Olen 11v Poika haluaisin aloittaa lajin mutta äiti ei suostu Kertokaa miten hän suostuisi ja miten aloittaisin hyvin (jos suostuu) Aloitan varmaan Sniperilla (Urban Sniper?)Kiitos vastanneille
Auttakaa Aloittajaa!
14
170
Vastaukset
- aloittava-sniper
Lisäisin vielä että setti on jo valmis
Primary:http://www.milgear.fi/fi/product/warrior-i-type-96-well-mb01-musta- -varalipas/426
Secondary:Alkuun en tarvistse
Takki:http://www.varusteleka.fi/fi/product/brittilainen-soldier-95-parka-ripstop-dpm-kaytetty/1443
Housut:http://www.varusteleka.fi/fi/product/brittilaiset-soldier-95-maastohousut-dpm-kaytetyt/1473
Liivit:http://www.varusteleka.fi/fi/product/us-lbv-e-taisteluliivi-woodland-kaytetty/2792
Kengät:http://www.varusteleka.fi/fi/product/bw-taistelijan-kengat-2000-kaytetyt/4338
Lasit:http://www.milgear.fi/fi/product/bolle-x90-psi-suojalasit/5663
Kuulat:http://www.milgear.fi/fi/product/kuulat-diablo-0-20g-2700/1342
Huivi:http://www.varusteleka.fi/fi/product/shemagh-huivi/12695
Kaikki tulee mukana snipussa Tiedän kyllä sen
Mutta kuulista saisi kyllä sanoa parempaan setin HINTA ~230€MAX - älä ikinä milloinkaa
Älä alota tarkkarilla. Kyllästyt vaan vakiotarkkariin ja lopetat touhun. Osta ensin sähkörynkky tai sitten vemppupistooli.
- wwdd
Jep kyllästyt siihen urbaniin ja et kuitenkaan enään jatka kun et saa tiputuksiakaan.
- aloittava-sniper
Niinhän se vähän on tahtoo olla.
- aloittava-sniper
Olisiko hyvä rynkky
Linkki:http://proairsoft.com/acatalog/ASG_s_hk_aseet.html#a17356- ei..
Ei. Älä osta ASG:n aseita. Cyma on hyvä aloittelijoille. Ja opettele pistää linkki.
- anhw
Onhan tuo todennäköisesti hyvä mutta JG taitaa olla parempi gekoissa.
- aloittava-sniper
No mutta miten olisi tämmöinen
G&G CM16 Carbine Combo High Speed http://proairsoft.com/acatalog/info_C_16P_CAR_COMJ.htmlJaaha eli sähköasetta vailla suosittelisin taiwangunia ja sieltä joku CM (Cyma) tai JG (Jing Gong)
Katso tuolta mitä en suositte ja suosittelen valmistajista: http://keskustelu.suomi24.fi/node/11968213- Kuulasissi
Erittäin jees, mutta osta täältä: saat laadukasta tavaraa johon voit luottaa oikeesti.
http://www.muovisotilas.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=1593&category_id=169&option=com_virtuemart&Itemid=107&lang=fi
G&G on yksi parhaista.
- efefe
No ei oikeen. Osta se King armsin koltti. Ei noilla mukana tulevilla laseilla, laturilla tai akulla muutenkaan mitään tee. http://proairsoft.com/acatalog/info_KA_AG_63.html
- böring
Just näin, eli osta toi KA coltti ja sit vaikka us bdu niin niillä pääsee jo hyvin alkuun. ESS lasit ja guarder kuulia, montakohan kertaa on sanottu.
- AVC
Aloittava-sniper jos sähköasetta aijot hommata suosittelen esim Jing Gongin/cyman
g36c:tä tai jos haluat suuremman aseen niin Jing Gong g36e.
Mukavia hetkiä harrastuksen parissa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 68567
- 95552
- 26512
- 44493
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437