Uuteen alkuun

Herätetään keskustelut käyntiin. Meidän kohtalomme muuttuu uudessa Sotussa, miten?

13

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tere Ruuneperi -ei taida tämä ollakkaan meidän palsta.

Hyvää Vointia!

• tarkkuutta.

Kirjoitatko nyt sotusta, vai sote uudistuksesta?

• Hox**

Hei, sinulle on vastaus jo
      eilen, ensimmäinen viesti

• fiiuliin*

Minä en myöskään tajunnut mitä Ruuneperi tarkoitti. Häivähti jo mielessä olisiko ollut
      joku "vekkuli" housun takataskussa.
      Mutta eihän hänellä ole sellaisia ollut tapanansamukanaan kanniskella.

Mitä lienevät minun mielikuvituksia vain

• sini-sirkku ek

Suomi24:n tietokone on yskiskellyt eilen, olihan heillä ilmoituskin päivityksestä välillä.
      Yritin vastata tuohon Sote uudistusaloitukseen, mutta ei ollut muuta mahdollisuutta kuin uudella avauksella. Onhan se kaikkia meitä ja tuleviakin eläkeläisiä koskeva aikanaan.

Minäkin olen tottunut ajankohtaisiin aloituksiin, joihin on ollut hyvä ottaa kantaa!

• Tuosta sote uudiistuksesta ei vielä tiedä mitään, käsittely eduskunnassa kesken.
        Oikeastaan ei kannata paljon keskustella, katsotaan saako hallitus ja opposiittio minkäänlaista sopimusta sisällöstä, ja siitä koska se tulisi voimaan.

• poltava

Karjan-mänty ja siihen lyöneet---kallot ovat vielä osilla pois.......

Miksi???

• Ihmettelen minäkin,miksi R on bannattu?Jokin selitys olisi paikallaan luotsilta.Kuinka pitkäaikaisia ne ovat yleensä,kun jo 80 lukijaakin on käynyt aloituksessaan.Palstan osallistumis
      määrät taas on pudonnu huomattavan paljon.

• ilmoitin suomi24:n ohjeiden vastaisista kirjoituksista ylläpidolle, siitä eteenpäin minulla ei ole mahdollisuutta vaikuttaa, käsittääkseni ylläpito ei bannaa ketään ilman näyttöä. Varoitin mielestäni tarpeeksi selvästi ja riittävän usein ennen tekemääni ilmoitusta.

• Atolfia

Eiköhän Ruuneperi tarkoittanut juuri sitä SOTE-uudistusta. Turha täällä on ruveta opastamaan ja neuvomaan, mikä SOTU on .Luulenpa, että tuo virheellinen sana lipsahti Ruunelta, näin ymmärsin. Kerrankos meille virheitä sattuu ajatuksen ja kirjoituksen välillä.

Olen kyllä taipuvainen uskomaan, että hyvä siitä tulee, kun vain saavat sen toteutettua koko maan osalta. Alkuun lähtö voi tuottaa hankaluuksia, niin kuin aina alussa. Olen Ymmärtänyt, että sitä toteutetaan jo Pohjois-Karjalassa ja toimii ilmeisesti loistavasti. Näin on kerrottu. Tietenkin sieltäkin löytyy mielipiteitä, joitten mielestä se on susi, mutta milloinkas tehdyt muutokset ovat kaikille kelvanneet. Aina tulee vastaanjurinoita. Vanhaan ei saisi koskea.

• Panin roskakoriin tuon viestin, ihan oikein sanoit. Ei lanttu oikein leikannut, kun tuli vaan sosiaaliturvamme mieleen, että jos ruune sitä.
        Niinpä mitenkä lie vaikuttaa Sote meidän Sotuumme, aika näyttää jos elää saamme. Vaikea työ tuntuu olevan. Ja he siinä kovimmilla ovat, joiden pitä siellä muutosten keskellä ne sairaat ja vanhat hoitaa. Kun tietää ettei sosiaali- ja terveyspuolella liioin ylimääräistä aikaa löydy. Jos joku kärsii niin potilaat ja asiakkaat ainakin.
        Hallintoa siinä kai ainakin yritetään järkeistää ja yhdistellä isommiksi kokonaisuuksiksi. Mutta jospa syntyykin jotain parempaa tiijä häntä, toivotaan niin.

• vajaa ilman R.iä

Onko sinulle räätälöity joku oma bannaus, kun kuitenkin koneeltasi pääset kirjoittamaan. Koskeeko bannaus koskee rekatulla Ruuneperillä kirjoittamista.

Normaalisti bannataan tietokoneen IP-tunnus , josta on kirjoitettu kiellettyä tekstiä. Niille joilla on Saunalahden mobiilin vaihtuvat IP-numerot tulee vääriä bannauksia, jotka on kuitenkin helppo väistää suorittamalla netin uudelleenkytkennän.
      Onko sinulle räätälöity joku oma bannaus, kun kuitenkin koneeltasi pääset kirjoittamaan. Onko sinulla joku erikoinen bannaus joka koskee vain rekattua nikkiäsi.
      Vaikuttaa vain tuolta Saunalahti bannaukselta, sitä on nyt liikkeellä

ps. muuten olen sitä mieltä että ruuneperin bannaus olisi virhe.

• Skillan*

Virhe minustakin, jos paikkansa pitää, onhan useampi häirikkö palstalla temmeltänyt.
        Ruuneperi kuitenkin vanhempia kirjoittajia.

Mikään puolesta puhuja en ole, mutta eikö oikeus leppoisaan kirjoitteluun ole kaikilla, ylilyöntejä tulee joskus kaikilta.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5850
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3497
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      156
      2012
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      223
      1938
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      168
      1683
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1475
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1011
    8. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      970
    9. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      64
      954
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      917
    Aihe