Mun mutsi on kohta nelkyt ja se pani mun kaverin kaa, kun se venas mua meillä. Mä näin omin silmin, kun ne touhus makkarissa. Mutsi joutuu linnaan, mun kaveri on vasta 16v.
Mun mutsi pani mun kaverin kaa.
8
685
Vastaukset
- That happened!
Miksi hän joutuisi linnaan?
- voimia!!!
Voi,olen pahoillani!!! Itse olen parikymppisen pojan äiti. Ei tulisi mieleenikään sekaantua lapseen,joka on poikani kaveri! Äitisi on varmaan tunnepuolella heikoilla!? Yksinhuoltaja?.. Muista kuitenkin,että hän on äitisi!!! Se asia ei muutu,ja tulee aina olemaan äitisi! Aikuisetkin tekevät joskus virheitä. Yritä antaa hänelle anteeksi!!!
- jagvetinte
Eiks tota tapahdu vaan josai teennäisis jenkkielokuvis/ohjelmis?
JOS oli trolli niin aika korni.- Lippu jo laatikossa
Korn 11.5. Kaapelitehtaalla!! \m/
- HiirelläkinHalut
''Äitisi on varmaan tunnepuolella heikoilla''
Uuh aikalailla parempaa kyytiiä parikymppisiltä saa ku noilta neljäkymppisiltä karvasilta kaljamahoilta ;) Olen pahoillani kokemuksestasi. Riksoilmoituksen tekeminen on ollut järkevää. Aikuisilla on oman ikäiset kaverit, samoin nuorilla. Toivon, että löydät paikkakunnaltasi tukea tilanteeseesi.
Missä tässä on tapahtunut rikos? Mitä jos vaikka tutustuisit Suomen lakii vaikkapa seuraavan wikipedia artikkelin johdattamana http://fi.wikipedia.org/wiki/Suojaikäraja
- Puumat <3<3<3
Hahhah aika heikoilla tulet olemaan ilmoituksesi kanssa kun se suojaikäraja nyt vaan sattuu olemaan sopivasti 16 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....568730Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066584Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523800
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283193Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623109- 1541894
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171756- 321448
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191196