kännissä koulussa?

kiinnostaavaa

Mitä tapahtuu jos juo känniin peruskoulussa? Kertokaa myös kokemuksii jos on :)

19

3189

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla ei ole nimeä

      jaa pitkä-puhallus pilliin. ja soskuun soitto parhaimmassa tapauksessa huostaan ottolla uhkaillaan, ja muuta vastaavaa kivaa.

    • juuu u

      kokemusta on sen verran ettei kukaa huomannu, okei ystävä haisto mut ei muuten :D

      • kiinnostaavaa

        Erotetaaks koulust? Ja vaikuttaaks ikä siihe mitä käy?


    • minulla ei ole nimeä

      "Erotetaaks koulust?"
      mikä kysymys tuo oli? koulusta erottaminen meinaa maksimissaan paria päivää, ja tuo että "vaikuttaako ikä siihe mitä käy" tarkoititko koulusta erottamista vai muita seurauksia?

      • matiastapanikarhu69

        "Krhöm" meidän ole sano että se on mailissa 3kk


    • Hullujen kotiin mielenterveys osastolle sähkötuoliin kidutettavaksi. Kokemusta on :)! Kyllä ne sit verilöylyn, ruoskimisen ja viiltämisen jälkeen sut päästää kotiin :). Jos oot onnekas niin vanhempasi antavat sinulle kunnon piiskaa pyllylle, lukitsevat sinut huoneeseesi ja oottaa sulta pariks kuukaudeks sänkysi pois joten joudut nukkumaan valitettavasti lattialla :(. Ja pahimmassa tapauksessa sut karkotetaan maasta ja perheesi hylkää sinut.

      Ja tsemppiä! Älä sit vastustele liikaa sähkötuolissa muuten saat parikymmentä volttia lisää.

    • Vitut

      Vitut

    • idfk

      Sossutapaamisii, huudot terkkarilta ja muilta opeilta, viesti vanhemmille yms

    • peruskoululaisilla vielä tuo keho sen verran kehittymätön, että alkoholi yksinkertaisesti poistaa sisäelimet

    • Näzäviizaz

      Älä tee niin, niin turha edes ajatella.
      Kysy mielummin vaikka opettajalta. Niidenhän kuuluu opettaa.

    • crazy-mad-insane

      Ammattikoulussa tuli muutaman kaverin kanssa tehtyä tuo. Keskelle päivää tuli muistaakseni 4 tuntia tyhjää, ja sitten oli vielä 2 tuntia koulua. Päätettiin sit, että läheiseen baariin pelaamaan biljardia, ja ottamaan muutama, ja jauhamaan pasaa. Osa porukasta jäi baariin jatkamaan, minä ja yks luokkakaveri mentiin näille kahdelle viimeiselle tunnille. Voi helvetti, kun oli vaikeaa olla niillä tunneilla ja pitää pokka. Oltiin kaikki reilusti yli 18 - vuotiaita, niin ihan laillisesti käytiin ottamassa huikkaa.

    • LADYGAGA05

      Vanha kesu, ja itellä ei ole kokemusta, mutta varmana pitkä puhallus pilliin ja lastensuojelu ilmoitus.

    • Andrukela-_

      Juuh buprea ja rivoja alla, aloin viiltelee kättä haarukalla ruokailussa, jätin safkat siihen ja lähin itsemurhahommiin, sit meni muisti ja sammuin ennen hengityslaman aiheuttavan kuosin toteutumista

      • Oho blackout-kommentti. Sillon noi rivat toimi.


    • Anonyymi

      Ei ne opettajat huomaa, frendit kyl. Kokemusta on, kannattaa välttää puhumista ja sanoo vaik et on kurkkukipee jne. Tarkotan siis opettajil puhumista kannattaa välttää

    • Mulla on noita tarinoita varmaan sata. Ei ole mitään siistiä, että tarvii koulussaki olla kuoseissa.

    • Anonyymi

      Onhan se todella säälittävää olla koulussa kännissä.

    • Anonyymi

      ENtiiä ite just tulin ettii samaa et mitä käy xdd komeron va et mitä tapahtuu jos jää kii on jo 5sossu merkintää nii sillee :D

    • Anonyymi

      Join itse sairaalakuntoon 13-vuotiaana. Sossuilmoitus tuli, mutta en lentänyt huostaan. Sain diagnoosin akuutista masennuksesta, joten minulle määrättiin terapiaa.

      Tuskin ne heittää koulustakaan mihinkään huostaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe