Hei,
Menin ostamaan eticket.fi:stä lentoliput, koska luulin firmaa luotettavaksi.
Kuitenkin liput ostettuani alkoi epäilyttää, koska aloin lukea enemmän tietoa netistä.
Onko kellään ollut vuoden 2011 jälkeen hyviä kokemuksia eticket.fi:stä vai olenko tullut huijatuksi??
Onko kellään eticket.fi:stä hyviä kokemuksia?
38
3884
Vastaukset
- työläinen......
itse ostin sieltä pari viikkoa sitten liput lensin suomesta norjan osloon ja oslosta islantiin.
Eli on luotettava! - Pelkääjä
Okei, kiitos vastauksesta!! Nimittäin sieltä tuli sähköposti, että "lähetämme sinulle 24 tunnin sisällä lipun, jossa lukee tarkemmat tiedot... tulosta tämä lippu ja ota mukaasi lentokentälle.."... Sitten vähän ajan päästä tuli tuo viesti, mutta siinä ei ollut mitään liitteenä! Sitä ennen kyllä tuli vahvistusviesti, jossa luki mikä lentokone jne... Oliko se vahvistusviesti jo itsessään se "lippu"??
- Lännen lokari
Ostin viime syksynä meno/paluulennot Thaimaahan. Lippujen ostaminen eticketin kautta oli vaivatonta. Eticket sitten ilmoitteli jo ollessani Thaimaassa paluulennon muutoksesta ja täysin mahdottomaan aikatauluun. Peruttuani lennon eticket sysäsi rahan palautuksen hoitamisen minulle vaikka olin maksanut heille palvelupaketin etukäteen. Kysellessäni asiaa he toteavat tehneensä kaiken mikä heille kuuluu piste.
En missään tapauksessa suosittele eticketin käyttöä kenellekään ja aion ostaa tästä lähtien lentoliput suoraan lentoyhtiöiden nettisivuilta.
Ps. Rahojen palautusta olen odotellut jo kaksi kuukautta..... - Anonyymi
Halvat lennot - https://aviasales.tp.st/q5LrfdMd
Aviasales on ollut jo vuosia itselleni lentomatkojen ensisijainen hakukone. Haen erityyppisiä matkoja, en pelkästään meno-paluu vaan usein niin, että lähtö tai paluu on eri kaupungista tai teen pysähdyksiä matkan varrella. Lisäksi Aviasales hakee mielestäni vaihtoehtoja erittäin kattavasti, myös halpalentoyhtiöiltä ja laajasti useilta varaussivustoilta.
- janu2
Jep, voi olla, että eticket toimii, kun on yksinkertainen lentosuunnitelma. Itse maksoin myös palvelusta, jossa muutokset ja peruutukset tulisi olla mahdollisia "lentoyhtiön sääntöjen mukaisesti". Tarkottaa näin myöhemmin googlea käyttäneenä, että vain verot maksetaan takaisin. Ihan joka casessa. Johdattavat siis asiakasta harhaan ja vielä laskuttavat moisesta.
Asiakaspalvelu ei puhu kunnolla suomea, on töykeää ja ilmeisesti myös laiskaa. Vaikuttaa hyvin paljon siltä, etteivät edes ota oikeasti lentoyhtiöihin yhteyttä, vaan olettavat aiempien tapausten toimivan samoin tavoin. Lentoyhtiön omilla sivuilla toivotaan yhteydenottopyyntöä, mikäli lentoihin tulee muutoksia. Jos matkatoimistoa kiinnostaisi tehdä työnsä, saisivat varmasti neuvoteltua jotakin. Mutta ei kiinnosta, palkka tulee muutenkin.
En voi suositella eticketiä kenellekään, joka vähänkin Pohjoismaita kauemmas aikoo lentää. Aion myös tehdä kaikkeni, että myös ne yksinkertaisen lentosuunnitelman omaavat jättävät varaamatta eticketin kautta ja koko lafka kaatuu. Jos en saa lippuje peruttua kunnolla, jään 550e miinukselle näistä, plus uusien lippujen hinta. Törkeää, törkeää, törkeää.- terceira
Tilasin eticetiltä lipun ,ensin tuli kaksi kiitosta tilauksesta ja sitten samantien että tilaus on hylätty.Tilasimme samantien lentoyhtiöltä lipun niin sitten 15minuutin kuluttua tuli eticetiltä viesti että lippu on agtivoitu näin ollen minulla on kaksi lippua samalle lennolle
- AktivoituKysymys
terceira kirjoitti:
Tilasin eticetiltä lipun ,ensin tuli kaksi kiitosta tilauksesta ja sitten samantien että tilaus on hylätty.Tilasimme samantien lentoyhtiöltä lipun niin sitten 15minuutin kuluttua tuli eticetiltä viesti että lippu on agtivoitu näin ollen minulla on kaksi lippua samalle lennolle
mitä tarkoittaa agtivoitu?
- anonyymi_QVf
eticket on epäluotettavalta . Varasin lipun , maksoin verkkopankissa , sain vahvistuksen , mutta pian tuli viesti , emme ole saaneet maksua . Seuraavaksi lähetin kuitin , ei hyväksytty , vaativat luottokertti maksua . Eivät puhu sanaakaan suomenkieltä .
Menetänkö rahat ja lennon .
- eikoskaanenää
En voi tätä huijarifirmaa suositella kenellekään! Töykeää ja osaamatonta asiakaspalvelua, johdattavat tahallaan asiakkaita harhaan. Maksoin tonnin arvoisen lennon tilisiirrolla. Maksun on kirjauduttava eticketille puoleen yöhön mennessä ja lupasivat maksun kirjautuvan muutamissa tunneissa. Seuraavana päivänä vaativat 210 euroa lisää, koska maksu ei ollutkaan heidän mukaansa kirjautunut heidän järjestelmäänsä ajoissa, vaikka maksoin ajallaan. Reklamoin asiasta sähköpostitse ja saamani asiakaspalvelu oli tähänastisen elämäni surkeinta. Vastaukset olivat erittäin lyhyitä ja huonolla suomella kirjoitettuja, eikä asiakaspalvelija edes yrittänyt pahoitella tai ehdottaa mitään kompromissiä. Vaadin rahojani takaisin välittömästi, mutta lupasivat vasta noin kolmen pankkipäivän sisällä palauttaa ne tililleni. Koska on perjantai, niin rahat näkyisivät tililläni ja pääsisin ostamaan uutta matkaa muualta vasta keskiviikkona. Tähän mennessä vastaavanlaisten matkojen hinta on noussut jo useammalla satasella, ehkä nousee vieläkin. Otan yhteyttä kuluttajavirastoon ja tarvittaessa poliisiin korvauksien saamiseksi.
- BNE
Hommaa luottokortti niin ei tartte vaikeita tilisiirtoja tehä. Ai niin mutta sulla taitaa olla luottotiedot pakkasella, joten luottokorttia ei sulle myönnetä. Mikä lento muuten maksaa tonnin? Jos kyse turistiluokan lipusta niin tolla hintaa pääsee Australiaan asti.
- puujalka
Jos hän on menossa Australiaan tai Thaimaahan tai Argentiinaan tai ihan mihin vaan kauemmas niin näihin kohteisiin lentäminen maksaa sen tonnin pyöreästi.....Jokainen voi matkustaa ihan mihin haluaa(ei koske nim. BNE:tä)
BNE ei ole tainnut lentää Osloa kauemmas, jos sinnekään
- Lisää pikavippejä
Aika härski kaveri tuo "eikoskaanenään". Sillä itellä pikavipit ja muut laskut ulosotossa, mutta kun hänen rahojaan makuutetaan muutama arkipäivä pankissa, niin johan ollaan heti viemässä asiaa oikeuteen. Pitäisköhän ensin kuitenkin laittaa omat raha-asiat kuntoon ja sitten vasta alkaa syyttelemään muita.
- googlaus ennen
Jos varaatte matkan/lennon, kooklatkaa mitä puodista kirjoitetaan. Eikö olisi turvallisempaa ostaa lento vähän isommasta puodista tai suoraan lentoyhtiöltä. Varmasti ongelmatilanteet on helpompi hoitaa ja edut ovat parempia. Olen myös huomannut saman laivamatkoissa Tallinnaan (laivavaraukset erikseen ja hotelli suoraan varattuna, hotellista saa hyvän huoneen, kerran on upgreidattu suite-huoneistoon, maksaa voi huoneen perillä/ saada lentopisteitä.
- 6+13
eticket on usein hauissa halvin, mutta itse otan liput yleensä Travellinkiltä. Finnairin liput usein huomattavasti halvemmat kuin Finnairilla itsellään Pari kertaa tullut soitettua aspaan, ihan ok palvelu - tosin itselläni ei ole ollut isompia ongelmia lentojen kanssa.
- tammikuussa intiaan
Viime vuonna ostettiin Hki-Mumbai liput ebookerin kautta ja toimi hyvin. Tänä vuonna Travellinkin kautta ja lipputiedot tulivat s.postiin ok.
- Rahoja hävisi
Lentoni peruuntui ja eticket.fi palautti vain osan maksamistani rahoista. Asiakaspalvelun ([email protected]) viesti oli ” … Muutos/peruutus oli tehty lentoyhtiön puolesta (ei me vaan lentoyhtiö järjestää lennon, siksi vastuussa on lentoyhtiö tästä asiasta). Meidän palvelun maksua ei palauteta, koska meidän puolesta kaikki oli tehty oikein. Kiitos!”
Kaiken kukkuraksi palautettava summa oli aivan hatusta vedetty, sillä sillä ei ollut minkäänlaista yhteneväisyyttä lentolipun hinnan kanssa. Varmaa on tämän jälkeen, etten tilaa lentolipuja, jonka menevät eticket.fi:n kautta. - kooklatkaa
Kun varaa lennon, kannattaa ensiksi kooklata, mitä firmasta kirjoitetaan, esim. ostaa isosta firmasta, esim. ebookers.fi/com tai ticket.fi ottaa heiltä vakuutus, tai ottaa suoraan lentoyhtiöltä (ehkä kallein?)
- TK 68
"kookltkaa"
Juurikin noin,ottakaa lentonne suoraan yhtiöltä
Eroitus näihin netti yhtiöihin n. 20-30€/lippu,yleensä saa viellä jotain extraa tuolla eroituksen hinnalla.
Esim.paikka varaukset,safkat jne - e-ticket_on_huijarifirma
Tilasin lentoliput e-ticketin kautta ja tarkistin kaikki tiedot tarkasti. Kun vahvistus palautuu oli syntymäaikani muuttunut sekä lennon paluupäivä. Lipun myyjä pitää oikeuden olla muuttamatta lippuja tai palauttamatta niistä rahoja. Mitä lippujen ostaja voi tälläisessä tapauksessa tehdä e-ticketin kaltaisen huijariyhtiön ollessa kyseessä? Ei mitään
- Matkaaja68
Momondossa ym. tämä pulju tarjoaa usein halvimmat hinnat. Jos matkaa koittaa varata, niin kappas ko. hintaa ei olekaan saatavilla ja ehdottaa jotain kovempaa hintaa. Tämä on toistunut useamman kerran ja loppujen lopuksi olen sitten tilannut lentoyhtiöltä suoraan. Vaikuttaa aivan huijarifirmalta tämä e-ticket.
- Ärtynyt
Minulla on erittäin huonoja kokemuksia eticketin asiakaspalvelusta, eivät ymmärrä mitä asiakas sanoo toistavat vain fraaseja. Tuntuu etteivät luettuaan ymmärrä. Eivät tarkista missä tilassa asiakkaan tilaus on. Rahojen takaisin saanti hyvin vaikeeta, kymmeniä maileja johtuen taas siitä kun asiakaspalvelijat eivät hallitse hommiaan.
- Mielenkiinnollaodottava
Onko kukaan matkustanut eticketin kautta ongelmitta? Ostimme liput Balille ensi kesäksi ja epäilys heräsi onko liput oikeasti varatut ja maksetut heidän puoleltaan...
Minä en ainakaan osta ko firmalta osta yhtään lentoa. Löytyykö lentosi checkmytrip.comista tai Finskin sivuilta (varaukseni), lennossasi on varmaan Finskin liittymälento? Minä ostin huhtikuun lento/hotellimatkan ticket.fiiltä hyvällä lisävakuutuksella.
- woiiiiiiiiiiiiiiiiiiltsu
hei! ostin lennot balille joulukuuksi, olen kuitenkin luottavaisin mielin.
- mielenkiinnollaodottava
Lennot löytyvät checkmytripistä. Miksi kysyttiin vain nimi ja s.posti kun liput osti? Outoa.
- Toinenjuuso
Omalta osaltani kaikki toimi mainiosti ostin vaimolleni ja tyttärelleni meno/paluulennot. Ei ongelmia, ja tosiaan kun liput on maksettu ne näkee checkmytrip.com palvelun kautta.
- poopopopopo
minulla myös :)
- pieniperuna
Ei kannata ostaa eticketin kautta, varsinkin jos on muita vaihtoehtoja. Itse laitoin tietoni lippua varatakseni, sain tiedot varauksesta, mutta seuraavana päivänä lippuni oli peruutettu, sillä olin laittanut kaikki etunimeni ja nimi oli liian pitkä.(?!?!) Lippujen hinnat olivat päivän aikana nousseet 70e, eivätkä voineet tehdä minulle samalla hinnalla varausta enää. Ja tosiaan varausvaiheessa ei tullut merkintää liian pitkästä nimestä, ja nimensyöttökentässä pyydettiin kaikkia etunimiä.
- resk
Tilasin äskettäin lennon ja maksoin verkkopankin kautta. Ei ole mennyt perille, mutta tililtä se on lähtenyt. Asiakaspalvelusta ei suostuta auttamaan, tämä virolainen nainen siellä ei osaa sanoa mitään asiaan. Kuulemma menee pari päivää pankki siirrossa, mutta 24h sisällä varaus menee umpeen?! Tässä olen ollut yhteydessä kuluttaja asiamieheen ym. että saisin rahani takaisin... EN SUOSITTELE!
- Liputmuualta
Älkää käyttäkö! Pelkkiä ongelmia tiedossa.
- Turhautunut79
Ongelmia täälläkin, maksutilanteessa tietojen syötön jälkeen error-viestiä. Rahat menee, lippua ei tule. Asiakaspalvelu ei vielä vastannut, puhelinnumero tuuttaa vain varattua.
- luenettiäjapäättele
Miksi edes kokeilit kun netissä on sivukaupalla varottavia esimerkkejä tästä fimasta.
Kertauksena:
KIERTÄKÄÄ KIOSKI KAUKAA
- Huijatuksi_tullut
Minulle myivät lennon Helsingistä Alicanteen niin, että Tukholman Arlandasta olisi pitänyt siirtyä toiselle Tukholman kentälle mitä muutosta en huomannut. Tämä siirtymä: Tukholma Ruotsi
Alicante Espanja
Lähtö: 2016-12-06 07:20:00
Saapuminen: 2016-12-06 11:20:00
Siirtymäpaikka Skavsta olikin Nyköpingissä vajaat 200 km Arlandasta etelään, minne yöllä olisi pitänyt ehtiä. Tietenkään en ehtinyt sinne asti ja tuli melkoiset kulut. - Rahastettu
Varsinainen rahastusfirma .Ottivat palvelumaksuja meno paluu lipun varaamisesta 143,85€ . Kannattaa varoa.
- Päiväpilalla
Lafkaan etukäteen tutustumatta varasimme matkan ja maksoimme luottokortilla, koska pankkimaksu ei onnistunut (herjasi tilinumeroa). Sitten sähköpostiin alkoi tulla erilaisia viestejä peruuntumisista ym. Nyt emme tiedä, onko matka varattu vai ei. Englantia vierasmaalaisesti puhuva virkailija ei löytänyt varaustamme tai maksua. Nyt pitää odottaa arkipäivää, jolloin kuulemma vastataan suomeksi. Harmittaa tosi kovin, ettei huomattu katsoa näitä arvosteluja. ÄLKÄÄ TOISET TEHKÖ SAMAA VIRHETTÄ! Hintakin nousi varauksen aikana 4 hengeltä yli 200 euroa. Kabiinimatkalaukustakin meni hinta, jos otti sen tavallisen "pikkumatkalaukun", joka on kaikkialla mennyt ilmaiseksi. Kyseessä Tku-Gdansk -lento.
- OnnettomiaTunareita
Miksi ihmiset eivät varaa lentojaan suoraan lentoyhtiön sivuilta?
Varasin liput hollantiin kahdelle. Ei onnistunut peruutus, kun piti toinen lippu perua. Rahat meni
Ei koskaan enää täältä lippuja- Anonyymi
VAROKAA TICKET. -palvelua (#ticket.fi, #ticket.se, #ticket.no, #ticket.de).
Maksoin lentolipustani 602 Euroa, mutta lentoyhtiö siirsi lentoa yli 6 tuntia, joten olin oikeutettu täyteen palautukseen. TICKET.FI VARASTI MINULTA 284 EUROA ja palautti vain 318 Euroa.
TICKET.FI ON SIIS HUIJAUSFIRMA.
Mitään palvelua ei saa, nettisivut ovat epäselvät, koskaan et tiedä mitä olet varannut (esim. laukkujen lukumäärä) ja lentojen peruuttaminen todella vaikeaa, vaikka syy olisi lentoyhtiössä.
Puhelinpalveluun on järkyttävän pitkä jono, puhelu on kallis ja vastaaja mitään tietämätön help desk henkilö Intiassa ja puhuu huonoa englantia.
Veloittavat jokaisesta asiasta 159 Euroa ja myös silloin, kun lentoyhtiö peruu lennon tai muuttaa lentoa.
Maksavat peruutetun lennon hinnan takaisin vasta 6-8 viikon kuluttua.
Aivan surkea palvelu.
ÄLÄ KÄYTÄ ticket. palvelua (#ticket.fi, #ticket.se, #ticket.no, #ticket.de).
ticket.fi kokemuksia
ticket.se kokemuksia
ticket.no kokemuksia
ticket.de kokemuksia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227