Onko tämä Ak hyvä?

RBVAirsoft

Morjensta. elikkäs olisin vailla akta ja haluaisin että se olisi tehokas ja että kestää pitkään ettei mee heti paskaks Ja löysin tämän "G27 Assault rifle replican" Gunfiren sivustoilta ja netistä ei kyseisestä aseesta ole mitään videoita että näkisin että kuinka hyvä se olisi yms.. Tiedän että Cyman akt on todella hyviä ja tällee mutta ne on kokoajan lopussa koska on niin suosittuja eli tarvitsen nopeasti Akn

Tässä kyseinen AK: http://gunfire.pl/product-eng-1152201363-G27-assault-rifle-replica.html?rec=101002105

Antakaa mielipiteenne ja sitten katsotaan. Voisin ostaa ihan samantien mutta teidän mielipide olisi hyvä kuulla :) Perustelkaa asiat tuosta aseesta.

11

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RBVAirsoft
    • 9+8=16

      go for cyma. et halua 1,5kg asetta

    • Kummatkin aikas huonoja laadultaan... Dboys/kalash tai Cyma AK

      • anyone

        Cyman AK itellä osina pöydällä kun rattaista lähti 4 hammasta.....
        Oli vielä melko uusi ase.


      • Motii
        anyone kirjoitti:

        Cyman AK itellä osina pöydällä kun rattaista lähti 4 hammasta.....
        Oli vielä melko uusi ase.

        No pitäskö ostaa uudet rattaat? Ite pidän tollasia tapauksia projekteina, en epäonnistumisina :)


      • anyone
        Motii kirjoitti:

        No pitäskö ostaa uudet rattaat? Ite pidän tollasia tapauksia projekteina, en epäonnistumisina :)

        No pitäs. Mutta kun tulee osia melko kaukaa niin kestää hetki kun ne tulee ;)
        En kyllä muutenkaan pidä itse AK. Jing kongin tactical on suorastaan kamala. Tukista tippuu suunnilleen 1osa per pelikerta. Huomasin myös, että siinäkin on shimmitykset aivan kamalasti. Pitääpi sitäkin rassata heti kun saa ton Cyman AK osat.


    • RBVAirsoft

      Tämä on Cyman AK-47 62€ Aloin ihmetellä vaan tuota Milliampeerimäärää ... se on nimittäin 650 MaH 8,4V Mutta onkohan kannattavaa ostaa sitten vielä erikseen oisko 1200 MaH 8,4V Large AK Akku tai joku tollane. Mitäs sanotte tästä? Tuota Cyman CM028 On ihan kokoajan loppu. Ja tiedän yhden CM022 Akn 7.2V Akulla joka on aika hirveä ..xD Ja tämä on CM0200? Mutta kuitenki täs linkki: http://gunfire.pl/product-eng-1152202056-Replika-karabinu-CM0200.html?rec=101002101 tell me.

    • RBVGaming
      • Ei noi alle 100€ aseet kestä. Joten joku 120€ niin ne alkaa jo kestää kunhan ei ole Wellin aseita tai muovi/kuiturunkoisia.


    • RBVGaming
    • uteliaz

      Sain jonkun kuula tussari ak:n käsiini. Mitenhän saisi selville minkä merkkinen tuo on?
      Ei ole aseessa muita merkintöjä kun numerosarja, made in china, AK-47 Kalasnikov ja valkoisessa ympyrässä Mihail Kalašnikovin kuva..
      Painaa pari kiloa, muovia runko, mutta ainakin laatikon kansi, tähtäimet, liipasin ja piippu ovat metallia..?
      Sopii kuvaus varmaan lukuisiin malleihin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe