Jos on 2 lasta, ja nettotulot n. 1160€- paljonko UO ottaa?
Ja pystyykö sopimaan, että maksaa enemmän, mitä UO ottaisi? )
UO asiaa
5
195
Vastaukset
- velkaaa
Ei ota mitään, jos nettotulot ovat 1160 €/kk. Tarkista itse maksukieltolaskurista. Soita ulosottoon ja aloita asian selvitys. Jos mahdollista,niin maksa vapaaehtoisesti jotain ulosottoon. Saattavat ehdottaa omaisuuden realisointia esim. auto. Paljonko on ulosottoon menossa?
- Vienan
No mulla ei ole autoa , eikä muutakaan omaisuutta...
Nyt ensimmäinen on jotain vähän päälle 2000€ - velkaaaa
Vienan kirjoitti:
No mulla ei ole autoa , eikä muutakaan omaisuutta...
Nyt ensimmäinen on jotain vähän päälle 2000€Ok. Kannattaa silti ottaa uo-virastoon ja velkaneuvontaan yhteyttä. Olisiko mahdollisuus tehdä enemmän töitä?
- vienen
velkaaaa kirjoitti:
Ok. Kannattaa silti ottaa uo-virastoon ja velkaneuvontaan yhteyttä. Olisiko mahdollisuus tehdä enemmän töitä?
Eipä oikein ole, mutta kyllä mä aion tosta palkasta kuitenkin maksaa jonkn summan...
Mistä duunista tuollaista palkkaa saa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921