Android 4.3 päivitys "valuu" osaan Sonyn malleista

20

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xperiaV

      Tuleeko laitteeseen ilmoitus niinkuin Nokia Lumiassa tai anroid tabussa

    • Riippuu onko automaattinen päivitys käytössä.

      • juuppelisep

        Vieläkään ei ole päivitystä tuullut? Mikä ongelmana? -sony xperia sp-


    • Päivitys voi tulla Suomessa myöhempään ja se voi olla porrastettu eli ei tule välttämättä yhtäaikaa kaikille malleille.

      • experiaV

        V mallin päivitys tuli lauantaina 22, pv,


    • 20+18

      No kun tulisi Z:aan edes 4.2....

      • Pyyhis

        Joku jumittaa zetasi päivityksissä. 4.3 tuli jo aikaa sitten, ja uusi firmwarekin on julkaistu tässä kuussa.


    • xperiaV

      Tömö ei lkuulu tänne, mutta sama asia onko samsung vai sony tai puhelin vai tabletti. Itse ostin Samsung Galaxy Tab3 3G:n marraskuunlopussa ja siihen tuli jo ennen joulua 4.2.2 versio. Niin tuleekohan siihen myös tuo 4.3. versio.

      Tuolla samsungin osassa on ollut puhelimissa juttua samalla tapaa numeroiduista ohjelmaversioista.....

      20 18 nimimerkille vois suositella sitä, että katsoo asetuksista sen, että onko päivityksiä... siis kysyy sitä siellä... tai sitten laittaa puhelimen langalla koneeseen ja käyttää sitä Sonyn palvelusovellusta....

      • 20+18

        Olen käyttänyt puhelintani tietokoneessa kiinni ja olen yrittänyt päivystää puhelimenkin kautta tulisiko uutta päivitystä mutta ei vain kuulu. Tadanpa pian rootata tämän roskan... :-)



    • Xperia SP

      Ihan täysi susi tämä 4.3 päivitys! Imaisee akun tyhjiin nopeasti, WI-FI pätkii, sovellukset kaatuilee/jumittaa ja muutenkin koko puhelin tuntuu hitaammalta. On se kumma, kun keskeneräistä sontaa suolletaan markkinoille..

      • Xperia SP

        Tehdasasetusten palautus paransi kyllä tilannetta huomattavasti, mutta ei se siltikään mielestäni ole yhtä hyvä kuin ennen päivitystä. Noh, josko 4.4 toimisi sitten paremmin joskus tulevaisuudessa..


    • takkuaa

      asensin kans tuon 4.3 xperia V niin ongelmia on ollu esim oman valokuva albumin kanssa, ei kannata päivittää

    • Sony XperiaV

      Itse asensin Sony XperiaV:n kuukauden vanhan puhelimen 4,3 version jo viikko sitten ja ihan kivoja asioita tullut... niiku ominaisuuksien layoutit yms...

      Ainoa ongelma oli se, että nyt perjantaina tuli päivitys Cromeen ja se ei alkanutkaan toimimaan oikein. Hetken mietiittyäni menin PLAY-kauppaan ja otin sitä kautta Cromen pois, ja asensisin uudelleen, ja sain sen toimimaan.

      Päivityksen asennuksen aikaan oli mielenkiintoinen asia, joka saattaa kaataa koko jutun. Jossain vaiheessa tule ilmoitus, että asennus ei onnistu - laite on käyttettävissä vanhalla järjestellmällä, uutta ei pystytä asentamaan. Tämä sama Tuli Samsung Galaxy TAP 3 3G:n kanssa.

      Sitten toinen juttu oli se, kun asennuksessa annettiin ohje, että : " ota puhelimen johto irti tietokoneesta ja kytke takaisin painamalla samanaikaisesti virta ja ääni ala alas painiketta.

      Tuo ääninappulan juttu kannttaa tsekata ennenkuiin alkaa mihinkään.

      Kaiken edellä olevan kun ottaa huomioon ennen asennusta, niin homman ei pitäs kaatua!

      Ei se vaadi kuin malttia, mutta vähän enemmän tässä oli työtä kuin Lumiassa.

    • Pommiin

      No niin. Z1:een näpsähti tänään 4.4.2. Muuten ihan kiva, mutta kello ei toimi. Miten minä nyt herään aamulla ajoissa...

    • Juu tua 4.4.2 on ihan kuraa mulla ei toimi enään Google playn sovellusten asennus... Kello ei toimi eikä myöskään ole enään akussa muutakuin se % määrä.

    • Hyvin on toiminut täällä tosin mallina on Nexus 7 2013.

    • vkäyttäjä

      Tuleeko tuo 4.4,2 ohjelma xperia V puhelimeen?

      • Mahdollisesti tulee kesällä/syksyllä.


    • Siitä ei ole vielä tietoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe