Mun mutsi pani mun kaverin kaa.

Vitun huora

Mun mutsi on kohta nelkyt ja se pani mun kaverin kaa, kun se venas mua meillä. Mä näin omin silmin, kun ne touhus makkarissa. Mutsi joutuu linnaan, mun kaveri on vasta 16v.

8

748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • That happened!

Miksi hän joutuisi linnaan?

• voimia!!!

Voi,olen pahoillani!!! Itse olen parikymppisen pojan äiti. Ei tulisi mieleenikään sekaantua lapseen,joka on poikani kaveri! Äitisi on varmaan tunnepuolella heikoilla!? Yksinhuoltaja?.. Muista kuitenkin,että hän on äitisi!!! Se asia ei muutu,ja tulee aina olemaan äitisi! Aikuisetkin tekevät joskus virheitä. Yritä antaa hänelle anteeksi!!!

• jagvetinte

Eiks tota tapahdu vaan josai teennäisis jenkkielokuvis/ohjelmis?

JOS oli trolli niin aika korni.

• Lippu jo laatikossa

Korn 11.5. Kaapelitehtaalla!! \m/

• HiirelläkinHalut

''Äitisi on varmaan tunnepuolella heikoilla''
      Uuh aikalailla parempaa kyytiiä parikymppisiltä saa ku noilta neljäkymppisiltä karvasilta kaljamahoilta ;)

• Olen pahoillani kokemuksestasi. Riksoilmoituksen tekeminen on ollut järkevää. Aikuisilla on oman ikäiset kaverit, samoin nuorilla. Toivon, että löydät paikkakunnaltasi tukea tilanteeseesi.

• Missä tässä on tapahtunut rikos? Mitä jos vaikka tutustuisit Suomen lakii vaikkapa seuraavan wikipedia artikkelin johdattamana http://fi.wikipedia.org/wiki/Suojaikäraja

• Puumat <3<3<3

Hahhah aika heikoilla tulet olemaan ilmoituksesi kanssa kun se suojaikäraja nyt vaan sattuu olemaan sopivasti 16 :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      90
      6515
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      460
      4617
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      125
      2605
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2359
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      0
      2121
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      30
      1129
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1040
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1010
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      101
      959
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      72