Mun mutsi on kohta nelkyt ja se pani mun kaverin kaa, kun se venas mua meillä. Mä näin omin silmin, kun ne touhus makkarissa. Mutsi joutuu linnaan, mun kaveri on vasta 16v.
Mun mutsi pani mun kaverin kaa.
8
608
Vastaukset
- That happened!
Miksi hän joutuisi linnaan?
- voimia!!!
Voi,olen pahoillani!!! Itse olen parikymppisen pojan äiti. Ei tulisi mieleenikään sekaantua lapseen,joka on poikani kaveri! Äitisi on varmaan tunnepuolella heikoilla!? Yksinhuoltaja?.. Muista kuitenkin,että hän on äitisi!!! Se asia ei muutu,ja tulee aina olemaan äitisi! Aikuisetkin tekevät joskus virheitä. Yritä antaa hänelle anteeksi!!!
- jagvetinte
Eiks tota tapahdu vaan josai teennäisis jenkkielokuvis/ohjelmis?
JOS oli trolli niin aika korni.- Lippu jo laatikossa
Korn 11.5. Kaapelitehtaalla!! \m/
- HiirelläkinHalut
''Äitisi on varmaan tunnepuolella heikoilla''
Uuh aikalailla parempaa kyytiiä parikymppisiltä saa ku noilta neljäkymppisiltä karvasilta kaljamahoilta ;) Olen pahoillani kokemuksestasi. Riksoilmoituksen tekeminen on ollut järkevää. Aikuisilla on oman ikäiset kaverit, samoin nuorilla. Toivon, että löydät paikkakunnaltasi tukea tilanteeseesi.
Missä tässä on tapahtunut rikos? Mitä jos vaikka tutustuisit Suomen lakii vaikkapa seuraavan wikipedia artikkelin johdattamana http://fi.wikipedia.org/wiki/Suojaikäraja
- Puumat <3<3<3
Hahhah aika heikoilla tulet olemaan ilmoituksesi kanssa kun se suojaikäraja nyt vaan sattuu olemaan sopivasti 16 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562697
- 2011987
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.361392- 781133
- 811050
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193966