Joo minulla on sw-01 m99 siis snow wolfin barretti ja tiedustelisin tiedättekö mitä osia kanttaisi vaihtaa ja mitkä osat sopivat. Odotan pikaista vastausta.
viritys/varaosat
tietoa..
5
95
Vastaukset
http://www.softaaja.fi/foorumi/viewtopic.php?f=28&t=3069 Siinä ny vähän suuntaa antavaa tietoo.
- mitäteen
hei tiiätekö mitä teen kyseisen aseen bipodille halkeisi alle viikon vanha ja kun olin softaamass yhtäkkiä vai halkesi
- mitäteen
hei tiiätekö mitä teen kyseisen aseen bipodille halkeisi alle viikon vanha ja kun olin softaamass yhtäkkiä vai halkesi
- 14+5=18
Otat bipodit pois aseesta jossei ne kerta toimi.
- .....
tuota en tajunnu itse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672106
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142012- 991419
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 69996
- 49881
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769