https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/533979_175312979339480_2036869613_n.jpg
13 v tyttö etelä-savosta oonko kaunis?
31
896
Vastaukset
- Boyyy
Lauta ja et näyt meikkaavat
- 10+2
Oot kaunis :) Laita kik niin tutustutaan
- jännä
Hyvännäköinen oot. Panisin.
- mielipidettä
Kik _saija_4
- Kylläpäkyllä47559
Oot söpö
- mielipidettä
Kiitos :3
- suiso
Mun mielestä oot kaunis mutta sulle ei sovi blondit hiukset, ruskeet sopis paremmin. ja oon tyttö
- Oho
Oot tosi kaunis!!!
- Tytteli01
Oot tosi kaunis ja noi hiukset sopii sulle tosi hyvin! :)
Ja muuten tää ei varmaankaan ollut mikään panokysely.. Vaik kokoaja laitatte "panisin" ym. ..- vitunnollayköset
Haha, pikkuneiti ei varmaa tiedä että jätkät huutelee aina "panisin" :DDd ihan samanlaista kehumista se silti on älä ota tosissas ..
- ggffff c jjjjjhgf
vitunnollayköset kirjoitti:
Haha, pikkuneiti ei varmaa tiedä että jätkät huutelee aina "panisin" :DDd ihan samanlaista kehumista se silti on älä ota tosissas ..
Juu oot
- HornedDevil
Lauta, muuten kelpais
- Pera Pervo
Ihanan hyvännäköinen! Kyllä kelpaisit mulle ainakin............ IHANA. :)
- Pera Pervo
Ja nyt mä lähden sänkyyn unelmoimaan sinusta....... ;)
- Boy99
No voi juma ku joka toiselta jätkältä kuulee et " muuten kelpais mut lauta joten ei". Siis oikeesti ei sil oo mitää väliä onko lauta vai ei >:(.
Ja oot tosi nätti ja kaunis ja en lähtis kyllä mitää hiuksiakaa värjään, koska noi sopii sulle tosi hyvin ja ne meikit. Musta et tarvi yhtään meikkiä( niin kuin ei kukaan muukaan tän ikäne tyttö). - tyttöpuolustaatyttöä
no ei kai 13 vuotiaana kuulukaan olla mikään uber kurvikas? :D olet kaunis tyttö, älä kuuntele noita tolvanoita. Ja vaaleet hiukset on just hyvät. =)
- joo olet
6/5
- ihana oot
Tosi kaunis :)
- Myman1995
Pitäkää päänne kiinni! SE ON MUN! Ota yhteyttä jossain mediassa tyttönen? ;)
- Pera Pervo
Sori nyt vaan, mut mä varasin tän ihanan kaunokaisen jo itelleni.
- Poika jostain
Mä runkkasin su kuvalle ja laukesin pahemma kerran :---D
- mmmmm1
Saatana ku mikä tyttö! Kaunis oot, enemmänkin!
- millinkiusaaja69
Rankasisin mun astronomisella melalla perseeseen
- raw
Ihan normaali. Oot noi nuoriki vielä, kyl niitä muotoja tulee lisää iän myötä.
kaunis oot
- makuja on monia
Kuvan tyttö on nätti.
- Nöf Nöf
En sano et oot kaunis, mut en sano et oo rumakaan! Oon nähny kauniimpiakin =) Tommosta noloo huomion kerjäystä!!
hyi.
- AMPUTULEEEEEEEEEEEEE
Mun mällit vois lentää sun rinnoille ja kasvoille ja suuhun ah
- Jannnenne
Kaunis kuin mikä! Ei ole meidän luokalla noin kauniita tyttösiä, oot oikee enkeli! :) Ja miks kaikkien pitää huudella lauta sun muuta kun sillä ei oo oikeesti mitään väliä! :) Oon 15v mutta täytän syksyllä 16!
- hotbaby1
prettyface! XD
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312238Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell952058Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881330- 721142