kumman aseen ostaisitte ja miksi. tarkoitan roo airsoftin aseita jos jollekin tulee epäselvyyksiä.
kingarms colt m4a1kuiturunko vs gg m16carbine combo
12
81
Vastaukset
- ...............
Onko tuo joku uus paikka? En löytänyt mitään infoa roo airsoftista. Tuo jo hieman kielii siitä, etten luota paikkaan. Noin muuten aseen valintaan liittyen ota joka sopii parhaiten sinun omaan budjettiin, muista myös mahdolliset lisälippaat, vara-akku, kuulat ja mahdolliset lisävarusteet.
- Jokujoku25
No proairsoftsitte
Mut onko niissä mitään eroa
KA kuiturunko kestävämpi ja luotettavampi kuin Cm16 Combo.
- jokujoku25
ok mutta pärjääkö sillä yhdistysten peleissä. pää osin pääkaupunki seudun peleissä
- jokujoku25
ja viellä semmonen että kumassa aseessa on parempi viri pohja.
- #dreamteam pissilissu
KA all day everyday. SHS-tasoset osat, pyörii vaikka lipolla 25rps vakiona.. suosittelen lämpimästi. Ja se myös kestää. G&G:n combot on taas sitten tullut tunnetuksi jonnen valintana M4 pohjaksi :p Ja sille on todellakin syytä. Elikkä kuninkaan käsiä vaan peliin ;)
- jokujoku25
#dreamteam pissilissu kirjoitti:
KA all day everyday. SHS-tasoset osat, pyörii vaikka lipolla 25rps vakiona.. suosittelen lämpimästi. Ja se myös kestää. G&G:n combot on taas sitten tullut tunnetuksi jonnen valintana M4 pohjaksi :p Ja sille on todellakin syytä. Elikkä kuninkaan käsiä vaan peliin ;)
Taidan ostaa kinarmsin koska kaverillani on juuri ostanut tuon enkä halua samaa asetta ja siksi koska se on teidän mielestä parempi.
- geimutmaka
jokujoku25 kirjoitti:
Taidan ostaa kinarmsin koska kaverillani on juuri ostanut tuon enkä halua samaa asetta ja siksi koska se on teidän mielestä parempi.
Voiko tos asees käyttää lipoa
- 15+13?27
voi. Kaikissa voi. Tosin aika suppea kysymys.
- geimutamaka
mikä on suppea
- 3+2=4
Siis voiko käyttää? Voit käyttää mität tahansa akkua, vaikka auton. Eri asia on että kannattaako. Ja sitten että kestääkö? Etkä sanonut edes mitä lipoa? 2 kennosta 10C 800mAh vai 14.8S 5000mAh 50C? Kaikki lisätiedot, tarkennukset yms ois kiva aina tietää. Tulee sellanen fiilis ettet edes tiedä lipojen koko nimeä saatiko tiedä siihen tarvittavia tietoja joita tarvitsee käyttämiseen :p
- GEImutamaka
vaikka 11.1v mut miten se poikkee muista akuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612