MOI elikkäs oon tällanen 14v tyttö helsingist ja muo on harmittanut jo eräs asia tosi pitkään:( mulla ei oo paljon kavereita.
Mulla on koulust 2 ja vapaa-ajalta 2 mut välil se tuntuu ettei ne oo aitoja muo kohtaan. Itken tosi usein tästä asiasta ja eniten harmittaa se ku muilla mun ikäsillä on niitä kavereita niin paljon. Ymmärrän et onhan se 4 kaveria joillekkin paljon mut älkää tulko siitä valittaa koska muo se harmittaa.
Muut mun ikäset on aina pe-la iltoina jossain kavereilla pitämässä hauskaa tai jossain bileis yms ja mä oon yksin himas kattomas leffaa paitsi silloin tosi harvoin ku oon kaverilla tai meillä on kaveri. Sit viel et muut ku niilt kysytään et kerro sun
10 parast kaverii ni ne sanoo sillee en viitti sanoo ku niit on nii paljo enemmän harmittaa oikeesti ihan sikan tää asia ja pyytäisin et joku vois auttaa:(
En haluu tänne sellassii kommentteja että: no mee vaa rohkeestipuhuu jollekki. En tiedä oonko sit ainoo mut enhä mä nyt oikeest voi kellekkää randomille vaa mennää sillee moi mitä kuuluu!?
14 tyttö (AUTTAKAA!!)
10
198
Vastaukset
Hanki harrastus.
- dontworrybehappy1
Harrastukset on yksi hyvä keino hankkia ystäviä. Yhteiset mielenkiinnon kohteetkin on silloin kun samaa lajia tai asiaa harrastaa. Toinen mahdollisuus on itse rohkeasti lyöttäytyä mukaan isompiin porukoihin. Kyllä sitä äkkiä tutustuu ihmisiin kun aikaa heidän kanssaan viettää. Lähde vaikka näiden neljän kaverin kanssa johonkin viikonloppuna käymään jos heillä kerta enemmän kavereita on. Miksi heidän kavereista ei voisi tulla myös sinun kavereita? :)
- juhjk99
moikkelis kukkuu c:
toi on mulle melko tuttu tunne eikä sille voi oikeen mtn..
mä voin yrittää auttaa sua parhaimpani mukaan ja silleen c:
tuu vaik juttelee mun kaa heti kun pystyt gmailiin c: mua ei löydy mistään fb kaltaisist hionouksist joten gmailaamaan vaan :D
[email protected] - anonymiii
stadis on iha sikana kaikkii harrastusmahollisuuksii sun ikäsille, jost voi helposti löytää kavereita jos vaa on avoin ja ilonen :D vaik näyttelyä, tanssia..
- ;)))))
Ja stadis on ihan sikana bileitä! Meet sinne ja jos näät jonku yksinäisen tytön/pojan, nii mee ihmees jutskaan. Suosittelen;)
- minä
soita 0403214706
- wutwutt
seems legit.
wutwutt kirjoitti:
seems legit.
Mäki asun hesas ja oon 15 aik yksinäine. Voin olla kaveris kik o sophiesonya99
No MITÄ sä ajattelit, että kukaan netissä oikeestaan voi auttaa? Tai siis ihan sama en jatka kommenttiani.
- Proto-auttaja
Hanki harrastus :) Sieltä saa varppina kaverei, varsinkin jos se seura on just alottanu. Tai sit kuuntelet koulus jo jotkut puhuu et "illal ulos" nii kysyt vaa et voiks tul mukaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894160
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312228Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932034Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311840
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1841306- 721122