Mielenkiinnoksi on juolahtanut nämä kolme asetta:
1. RK-06 http://www.taiwangun.com/en/rk-06w-real-wood-boyi?from=listing&campaign-id=19
2. G36C EBB:llä http://www.taiwangun.com/en/g-001-boyi?from=listing&campaign-id=19
3. Cyma galil SAR http://www.taiwangun.com/en/cm-043-cm?from=listing&campaign-id=20
Kaksi ensimmäistä on Dboyssin, viimeinen cyman (ei kai). Nyt pitäisi katsoa näistä kestävin ja ok pelikelpoinen. Nämä on siis järjestyksessä listalla, kun yritän hankkia jotain näistä kolmesta. Saatavuus ja hinta merkitsee.
Toi RK-06 on ulko-osiltaan kestävä, mutta entäs sisäosat?
Onko Dboyssin G36C blowbackillä hyvä hintaan nähden? Onko siinä sisäosat hyvät, koska epäilyttää toi hinta. Dboys on ok valmistaja, mutta en halua ostaa Jing Gongin gekkoa, koska lähtärit on liian alhaiset ulkopeliin ja jousenvaihtoa en haluaisi tehdä, koska en tiedä, onko JG:n sisäosat luotu kestämään kovempia jousia, ja toi EBB on mukava. Cyman aksut on sisäosiltaan hyvät, mutta ulko-osat on muovia tai murometallia, jos ostaa alle 170e maksavan cyman aksun taiwangunista. Galilista vielä, että siisti pyssykkä, tarkka, mutta mites sisäosat? Luulisin, että se ase on suht vanhaa mallia, enkä tiedä, onko cyma parannellut sitä ollenkaan. Varmaan 2008 brändiä??? Anyways, onko kellään kokemuksia näistä pyssyköistäkin, ettei taas jää tää asia lumenhankeen?
Mikäs näistä pyssyistä kestää paremmin?
18+2=20 (ei kai)
2
108
Vastaukset
CM.043 Parhain noista sitten tua RK ja sitten vasta tua Geggo.
- pick-a-pick
(ei kai)
Pitkään aikaan oo nähny noin persehomeista chairsoftaajaa, ei pahalla xD Toi ebb on todella todella laiska ja hyödytön, en suosittele. Periaatteessa ihan kumpivaan noista Galilista ja RK:sta, galilissa on kivoja yksityiskohtia ja muutenkin tollanen vähän harvinaisempi torrakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437