Maksan kokoajan palkasta 1/ 3 olen nyt kuitenkin parin vuoden aikana saanut säästettyä palkasta 2000e kun olen nipistänyt joka euron sieltä täältä ja haaveena on ostaa vanha moottoripyörä. Viekö uo sen vaikka palkasta josta olen rahat säästänyt on uo otettu, eli jos vie moottoripyörän niin sitten maksettu uo määrä ylittää tun 1/3 osan kun 2000e jaetaan 24kk palkkaan josta olen rahat säästänyt. Sen kyllä ymmärrän jos saa rahat jostain voitosta, perinnöstä tai lahjana niin sitten uo vie.
Viekö uo...
6
199
Vastaukset
- xbfbfj
Ei varmaan jos tilille laitat voi viedä
Ei vie. Älä kuitenkaan säilytä rahoja tililläsi, sieltä ne saattaa kadota. Rahat sukanvarteen ja kun summa koossa marssit ostamaan sen prätkän. Kyllä ihminen saa elää ja harrastaa vaikka ulosotossa onkin.
- empä tiedä.
Rahoja ei varmaan vie mutta jos moottoripyörän ostat niin sen uo saattaa viedä, mutta epäilen että onko kiinnostunut 2000e hintaisesta pyörästä riippuu paljon uo:sta
- fdfsdfsdf
no mutta teoriassa uolla on oikeus viedä vaikka lomsasta ne rahat.
- Miten niin
fdfsdfsdf kirjoitti:
no mutta teoriassa uolla on oikeus viedä vaikka lomsasta ne rahat.
Kun säästetyistä rahoita on jo maksettu uo maksu, eli velallinen ei saa omistaa mitään ylimääräistä eikä harrastaa mitään.
- sdfsfgfg
Miten niin kirjoitti:
Kun säästetyistä rahoita on jo maksettu uo maksu, eli velallinen ei saa omistaa mitään ylimääräistä eikä harrastaa mitään.
no periaatteessa ei kannata säästellä.
JOs tilille tupsahtaa 2000 saattaapi olla kiinnostunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453