Denan asiakaspako on kiihtynyt
Poistuneita asiakkaita jo pitkälti 200 000 tänä vuonna
Mitä tekee dna ..uudistaa jälleen laskutusjärjestelmäänsä
Hip hurraa huutaa muut operaattorit ,taas saavat lisää entisiä dna asiakkaita omakseen,kun lyllästyvät vääriin laskuihin ja odottamaan niitä 6kk
Että näin taas kerran
dna asikaspako jatkuu
13
2091
Vastaukset
- aatos
että jotakin denan täytyy tehdä. mikäs sen parempi keino taas lypsää asiakkaita kun laskutusuudistus. sen piikkiin TAAS voi laittaa kaikki mokat. ja sitten täytyy tieteskin olla hyvin ymmärtäväinen, koska eihän uudistukset hetkessä toteudu.
miten musta tuntuu että tää on eletty ennenkin??? - päinvastoin
Dna:n suuntaan asiakkaat ovat nyt menossa , se on aaltoliike.
Ei mitään muita ongelmia danalla ,kuin nämä suomi24:n suojelemat muiden operaattoreiden edustajat.
Mitä Dna asiakkaat kuuluvat ,muille kuin meille ,jotka päivittäin käytämme danaa ja en ole kuullut mitään pahaa operaattoristamme pitkään aikaan.
Sonera on menettänyt ,Elisa on menettänyt , tottakai kaikki suuremmat menettää ,kun markkinoille tulee noita hetken kermankuorijoita.- Elli
Olen samaa mieltä,että dnan liittymämäärät ovat lähteneet kasvuun ja asiakkaat ovat tällähetkellä todella tyytyväisiä niin liittymiin kuin asiakaspalveluunkin.Olemmehan Suomen paras aspa ! Kiitos kuuluu myös asiakkaillemme!!!!!!Teitä on kiva palvellla !!!!
- ---------------------------...
Kyllä se Dna on se suurin häviäjä ja tämä on faktaa.
- ehe ehe
---------------------------... kirjoitti:
Kyllä se Dna on se suurin häviäjä ja tämä on faktaa.
Kateellisten paskapuhetta. Kyllä ne häviäjät löytyy ihan muusta leiristä kuin dnasta. Jos tulevaisuus näyttäis synkältä niin eiköhän ne olis jo laittanut pillit pussiin aikaa sitten.
ehe ehe kirjoitti:
Kateellisten paskapuhetta. Kyllä ne häviäjät löytyy ihan muusta leiristä kuin dnasta. Jos tulevaisuus näyttäis synkältä niin eiköhän ne olis jo laittanut pillit pussiin aikaa sitten.
Mutta myynnissähän se on kuten tiedetään. Markkinoiden differentoituminen niin operaattori- kuin kauppiaspuolella on pikkuhiljaa alkanut.
- höpöhöpö
shamr0ck kirjoitti:
Mutta myynnissähän se on kuten tiedetään. Markkinoiden differentoituminen niin operaattori- kuin kauppiaspuolella on pikkuhiljaa alkanut.
"Mutta myynnissähän se on kuten tiedetään. "
Puhuisit ees totta. Missä on muka sanottu että dna on myynnissä?? Ei missään! Se että dna tekee brändinä irtiottoa ei tarkoita sitä että se myytäisiin, se on edelleen Finnetin ja pysyy, se vaan profiloidaan ehkä hieman eri tavalla. Brändin muokkausta vaan.
Käsitit varmaan väärin sen tekstin missä se eräs Finnetin johtaja sanoi että siinä kun Elisa integroi Radiolinjan itseensä hyvin tiiviisti niin Finnet tekee toisinpäin dnan kanssa. Ei siinä mitään myynnistä kyllä puhuttu.
Kannattais tosiaankin pysytellä faktoissa kun ei edes mitään julkisuudessakaan ole puhuttu, joitakin hyväuskoisia on aika helppo kusettaa niinsanoakseni, onneksi en kuulu niiden hyväuskoisten joukkoon. höpöhöpö kirjoitti:
"Mutta myynnissähän se on kuten tiedetään. "
Puhuisit ees totta. Missä on muka sanottu että dna on myynnissä?? Ei missään! Se että dna tekee brändinä irtiottoa ei tarkoita sitä että se myytäisiin, se on edelleen Finnetin ja pysyy, se vaan profiloidaan ehkä hieman eri tavalla. Brändin muokkausta vaan.
Käsitit varmaan väärin sen tekstin missä se eräs Finnetin johtaja sanoi että siinä kun Elisa integroi Radiolinjan itseensä hyvin tiiviisti niin Finnet tekee toisinpäin dnan kanssa. Ei siinä mitään myynnistä kyllä puhuttu.
Kannattais tosiaankin pysytellä faktoissa kun ei edes mitään julkisuudessakaan ole puhuttu, joitakin hyväuskoisia on aika helppo kusettaa niinsanoakseni, onneksi en kuulu niiden hyväuskoisten joukkoon.Enpä tiedä mistä Finnetin johtajan tekstistä puhut, seuraan muuten vaan alaa läheltä.
Suomessa odotettiin pitkään markkinoiden paikallista differentoitumista, kunnes alalla alkoi tapahtua kansainvälisiä fuusioita. Vai luuletko että TeliaSonera-fuusio kiinnosti vain suomalaisia? Tele2 eli Comviq on paksulla lompakolla liikekannalla ja jos mitään hajua on liike-elämästä, tietänet että kun summa on oikea, kaupat tulee. Siinä vaiheessa ei vanhat strategiapuheet paina. Suomessa on niin paljon pelivaraa vielä markkinoilla (normaalisti differentoituneilla markkinoilla markkinajohtajan osuus on yleensä maksimissaan 40%. Tämä ei ole alakohtainen lukema vaan yleistä markkinataloutta) että halukkaita jakajia riittää. Suomessa ei pienillä operaattoreilla ole, eikä tule olemaan resursseja saavuttaa juurikaan parempia markkinaosuuksia, joten suuromistajan saaminen taakse on JOKAISEN intresseissä. Yksikään operaattori ei harrasta hyväntekeväisyyttä, vaan tekee kylmää bisnestä. Muista se.- vaan itse sen
shamr0ck kirjoitti:
Enpä tiedä mistä Finnetin johtajan tekstistä puhut, seuraan muuten vaan alaa läheltä.
Suomessa odotettiin pitkään markkinoiden paikallista differentoitumista, kunnes alalla alkoi tapahtua kansainvälisiä fuusioita. Vai luuletko että TeliaSonera-fuusio kiinnosti vain suomalaisia? Tele2 eli Comviq on paksulla lompakolla liikekannalla ja jos mitään hajua on liike-elämästä, tietänet että kun summa on oikea, kaupat tulee. Siinä vaiheessa ei vanhat strategiapuheet paina. Suomessa on niin paljon pelivaraa vielä markkinoilla (normaalisti differentoituneilla markkinoilla markkinajohtajan osuus on yleensä maksimissaan 40%. Tämä ei ole alakohtainen lukema vaan yleistä markkinataloutta) että halukkaita jakajia riittää. Suomessa ei pienillä operaattoreilla ole, eikä tule olemaan resursseja saavuttaa juurikaan parempia markkinaosuuksia, joten suuromistajan saaminen taakse on JOKAISEN intresseissä. Yksikään operaattori ei harrasta hyväntekeväisyyttä, vaan tekee kylmää bisnestä. Muista se.että olettamuksilla ja mutu-jutuilla EI KANNATA SPEKULOIDA! En ole väittänytkään etteikö tossa olis kyse bisneksestä, väitin vaan että tuskinpa Finnet tulee luopumaan matkapuhelintoiminnostaan koska se jos mikä kuuluu tänä päivänä jokaisen itseään kunnioittavan valtakunnallisen operaattorin ydintoimintoihin! Ei operaattori tai operaattoriliitto elä pelkällä lankapuhelinyksiköllä tai laajakaistayksiköllä, pitää olla myös matkapuhelinyksikkö.
Ja muuten, jos todella puhuisit faktaa niin tietäisit myös mistä Finnet-johtaja taannoin, mm. elokuussa ja syyskuussa puhui. Heidän tavoite on kääntää dna voitolliseksi, se ei silti tarkoita sitä että se olisi myynnissä tai menisi myyntiin. Ei kai ole operaattorin intressi sekään että yksikään yksiköistä tuottaisi jatkuvasti takkiin vai mitä? Ja se että on spekuloitu jatkuvasti siitä että Radiolinja myytäisiin ym. skeidaa, luuletko Elisankaan luopuvan ydinyksiköstään?
Herääkin epäilys että mahtanetko työskennellä peräti Soneralla kun moisia läppiä heität täällä? Se ei olisi hyvää mainosta sillekään joten suosittelen varomaan mitä täällä puhuu muka faktana!
Minä sanon: katellaan ja puhutaan vasta sitten kun on jotain oikeasti tapahtumassa eikä heitetä jotain hulabalo-skeidapuppua...joka tietty ehkä palvelee sinun työnantajaasi kun saa esittää ihmearvioita kilpailijoistaan. Sitäpaitsi jos tuo asia olisikin totta, mitä se ei varmasti ole, niin silloin sinä syyllistyisit tietovuotoon, nuo asiat kun ovat varmasti toistaiseksi salaista tietoa ja jos niitä joku vuotaisi ennenaikaisesti julkisuuteen niin siitä ei hyvä seuraisi!!! Ajattele edes itseäsi hyvä mies! vaan itse sen kirjoitti:
että olettamuksilla ja mutu-jutuilla EI KANNATA SPEKULOIDA! En ole väittänytkään etteikö tossa olis kyse bisneksestä, väitin vaan että tuskinpa Finnet tulee luopumaan matkapuhelintoiminnostaan koska se jos mikä kuuluu tänä päivänä jokaisen itseään kunnioittavan valtakunnallisen operaattorin ydintoimintoihin! Ei operaattori tai operaattoriliitto elä pelkällä lankapuhelinyksiköllä tai laajakaistayksiköllä, pitää olla myös matkapuhelinyksikkö.
Ja muuten, jos todella puhuisit faktaa niin tietäisit myös mistä Finnet-johtaja taannoin, mm. elokuussa ja syyskuussa puhui. Heidän tavoite on kääntää dna voitolliseksi, se ei silti tarkoita sitä että se olisi myynnissä tai menisi myyntiin. Ei kai ole operaattorin intressi sekään että yksikään yksiköistä tuottaisi jatkuvasti takkiin vai mitä? Ja se että on spekuloitu jatkuvasti siitä että Radiolinja myytäisiin ym. skeidaa, luuletko Elisankaan luopuvan ydinyksiköstään?
Herääkin epäilys että mahtanetko työskennellä peräti Soneralla kun moisia läppiä heität täällä? Se ei olisi hyvää mainosta sillekään joten suosittelen varomaan mitä täällä puhuu muka faktana!
Minä sanon: katellaan ja puhutaan vasta sitten kun on jotain oikeasti tapahtumassa eikä heitetä jotain hulabalo-skeidapuppua...joka tietty ehkä palvelee sinun työnantajaasi kun saa esittää ihmearvioita kilpailijoistaan. Sitäpaitsi jos tuo asia olisikin totta, mitä se ei varmasti ole, niin silloin sinä syyllistyisit tietovuotoon, nuo asiat kun ovat varmasti toistaiseksi salaista tietoa ja jos niitä joku vuotaisi ennenaikaisesti julkisuuteen niin siitä ei hyvä seuraisi!!! Ajattele edes itseäsi hyvä mies!Eikös tämä olekaan keskuspalsta? Keksustelupalstoillahan nimenomaan voi spekuloida asioilla. Jos haluat raakaa kiistatonta faktaa, olet väärässä paikassa. Mene vaikka Hesarin sivuille.
En ole missään, koskaan, väittänyt olevani Soneralla töissä. Kun en kerran ole. Totta, olen kyllä Soneran kauppias. Mutta myös Elisan ja Telenorin. Ja olen työskennellyt Telialla ja Finnetillä. Se on keskustelun kannalta ihan sama missä tai koska olen ollut työssä.
Se että on TAVOITE kääntää dna voitolliseksi, ei muuta miksikään sitä tosiasiaa että paikallisten Finnet-yhtiöiden halu syytää rahaa dna:han yhtään enempää on tasan nolla.
Markkinatalous on markkinataloutta, sinun eikä minun mielipide ei sitä miksikään muuta. Jos oikea rahasumma lyödään pöydälle, tulee kaupat. Piste. Pohjoismaiset maakohtaiset markkinat ovat niin pienet, että tehokkaan toiminnan edellytys on yhteistyö yli rajojen. DNA ei tule ostamaan muita operaattoreita, koska siihen ei ole varaa, eli jäljelle jää se toinen vaihtoehto. Ja luuletko että tuollaisessa kaupassa Finnet ottaisi rahat ja lopettaisi mobiilitoiminna? Ei tietenkään. Kaupanteko tapahtuu osakevaihtona, Finnet saa uuden omistajan osakkeita maksuna ja jatkaa samalla brändillä mutta kansainvälisten synergiaetujen tervehdyttämänä.
Ilmeisesti sinulla on oma lehmä ojassa dna:n suhteen koska provosoiduit aiheesta. Voisin laittaa minkä tahansa pienen operaattorin nimen samaan tekstiin. Tämä kun on se suunta mihin ala on menossa, ja on ollut menossa jo kauan. Ei se ole millään tavalla negatiivista, ei ostajan eikä myyjän kannalta, joten miksi suhtaudut siihen niin?- niin makaa kuin petaa
vaan itse sen kirjoitti:
että olettamuksilla ja mutu-jutuilla EI KANNATA SPEKULOIDA! En ole väittänytkään etteikö tossa olis kyse bisneksestä, väitin vaan että tuskinpa Finnet tulee luopumaan matkapuhelintoiminnostaan koska se jos mikä kuuluu tänä päivänä jokaisen itseään kunnioittavan valtakunnallisen operaattorin ydintoimintoihin! Ei operaattori tai operaattoriliitto elä pelkällä lankapuhelinyksiköllä tai laajakaistayksiköllä, pitää olla myös matkapuhelinyksikkö.
Minä sanon: katellaan ja puhutaan vasta sitten kun on jotain oikeasti tapahtumassa eikä heitetä jotain hulabalo-skeidapuppua...joka tietty ehkä palvelee sinun työnantajaasi kun saa esittää ihmearvioita kilpailijoistaan. Sitäpaitsi jos tuo asia olisikin totta, mitä se ei varmasti ole, niin silloin sinä syyllistyisit tietovuotoon, nuo asiat kun ovat varmasti toistaiseksi salaista tietoa ja jos niitä joku vuotaisi ennenaikaisesti julkisuuteen niin siitä ei hyvä seuraisi!!! Ajattele edes itseäsi hyvä mies!Näinhän se meni:
"Ja muuten, jos todella puhuisit faktaa niin tietäisit myös mistä Finnet-johtaja taannoin, mm. elokuussa ja syyskuussa puhui. Heidän tavoite on kääntää dna voitolliseksi, se......"
Niin, se dna:n saaminen voitolliseksi, eli on koko ajan ollut tappiolla, eikä ihme. Jaa. Miksikö? Kas kun asiakkailla on pitkä muisti kaikesta sotkusta ja kusetuksesta......
Paljon täytyy tapahtua ennenkuin dna pyörii EDES omillaan.... Miksiköhän??????? - noin..
shamr0ck kirjoitti:
Eikös tämä olekaan keskuspalsta? Keksustelupalstoillahan nimenomaan voi spekuloida asioilla. Jos haluat raakaa kiistatonta faktaa, olet väärässä paikassa. Mene vaikka Hesarin sivuille.
En ole missään, koskaan, väittänyt olevani Soneralla töissä. Kun en kerran ole. Totta, olen kyllä Soneran kauppias. Mutta myös Elisan ja Telenorin. Ja olen työskennellyt Telialla ja Finnetillä. Se on keskustelun kannalta ihan sama missä tai koska olen ollut työssä.
Se että on TAVOITE kääntää dna voitolliseksi, ei muuta miksikään sitä tosiasiaa että paikallisten Finnet-yhtiöiden halu syytää rahaa dna:han yhtään enempää on tasan nolla.
Markkinatalous on markkinataloutta, sinun eikä minun mielipide ei sitä miksikään muuta. Jos oikea rahasumma lyödään pöydälle, tulee kaupat. Piste. Pohjoismaiset maakohtaiset markkinat ovat niin pienet, että tehokkaan toiminnan edellytys on yhteistyö yli rajojen. DNA ei tule ostamaan muita operaattoreita, koska siihen ei ole varaa, eli jäljelle jää se toinen vaihtoehto. Ja luuletko että tuollaisessa kaupassa Finnet ottaisi rahat ja lopettaisi mobiilitoiminna? Ei tietenkään. Kaupanteko tapahtuu osakevaihtona, Finnet saa uuden omistajan osakkeita maksuna ja jatkaa samalla brändillä mutta kansainvälisten synergiaetujen tervehdyttämänä.
Ilmeisesti sinulla on oma lehmä ojassa dna:n suhteen koska provosoiduit aiheesta. Voisin laittaa minkä tahansa pienen operaattorin nimen samaan tekstiin. Tämä kun on se suunta mihin ala on menossa, ja on ollut menossa jo kauan. Ei se ole millään tavalla negatiivista, ei ostajan eikä myyjän kannalta, joten miksi suhtaudut siihen niin?Provosoitumisesta en tiedä mutta ei mulla omaa lehmää ole ojassa, en ole muuten kuin asiakassuhteessa dnahan. Sen sijaan kyllä toivon edelleen dnan pysyvän Finnetin omistuksessa kokonaan ja siten aidosti *suomalaisena*. Tietenkin toivon myös että dnalla tulos kääntyy plussalle. Ja onhan dnalla myös sellaisia liittymiä/palveluita joita ei muilla ole, tosin osa on poistunut uusmyynnistä mutta nykyisillä käyttäjillä ne palvelut pysyvät. Varmaankin käyttäjät haluavat ne säilyttääkin.
Mitä tulee spekuloimiseen, ei silti tarvitse väittää jotain mitä ei ole tapahtunutkaan. Niistä spekuloinneistahan ne huhut saa alkunsa ja moni huhu on aiheuttanut silkkaa vahinkoa. Siksi toivon että pysytään siinä hard rock-faktassa eikä anneta aihetta huhuihin. Kun julkisuudessakaan ei ole puhuttu mistään myyntiaikeista, ei niitä juttuja kannata alkaa sen kummemmin levittämään. Katsotaan sitten uudestaan jos joskus jotain todella tapahtuu. Sopisko näin?
Mitä tulee muiden operaattoreiden ostoon, et tiennyt että dna juuri itse osti Tiscali Suomen liiketoiminnot! Käy vaikka itse katsomassa osoitteessa http://www.tiscali.fi
Että se siitä etteikö dnalla olisi varaa ostaa mitään.. noin.. kirjoitti:
Provosoitumisesta en tiedä mutta ei mulla omaa lehmää ole ojassa, en ole muuten kuin asiakassuhteessa dnahan. Sen sijaan kyllä toivon edelleen dnan pysyvän Finnetin omistuksessa kokonaan ja siten aidosti *suomalaisena*. Tietenkin toivon myös että dnalla tulos kääntyy plussalle. Ja onhan dnalla myös sellaisia liittymiä/palveluita joita ei muilla ole, tosin osa on poistunut uusmyynnistä mutta nykyisillä käyttäjillä ne palvelut pysyvät. Varmaankin käyttäjät haluavat ne säilyttääkin.
Mitä tulee spekuloimiseen, ei silti tarvitse väittää jotain mitä ei ole tapahtunutkaan. Niistä spekuloinneistahan ne huhut saa alkunsa ja moni huhu on aiheuttanut silkkaa vahinkoa. Siksi toivon että pysytään siinä hard rock-faktassa eikä anneta aihetta huhuihin. Kun julkisuudessakaan ei ole puhuttu mistään myyntiaikeista, ei niitä juttuja kannata alkaa sen kummemmin levittämään. Katsotaan sitten uudestaan jos joskus jotain todella tapahtuu. Sopisko näin?
Mitä tulee muiden operaattoreiden ostoon, et tiennyt että dna juuri itse osti Tiscali Suomen liiketoiminnot! Käy vaikka itse katsomassa osoitteessa http://www.tiscali.fi
Että se siitä etteikö dnalla olisi varaa ostaa mitään..Suomen Tiscali on parin työntekijän, alle miljoonan euron liikevaihdolla pyörivä pikkufirma. Jos pelkkä matkapuhelinkauppias pyörittää Suomessa yli 60 miljoonan euron liikevaihtoa, ei voida tuon kohdalla puhua yrityskaupasta jolla olisi mitään merkitystä. Tuskin siis juuri hintaakaan. Eikä sitäpaitsi liity millään tavalla matkapuhelinalaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2605502- 1252353
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2582099Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641864- 1801700
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1891562- 551443
- 641385
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751331- 1191191