Kyllästynyt olemaan yksin. Tyttöystävää?

vastaahan sitte

Löytyykö nuorta yksinäistä naista suunnalta Päijät-Häme, miksei jostain muualtakin? Tämä on jo epätoivoista mutta olen kyllästynyt draamaan ja baareissa kiertämiseen, sekä pieniin piireihin, ihmisiin jotka vaikuttavat etsivän vain yhtä asiaa.

Olen ihan ok/ hyvänäköinen, hiljainen poikatyttö ja tykkään uida, maalata ja veneillä. Asun yksin, reissailen välillä. Sillä, miltä sä näytät tai mistä tykkäät, ei ole mitään väliä. Jos innostuit edes vähän laita nyt mulle jotaan viestiä: [email protected]

17

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 65757

      "Sillä, miltä sä näytät tai mistä tykkäät, ei ole mitään väliä. "

      No ei varmaan. :D

      • No mutta, eihän sillä tutustumisen kannalta välttämättä olekaan. Sitä paitsi ainahan toisen voi (yrittää) muuttaa..!
        ps, sinkku Lahdesta :D


      • Vastaaha sitte
        horros kirjoitti:

        No mutta, eihän sillä tutustumisen kannalta välttämättä olekaan. Sitä paitsi ainahan toisen voi (yrittää) muuttaa..!
        ps, sinkku Lahdesta :D

        Jep ei sillä tutustumisen kannalta ole mitään tekemistä minkään kanssa :) hei sinkku lahesta laita mulle sitä viestiä nyt ja sassii


    • purrr

      20v tyttö täälläkin! tosin vaan hieman pohjoisempaa kuin päijät-häme..

    • vinkki

      Kannattaa liittyä qruiseriin

      • 6567

        Ja kannattaa laittaa profiiliinsa tosi edustava kuva itsestään. Jos on ruma, kannattaa leikkauttaa se kauniimmaksi. Siten saa enemmän viestejä.


      • sad story of my life
        6567 kirjoitti:

        Ja kannattaa laittaa profiiliinsa tosi edustava kuva itsestään. Jos on ruma, kannattaa leikkauttaa se kauniimmaksi. Siten saa enemmän viestejä.

        nii se vähän menee tässä maailmassa näköjään että sillä kauniimmalla naamalla saa enemmän viestejä ja muutaki. surullista mutta totta.


      • joskus näin
        sad story of my life kirjoitti:

        nii se vähän menee tässä maailmassa näköjään että sillä kauniimmalla naamalla saa enemmän viestejä ja muutaki. surullista mutta totta.

        Ei se välttämättä aina noin mene. Jos on liian kaunis tai liian nätti, niin toiset saattavat jättää vastaamatta, koska kuvittelevat, että ei ole mitään mahiksia tuohon/liian nätti ollakseen totta tai ollakseen lesbo (kyllä, jotkut kuvittelevat, että ei voi olla lesbo jos on tosi nätti), liian heteronnäköinen (kyllä, näitäkin ihmisiä löytyy, jotka ajattelevat näin), liian mallin näköinen tai sitten ajattelevat, että olet feikki jos on kaunis kuva. Huonolla itsetunnolla varustettu ihminen ei halua välttämättä kaunista kumppania, koska kokee jatkuvaa alemmuutta häneen nähden tai pelkää menettävänsä hänet. Jotkut jopa etsivät mielummin tavallisen näköistä kuin kaunista juuri esimerkiksi näistä syistä johtuen. Baarissakin jotkut menevät mielummin juttelemaan sille enemmän taviksen näköiselle kuin sille kauniille osapuolelle. Näin se vaan menee joskus.


      • julmaa on meno
        joskus näin kirjoitti:

        Ei se välttämättä aina noin mene. Jos on liian kaunis tai liian nätti, niin toiset saattavat jättää vastaamatta, koska kuvittelevat, että ei ole mitään mahiksia tuohon/liian nätti ollakseen totta tai ollakseen lesbo (kyllä, jotkut kuvittelevat, että ei voi olla lesbo jos on tosi nätti), liian heteronnäköinen (kyllä, näitäkin ihmisiä löytyy, jotka ajattelevat näin), liian mallin näköinen tai sitten ajattelevat, että olet feikki jos on kaunis kuva. Huonolla itsetunnolla varustettu ihminen ei halua välttämättä kaunista kumppania, koska kokee jatkuvaa alemmuutta häneen nähden tai pelkää menettävänsä hänet. Jotkut jopa etsivät mielummin tavallisen näköistä kuin kaunista juuri esimerkiksi näistä syistä johtuen. Baarissakin jotkut menevät mielummin juttelemaan sille enemmän taviksen näköiselle kuin sille kauniille osapuolelle. Näin se vaan menee joskus.

        Joo menee joskus noin joo. Joskus. Mutta totuus on se, että kun olet pirun hyvännäköinen, saat enemmän viestejä ja huomiota, eikä moni sano sulle ei.

        Ystäväni on oikea kaunotar, pitkä, hoikka ja luonnostaan suuririntainen. Hyvä peppu, pitkät sääret ja kauniit, sirot kädet ja jalat. Hän on tummahipiäinen, musta ja kiiltävä tukka. Kauniit kasvot, suuret, siniset silmät ja söpö nenä sekä kauniit huulet. Oikea luonnollinen kaunotar, oikea prinsessa ja barbie. Hän saa kyllä kenet haluaa ja miehet yksi toisensa jälkeen kaatuu hänen eteensä ja särkee sydämensä. Naisetkin. Hänen kanssaan pääsen baarin jonojen ohi muuta extraa. Ja nyt on turha tulla kenenkään uhoamaan tähän että "miehet ne vaan kattoo pintaa, ei me lesbot". Ja paskat, suurin osa meistä katsoo kyllä sitä ulkonäköä ainakin ensin.

        Niin se vaan menee meillä lesboillakin että ne armottoman kauniit/ hyvännäköiset kyllä yleensä jyrää ylitsevoimaiseti eivätkä paljoo joudu olemaan yksin. Minä en luokittelisi itseäni järin hyvännäköiseksi mutta saan kiittää onneani etten ihan kauhean näköinenkään ole. Lesbona niiden suhteiden etsiminen voi olla muutenkin haastavaa.

        Julma maailma, ei voi muuta sanoa. Kukaan ei ole tehnyt mitään hyvää ansaitakseen hyvän ulkonäön. Eikä kukaan voi mitään sille, jos ei synny niin hyvännäköisenä


      • huomattuon
        julmaa on meno kirjoitti:

        Joo menee joskus noin joo. Joskus. Mutta totuus on se, että kun olet pirun hyvännäköinen, saat enemmän viestejä ja huomiota, eikä moni sano sulle ei.

        Ystäväni on oikea kaunotar, pitkä, hoikka ja luonnostaan suuririntainen. Hyvä peppu, pitkät sääret ja kauniit, sirot kädet ja jalat. Hän on tummahipiäinen, musta ja kiiltävä tukka. Kauniit kasvot, suuret, siniset silmät ja söpö nenä sekä kauniit huulet. Oikea luonnollinen kaunotar, oikea prinsessa ja barbie. Hän saa kyllä kenet haluaa ja miehet yksi toisensa jälkeen kaatuu hänen eteensä ja särkee sydämensä. Naisetkin. Hänen kanssaan pääsen baarin jonojen ohi muuta extraa. Ja nyt on turha tulla kenenkään uhoamaan tähän että "miehet ne vaan kattoo pintaa, ei me lesbot". Ja paskat, suurin osa meistä katsoo kyllä sitä ulkonäköä ainakin ensin.

        Niin se vaan menee meillä lesboillakin että ne armottoman kauniit/ hyvännäköiset kyllä yleensä jyrää ylitsevoimaiseti eivätkä paljoo joudu olemaan yksin. Minä en luokittelisi itseäni järin hyvännäköiseksi mutta saan kiittää onneani etten ihan kauhean näköinenkään ole. Lesbona niiden suhteiden etsiminen voi olla muutenkin haastavaa.

        Julma maailma, ei voi muuta sanoa. Kukaan ei ole tehnyt mitään hyvää ansaitakseen hyvän ulkonäön. Eikä kukaan voi mitään sille, jos ei synny niin hyvännäköisenä

        Paitsi että yleensä nämä hyvännäköiset joiden perään moni "kuolaa" eivät edes etsi mitään vakavampaa suhdetta


      • höpölihöpölii
        huomattuon kirjoitti:

        Paitsi että yleensä nämä hyvännäköiset joiden perään moni "kuolaa" eivät edes etsi mitään vakavampaa suhdetta

        höpsis, kaikki me ollaan ihmisiä ulkokuoresta huolimatta. ei hyvännäköisyys tarkoita sitä, ettetkö hakuaisi elämääsi rakkautta.


      • noniim
        höpölihöpölii kirjoitti:

        höpsis, kaikki me ollaan ihmisiä ulkokuoresta huolimatta. ei hyvännäköisyys tarkoita sitä, ettetkö hakuaisi elämääsi rakkautta.

        No ei tietenkään kaikki, mutta suurin osa. Enkä puhu nyt pelkästään lesboista


      • Jo aikojen alusta...
        julmaa on meno kirjoitti:

        Joo menee joskus noin joo. Joskus. Mutta totuus on se, että kun olet pirun hyvännäköinen, saat enemmän viestejä ja huomiota, eikä moni sano sulle ei.

        Ystäväni on oikea kaunotar, pitkä, hoikka ja luonnostaan suuririntainen. Hyvä peppu, pitkät sääret ja kauniit, sirot kädet ja jalat. Hän on tummahipiäinen, musta ja kiiltävä tukka. Kauniit kasvot, suuret, siniset silmät ja söpö nenä sekä kauniit huulet. Oikea luonnollinen kaunotar, oikea prinsessa ja barbie. Hän saa kyllä kenet haluaa ja miehet yksi toisensa jälkeen kaatuu hänen eteensä ja särkee sydämensä. Naisetkin. Hänen kanssaan pääsen baarin jonojen ohi muuta extraa. Ja nyt on turha tulla kenenkään uhoamaan tähän että "miehet ne vaan kattoo pintaa, ei me lesbot". Ja paskat, suurin osa meistä katsoo kyllä sitä ulkonäköä ainakin ensin.

        Niin se vaan menee meillä lesboillakin että ne armottoman kauniit/ hyvännäköiset kyllä yleensä jyrää ylitsevoimaiseti eivätkä paljoo joudu olemaan yksin. Minä en luokittelisi itseäni järin hyvännäköiseksi mutta saan kiittää onneani etten ihan kauhean näköinenkään ole. Lesbona niiden suhteiden etsiminen voi olla muutenkin haastavaa.

        Julma maailma, ei voi muuta sanoa. Kukaan ei ole tehnyt mitään hyvää ansaitakseen hyvän ulkonäön. Eikä kukaan voi mitään sille, jos ei synny niin hyvännäköisenä

        Jo aikojen alusta lähtien ei niin hyvännäköiset isännät ja emännät ovat saaneet painaa jälkikasvua ajattelematta yhtään jälkipolvia, mutta onneksi jälkipolvet ovat huomattavasti viisaampia...


      • Auttaisiko tämä?
        Jo aikojen alusta... kirjoitti:

        Jo aikojen alusta lähtien ei niin hyvännäköiset isännät ja emännät ovat saaneet painaa jälkikasvua ajattelematta yhtään jälkipolvia, mutta onneksi jälkipolvet ovat huomattavasti viisaampia...

        Ei niin hyvännäköisten ihmisten kannattaisi ajatella kauniista ja komeista niin, että heillä on kuitenkin mahdollisesti rakkulaiset alapäät. Tiedättehän nämä maailmankaikkeuden kaksi parhaimman näköistä paria? Toimii myös silloin, jos on ihastunut yksipuolisesti. Kukaan normit täyttävä hyvännäköinen ihminen ei huoli ei normit täyttävää karsean näköistä ihmistä, eivät edes he itse! Älytöntä, että ollaan vaatimassa sitä ja tätä, vaikka eivät itse täytä ehtoja. Idioottimaista puuhaa. Mikä muuten takaa eliittikumppaneissa, ettei olla alapäärakkulaisia? Ei mikään. Ei hyvännäköiset ihmiset voi olla käyttämättä sitä etua!


      • 6+9
        noniim kirjoitti:

        No ei tietenkään kaikki, mutta suurin osa. Enkä puhu nyt pelkästään lesboista

        Olen huomannut saman... No mikäs siinä jos naamaa riittää pyörittämään useampaa samaan aikaan


      • juuri näin...
        joskus näin kirjoitti:

        Ei se välttämättä aina noin mene. Jos on liian kaunis tai liian nätti, niin toiset saattavat jättää vastaamatta, koska kuvittelevat, että ei ole mitään mahiksia tuohon/liian nätti ollakseen totta tai ollakseen lesbo (kyllä, jotkut kuvittelevat, että ei voi olla lesbo jos on tosi nätti), liian heteronnäköinen (kyllä, näitäkin ihmisiä löytyy, jotka ajattelevat näin), liian mallin näköinen tai sitten ajattelevat, että olet feikki jos on kaunis kuva. Huonolla itsetunnolla varustettu ihminen ei halua välttämättä kaunista kumppania, koska kokee jatkuvaa alemmuutta häneen nähden tai pelkää menettävänsä hänet. Jotkut jopa etsivät mielummin tavallisen näköistä kuin kaunista juuri esimerkiksi näistä syistä johtuen. Baarissakin jotkut menevät mielummin juttelemaan sille enemmän taviksen näköiselle kuin sille kauniille osapuolelle. Näin se vaan menee joskus.

        Mä ajattelen justiinsa näin. :D Jos toinen on tosi kaunis niin mulla ei oo mitään mahkuja. En lähetä viestiä enkä mene juttelemaan. Pätee erityisesti jos toisella on treenattu tai mallimainen vartalo ja mallimaiset kasvot. Mulla taas on mahaa eikä mulle jaettu luonnonkauneutta (siks kiinnitän erityistä huomiota ulkonäkööni, koska laittautuneena näytän kai ihan okei:lta :D)


      • juuri näin...
        juuri näin... kirjoitti:

        Mä ajattelen justiinsa näin. :D Jos toinen on tosi kaunis niin mulla ei oo mitään mahkuja. En lähetä viestiä enkä mene juttelemaan. Pätee erityisesti jos toisella on treenattu tai mallimainen vartalo ja mallimaiset kasvot. Mulla taas on mahaa eikä mulle jaettu luonnonkauneutta (siks kiinnitän erityistä huomiota ulkonäkööni, koska laittautuneena näytän kai ihan okei:lta :D)

        Tosin lisään vielä että jos joku "liian kaunis" tekis sen aloitteen, niin se ois eri juttu. Silloinhan tietäsin että hän on viehättynyt musta :D Ei tartteisi enää pelätä sitä "ettei noin kaunis ikinä vois kiinnostua musta"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1010
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      899
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      35
      744
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe