palstan taso on täys -100
kukaan ei osaa keskustella
jokainen luulee olevansa muita tietäväisempi
tämä synnyttää propagandaa ja se jatkuu ja jatkuu
asialliseen keskusteluun kuuluu toisten mielipiteiden huomioon ottaminen ja omien mielipiteiden kyseenalaistaminen toisten puolesta ja on osattava myös tunnustaa toiset olevan oikeassa,eikä nin kuyten täällä tehdään
kiljutaan kurkku uotana sitä tätä eikä lueta toisten juttuja edes kunnolla
kiljutan et herjaat yms ja samaa tehdään toiselle vastaan omassa kirjoituksessakuten on huomattu
mutta kirjoittajat eivät tätä itse huomaa ja jos heille siitä joku huomauttaa saa ärräpäät perään ja huudot trolli jne
asiallinen keskustelu on sitä että otetaan kaikki huomioon ja eikä keskitytä vain yhteen asiaan ja kekustelussa pitää osata olla myös hiljaa ja jättää provvokatiiviset jutut lukematt ja etenkin kommentoimatta niitä
mitä enemmän kommentoitte hulluja tekstejä sen enempi mniitä tänne kirjoitetaan
että jokaisen kannattaa itse miettiä mihkä kannattaa vasta ja mihin ei
ylläpidon tehtävä on poistaa ne ja meidän ilmoittaa ne heille jos eivät ehdi hätiin heti
ei ruveta ärjymään ja leikkimään jotain palstapoliisia ja samalla syyllistyä herjaamiseen ja propagandan levittämiseen itse
tätmä teksti on tarkoitettu kaikille yleisesti ei kenellekkään yksityiselle ihmiselle
kuten kaikki muutkin tekstit täällä
kenellekkään en vastaa missään ehkä koskaan henkilöjohtaisesti
jos niin haluaisin tavattais silloin silmätysten tai sähköpostin välityksellä
palstan taso
5
611
Vastaukset
- yksinpuhelija
Sellaistakaan ei täällä kaivata.
- tiinaliina
palstan kehnosta tasosta.miten sen tän selvemmin sanoisi?
- ---------------------------...
Tyyppi arvostelee palstan tasoa ja ei osaa itse kirjoittaa. Lause aloitetaan isolla kirjaimella ja lopetetaan pisteeseen. Myös kirjoitusvirheet voisi karsia esikatselua käyttämällä ennen viestin lähettämistä, niin teksti olisi selkeämpää luettavaa.
Silti yksikään teistä tasoa kuuluttavista ei uskalla edes käyttää rekisteröityä nimimerkkiä. Minkäänlaista uskottavuutta/tasoa on turha edes odottaa ilman sitä.
- ainakaan
se rekisteröityminen ei ole kiinni sinänsä uskalluksesta vaan pikemmin laiskuudesta. Mulla katos on selaimessa suojausasetukset korkealla enkä viitsi niitä alentaa sen takia että voisin kirjautua tänne aina kun haluan lähettää viestin ja sitten taas laittaa niitä suojauksia takas korkeammaksi. Mulla ei mm. normaalisti edes evästeetkään pääse läpi, saati sitten mitkään muutkaan systeemit. Evästeet sallin ainoastaan verkkoputiikeissa, pankkipalveluissa ja sähköpostissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2605502- 1252353
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2582099Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641864- 1801700
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1891562- 551443
- 641385
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751331- 1191191