuttunut ja varsinkin miesten osalle sitä ei ole oikein sen kummemmin otettu huomioon kasvatuksessa, varhaiskasvatuksessa jne. Piikki muutoksissa siis näkyy monen hyvinvointivaltion väestön määrässä ja syntyvyydessä, Suomi ei ole ainoa.

• Anonyymi00164
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Mainio kommentti.

🦄

"en tietenkään pidä siitä, että parisuhteen päämääräksi asetetaan lisääntyminen"

Tuo lause kuvastaa sinua aivan täydellisesti. Olet niin täysin vieraantunut luonnosta ja kaikesta luonnollisesta. Olet kuin muovista tehty ihmisen jäljennös, joka yrittää vakuuttaa olevansa samanlainen ihminen kuin muutkin, mutta se muovisuus tulee esiin lähes joka lauseessasi.

• Anonyymi00165
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Mainio kommentti.

🦄

Suomi yhteiskuntana on muuttunut 80-vuodessa paljon,
        maatalous, teollisuus, jälkiteollisuus,
        tietoyhteiskunta ja mikä... Malli 5.0 ?

Mikä lie sodan jälkeen ollut päämäärä. mutta lisääntymistäkin tapahtui.,,,

Kulttuuri ja olosuhteet ovat muuttuneet myös paljon,
        ja suhde lisääntymiseenkin siinä mukana. Voinee kysyä onko se luonnollista?
        Palstalla näyttää olevan osa porukkaa, kun haikailee menneen perään, osin sitäkin voi yrittää perustella.

- tästä tuli mieleen ihan vaan utelu Yxärille: hittikirja Itsekkyyden aika (Keltikangas-Järvinen), oletko tullut silmäilleeksi sitä tai jälkijuttuja siitä?

• Anonyymi00166
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Palstalla näyttää olevan osa porukkaa, kun haikailee menneen perään, osin sitäkin voi yrittää perustella.

- tästä tuli mieleen ihan vaan utelu Yxärille: hittikirja Itsekkyyden aika (Keltikangas-Järvinen), oletko tullut silmäilleeksi sitä tai jälkijuttuja siitä?

Totta.
        Olen tuo alkuperäinen tuumija..

En syytä itse tästä tilanteesta ketään, tai mitään, mutta maailma vaan muuttuu ja siinä pitäisi miestenkin osata muuttua. Ja ennenkaikkea koko mieskulttuurin.
        Ja kyllähän se muuttuu, mutta kipuilua vielä on ja tällä palstalla se näkyy selkeästi.

Mietin, että kääntyyköhän palikat aikaa myöten taas toisinpäin, jahka miehet alkaa hoksaamaan asioita paremmin? En tiedä olenko hengissä silloin enää, mutta olisi mielenkiintoista nähdä miten tää aaltoilee.

• Anonyymi00167
        Anonyymi00163 kirjoitti:

Kirjoitinkin: " lähinnä stereotyyppisesti vain seksi, tai vaan olla yhdessä naisen kanssa."
        Tarkoitin tällä sitä, että usein miehet ei mieti suhdetta niin kokonaisvaltaisesti kuin naiset. Monet itse mukaanlukien, ymmärtää suhteen kokonaisvaltaisuuden vasta ehkä itse suhteessa. Ja mitä se tarkoittaa.

En suoranaisesti aseta päämääräksi mitään lisääntymistä, mutta koska pariutumisesta ei kaiketi pidetä niin tarkkaa saurantaa, voi tuollaisen väestöliiton tutkimusta syntyvyyden suhteen pitää mittarina. Varmaan aikamoni parisuhde kuitenkin tuottaa onnistuessaan jälkikasvua.

Luulen, että tämä on syytä sille, että naisen ja miehen asema on muuttunut ja varsinkin miesten osalle sitä ei ole oikein sen kummemmin otettu huomioon kasvatuksessa, varhaiskasvatuksessa jne. Piikki muutoksissa siis näkyy monen hyvinvointivaltion väestön määrässä ja syntyvyydessä, Suomi ei ole ainoa.

"Monet itse mukaanlukien, ymmärtää suhteen kokonaisvaltaisuuden vasta ehkä itse suhteessa. Ja mitä se tarkoittaa."

Tämä pitää monen kohdalla paikkansa. Yllättävän monelle miehelle nainen (monihan sanoo haluavansa ihan vain naisen) on lähinnä nukkeleikki tai pelihahmo, sen pitää näytää siltä ja tuolta (usein hämmentävän trkasti vaatetusta, hiuksia ja meikkiäkin myöten kerrottuna) ja sitten se niinku tekis tätä ja tuota. Naisella ei heidän mielessään ole omaa persoonaa ja nainen siinä ajattelussa ikäänkuin laitetaan nurkkaan odottamaan, kun sitä ei "tarvita". Tämä on tietenkin selvästi enemmän nuorempien ikäluokkien ongelma, mutta yllättävän paljon tähän törmää yli nelikymppisissäki, nuorethan kasvavat ikuisiksi jne.

Tuo edellä kuvattu ajattelu näkee siinäkin, että hämmentävän moni mies ajattelee "ansainneensa" naisen. He ajattelevat, että ovat tehneet ne tehtävät joita elämä ja yhteiskunta niminen peli on heille asettanut ja nyt palkintona sitten pitäisi tipahtaa tehtäviä palauttaessa nainen. Tässäkin ajattelussa siltä naiselta puuttuu kokonaan oma persoona, oikeus valita itse, oma tahto, oma elämä jne. Niitä robotteja ei vielä ole, mutta nainen nähdään robottina, joka jonkun pitäisi palkinnoksi antaa.

• Anonyymi00169
        Anonyymi00167 kirjoitti:

"Monet itse mukaanlukien, ymmärtää suhteen kokonaisvaltaisuuden vasta ehkä itse suhteessa. Ja mitä se tarkoittaa."

Tämä pitää monen kohdalla paikkansa. Yllättävän monelle miehelle nainen (monihan sanoo haluavansa ihan vain naisen) on lähinnä nukkeleikki tai pelihahmo, sen pitää näytää siltä ja tuolta (usein hämmentävän trkasti vaatetusta, hiuksia ja meikkiäkin myöten kerrottuna) ja sitten se niinku tekis tätä ja tuota. Naisella ei heidän mielessään ole omaa persoonaa ja nainen siinä ajattelussa ikäänkuin laitetaan nurkkaan odottamaan, kun sitä ei "tarvita". Tämä on tietenkin selvästi enemmän nuorempien ikäluokkien ongelma, mutta yllättävän paljon tähän törmää yli nelikymppisissäki, nuorethan kasvavat ikuisiksi jne.

Tuo edellä kuvattu ajattelu näkee siinäkin, että hämmentävän moni mies ajattelee "ansainneensa" naisen. He ajattelevat, että ovat tehneet ne tehtävät joita elämä ja yhteiskunta niminen peli on heille asettanut ja nyt palkintona sitten pitäisi tipahtaa tehtäviä palauttaessa nainen. Tässäkin ajattelussa siltä naiselta puuttuu kokonaan oma persoona, oikeus valita itse, oma tahto, oma elämä jne. Niitä robotteja ei vielä ole, mutta nainen nähdään robottina, joka jonkun pitäisi palkinnoksi antaa.

Naisella ei ole omaa mieltä tai omaa tahtoa, kun sillä ei ole samanlaista ajattelukykyä kuin miehellä on. Nainen toimii impulsiivisesti tunteidensa ohjaamana.

• Anonyymi00171
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Naisella ei ole omaa mieltä tai omaa tahtoa, kun sillä ei ole samanlaista ajattelukykyä kuin miehellä on. Nainen toimii impulsiivisesti tunteidensa ohjaamana.

.....
        pröö- öö-öt ;)

• Anonyymi00172
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Vaan kun asia selvästikään ei ole noin. Jos olisi, niin täälläkään ei kukaan mies valittaisia naisenpuutettaan.

• Anonyymi00173
        Anonyymi00172 kirjoitti:

Vaan kun asia selvästikään ei ole noin. Jos olisi, niin täälläkään ei kukaan mies valittaisia naisenpuutettaan.

Esim kuka on valittanut ja missä, laita linkki.

Impulsiivinen toiminta selittää nykyisen tilanteen täydellisesti.

• Anonyymi00174
        Anonyymi00167 kirjoitti:

Nyt pinnalla olevista jutuista tuo ansaintapointti on muuten yksi nikki 'todellavaikeeta' :n useista ongelmakohdista (hän saa itse kommentoida, jos löytää tämän).
        - minun heittomainen ajatus: naisen tulisi olla mielellään menestynyt julkkis

• Anonyymi00177
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Esim kuka on valittanut ja missä, laita linkki.

Impulsiivinen toiminta selittää nykyisen tilanteen täydellisesti.

Palsta on täynnä miesten valitusta naisettomuudestaan. Edes sinä et voi olle niin kädetön, ettet niitä ilman linkkiä löydä.

• Anonyymi00179
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Tuosta huomaa, että sinä kuulut noihin, joille nainen on nukkeleikki, pelihahmo, robotti.

• Anonyymi00182
        Anonyymi00163 kirjoitti:

"En suoranaisesti aseta päämääräksi mitään lisääntymistä, mutta koska pariutumisesta ei kaiketi pidetä niin tarkkaa saurantaa, voi tuollaisen väestöliiton tutkimusta syntyvyyden suhteen pitää mittarina. Varmaan aikamoni parisuhde kuitenkin tuottaa onnistuessaan jälkikasvua."

Väestöliiton tarkoituksena on tukea väestönkasvua. En pidä sitä neutraalina tahona sen suhteen, millaisia kysymyksiä se asettaa syntyvyydestä ja pariutumisesta.

"Varmaan aikamoni parisuhde kuitenkin tuottaa onnistuessaan jälkikasvua."

Tätä pidän sinun henkilökohtaisena näkemyksenäsi. Itse ajattelen, että parisuhde on nykyään neutraali sen suhteen, lisäännytäänkö siinä vai ei. Aikaisemmin asiassa ei ollut juuri valinnanvapautta mutta nyt on. Sen vuoksi en voi ajatella, että lisääntyminen olisi yhteydessä parisuhteen onnistumiseen. Lisääntyminenhän onnistuu myös ilman parisuhdetta, ja parisuhde on onnistunut myös ilman lisääntymistä, jos osapuolet haluavat olla lisääntymättä tai eivät pysty lisääntymään.

🦄

• Anonyymi00183
        Anonyymi00164 kirjoitti:

"en tietenkään pidä siitä, että parisuhteen päämääräksi asetetaan lisääntyminen"

Tuo lause kuvastaa sinua aivan täydellisesti. Olet niin täysin vieraantunut luonnosta ja kaikesta luonnollisesta. Olet kuin muovista tehty ihmisen jäljennös, joka yrittää vakuuttaa olevansa samanlainen ihminen kuin muutkin, mutta se muovisuus tulee esiin lähes joka lauseessasi.

Kerropas tarkemmin, milloin ja missä kohdin olen väittänyt olevani niin kuin muutkin? 😉

🦄

• Anonyymi00185
        Anonyymi00165 kirjoitti:

"- tästä tuli mieleen ihan vaan utelu Yxärille: hittikirja Itsekkyyden aika (Keltikangas-Järvinen), oletko tullut silmäilleeksi sitä tai jälkijuttuja siitä?"

Olen lukenut juttuja ja silmäillyt kirjan sisällysluetteloa.

Johtopäätökseni on, etten tunnista kirjan väitteitä. Pysyttelen mahdollisimman kaukana itsekkäistä ihmisistä ja pyrin myös itse toimimaan ihmissuhteissani siten, että keskustelu ja yhteinen päätöksenteko määrittäisivät elämää enemmän kuin itsekkyys.

En siis tunnista kyseisen kirjan väitteitä. En ymmärrä, millaisessa maailmassa kirjoittaja elää.

🦄

• Anonyymi00188
        Anonyymi00167 kirjoitti:

Kuvailet kiltin ja kunnollisen miehen mielenmaisemat aika hyvin tuossa.

Ja joskus ehkä tuollainen miehen kannatti ollakin. Isät, sedät ja enot opettivat käyttäytymään juuri noin, että suku jatkuisi.

Mutta tuo mitä kuvaat, on ehkä sellaista, mitä ei enää haluta nähdä ja taas mitä moni mies ei osaa itsessään hahmottaa edes. Kiukutaan vaan ja ihmetelllään että miksi ei kelvata naiselle.

• Anonyymi00190
        Anonyymi00188 kirjoitti:

Kuvailet kiltin ja kunnollisen miehen mielenmaisemat aika hyvin tuossa.

Ja joskus ehkä tuollainen miehen kannatti ollakin. Isät, sedät ja enot opettivat käyttäytymään juuri noin, että suku jatkuisi.

Mutta tuo mitä kuvaat, on ehkä sellaista, mitä ei enää haluta nähdä ja taas mitä moni mies ei osaa itsessään hahmottaa edes. Kiukutaan vaan ja ihmetelllään että miksi ei kelvata naiselle.

Tuollainen mies ei ole kiltti, eikä kunnollinen. Hän voi tietenkin itse kuvitella olevansa noita. Hän on ilkeä ja kelvoton. Pidän todella outona, jos jollekulle todella ovat isät, sedät tai enot tuollaista opettaneet. Lähinähän on somesukupolven ja videopelejä pelaten kasvaneiden ongelma, jota ei vanhemmista sukupolvista juurikaan löytynyt. En ole itse esimerkiksi koskaan törmännyt vanhempieni tai isovanhempieni ikäpolvissa tuollaiseen ajatteluun.

Tuollainen mies ei ole koskaan ollut kelpava, mutta ehkä tuollaisiin on osan naisista ollut pakko tyytyä. Lopputulos on ollut aina huono, sillä eihän puolisoaan halveksivan ja alentavan miehen kanssa koskaan saa aikaiseksi hyvää liittoa.

• Anonyymi00193
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Palsta on täynnä miesten valitusta naisettomuudestaan. Edes sinä et voi olle niin kädetön, ettet niitä ilman linkkiä löydä.

LAITA LINKKI.

• Anonyymi00198
        Anonyymi00193 kirjoitti:

LAITA LINKKI.

Onneksi joku toinen jaksoi itkipotkuraivariisi reagoida.

• Anonyymi00204
        Anonyymi00198 kirjoitti:

Onneksi joku toinen jaksoi itkipotkuraivariisi reagoida.

No nopeasti guuggelilla saa napattua noita.

• Anonyymi00208
        Anonyymi00190 kirjoitti:

Tuollainen mies ei ole kiltti, eikä kunnollinen. Hän voi tietenkin itse kuvitella olevansa noita. Hän on ilkeä ja kelvoton. Pidän todella outona, jos jollekulle todella ovat isät, sedät tai enot tuollaista opettaneet. Lähinähän on somesukupolven ja videopelejä pelaten kasvaneiden ongelma, jota ei vanhemmista sukupolvista juurikaan löytynyt. En ole itse esimerkiksi koskaan törmännyt vanhempieni tai isovanhempieni ikäpolvissa tuollaiseen ajatteluun.

Tuollainen mies ei ole koskaan ollut kelpava, mutta ehkä tuollaisiin on osan naisista ollut pakko tyytyä. Lopputulos on ollut aina huono, sillä eihän puolisoaan halveksivan ja alentavan miehen kanssa koskaan saa aikaiseksi hyvää liittoa.

No itse katselen tuota toiselta puolelta kuin sinä. He voivat olla todellakin kilttejä ja kunnollisia alkuun, mutta pettyvät, kun se kuva minkä he ovat saaneet maailmasta, murenee.

Eikä tuota ajattelua näin suoraan sukulaisilta ja vanhemmilta saatu, mutta sieltä se muruina tuli. Naisia on pitänyt kunnioittaa, mutta kukaan ei ole kertonut miksi. Ja jokaisessa satukirjassa oli se rohkea, reipas prinssi ja kuvankaunis prinsessa...

En minäkään enää meinaa muistaa niitä juttuja, mistä mulle aiemmin tuli ajatukset pariutumisesta ja naisesta ihmisenä....mutta ei ne olleet tosiaan ihan terveitä. Niistä poisoppiminen ja oman identiteetin löytäminen oli työlästä. Mutta itsenikin vuoksi se kivi oli käännettävä.

Tulevaisuudessa uskoisin ja toivon, ettei miehillä olisi enää tämänmoista ongelmaa.

• Anonyymi00211
        Anonyymi00195 kirjoitti:

Mä voin kaivella...

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15165449/miksi-en-loyda-naista

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19518396/miksi-vapaita-sinkkunaisia-ei-loydy-mistaan

ja vielä voin kaivaa yhden...

https://keskustelu.suomi24.fi/t/9853137/miksi-en-kelpaa

Ja vuosiluvut olivat 2018, 2011, sekä 2026. Melko harvinaista siis. Ja 2011 aloitus alkaa näin: "Alkaa jo näin 27-vuotiasta naista ihmetyttämään, kun tuntuu, etten kellekään kelpaa"

2026 aloittaja on etsinyt naista 15 vuoden ajan. On siis aivan selkeästi alemman tason mies. Hyvin vaikeaa varmasti tulee olemaan, ja ihan tuurilla voi löytää jonkun joka ottaa palvelijakseen.

Enemmänkin nämä nyt tekivät tuon palstafeministin puheista mitättömiä kuin olisivat niitä vahvistaneet.

• Anonyymi00220
        Anonyymi00211 kirjoitti:

Ja vuosiluvut olivat 2018, 2011, sekä 2026. Melko harvinaista siis. Ja 2011 aloitus alkaa näin: "Alkaa jo näin 27-vuotiasta naista ihmetyttämään, kun tuntuu, etten kellekään kelpaa"

2026 aloittaja on etsinyt naista 15 vuoden ajan. On siis aivan selkeästi alemman tason mies. Hyvin vaikeaa varmasti tulee olemaan, ja ihan tuurilla voi löytää jonkun joka ottaa palvelijakseen.

Enemmänkin nämä nyt tekivät tuon palstafeministin puheista mitättömiä kuin olisivat niitä vahvistaneet.

Näitä sinunlaisien itkemisiä, noitten linkkitapausten lisäksi löytyy kyllä.
        Maristaan vaikka mistä naisten käyttäytymisestä ja vingutaan jonninjoutavaa.

Noi löytyi vaan nopeasti... mutta jos et tajua miltä teikäläisten marina muille näyttää, en ala minäkään siitä sinulle rautalankamallia tekemään. Ei ole wörttiä. Nariset silti...

• Anonyymi00221
        Anonyymi00208 kirjoitti:

No itse katselen tuota toiselta puolelta kuin sinä. He voivat olla todellakin kilttejä ja kunnollisia alkuun, mutta pettyvät, kun se kuva minkä he ovat saaneet maailmasta, murenee.

Eikä tuota ajattelua näin suoraan sukulaisilta ja vanhemmilta saatu, mutta sieltä se muruina tuli. Naisia on pitänyt kunnioittaa, mutta kukaan ei ole kertonut miksi. Ja jokaisessa satukirjassa oli se rohkea, reipas prinssi ja kuvankaunis prinsessa...

En minäkään enää meinaa muistaa niitä juttuja, mistä mulle aiemmin tuli ajatukset pariutumisesta ja naisesta ihmisenä....mutta ei ne olleet tosiaan ihan terveitä. Niistä poisoppiminen ja oman identiteetin löytäminen oli työlästä. Mutta itsenikin vuoksi se kivi oli käännettävä.

Tulevaisuudessa uskoisin ja toivon, ettei miehillä olisi enää tämänmoista ongelmaa.

Tuollainen mies ei ole koskaan ollut kiltti, eikä kunnollinen. Toisen ihmisen esineellistäminen ja hänen ihmisyytensä kiistäminen. ei koskaan synny mistään pettymyksistä.

• Anonyymi00223
        Anonyymi00193 kirjoitti:

LAITA LINKKI.

Tästä ketjusta itsestään löytyy. Laitan linkin, koska et luultavasti saa tätäkään ketjua uudestaan auki ilman linkkiä:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19517783/sinkut-palstan-suurin-valhe#comment-144103111

tuosta löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19396945/naisten-vaatimuksena-jykeva-leuka

tuosta löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19518200/jos-nimimerkki-aletheias-saisi-paattaa-mita-naisilta-vaaditaan-olisiko-se-jotakin-tallaista

tuolta löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19518544/miesten-suusta-kuultua

tuolta löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19516676/sinkkujen-tilanne-kiinassa-katastrofaalinen

tästä löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19502951/miksi-naiselle-ei-kelpaa

tästä löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19478746/hiipuva-kiinnostus

tästä löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19513121/millaisia-ajatuksia-herattaa-quotvahan-vanhempiquot-nainen-seksuaalineuvojana

täältä löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19502931/voi-voi-naiset-teita

Siinä nyt muutama. Enemmänkin olisi noilta suhteet palstan ensimmäisiltä sivuilta löytynyt, mutta jätin tarkoituksella vanhat ylösnostetut ketjut linkittämättä, ette pääse valittamaan niiden vanhuudesta. Toivottavasti herra linkkivinkkuja, kyvytön itse etsimään mitään, on nyt tyytyväinen. Vai tarvitsetko vielä lisää miesten vinkunaa naisenpuutteesta ja pariutumisen vaikeudesta?

• Anonyymi00226
        Anonyymi00221 kirjoitti:

Tuollainen mies ei ole koskaan ollut kiltti, eikä kunnollinen. Toisen ihmisen esineellistäminen ja hänen ihmisyytensä kiistäminen. ei koskaan synny mistään pettymyksistä.

Oletko varma?

Minä sanoisin, että ymmärtämättömyys ja huomioonottamattomuus ei aina kerro ihmisen kiltteydestä ja kunnollisuudesta yhtikäs mitään.

Kaikille ei suoda sitä, että asiat ymmärtäisi jo vaikka pienestä pitäen, tai kaikkea selitettäisiin.

Mutta sun mielipide.

• Anonyymi00228
        Anonyymi00223 kirjoitti:

Tästä ketjusta itsestään löytyy. Laitan linkin, koska et luultavasti saa tätäkään ketjua uudestaan auki ilman linkkiä:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19517783/sinkut-palstan-suurin-valhe#comment-144103111

tuosta löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19396945/naisten-vaatimuksena-jykeva-leuka

tuosta löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19518200/jos-nimimerkki-aletheias-saisi-paattaa-mita-naisilta-vaaditaan-olisiko-se-jotakin-tallaista

tuolta löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19518544/miesten-suusta-kuultua

tuolta löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19516676/sinkkujen-tilanne-kiinassa-katastrofaalinen

tästä löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19502951/miksi-naiselle-ei-kelpaa

tästä löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19478746/hiipuva-kiinnostus

tästä löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19513121/millaisia-ajatuksia-herattaa-quotvahan-vanhempiquot-nainen-seksuaalineuvojana

täältä löytyy:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19502931/voi-voi-naiset-teita

Siinä nyt muutama. Enemmänkin olisi noilta suhteet palstan ensimmäisiltä sivuilta löytynyt, mutta jätin tarkoituksella vanhat ylösnostetut ketjut linkittämättä, ette pääse valittamaan niiden vanhuudesta. Toivottavasti herra linkkivinkkuja, kyvytön itse etsimään mitään, on nyt tyytyväinen. Vai tarvitsetko vielä lisää miesten vinkunaa naisenpuutteesta ja pariutumisen vaikeudesta?

En löytänyt noista yhtään sellaista mitä väitit, kaikkea muuta. Useat olivat naisten aloituksia siitä että kun miestä ei vaan löydy.

• Anonyymi00230
        Anonyymi00228 kirjoitti:

En löytänyt noista yhtään sellaista mitä väitit, kaikkea muuta. Useat olivat naisten aloituksia siitä että kun miestä ei vaan löydy.

Eli sinulla on lukihäiriö! Noniin... ilmankos olet kujalla kuin Olli. 😃

• Anonyymi00231
        Anonyymi00228 kirjoitti:

Eli et joko osaa lukea tai ymmärrä lukemaasi. Tätä olen jo epäillytkin. 😂

• Anonyymi00233
        Anonyymi00226 kirjoitti:

Oletko varma?

Minä sanoisin, että ymmärtämättömyys ja huomioonottamattomuus ei aina kerro ihmisen kiltteydestä ja kunnollisuudesta yhtikäs mitään.

Kaikille ei suoda sitä, että asiat ymmärtäisi jo vaikka pienestä pitäen, tai kaikkea selitettäisiin.

Mutta sun mielipide.

Tämä on ihmisen psykologiaan perustuva fakta. Noissa ei ole kyse ymmärtämättömyydestä jne. vaan tunnekylmyydestä, empatian puutteesta jne. jotka ovat aina jonkinlaisen tunne-eelämän häiriön oireita. Tuollainen mies on yksinkertaisesti vain ja ainoastaan huono mies. Hänellä voi toki olla myös hyviä ominaisuuksia, mutta yksikään ei kykene korvaamaan noin huonoja ominaisuuksia.

• Anonyymi00234
        Anonyymi00233 kirjoitti:

Tämä on ihmisen psykologiaan perustuva fakta. Noissa ei ole kyse ymmärtämättömyydestä jne. vaan tunnekylmyydestä, empatian puutteesta jne. jotka ovat aina jonkinlaisen tunne-eelämän häiriön oireita. Tuollainen mies on yksinkertaisesti vain ja ainoastaan huono mies. Hänellä voi toki olla myös hyviä ominaisuuksia, mutta yksikään ei kykene korvaamaan noin huonoja ominaisuuksia.

No sitten en ole kiltti, enkä kunnollinen, vaikka olen mielestäni monta asiaa oivaltanut ymmärtäneeni väärin nuorempana.

Se on minulle toisaalta aivan se ja sama.

• Anonyymi00236
        Anonyymi00234 kirjoitti:

No sitten en ole kiltti, enkä kunnollinen, vaikka olen mielestäni monta asiaa oivaltanut ymmärtäneeni väärin nuorempana.

Se on minulle toisaalta aivan se ja sama.

Jos olet oivaltanut, niin et ole aiemmin kuvaamani kaltainen mies. Etkä ole koskaan ollutkaan.

• Anonyymi00240
        Anonyymi00230 kirjoitti:

Eli sinulla on lukihäiriö! Noniin... ilmankos olet kujalla kuin Olli. 😃

Viimeksi vuonna 1986 on ollut kavereita hiekkalaatikolla ollessani 9vuotias

• Anonyymi00184

""Naisella on varmaan enemmän kiinnostuneita miehiä tarjolla, kun taas toistepäin ei niinkään, noin keskimäärin. Siitä tulenee tämä ilmeinen oletus, että naiset saa kumppanin helpommin.""

Juuri näin, mutta naiset itse kohdistavat kiinnostuksen pieneen miesjoukkoon mikä sitten vaikeuttaa miehen saantia, koska niitä komeita miehiä ei ensinäkään riitä kaikille naisille ja koska komeisiin miehiin kohdistuu naisten taholta valtava kiinnostus eli naiset vaikeuttavat itse omaa miehen saantiaan ja tottakai heillä on siihen täysi oikeus.

• Anonyymi00189

Komea tai fiksu, tai parempi tai mitä ikinä nainen henkilökohtaisesti aina haluaa miehestä.

• Anonyymi00186

Aloittajankin mieli on heittänyt härän pyllyä ja hän on järkeillyt tämän mielessään niin, että naiset voi vaatia vaikka kuuta taivaalta ja näin vaikeuttaa omaa miehen saantiaan.

Sitten naiset voi todeta, että eipäs meidän ole yhtään helpompi löytää kumppania.

• Anonyymi00187

Jopa ihan tavallisen perusmiehen löytäminen on nykymaailmassa hankalaa. Miehet ovat pilalla.

• Anonyymi00192
        Anonyymi00187 kirjoitti:

Jopa ihan tavallisen perusmiehen löytäminen on nykymaailmassa hankalaa. Miehet ovat pilalla.

Perussuomalaisia miehiä on varmasti helppo löytää, mutta perusfeministimiehiä vaiekeampaa. On femineistisiä miehiä jotka vain esittävät sitä päästäkseen naisen sänkyyn, mutta sellaisia jotka todella kannattaisivat fe min ismiä ei oikeastaan edes ole olemassa.

• Anonyymi00194
        Anonyymi00192 kirjoitti:

Perussuomalaisia miehiä on varmasti helppo löytää, mutta perusfeministimiehiä vaiekeampaa. On femineistisiä miehiä jotka vain esittävät sitä päästäkseen naisen sänkyyn, mutta sellaisia jotka todella kannattaisivat fe min ismiä ei oikeastaan edes ole olemassa.

Tarkoitin tuolla tavallista miestä. Sellaisia on nykyään hyvin vähän tarjolla. Tavallinen on nykyään entisaikojen hyvin kummallinen, kaikesta valittava ja uliseva mies. Feministimieskin on huomattavasti helpompaa löytää kuin tavallinen perusmies.

• Anonyymi00196
        Anonyymi00194 kirjoitti:

Tarkoitin tuolla tavallista miestä. Sellaisia on nykyään hyvin vähän tarjolla. Tavallinen on nykyään entisaikojen hyvin kummallinen, kaikesta valittava ja uliseva mies. Feministimieskin on huomattavasti helpompaa löytää kuin tavallinen perusmies.

Toisaalta. Se feminiimimies on tyttömäinen, eikä saa pöksyjä märäksi. Miehen täytyy olla viisas ja vahva. Naiset ei pidä femakkomiehiä minään, eikä nuo miehet pysty mielistelemällä uimaan pöksyihin, vaikka varmasti niin luulevatkin.

• Anonyymi00197
        Anonyymi00196 kirjoitti:

Toisaalta. Se feminiimimies on tyttömäinen, eikä saa pöksyjä märäksi. Miehen täytyy olla viisas ja vahva. Naiset ei pidä femakkomiehiä minään, eikä nuo miehet pysty mielistelemällä uimaan pöksyihin, vaikka varmasti niin luulevatkin.

Tuntemani feministimiehet ovat kyllä ihan miehisiä. Se ei ole lainkaan ongelma. Enemmän miehisiähän he ovat kuin kaikesta valittavat ja ulisevat miehet (joita esim. tällä palstalla näkee). Toisaalta enpä ole koskaan tavannut miestä joka olisi olemuksellaan housujani kastellut. Sellaisia ei ole olemassakaan.

Ongelmani feministimiehissä noin yleisesti ei siis ole olemus, vaan se, että en ole itse aattellisesti ja/poliittisesti mitenkään aktiivinen. En yksinkertaisesti jaksa jauhaa, enkä kuunnella aatteelisia enkä poliittisia jorinoita.

• Anonyymi00199

Mikäli miehenä äänestät perussuomalaisia, niin se on niin väärin, niin väärin.

Valtaosa suomalaisista naisista haluaa täysin rinnoin naisia väheksyvää ja alistavaa kunniaväkivaltakulttuuria myös Suomeen.

Sitten kun tulee ongelmia, niin nämä samat vinkuvat valkoihoisia, lihaa syöviä ja autolla ajavia heteromiehiä armeijan muodossa apuun, koska suojelusta on saatava kun ei uskalleta liikkua illalla ulkona.

• Anonyymi00200

Ei se persujen äänestäminen, mutta mm. tämän lauseen osoittama älyvapaus "Valtaosa suomalaisista naisista haluaa täysin rinnoin naisia väheksyvää ja alistavaa kunniaväkivaltakulttuuria myös Suomeen". Persuthan noita on tänne raahannut enemmän kuin mikään muu puolue, mutta kai siitäkin puolueesta muutama täysijärkinen edustaja löytyy.

• Anonyymi00201
        Anonyymi00200 kirjoitti:

Ei se persujen äänestäminen, mutta mm. tämän lauseen osoittama älyvapaus "Valtaosa suomalaisista naisista haluaa täysin rinnoin naisia väheksyvää ja alistavaa kunniaväkivaltakulttuuria myös Suomeen". Persuthan noita on tänne raahannut enemmän kuin mikään muu puolue, mutta kai siitäkin puolueesta muutama täysijärkinen edustaja löytyy.

Suomimies on valistettu ja alistettu. Ymmärrän, että on saatava miehisiä miehiä, jotka näyttävät kaapin paikan!

• Anonyymi00202
        Anonyymi00201 kirjoitti:

Suomimies on valistettu ja alistettu. Ymmärrän, että on saatava miehisiä miehiä, jotka näyttävät kaapin paikan!

Se voi selittää miksi persut noita tänne haalivat. Heidän kannattajistaanhan kaikki Suomen suurimmat naisten oikeuksia vihaavatkin löytyvät. Haalivat tänne siis omia aateveljiään. Hyvä kun toit tuon ilmi 👍.

• Anonyymi00203
        Anonyymi00202 kirjoitti:

Se voi selittää miksi persut noita tänne haalivat. Heidän kannattajistaanhan kaikki Suomen suurimmat naisten oikeuksia vihaavatkin löytyvät. Haalivat tänne siis omia aateveljiään. Hyvä kun toit tuon ilmi 👍.

Älä vihaa maanmiehiäsi noin.

• Anonyymi00205
        Anonyymi00203 kirjoitti:

Älä vihaa maanmiehiäsi noin.

Tietysti vihaan sellaisia, jotka vihaavat minua ja vieläpä pelkän sukupuoleni vuoksi (jota en ole itse valinnut). Tietysti vihaan ihmisiä, jotka hinkuisivat viedä minulta minun oikeuteni, jopa ihmisoikeuteni. Tietysti vihaan ihmisiä, jotka haalivat tänne into piukkana kaikenlaisia "uskonsotureita". Kaikki nuo ovat minulle hyvin valideja syitä vihata noita ihmisiä.

No todellisuudessa en ikinä tuhlaa enegiaa kenenkään vihaamiseen. Tuollaiset ihmiset eivät ole vihani arvoisia. Korkeintaan hieman halveksun heidän toimintaansa.

• Anonyymi00206
        Anonyymi00200 kirjoitti:

Ihan tosi. Siis esimerkiksi suhteessa muiden puolueiden edustajiin, perussuomalaisten kansanedustajista todella moni on homoseksuaali ja/tai on tuonut puolisonsa Suomeen ulkomailta, vieläpä kehittyvistä maista.

• Anonyymi00207
        Anonyymi00206 kirjoitti:

Ihan tosi. Siis esimerkiksi suhteessa muiden puolueiden edustajiin, perussuomalaisten kansanedustajista todella moni on homoseksuaali ja/tai on tuonut puolisonsa Suomeen ulkomailta, vieläpä kehittyvistä maista.

Kyllä. Olen myös kiinnnittänyt huomiota, että persuissa on selvästi eniten juurikin kehittyvistä maista puolisonsa hakeneita. Sinällään tuo itse asia on minulle täysin ok. Jokainen hakee sellaisen mistä tykkää. Persujen kohdallaan tuo kuitenkin tuo ilmi perustavanlaatuisen kaksinaismoralismin ja valheet.

• Anonyymi00235

Yt,p Roööos,d åplldeto kiuuikf kpufom jfiflpkf liom ufiiydd ysovaaöts

• Anonyymi00237

Tämä keskustelu on noussut etusivun alareunaan, suosituimpien keskusteluiden joukkoon! 🎉

Kiitos kaikille asiallisille ja myös asiattomille kommentoijille!

Ilman teitä tämä ei olisi onnistunut. ☺️

🦄

• Anonyymi00241

Persut koittavat rajoittaa, mutta se ei vihervasureille käy. Lisää on saatava ja tietysti täysin rinnoin. Pridekulkueissakin vihervasurit heiluttavat Palestiinan lippua.

• Anonyymi00242

Ehkä pariutuminen vaikeus on siinä että naiset on kaupungissa miehet maaseudulla

• Ehkä jotkut sisaret ovat kuunnelleet seireenien (=feminiskien) laulua, jonka mukaan nainen voi diskata miehet, jotka eivät ole riittävän hohdokkaita.

Vaan pariutuminen on myös MATEMATIIKKAA. Nykyisellä vaatimustasolla ei laadukkaita miehiä riitä kaikille.

On siis valittava kolmen väliltä, 1) joko laskee vaatimustasoa realistiseksi eli omantasoiseksi, 2) luo vain yhden illan suhteita normit täyttävien kanssa, tai 3) on kokonaan ilman.

Suurin osa sisarista osaa laskea vaatimustasoa omansa tasoiseksi, jolloin kuitenkin syntyy kohdantoa.

• Anonyymi00244

Eikö tuo päde myös miehiin?
        Jännänaiset on haluttuja - ainakin jonkin aikaa ja tasosta viis. Viinakinmsopii kuvioon ja riitely, koska se on muka intohimoa.
        Vilma

• Totta kai vaatimustason nosto epärealistiselle tasolle saa aikaan myös sen, että se sattuu feminiskien omaan nilkkaan, eli se on ihan totta, että feminiskien propaganda on vaikeuttanut myös naisten asemaa.

Feminiskit ovat niin idealisoituneet, että halu valita oman tahdon mukaan menee heidän ajattelussaan eksaktin matematiikan ohi. Tämä on juuri tilanne TÄLLÄ HETKELLÄ.

Mutta se menee ohi - ja on jo pitkälti mennytkin - koska feminiskien 60-luvun innosta ei ole enää paljon jäljellä. KAIKKI ideologiat, jotka aluksi herättävät suuria odotuksia, kuivuvat pois, kun tulokset ovatkin päinvastaisia.

Nain kävi myös marxilais-leniniläis-stalininilaiselle ideologialle. Tulokset olivat päinvastaisia, kuin odotettiin.

Aloittaja on aivan oikeassa, että NYKYISIN ei ole naisillekaan helppoa löytää paria. Mutta syyn analyysi on väärä. Syy on feminiskien oma propaganda, mutta nyt jo vahvasti intonsa menettäneenä.

x x x x x

Toinen asia on, mitä nuoret polvet eivät enää ole kokeneet, eivätkä muutenkaan saa selville.

Menneet avioliitot ennen 60-lukua olivat äärimmäisen riitaisia, väkivaltaisia ja kammottavia, mutta kulttuuri vaati, että erota ei voinut. Tuskin haluamme paluuta menneseen.

On luonnostaan ihania liittoja, mutta epäonnistuneissa liitoissa elävien on saatava erota.

• Anonyymi00243

"halu valita oman tahdon mukaan menee heidän ajattelussaan eksaktin matematiikan ohi"

Kyllä. Olette täysin oikeassa!

En lainkaan ottanut eksaktia matematiikkaa huomioon puolisoa etsiessäni. 🤭

Mutta toinen puoli on väärin. Olen nyt yhdessä ensimmäisen ihmisen kanssa, joka haluaa viettää elämänsä kanssani. Sanoisin että minut valittiin, sen sijaan että olisin itse valinnut.

🦄

• Anonyymi00245

Miehet niin luulevat naisista.
        Miehet niin luulevat itsestään.
        Vilma

• Anonyymi00243 kirjoitti:

"halu valita oman tahdon mukaan menee heidän ajattelussaan eksaktin matematiikan ohi"

Kyllä. Olette täysin oikeassa!

En lainkaan ottanut eksaktia matematiikkaa huomioon puolisoa etsiessäni. 🤭

Mutta toinen puoli on väärin. Olen nyt yhdessä ensimmäisen ihmisen kanssa, joka haluaa viettää elämänsä kanssani. Sanoisin että minut valittiin, sen sijaan että olisin itse valinnut.

🦄

"En lainkaan ottanut eksaktia matematiikkaa huomioon puolisoa etsiessäni. 🤭🦄"

Todennäköisyysmatematiikka ei sano mitään yksilöstä. Tässä tapauksessa se tarkoittaa vain ja ainoastaan feministien keskimäärin huonoa menestystä pariutumisessa, mutta yksityinen feministi voi pariutua hyvin.

• rennosti.m kirjoitti:

"En lainkaan ottanut eksaktia matematiikkaa huomioon puolisoa etsiessäni. 🤭🦄"

Todennäköisyysmatematiikka ei sano mitään yksilöstä. Tässä tapauksessa se tarkoittaa vain ja ainoastaan feministien keskimäärin huonoa menestystä pariutumisessa, mutta yksityinen feministi voi pariutua hyvin.

Tuli tässä mieleeni hassu juttu 30 vuoden takaa. Poikani oli Ranskan Dunkerquessä logistiikkafirmassa harjoittelemassa.

Kun saapui kolmen kuukauden päästä takaisin Suomeen, kertoi että aina kun firman työntekijät olivat suutuksissa toisilleen, olivat aloittaneet toistensa TEITITTELYN.

• Anonyymi00248
        rennosti.m kirjoitti:

Tuli tässä mieleeni hassu juttu 30 vuoden takaa. Poikani oli Ranskan Dunkerquessä logistiikkafirmassa harjoittelemassa.

Kun saapui kolmen kuukauden päästä takaisin Suomeen, kertoi että aina kun firman työntekijät olivat suutuksissa toisilleen, olivat aloittaneet toistensa TEITITTELYN.

Oikeastaan aika hymyilytyävä käytäntö.
        Jos en aikoihin ole nähnyt jotain ystävää, saatan todeta, että pitäisikö teititellä? Ei suuttumuksesta vaan venähtäneestä tapaamiskerrasta tai puhelusta.
        Vilma

• Anonyymi00248 kirjoitti:

Oikeastaan aika hymyilytyävä käytäntö.
        Jos en aikoihin ole nähnyt jotain ystävää, saatan todeta, että pitäisikö teititellä? Ei suuttumuksesta vaan venähtäneestä tapaamiskerrasta tai puhelusta.
        Vilma

Joo, taisi Dunkerquessä olla vikana, että olivat liikaakin nähneet toisiansa.

• rennosti.m kirjoitti:

Itse toimin samoin ja koskee useimmiten rautakauppojen ym. myyjiä (jotka huitovat jonkin hyllyn suuntaan ja sitten sitä etsittyä ei kuitenkaan ole siellä päinkään).

• Anonyymi00250

HAUDKA JUT5T6UAHSN RUOYDI JS DUOMI URHERILUKILPAILUR KUN NAAPUE4IVSLTIOTKIN

• Anonyymi00255

Suurin vale on, että pariutuminen kannattaa naisille . Sen tyrkyttäminen.

• Näin on. Tänään tuli mietittyä asiaa pitkästä aikaa oikein kunnolla kun raapustin vastausta nimimerkille Todellavaikeeta.

Itseasiassa mua haittaisi VÄHEMMÄN se, jos mulla ei koskaan olisi ollut edes pienintä mahdollisuutta saada ketään - mä vaan hyväksyisin sen ja keskittyisin elämässä muihin asioihin. Kuin se, että 99 % niistä harvoista mahdollisuuksista on menneet epäonnisesti täysin pieleen joko paskojen sattumusten tai olosuhteiden takia, eli helvetinmoisen epäonnen takia. Täysin näkymättömänä edes niille harvoille mulla olisi ollut siten huomattavasti vähemmän kärsimystä.

Itseasiassa 16-vuotiaana mulle oli jo kehittynyt asenne että "en mä ketään saa, mutta ei se mitään, kun mulla on tää mun lempibändi johon keskittyä 100 %:sesti". Ironisesti juuri silloin mä kohtasin yhden näistä "olosuhteiden takia paskaksi menneistä" jutuista, siis juuri kun olisin ollut oppinut olemaan peräti TYYTYVÄINEN pelkkään ikuiseen yksinoloon. Senhän sitten arvaa, että sen jälkeen sitä ei enää ollutkaan tyytyväinen "pelkkään ikuiseen sinkkuelämään" vaan halusi kuumeisesti kohdata uudestaan jotain vastaavaa...

Katkeruus nousee pintaan kun näitä miettii, mutta ehkä mun olisi taas aika yrittää olla tyytyväinen siihen "pelkkään ikuiseen yksinoloon" ja yrittää oikeasti keskittyä ihan vaan mun harrastuksiin. Onhan mun viimeisestä (järjestysnumeroltaan vasta toisesta) seurustelusta jo 12 vuotta, eikä sekään kestänyt kuin 3-4 kk. :)

Joitain vuosia sitten tuossa yksi deitti jopa ihmetteli, että olinko mä joskus muka seurustellutkin. Sekin kertoo jo paljon tästä mun "surkuhupaisasta" tilanteesta, kuten lukuisat muutkin elämässä vastaan tulleet asiat vuosien aikana...

Ja niin kuin mä toisessa ketjussa totesin, neitsyys ei todellakaan ole sellainen "itseisarvo" mitä palstan miehet usein yrittävät väittää. Jos ei 18-vuotiaaksi mennessä ole kelvannut kellekään miehelle, eläen kaikki ne ensimmäiset 18 vuottansa "siveästi" eli täysin seksuaalisesti kokemattomana, niin neitsyys päinvastoin ei merkitse näissä asioissa paskaakaan.

• Anonyymi00259

Kiitos kommentistasi. ☺️

Minäkin olin neitsyt 19-vuotiaaksi, enkä usko että seksiä ensimmäisen kerran kanssani harrastanut henkilö olisi itse neitsyyttä erityisesti arvostanut.

Täällä on niin paljon kaikkea puppua, että sitä on hyvä välillä oikoa. 😄

🦄

• Anonyymi00269
        Anonyymi00259 kirjoitti:

Kiitos kommentistasi. ☺️

Minäkin olin neitsyt 19-vuotiaaksi, enkä usko että seksiä ensimmäisen kerran kanssani harrastanut henkilö olisi itse neitsyyttä erityisesti arvostanut.

Täällä on niin paljon kaikkea puppua, että sitä on hyvä välillä oikoa. 😄

🦄

Neitsyys on puppua, siitä on vain naiselle haittaa. Siksi itsekin suoriuduin siitä itsekseni eroon.

• Anonyymi00264

Kauniin naisen on aina helppo pariutua. Rikkaan miehen on helppo pariutua. Hyvin yksinkertaisia ovat totuudet.

• Anonyymi00268

Heh taas tuota yksinkertaisuutta. Kuinkahan monta prosenttia arvioisit olevan "kauniita" naisia tai "rikkaita" miehiä? Haluaisitko itse pariutua, jos tietäisit kumppanisi olevan kanssasi kauneuden tai rikkauden takia?

• Anonyymi00267

Kukkupuhetta on, eikä vain pariutumisen kohdalla. Ei ole mitään järkeä höpistä, että naisille on kaikki helpompaa, kun ei ole helpompaa. Se on vain yksi naisten mitätöintimuoto.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2300
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      954
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      902
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      568
      830
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      728
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      25
      624
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      64
      606
    Aihe