Airsoft aseen halppis osat.

ihopeihelp

Miksi joittenin valmistajien osat on runsaasti toisia halvempia vaikka samasta värkistä ja samanlaisilla sorveilla tehtyjähän ne on. Onko airsoft aseisiinkin tullut se kuuluisa merkistä maksaminen vaikka osilla ei kumminkaan ole mitään eroa. korkeintaan maalattu hienommin ja paremmasa pakkauksessa. samaan aseeseen molemmat passaa?
Muutamia halppis osia.
airsoftpro
shs
actionarmyn jotkut osat
entarkoita että nämä olisivat halppistavaroita mutta jotkut niistä ovat reippaasti "laadukkaampia"osia halvempia vaikka tekniset tiedot ovat juuri samat.
En nyt halua että eräät nimeltä mainitsemattomat henkilöt tulevat pätemään kokemuksestani jota kyllä löytyy. Ja en myöskään haluaisi että joku tulee kiinaa tänne haukkumaan vaan perustelee ja mielellään omasta kokemuksesta eikä että kuulin... kaverinkin kokemus kelpaa-

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Materiaaliseos, viimeistely ja työtunnit vaikuttaa aikaslailla hintaan... Yleensä nua halvemmat on kopioita jostain "laadukkaammasta" huonommalla viimeistelyllä ja halvemmalla materiaalilla.

• ihopeihelp

Joo aika kattava selitys, kiitos.

• 16+13=28

Nykyään nuo kiinan osat tuppaavat olevan verrattaen jopa laadukkaita. Tosin se laadunvalvonta lackkaa eli voi tulla maanantaikappale vastaan mutta se näkyy hinnassa. Ja yleensä nämä ovat ihan korjattavissa pienellä tuunauksella.

• Boomshakalaka

En nyt menis kehuskelemaan "kokemuksella" jos sitä et ole millään tavalla todistanut. Varsinkaan jos tuut ihmettelemään että miks kiinakama on halpaa.

• ihopeihelp

Tarkotin että kyllä sitä sen verran löytyy että älä jonne tuu aikoo päätäs, kyllä mun kiinan osat on ihan hyvin kestäny ja toimii. Mutta sitteko joku tulee kysyy että onpa hyvä ase mitä sulla on siin? ni sanon että jotain random kiinaa ja ite tehtyä ni heti hiljennytää ja lähetään vähän matkan päähän nauraan :D.

• dsgftw

Ai että älä auo päätä jonne? Anteeks vittu mitä? Sä et ole mitenkään osoittanut kokemustasi tällä palstalla, joten mulla on syy ja oikeus epäillä sitä, ja jos niin teen niin vastaus on tuo? Toivon, että joku poistaa sut täältä, koska sulla ei ole mitään kokemusta aseista ja näytät olevan alaikäinen vielä, levittelet väärää tietoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      167
      2096
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2002
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1409
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1403
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      455
      1248
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      69
      986
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      881
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      223
      780
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      354
      759
    Aihe