Hei!
Olen classic army m14 asetta ostelemassa. Kuitenkin kysyn vähän lisätietoja täältä. Olen kuullut, että ca on hitusen epävarma, mutta mikäli käsiin tulee ei-maanantai kappale, ca olisi kuulema parempi kuin cyma ja TM. Eli lisätietosa (vaikka /- sydeemillä) kyselisin cam14 sarjasta. Ja olen yksityiseltä myyjältä ostamassa, enkä koskaan ca m14 asetta suomessa nähnyt. Onko tämä m14 sarja ca:n a-luokkaa?
ca m14
Tero95
3
56
Vastaukset
Cyma ja TM ovat parempia ja yeleisesti laadukkaampia kuin CA. CA tua työnlaatu on aikas heikkoa ja sisukset on aikas kuraa.
- Tero95
Mitäs plussaa aseesta löytyy?
Jos nyt Cymaan/TM vertaa niin ei mitään oikeastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672096
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142002- 991409
- 1201403
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4551248- 69986
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354759