Minua haukutaan läskiksi

läskisotanorsu

Täytän 31.3, 11v. Olen tyttö, ja siirtymässä vitoselle. Mieltäni painaa se, että kaverini haukkuvat minua läskiksi. Painan 31kg ja olen 148cm pätkä. Olen laihtunut viisi kiloa heidän takiaan. Mielessäni pyörii koko ajan anorektisia ajatuksia siitä, kuinka lihava olen ja nyt täytyy laihtua jotta saan sen loppumaan. Olen monesti sanonut kuinka haluan jumpsuitin (ja sain sen) kahdelle kaverilleni, toinen niistä joka on muutenkin kommentoinut minulle ilkeästi jne. letkautti:
Ilkeä kaveri: Jos sä saat sen jumpsuitin, siihen täytyy ommella lisää mahan tilaa hihihihi
Toinen kaveri: Niin, et sä muuten siihen mahtuisi, jäisit mahastasi kiinni, hihihi

Toisia kommentteja:
"Susta tulee varmasti megamahasotanorsu joka ei mahu ovesta sisään hihihi"
"Onpas sulla iso maha!!"
"Miten sä oot noin lihava?!"
"Ei ihme että joudun oottaa sua aina, syöt aina niiiiiiin paljon jättiannoksia ruokalassa että susta tulee läski"

Ja kun olen linkussa ja istun hänen vieressään, hän viittoo jännästi mun mahaa large kokoon mun mahan päällä ja sanoo "BÖÖYMB". Mutta se takki näyttää siltä!

Olen turhautunut. En ymmärrä, olenko oikeasti vitun läski large kokoa oleva megamahasotanorsu joka ei mahdu ovesta sisään jolle pitää ommella lisä tilaa mahalle jumpsuittiin tai muuten juuttuu?

Pidän itseäni tälläkin hetkellä nälässä ja juon pelkkää vettä. Ystäväni arvostelevat muutenkin vaatteita jne. olen heidän orja. Kuitenkin tuo läskikis haukkuminen on satuttaa minua paljon, oikeasti, mikä vika minussa on? D:

10

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8 luokkalainen tyttö

      Ekaksi, olet alipainoinnen! Toiseksi, noi sun "kaverit" ei oo mitään kavereita. Hylkää heidät ja hommaa uusia. Ja olen myös itse ollut tuollaisessa tilanteessa ala-asteella, paitsi minulla oli vain yksi tuollainen "kaveri" ja hän alkoi myös kiusaamaan minua kun menimme ylä-asteelle.

      Eli rupee lihomaan, hylkää paskapäät ja onnea matkaan! :)

      • adblockerZ

        kyllähän se voi olla läski, jos ei ole lihasta ollenkaan, jota ei ole todennäköisesti tuon ikäisillä.


    • Haistata ketutu

      Haistata sun kavereille itut jA sano et jatkakaa samaan malliin niin ette saa isona töitä ja teistä tulee rasisteja

    • helper

      Alipainoinen... Epäilen heidän oleva kateellisia siitä, että olet hyvännököinen/Kaikkien kaveri yms.

      Älä laihduta.. Vähän voi tulla viel vaikka lisää =)

      • 2-kymppinen

        Aivan, itselleni oltiin kateellisia ala-asteella, koska olen aina ollut hoikka, mutta en alipainoinen


      • norsu fan
        2-kymppinen kirjoitti:

        Aivan, itselleni oltiin kateellisia ala-asteella, koska olen aina ollut hoikka, mutta en alipainoinen

        Painosihan on lihasta eikä läskiä. Heitä ne paskahousut seinään, ja sano ettei ala puhua pahaa norsuista!!


    • 12v tyttöli

      sano heille kato peilii enneku tuut mulle vattuilee

    • 12 v

      Mua hakutaan kanssa joka päivä läskiksi ja se oikeesti satuttaa ja oon aatellu ruveta laihduttamaan koska mä en vaan enää jaksa oon kestäny sitä jo niinkun 4-6 kertaa viikossa.

    • Anonyymi

      muaki haukutaan esm. SISKOT mua läskisksi, SE ON KATEELLINEN VARMAAN KU ON PITKÄ JA SE KÄÄPIÖ ITE 166 SE 134, ne ovat sulle mustasukkaisia ku sulla on niin täydellinen ja hoikka vartalo<33

    • Moi. Itsekin olen kokenut aivan samaa, jonka takia aloin ahmimaan yms eli mulla on ollut bulimia, joten tiedän mitä sun mielessä liikkuu tällä hetkellä. Itse olen hyvinkin pyöreähkö ihminen mutta usko minua kun sanon että olet vielä aivan nuori ja kasvaessa kehosi muotoutuu. Niillä jotka kiusaa sinua ei ole mitään käsitystä siitä miltä haukkuminen tuntuu. Sinä voit tulla minulle juttelee aina kuin vaan siltä tuntuu, kuuntelen sinua aina. Olet rohkea kun kerrot täällä näitä asioita. Suosittelen keskustelemaan jonkun vaikka terveydenhoitajan kanssa näistä sun anoreksia ajatuksista. Muista et just sinä voit syödä niin paljon kuin haluat, älä välitä siitä mitä muut sanoo tai ajattelee. Vaihda suosiolla kaverit ja ala nauttimaan elämästä. Ei todellakaan nuo sanomiset ole oikein eikä kellekään saa sanoa noin. Jokainen on arvokas juuri noin kulkekoon vaikka jätesäkissä. Sinussa ei ole mitään vikaan ja tiedän kyllä kuinka paljon nuo sanat satuttaa varsinkin jos jo etukäteen miettii omaa kehoaan. Älä laihdu muiden sanojen mukaan koska sitten alat toistuvasti tekemään niin kuin muut haluavat ja lopulta huomaat ettet osaa elää elämääsi niin kuin itse haluat. Et ole kenenkään orja tai pompoteltava vasikka vaan olet oman elämäsi valtias ja teet niin kuin haluat. Sun keho tosiaankin muuttuu vielä paljon joten älä jätä ruokailuja syömättä vaan syö. Voit aloittaa sillä että syöt pieniä määriä joka aterialla ja lisäät aina vähän kerrallaan siihen ateriaan niin ruokaa. Sun keho on sun eikä kenenkään muun. olet upea juuri noin noin, älä muutu kenenkään takia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe