Kyllästynyt olemaan yksin. Tyttöystävää?

vastaahan sitte

Löytyykö nuorta yksinäistä naista suunnalta Päijät-Häme, miksei jostain muualtakin? Tämä on jo epätoivoista mutta olen kyllästynyt draamaan ja baareissa kiertämiseen, sekä pieniin piireihin, ihmisiin jotka vaikuttavat etsivän vain yhtä asiaa.

Olen ihan ok/ hyvänäköinen, hiljainen poikatyttö ja tykkään uida, maalata ja veneillä. Asun yksin, reissailen välillä. Sillä, miltä sä näytät tai mistä tykkäät, ei ole mitään väliä. Jos innostuit edes vähän laita nyt mulle jotaan viestiä: [email protected]

17

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 65757

      "Sillä, miltä sä näytät tai mistä tykkäät, ei ole mitään väliä. "

      No ei varmaan. :D

      • No mutta, eihän sillä tutustumisen kannalta välttämättä olekaan. Sitä paitsi ainahan toisen voi (yrittää) muuttaa..!
        ps, sinkku Lahdesta :D


      • Vastaaha sitte
        horros kirjoitti:

        No mutta, eihän sillä tutustumisen kannalta välttämättä olekaan. Sitä paitsi ainahan toisen voi (yrittää) muuttaa..!
        ps, sinkku Lahdesta :D

        Jep ei sillä tutustumisen kannalta ole mitään tekemistä minkään kanssa :) hei sinkku lahesta laita mulle sitä viestiä nyt ja sassii


    • purrr

      20v tyttö täälläkin! tosin vaan hieman pohjoisempaa kuin päijät-häme..

    • vinkki

      Kannattaa liittyä qruiseriin

      • 6567

        Ja kannattaa laittaa profiiliinsa tosi edustava kuva itsestään. Jos on ruma, kannattaa leikkauttaa se kauniimmaksi. Siten saa enemmän viestejä.


      • sad story of my life
        6567 kirjoitti:

        Ja kannattaa laittaa profiiliinsa tosi edustava kuva itsestään. Jos on ruma, kannattaa leikkauttaa se kauniimmaksi. Siten saa enemmän viestejä.

        nii se vähän menee tässä maailmassa näköjään että sillä kauniimmalla naamalla saa enemmän viestejä ja muutaki. surullista mutta totta.


      • joskus näin
        sad story of my life kirjoitti:

        nii se vähän menee tässä maailmassa näköjään että sillä kauniimmalla naamalla saa enemmän viestejä ja muutaki. surullista mutta totta.

        Ei se välttämättä aina noin mene. Jos on liian kaunis tai liian nätti, niin toiset saattavat jättää vastaamatta, koska kuvittelevat, että ei ole mitään mahiksia tuohon/liian nätti ollakseen totta tai ollakseen lesbo (kyllä, jotkut kuvittelevat, että ei voi olla lesbo jos on tosi nätti), liian heteronnäköinen (kyllä, näitäkin ihmisiä löytyy, jotka ajattelevat näin), liian mallin näköinen tai sitten ajattelevat, että olet feikki jos on kaunis kuva. Huonolla itsetunnolla varustettu ihminen ei halua välttämättä kaunista kumppania, koska kokee jatkuvaa alemmuutta häneen nähden tai pelkää menettävänsä hänet. Jotkut jopa etsivät mielummin tavallisen näköistä kuin kaunista juuri esimerkiksi näistä syistä johtuen. Baarissakin jotkut menevät mielummin juttelemaan sille enemmän taviksen näköiselle kuin sille kauniille osapuolelle. Näin se vaan menee joskus.


      • julmaa on meno
        joskus näin kirjoitti:

        Ei se välttämättä aina noin mene. Jos on liian kaunis tai liian nätti, niin toiset saattavat jättää vastaamatta, koska kuvittelevat, että ei ole mitään mahiksia tuohon/liian nätti ollakseen totta tai ollakseen lesbo (kyllä, jotkut kuvittelevat, että ei voi olla lesbo jos on tosi nätti), liian heteronnäköinen (kyllä, näitäkin ihmisiä löytyy, jotka ajattelevat näin), liian mallin näköinen tai sitten ajattelevat, että olet feikki jos on kaunis kuva. Huonolla itsetunnolla varustettu ihminen ei halua välttämättä kaunista kumppania, koska kokee jatkuvaa alemmuutta häneen nähden tai pelkää menettävänsä hänet. Jotkut jopa etsivät mielummin tavallisen näköistä kuin kaunista juuri esimerkiksi näistä syistä johtuen. Baarissakin jotkut menevät mielummin juttelemaan sille enemmän taviksen näköiselle kuin sille kauniille osapuolelle. Näin se vaan menee joskus.

        Joo menee joskus noin joo. Joskus. Mutta totuus on se, että kun olet pirun hyvännäköinen, saat enemmän viestejä ja huomiota, eikä moni sano sulle ei.

        Ystäväni on oikea kaunotar, pitkä, hoikka ja luonnostaan suuririntainen. Hyvä peppu, pitkät sääret ja kauniit, sirot kädet ja jalat. Hän on tummahipiäinen, musta ja kiiltävä tukka. Kauniit kasvot, suuret, siniset silmät ja söpö nenä sekä kauniit huulet. Oikea luonnollinen kaunotar, oikea prinsessa ja barbie. Hän saa kyllä kenet haluaa ja miehet yksi toisensa jälkeen kaatuu hänen eteensä ja särkee sydämensä. Naisetkin. Hänen kanssaan pääsen baarin jonojen ohi muuta extraa. Ja nyt on turha tulla kenenkään uhoamaan tähän että "miehet ne vaan kattoo pintaa, ei me lesbot". Ja paskat, suurin osa meistä katsoo kyllä sitä ulkonäköä ainakin ensin.

        Niin se vaan menee meillä lesboillakin että ne armottoman kauniit/ hyvännäköiset kyllä yleensä jyrää ylitsevoimaiseti eivätkä paljoo joudu olemaan yksin. Minä en luokittelisi itseäni järin hyvännäköiseksi mutta saan kiittää onneani etten ihan kauhean näköinenkään ole. Lesbona niiden suhteiden etsiminen voi olla muutenkin haastavaa.

        Julma maailma, ei voi muuta sanoa. Kukaan ei ole tehnyt mitään hyvää ansaitakseen hyvän ulkonäön. Eikä kukaan voi mitään sille, jos ei synny niin hyvännäköisenä


      • huomattuon
        julmaa on meno kirjoitti:

        Joo menee joskus noin joo. Joskus. Mutta totuus on se, että kun olet pirun hyvännäköinen, saat enemmän viestejä ja huomiota, eikä moni sano sulle ei.

        Ystäväni on oikea kaunotar, pitkä, hoikka ja luonnostaan suuririntainen. Hyvä peppu, pitkät sääret ja kauniit, sirot kädet ja jalat. Hän on tummahipiäinen, musta ja kiiltävä tukka. Kauniit kasvot, suuret, siniset silmät ja söpö nenä sekä kauniit huulet. Oikea luonnollinen kaunotar, oikea prinsessa ja barbie. Hän saa kyllä kenet haluaa ja miehet yksi toisensa jälkeen kaatuu hänen eteensä ja särkee sydämensä. Naisetkin. Hänen kanssaan pääsen baarin jonojen ohi muuta extraa. Ja nyt on turha tulla kenenkään uhoamaan tähän että "miehet ne vaan kattoo pintaa, ei me lesbot". Ja paskat, suurin osa meistä katsoo kyllä sitä ulkonäköä ainakin ensin.

        Niin se vaan menee meillä lesboillakin että ne armottoman kauniit/ hyvännäköiset kyllä yleensä jyrää ylitsevoimaiseti eivätkä paljoo joudu olemaan yksin. Minä en luokittelisi itseäni järin hyvännäköiseksi mutta saan kiittää onneani etten ihan kauhean näköinenkään ole. Lesbona niiden suhteiden etsiminen voi olla muutenkin haastavaa.

        Julma maailma, ei voi muuta sanoa. Kukaan ei ole tehnyt mitään hyvää ansaitakseen hyvän ulkonäön. Eikä kukaan voi mitään sille, jos ei synny niin hyvännäköisenä

        Paitsi että yleensä nämä hyvännäköiset joiden perään moni "kuolaa" eivät edes etsi mitään vakavampaa suhdetta


      • höpölihöpölii
        huomattuon kirjoitti:

        Paitsi että yleensä nämä hyvännäköiset joiden perään moni "kuolaa" eivät edes etsi mitään vakavampaa suhdetta

        höpsis, kaikki me ollaan ihmisiä ulkokuoresta huolimatta. ei hyvännäköisyys tarkoita sitä, ettetkö hakuaisi elämääsi rakkautta.


      • noniim
        höpölihöpölii kirjoitti:

        höpsis, kaikki me ollaan ihmisiä ulkokuoresta huolimatta. ei hyvännäköisyys tarkoita sitä, ettetkö hakuaisi elämääsi rakkautta.

        No ei tietenkään kaikki, mutta suurin osa. Enkä puhu nyt pelkästään lesboista


      • Jo aikojen alusta...
        julmaa on meno kirjoitti:

        Joo menee joskus noin joo. Joskus. Mutta totuus on se, että kun olet pirun hyvännäköinen, saat enemmän viestejä ja huomiota, eikä moni sano sulle ei.

        Ystäväni on oikea kaunotar, pitkä, hoikka ja luonnostaan suuririntainen. Hyvä peppu, pitkät sääret ja kauniit, sirot kädet ja jalat. Hän on tummahipiäinen, musta ja kiiltävä tukka. Kauniit kasvot, suuret, siniset silmät ja söpö nenä sekä kauniit huulet. Oikea luonnollinen kaunotar, oikea prinsessa ja barbie. Hän saa kyllä kenet haluaa ja miehet yksi toisensa jälkeen kaatuu hänen eteensä ja särkee sydämensä. Naisetkin. Hänen kanssaan pääsen baarin jonojen ohi muuta extraa. Ja nyt on turha tulla kenenkään uhoamaan tähän että "miehet ne vaan kattoo pintaa, ei me lesbot". Ja paskat, suurin osa meistä katsoo kyllä sitä ulkonäköä ainakin ensin.

        Niin se vaan menee meillä lesboillakin että ne armottoman kauniit/ hyvännäköiset kyllä yleensä jyrää ylitsevoimaiseti eivätkä paljoo joudu olemaan yksin. Minä en luokittelisi itseäni järin hyvännäköiseksi mutta saan kiittää onneani etten ihan kauhean näköinenkään ole. Lesbona niiden suhteiden etsiminen voi olla muutenkin haastavaa.

        Julma maailma, ei voi muuta sanoa. Kukaan ei ole tehnyt mitään hyvää ansaitakseen hyvän ulkonäön. Eikä kukaan voi mitään sille, jos ei synny niin hyvännäköisenä

        Jo aikojen alusta lähtien ei niin hyvännäköiset isännät ja emännät ovat saaneet painaa jälkikasvua ajattelematta yhtään jälkipolvia, mutta onneksi jälkipolvet ovat huomattavasti viisaampia...


      • Auttaisiko tämä?
        Jo aikojen alusta... kirjoitti:

        Jo aikojen alusta lähtien ei niin hyvännäköiset isännät ja emännät ovat saaneet painaa jälkikasvua ajattelematta yhtään jälkipolvia, mutta onneksi jälkipolvet ovat huomattavasti viisaampia...

        Ei niin hyvännäköisten ihmisten kannattaisi ajatella kauniista ja komeista niin, että heillä on kuitenkin mahdollisesti rakkulaiset alapäät. Tiedättehän nämä maailmankaikkeuden kaksi parhaimman näköistä paria? Toimii myös silloin, jos on ihastunut yksipuolisesti. Kukaan normit täyttävä hyvännäköinen ihminen ei huoli ei normit täyttävää karsean näköistä ihmistä, eivät edes he itse! Älytöntä, että ollaan vaatimassa sitä ja tätä, vaikka eivät itse täytä ehtoja. Idioottimaista puuhaa. Mikä muuten takaa eliittikumppaneissa, ettei olla alapäärakkulaisia? Ei mikään. Ei hyvännäköiset ihmiset voi olla käyttämättä sitä etua!


      • 6+9
        noniim kirjoitti:

        No ei tietenkään kaikki, mutta suurin osa. Enkä puhu nyt pelkästään lesboista

        Olen huomannut saman... No mikäs siinä jos naamaa riittää pyörittämään useampaa samaan aikaan


      • juuri näin...
        joskus näin kirjoitti:

        Ei se välttämättä aina noin mene. Jos on liian kaunis tai liian nätti, niin toiset saattavat jättää vastaamatta, koska kuvittelevat, että ei ole mitään mahiksia tuohon/liian nätti ollakseen totta tai ollakseen lesbo (kyllä, jotkut kuvittelevat, että ei voi olla lesbo jos on tosi nätti), liian heteronnäköinen (kyllä, näitäkin ihmisiä löytyy, jotka ajattelevat näin), liian mallin näköinen tai sitten ajattelevat, että olet feikki jos on kaunis kuva. Huonolla itsetunnolla varustettu ihminen ei halua välttämättä kaunista kumppania, koska kokee jatkuvaa alemmuutta häneen nähden tai pelkää menettävänsä hänet. Jotkut jopa etsivät mielummin tavallisen näköistä kuin kaunista juuri esimerkiksi näistä syistä johtuen. Baarissakin jotkut menevät mielummin juttelemaan sille enemmän taviksen näköiselle kuin sille kauniille osapuolelle. Näin se vaan menee joskus.

        Mä ajattelen justiinsa näin. :D Jos toinen on tosi kaunis niin mulla ei oo mitään mahkuja. En lähetä viestiä enkä mene juttelemaan. Pätee erityisesti jos toisella on treenattu tai mallimainen vartalo ja mallimaiset kasvot. Mulla taas on mahaa eikä mulle jaettu luonnonkauneutta (siks kiinnitän erityistä huomiota ulkonäkööni, koska laittautuneena näytän kai ihan okei:lta :D)


      • juuri näin...
        juuri näin... kirjoitti:

        Mä ajattelen justiinsa näin. :D Jos toinen on tosi kaunis niin mulla ei oo mitään mahkuja. En lähetä viestiä enkä mene juttelemaan. Pätee erityisesti jos toisella on treenattu tai mallimainen vartalo ja mallimaiset kasvot. Mulla taas on mahaa eikä mulle jaettu luonnonkauneutta (siks kiinnitän erityistä huomiota ulkonäkööni, koska laittautuneena näytän kai ihan okei:lta :D)

        Tosin lisään vielä että jos joku "liian kaunis" tekis sen aloitteen, niin se ois eri juttu. Silloinhan tietäsin että hän on viehättynyt musta :D Ei tartteisi enää pelätä sitä "ettei noin kaunis ikinä vois kiinnostua musta"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe